Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Jbg, Sayo res ga nism vidu. Joker to ni test. To je reklama. Moody redno moderira KTMjeve dogodke. Očitno so ga angazirali se za promocijski video.

Če je nakladanja 30% se mora to skor samo peljat. Hitro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vseh teh "testih" samo berejo iz kataloga, kaj je na ta motor namontirano. To si znam prebrati tudi sam. Še vedno čakam na kakšen pravi test, kjer bodo nepristransko povedali, kako se tole čudo tehnike odreže v resničnem življenju...

pol boš pa mogu počakat da ga testira Biker77 naredi 100km in poda strokovno mnenje :grim če hočeš pa kmečko razlago pol pa počak da se še enkrat zbijem pa bom lohk šel v nakup  :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh, delc od tega da Biker77 rabi lesenga odvetnika mojga kova, ampak, ko je pelal adv1190 je prec napisal, de preuc kuri u jajca. KTM in Marovic zdej prodajajo zascite/difuzorje. Edini je skurcal prvo serijo crossrunnerja. Da Honda ni nardila dela kot se zagre. Pride ven nova, pa se vsi, prav vsi, razpisejo, da je bla prejsnja slabo spoceta, nedodelana, taka kot je bila rahlo nepotrebna in pod Hondinimi standardi.

Vsi testi so subjektivni. Eni bolj, drugi manj. zmer tezje je kredibilno skurcat nov motor, ker so vsi zelo dodelani. vseeno je treba loct med placano reklamo, alá Moodijev recital kratic, in testom. Trdim da je Biker77 dobro locil zrno od plev.

za hec, pazlivejse preberte kak njegov test, in po tem se ekskluziven test Versysa.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Za moj okus preveč dodatnih luči ,drugače pa top  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud men je hud, ampak lamp je pa res čist preveč gor, ko v kakem diskotu :D, pa mrežica spredej  me spominja na .... kako policajsko vozilo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NI čudno da je toliko dodanih svetilk, če je pa glavna lampa zasenčena z mrežo :D...ne razumem tistih, ki montirajo te mreže. Če ti je že škoda stekla, dodaš gor "prozorno" plexi zaščito.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NI čudno da je toliko dodanih svetilk, če je pa glavna lampa zasenčena z mrežo :D...ne razumem tistih, ki montirajo te mreže. Če ti je že škoda stekla, dodaš gor "prozorno" plexi zaščito.

Ma ti boš govoru o dodatni opremi :P ,sej tvoj Z sploh ni več Japonski ampak ga bi opredelil kot kitajsko novoletno smrečico in tud jaz tega ne razumem,pa se ne spotikam ob to B)

Mrežica spredaj mi je rešila prvo luč na Adventurerju ko sem padel,folija .....eh sploh ne bom komentiral,folije pa take čip variante so za Z-je :lol1: ki so sam za cesto pa še to mora bit suha cesta,temperature nad 20 stopinj,zvezde v pravem položaju itd....drugače je konzerviran v garaži  B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Črni motorji niso ravno za poletno vročino, črni kovčki pa sploh ne. Vse, kar daš notri, bo skuhano.

Eh dej nehi no s takimi,po večini so vsi kovčki črni,tudi sam jih imam pa ni nič skuhano notri saj po večini na potovanjih hranim v njih obleke in tehniko in nikoli ni bilo problemov,če pa misliš sabo vozit kuhinjo si pa namontiraš hladilnik,klimo dodaš 2 kolesa in rešitev je na dlani .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ti boš govoru o dodatni opremi :P ,sej tvoj Z sploh ni več Japonski ampak ga bi opredelil kot kitajsko novoletno smrečico in tud jaz tega ne razumem,pa se ne spotikam ob to B)

Mrežica spredaj mi je rešila prvo luč na Adventurerju ko sem padel,folija .....eh sploh ne bom komentiral,folije pa take čip variante so za Z-je :lol1: ki so sam za cesto pa še to mora bit suha cesta,temperature nad 20 stopinj,zvezde v pravem položaju itd....drugače je konzerviran v garaži  B)

 

Najprej lepo zadihaj in se ne naprezaj toliko, ker to ni dobro za tvoje srce. Sploh pri tvojih kilah in glede na obremenitve, ki jih prelagaš na fitnesu, se malo bolj čuvaj...ni nam vseeno zate.

 

Prvo še enkrat dobro preberi moj post. Nisem govoril o PVC foliji, temveč o plexi zaščiti. 

Poglej in se pouči, da obstaja tudi kaj drugega kot mreža:

 

In v moj zagovor:

3/4 dodatne opreme na mojem Z.ju je narejene v evropi, nekaj tudi v sloveniji ;), Dve kitajski stvari, ki sta privijačeni na Z.ju, je od tega ena plod slovenskega znanja in iznajdljivosti ;) 

Tko da še enkrat premisli.

 

samo počas... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej lepo zadihaj in se ne naprezaj toliko, ker to ni dobro za tvoje srce. Sploh pri tvojih kilah in glede na obremenitve, ki jih prelagaš na fitnesu, se malo bolj čuvaj...ni nam vseeno zate.

 

Prvo še enkrat dobro preberi moj post. Nisem govoril o PVC foliji, temveč o plexi zaščiti. 

Poglej in se pouči, da obstaja tudi kaj drugega kot mreža:

 

In v moj zagovor:

3/4 dodatne opreme na mojem Z.ju je narejene v evropi, nekaj tudi v sloveniji ;), Dve kitajski stvari, ki sta privijačeni na Z.ju, je od tega ena plod slovenskega znanja in iznajdljivosti ;)

Tko da še enkrat premisli.

 

samo počas... ;)

No zadihaj sej Julij bo kmalu tu ,ko se začnete vozit vi Kawasakijevci  :P

Hvala za skrb o mojem zdravju,toda moje kile so na pravih mestih in ne okrog pasa kot pri tebi ,to je zdravju škodljivo  :naughty:

Ko boš videl to pleksi steklo v živo na motorju boš tudi sam spremenil mnenje,sem ga mel na GSA ,ponoči odbija svetlobo nazaj v bučo,včasih je bolje premislit tako kot praviš,sploh če nisi teh zadev nikoli imel namontiranih :)

 

Evo vse sm premislu ,zadihal . Ti pa razmisli o trebuščku in zdravju,ker tudi nam ni vseno za tebe :P  :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zadihaj sej Julij bo kmalu tu ,ko se začnete vozit vi Kawasakijevci  :P

Hvala za skrb o mojem zdravju,toda moje kile so na pravih mestih in ne okrog pasa kot pri tebi ,to je zdravju škodljivo  :naughty:

Ko boš videl to pleksi steklo v živo na motorju boš tudi sam spremenil mnenje,sem ga mel na GSA ,ponoči odbija svetlobo nazaj v bučo,včasih je bolje premislit tako kot praviš,sploh če nisi teh zadev nikoli imel namontiranih :)

 

Evo vse sm premislu ,zadihal . Ti pa razmisli o trebuščku in zdravju,ker tudi nam ni vseno za tebe :P  :lol:

 

Kako pa očistiš steklo žarometa, ko je mrežica fiksirana? jo vijačiš vsako pranje dol? Se je razvila zanimiva debata, me res zanima vse prednosti in slabosti obeh sistemov. Da se prej pripravim, da ne bom kar enih stvari brez veze kupoval :P

 

Razmišljam o trebuhu že zadnje 3tedne od kdar sem na tvojem ketogenem jedilniku :grim   :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa očistiš steklo žarometa, ko je mrežica fiksirana? jo vijačiš vsako pranje dol? Se je razvila zanimiva debata, me res zanima vse prednosti in slabosti obeh sistemov. Da se prej pripravim, da ne bom kar enih stvari brez veze kupoval :P

 

Razmišljam o trebuhu že zadnje 3tedne od kdar sem na tvojem ketogenem jedilniku :grim   :OK:

Mrežica je snemljiva brez vijačenja,na klip sistem  :OK: za snet rabiš približno sekundo in pol!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mrežica je snemljiva brez vijačenja,na klip sistem  :OK: za snet rabiš približno sekundo in pol!

 

Aha potem ista varianta kot ta plexi...čeprav zdej mi ne da miru zakaj bi pleksi povzročil bleščanje. GS je imel plexi zaščito postavljeno 90° glede na žaromet, me zanima, če je kaj bolje, če je žaromet pod kotom in zašita prav tako, kot je na KTM.ju....hmm nevem, bo kdo drug razložil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha potem ista varianta kot ta plexi...čeprav zdej mi ne da miru zakaj bi pleksi povzročil bleščanje. GS je imel plexi zaščito postavljeno 90° glede na žaromet, me zanima, če je kaj bolje, če je žaromet pod kotom in zašita prav tako, kot je na KTM.ju....hmm nevem, bo kdo drug razložil.

No pa naj drug razloži,vrjetno se bo spet najdel kakšen takšen ki je samo pameten brez dejanske situacije .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh, delc od tega da Biker77 rabi lesenga odvetnika mojga kova, ampak, ko je pelal adv1190 je prec napisal, de preuc kuri u jajca. KTM in Marovic zdej prodajajo zascite/difuzorje. Edini je skurcal prvo serijo crossrunnerja. Da Honda ni nardila dela kot se zagre. Pride ven nova, pa se vsi, prav vsi, razpisejo, da je bla prejsnja slabo spoceta, nedodelana, taka kot je bila rahlo nepotrebna in pod Hondinimi standardi.

Vsi testi so subjektivni. Eni bolj, drugi manj. zmer tezje je kredibilno skurcat nov motor, ker so vsi zelo dodelani. vseeno je treba loct med placano reklamo, alá Moodijev recital kratic, in testom. Trdim da je Biker77 dobro locil zrno od plev.

za hec, pazlivejse preberte kak njegov test, in po tem se ekskluziven test Versysa.

se prav po tvojem tut Bajkerju ne gre več verjet? :P

 

p.s. eno stran nazaj je grd črn moped, k niti KTM napisa si ne zasluži. Pojasnila zakaj dobite kasneje, ko se vam ftrga :D

 

lp

Dami

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami je cist ven padu, ko videl, da je cist premal nalepk na njem   :smoke:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene po barvni kombinaciji tale ktm spominja na F117 Nighthawka, če bi bil še iz istega materjala da je odporen na radarske žarke bi bilo še bolše  :OK:

 

11150330_626182887511971_822547206799162

 

f117_nighthawk_by_timoram-d5e2p1t.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami je cist ven padu, ko videl, da je cist premal nalepk na njem   :smoke:

Ena je od harlija na daleč :P

 

če bi bil sam mjčkn bolj blatno arjavo asran bi bil ta prav za rusko vojsko :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!