Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

pred 1 uro, ferek pravi:

... sam mal... pri 58 gre moj vulkan v 6. prestavi, pa ima samo 73 KS...  isto je v2... daš gas in brez protestiranja povleče...

A KTM ima pol motor bolj v stilu multistrade? Rukanje cukanje?...jaz sem si predstavljal da je ob taki moči in navoru bolj "popeglan" in da 6. laufa gladko od 55 kmh dalje?

Nekako ciljam na to, da bom čim manj šaltal in mel čim bolj gladek vlek... pa ne mislim zato imet 4 valjnika... tisto na xjr je šlo že od 40 kmh, ...pač pri V2 razumem, da je to mal višje -  pa vsaj od 60 dalje mora 6. laufat...

Dajte mal napisat kako je s tem v praksi...

 

Daljše prestavno razmerje, če želiš smooth moped, kupi SXa, od 60-260 v 6. brzini, ali XRa-podobno. 

V2 ne cuka, če si na primernih obratih. Na 3jurje lahko voziš, vendar ko obrneš gas se vse strese, medtem ko 1050 adventure zelo mirno laufa od 2500 obratov naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je govora o motorjih al kamionih?

Res ne razumem da je komu pomembno da se v 6. brzini lahko pelje 50? Najbols pol skutr kupt, tm ni nc tresenja s premejhnimi obrati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaterim je očitno...jaz sem tut mislil, da me bo motilo, pa me NE!!

Sam kar berem fereka, preveč posplošeno gleda KTMje. Tudi pri KTM se model od modela močno razlikuje. Đabe so informacije kak se pelje GT, če pa gleda Advenčerja. Vsak model ma svoje specifike, svoj karakter. Sem vozil par KTMjev, pa so popolnoma različni po obnašanju. 

Men osebno je še najbolj vsestranski in uporabniku prijazen 1050. Sedaj ne vem koliko ima tu vrednost Kmetova predelava (airbox , filtri) vendar je zadeva totalna igračka, ki kljub 98 konjem na papirju potegne absolutno dovolj. Deluje in je lahek, prekladanje enostavno, do ušes. Nima pa najbrž tempomata, niti semi activ vzmetenja, ne vem kako se obnaša v dvoje, čeprav za 2 osebi normalne teže bi moral biti absolutno zadovoljiv, medtem ko vizuelno zgleda kot 1190.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, hajoktejn pravi:

To je govora o motorjih al kamionih?

Res ne razumem da je komu pomembno da se v 6. brzini lahko pelje 50? Najbols pol skutr kupt, tm ni nc tresenja s premejhnimi obrati.

Lej... zelo preprosto... zanima me in zato vprašam...

Meni je recimo zelo pomembno... sem napisal da sem dolgoprogaš... zato mi je pomemben tempomat, udoben zic, plac za prtljago... Ko več dni skupaj nabijaš veliko število kilometrov dnevno, pospeški, polaganje ovinkov itd ni več pomembno... ampak udobje, obraba gum, poraba goriva, cena servisa in čim manj nepotrebnega "dela" torej tudi šaltanja...

Trenutna "drekpumpa" je verjetno vsaj za vzdrževanje in potovanja daleč najcenejša zadeva... kuri pod 6, servis na 12000 stane 30€ (ker druga kot olja in filter se itak ne menja, pa svečke na 48, ventili se sploh ne nastavljajo, jermen se ne menja...), gume zdržijo čez 20000... Je pa res, da za kakšen resnejši makedam ali drek ni... zato preden bom MENJAL se bom pozanimal, ker vedno bolj me vleče tudi izven urejenih EU cest... Hvala bogu mi ni treba "gledat na vsak €", ga pa rad čim bolj "smotrno" porabim...

Bom torej vesel tvojega odgovora, kako se pri nizkih hitrostih v visokih prestavah obnaša KTM... torej pri koliko kmh v 6, prestavi še brez rukanja in cukanja gladko potegne?... ker potem mi je hitro jasno, kako se vozi tudi po serpentinah itd... Koliko pokuri konstantno na AC... Koliko na podeželjski cesti itd...

Ker nenazadnje je TA MOTOR oglaševan kot potovaljnik za dolge proge ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, ferek pravi:

Lej... zelo preprosto... zanima me in zato vprašam...

Meni je recimo zelo pomembno... sem napisal da sem dolgoprogaš... zato mi je pomemben tempomat, udoben zic, plac za prtljago... Ko več dni skupaj nabijaš veliko število kilometrov dnevno, pospeški, polaganje ovinkov itd ni več pomembno... ampak udobje, obraba gum, poraba goriva, cena servisa in čim manj nepotrebnega "dela" torej tudi šaltanja...

Trenutna "drekpumpa" je verjetno vsaj za vzdrževanje in potovanja daleč najcenejša zadeva... kuri pod 6, servis na 12000 stane 30€ (ker druga kot olja in filter se itak ne menja, pa svečke na 48, ventili se sploh ne nastavljajo, jermen se ne menja...), gume zdržijo čez 20000... Je pa res, da za kakšen resnejši makedam ali drek ni... zato preden bom MENJAL se bom pozanimal, ker vedno bolj me vleče tudi izven urejenih EU cest... Hvala bogu mi ni treba "gledat na vsak €", ga pa rad čim bolj "smotrno" porabim...

Bom torej vesel tvojega odgovora, kako se pri nizkih hitrostih v visokih prestavah obnaša KTM... torej pri koliko kmh v 6, prestavi še brez rukanja in cukanja gladko potegne?... ker potem mi je hitro jasno, kako se vozi tudi po serpentinah itd... Koliko pokuri konstantno na AC... Koliko na podeželjski cesti itd...

Ker nenazadnje je TA MOTOR oglaševan kot potovaljnik za dolge proge ...

Vsak model ki sem ga vozil od KTM se obnaša drugače , do zdaj je najbolj smuti 1050 , za njim 1190 za njim 990 .....GT 1290 in SADV pa so cukajoča rukajoča raketa ki se jih ne da vozit pod 3k obratov ......pa pozabi da se boš tu vozil v 6 prestavi 50kmh to je pri KTM za lepo delovanje 3-4 prestava ......ozri se za GSA to kar omenjaš in želiš je to to!!! 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Kmet2 pravi:

 ......ozri se za GSA to kar omenjaš in želiš je to to!!! 

hja... sploh ne dvomim... ampak če samo v našem klubu ob cca 20 vsemogočih motorjih "doživiš" 2 sesuta kardana in 1 sklopko na BMWjih,  pri nepomembnem številu km in to pri ljudeh ki se vozijo samo po asfaltu... to človeka mal prestraši...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se pa zdi nenavadno, da 1300 kubični motor ni mogoče lepo peljati v 6. prestavi pri 50kmh, obrniti ročico in gladko pospešiti. Pri taki kubikaži bi to moralo biti ja prožno.

Še tracerka to zmore brez cukanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi sploh menjal? Po prebranem ti Vulcan odlično služi... Tip iz Šenčurja Lord & Lady je s svojo Yamaho XVS (mislim da je bila ta) naredil 240.000km in nato zamenjal za Gold Wing.

Vozi Kawasaki še nekaj let, nato pa Gold Wing, pa mirna Bosna i sretan Ferek

Drugače pa vsi ti hudi KTM-i in ostale rakete. Nikjer nisem bral, da bi jih ljudje dolgo imeli v lasti, oziroma delali veliko kilometrov 80.000-100.000km +.

Spomnim se edino tistega fanta iz Hrvaške, ki je s KTM-om prevozil južno in severno Ameriko. Njegovemu sopotniku pa je KTM sredi ZDA zaribal, crknil, whatever in je moral prekiniti potovanje.

Drugače pa se fantje bolj pogovarjajo o servisih in raznih problemih. Vsaj tako sem bral po različnih forumih...

Popravljeno . Popravil Fadil
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je (po prevoženih 50.000 km v letu in pol), da je KTM 1290 Super Adventure za VOŽNJO res super motor. Le če ne bi bilo potrebno ogromno časa porabiti za odpravljanje napak, ki so posledica defektnih sestavnih delov (npr. zadnji amortizer) ali slabega materiala (npr. zavorni diski...). To, da je potrebno za mirno pospeševanje motor držati na 3500+ obratih, meni niti ni tako zelo pomembno. Živahna vožnja po Jadranki zahteva pogosto menjavanje, po AC pa je vožnja tja do cca 6000+ obratov lagodna. Pri hitrosti nad 180 km/h pa začne motor woblati, kar je zelo neprijetno. Woblanje se je včasih pojavilo tudi pri počasnejši vožnji, odvisno od vetrovnih razmer.

Ampak kot zapisano, napake, napake... pa dokazovanje... pa čakanje na odobritev menjave... hvala lepa! 

Menda je model 2017 brezhiben...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Snecer pravi:

Men se pa zdi nenavadno, da 1300 kubični motor ni mogoče lepo peljati v 6. prestavi pri 50kmh, obrniti ročico in gladko pospešiti. Pri taki kubikaži bi to moralo biti ja prožno.

Še tracerka to zmore brez cukanja

zato ker je dvovalc, zato ker ima dolgo prestavno razmerje, zato ker ima hud navor, zato ker ima ogromno kubikov in VEEELIKE bate, zato....mali bati ne tresejo tolk a si opazil

za udobje pri nizkih brzinah so 4cilindri.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

zato ker je dvovalc, zato ker ima dolgo prestavno razmerje, zato ker ima hud navor, zato ker ima ogromno kubikov in VEEELIKE bate, zato....mali bati ne tresejo tolk a si opazil

za udobje pri nizkih brzinah so 4cilindri.

...glede na izkušnje z Vulkanom (1700 ccm, V2, 128 Nm pri 2700, 73 KS), me tale odgovor ne prepriča... pri 60 skozi naselje je 6. prestava, brez rukanja cukanja "protestiranja"....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Snecer said:

Peljal sem en V2 motor 1000ccm pa praktično ni kaj treslo, japonski agregat

Karakter in dusa treseta, ne agregat.

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, ferek pravi:

...glede na izkušnje z Vulkanom (1700 ccm, V2, 128 Nm pri 2700, 73 KS), me tale odgovor ne prepriča... pri 60 skozi naselje je 6. prestava, brez rukanja cukanja "protestiranja"....

Nekaj sm ti podčrtal. Sicer pa na KTMjih piše redi2rejs....pa 173konjev, valda bo trzal. Na RAIN modu trza manj, ma sam 100konjev.

ps. vulcanova 6 prestava je ekvivalent KTMjevi 4. Obe se zavrtita (govorim na pamet) do 180km/h

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa karakterja (pa nism na voznika mislil)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

zato ker je dvovalc, zato ker ima dolgo prestavno razmerje, zato ker ima hud navor, zato ker ima ogromno kubikov in VEEELIKE bate, zato....mali bati ne tresejo tolk a si opazil

za udobje pri nizkih brzinah so 4cilindri.

Ta tvoja teorija ne zdrži preveč, ker je delovanje motorja odvisno od veliko dejavnikov. Vprašaj čoperiste in ostale uporabnike velikih V2 agregatov, z veliko navora, z veliko kubikov, z velikimi bati in dolgim prestavim razmerjem, če lahko vozijo v visoki prestavi pri majhni hitrosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ferek pravi:

hja... sploh ne dvomim... ampak če samo v našem klubu ob cca 20 vsemogočih motorjih "doživiš" 2 sesuta kardana in 1 sklopko na BMWjih,  pri nepomembnem številu km in to pri ljudeh ki se vozijo samo po asfaltu... to človeka mal prestraši...

Tam ti bodo vsaj rešili vse kot treba , če gre kaj na KTM boš rabil odvetnike da kaj priznajo ;)

pred eno uro, Fadil pravi:

Zakaj bi sploh menjal? Po prebranem ti Vulcan odlično služi... Tip iz Šenčurja Lord & Lady je s svojo Yamaho XVS (mislim da je bila ta) naredil 240.000km in nato zamenjal za Gold Wing.

Vozi Kawasaki še nekaj let, nato pa Gold Wing, pa mirna Bosna i sretan Ferek

Drugače pa vsi ti hudi KTM-i in ostale rakete. Nikjer nisem bral, da bi jih ljudje dolgo imeli v lasti, oziroma delali veliko kilometrov 80.000-100.000km +.

Spomnim se edino tistega fanta iz Hrvaške, ki je s KTM-om prevozil južno in severno Ameriko. Njegovemu sopotniku pa je KTM sredi ZDA zaribal, crknil, whatever in je moral prekiniti potovanje.

Drugače pa se fantje bolj pogovarjajo o servisih in raznih problemih. Vsaj tako sem bral po različnih forumih...

:lol1:še en k nima KTM , bravo bravo ........Cene R forumaš , vpraši ga koliko ima km na 990ADV sam jih pa tud ne prodam dokler vsak ne bo imel vsaj 100kkm!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Ta tvoja teorija ne zdrži preveč, ker je delovanje motorja odvisno od veliko dejavnikov. Vprašaj čoperiste in ostale uporabnike velikih V2 agregatov, z veliko navora, z veliko kubikov, z velikimi bati in dolgim prestavim razmerjem, če lahko vozijo v visoki prestavi pri majhni hitrosti. 

sej je reku, da je odvisno tud od karakterja :ras:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Kmet2 pravi:

Tam ti bodo vsaj rešili vse kot treba , če gre kaj na KTM boš rabil odvetnike da kaj priznajo ;)

Se popolnoma strinjam!

Če bi bil to problem le slovenske  KTM distributersko-servisne organizacije, bi se dalo tako stanje hitro sanirati. Ampak... to je KTM doktrina po celem svetu (z zelo redkimi izjemami, sodeč po forumskih informacijah).

Kvaliteta posamezne znamke  motorja se ne meri le po lastnostih motorja, ampak tudi po postnakupnim obravnavanjem kupcev (ki so, nenazadnje, najširša skupnost testnih voznikov in bi jih vsaka daljnovidna fabrika morala obravnavati zelo resno. Saj s(m)o celo plačali, da testiramo motorje).

Popravljeno . Popravil nemo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

ps. vulcanova 6 prestava je ekvivalent KTMjevi 4. Obe se zavrtita (govorim na pamet) do 180km/h

ja... to se pa strinjam... točno do tja in niti malo čez... oziroma da 180 je treba v 5. prestavi... 6. potem to samo "drži"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

33 minutes ago, Kmet2 said:

Tam ti bodo vsaj rešili vse kot treba , če gre kaj na KTM boš rabil odvetnike da kaj priznajo ;)

:lol1:še en k nima KTM , bravo bravo ........Cene R forumaš , vpraši ga koliko ima km na 990ADV sam jih pa tud ne prodam dokler vsak ne bo imel vsaj 100kkm!

Res je, nimam KTM in ga tudi nikoli ne bom, ker ga ne želim, ampak brati pa znam. Ne pametujem, ampak sem samo napisal, kar sem prebral in sigurno nisem edini.

''sam jih pa tud ne prodam dokler vsak ne bo imel vsaj 100kkm!'' 

No, no, no... živi bili pa videli.

Če se prav spomin si tudi svojega GS-a precej hvalil, tako da bi človek pomislil, da ga boš s sabo v grob vzel.

Lep dan še naprej

Popravljeno . Popravil Fadil
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Fadil pravi:

Res je, nimam KTM in ga tudi nikoli ne bom, ker ga ne želim, ampak brati pa znam. Ne pametujem, ampak sem samo napisal, kar sem prebral in sigurno nisem edini.

''sam jih pa tud ne prodam dokler vsak ne bo imel vsaj 100kkm!'' 

No, no, no... živi bili pa videli.

Če se prav spomin si tudi svojega GS-a precej hvalil, tako da bi človek pomislil, da ga boš s sabo v grob vzel.

Lep dan še naprej

Tud GS se mi ni enkrat pokvaril , prav tako vsi 3 KTM ki sem si jih lastil , ne rabim brat , izkusim na svoji koži ,to mi pomeni veliko več kot internet ! 

Če pa namiguješ da vsak hvali svojega konja potem bereš selektivno in samo tisto kar želiš ......popljuval sem od Multistrade,Diavela,Versysa itd .....če ni good spluvam in to ko je še v moji lasti !!!

Pa lep dan tudi tebi .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, Kmet2 said:

Tud GS se mi ni enkrat pokvaril , prav tako vsi 3 KTM ki sem si jih lastil , ne rabim brat , izkusim na svoji koži ,to mi pomeni veliko več kot internet ! 

Če pa namiguješ da vsak hvali svojega konja potem bereš selektivno in samo tisto kar želiš ......popljuval sem od Multistrade,Diavela,Versysa itd .....če ni good spluvam in to ko je še v moji lasti !!!

Pa lep dan tudi tebi .

Sploh nič ne namigujem. Izgleda si slabo prebral. BMW si precej hvalil, pa si ga kar hitro prodal. Zato sem napisal živi bili, pa videli.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, Kmet2 pravi:

Tud GS se mi ni enkrat pokvaril , prav tako vsi 3 KTM ki sem si jih lastil , ne rabim brat , izkusim na svoji koži ,to mi pomeni veliko več kot internet ! 

Če pa namiguješ da vsak hvali svojega konja potem bereš selektivno in samo tisto kar želiš ......popljuval sem od Multistrade,Diavela,Versysa itd .....če ni good spluvam in to ko je še v moji lasti !!!

Pa lep dan tudi tebi .

kaj pa je bilo narobe z versysom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!