Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Rotweiler ima vse živo, saj se ubadajo s predelavami Ktm.

Je pa tako, da je potem smiselno odstraniti kup euro4 navlake. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Snecer pravi:

domnevam, da je to mords celo simpl, če se zadeve preprosto disejblajo v ecu... 

Ja in ne. Poglej si na njihovi strani. Odvisno kaj žEliš. SAS dongle je relativno preprost, ma pa več steđov predelave. Potem O2 senzor, za nekatere zadeve, pa moraš isto kot pri tebi namestiti sondo. Potem pa se včasih kompjutwrju zmeša, sploh ko začnejo še katalizator odstranjevati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boosterplug in  O2 dongl ni ista zadeva. En deluje v open loop drugi v close loop. Se pravi en goljufa senzor za temperaturo vstopnega zraka(prikazuje 20°C nižjo temperaturo kot je v resnici) drugi pa lambda sondo.

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Nightmare pravi:

Boosterplug in  O2 dongl ni ista zadeva. En deluje v open loop drugi v close loop. Se pravi en goljufa senzor za temperaturo vstopnega zraka(prikazuje 20°C nižjo temperaturo kot je v resnici) drugi pa lambda sondo.

 

 

Lp, Samo

to drži

jaz imam O2 disejblan

boosterplug pa deluje tako v open kot v close loop, pri obeh je efekt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, NejcZ said:

 Kar se tiče prožnosti motorja, sta oba porazna na nizkih obratih, to je res sranje da motor ki je pod 3500 obrati nevozen, pa še do 5000 malo cuka, sploh v prodajo. Peljal sem še enega 1190, sicer R, ki je imel nameščene fueling dongles, kar res naredi ogromno razliko na nizkih obratih.  Potem je šele motor uporaben :) Iz tovarne je dober samo za divjat :P

Novega 1290 nisem vozil, moj 1290 SA pa je pod 3500 obrati še kako vozen... Razlika med 1190 in 1290 SA je v vožnji v nizkih obratih kot dan in noč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, gasperX pravi:

Pomoje ni to isto... pa tut ni 40usd ampak mal vec http://www.rottweilerperformance.com/ktm-off-road-abs-bad-fuel-dongle/

Tole je za ABS dongle - da si zapomni izklop ali pa kako dodatno nastavitev po tem, ko motor ugasneš... pa extra mapo za slabo kakovost goriva lahko aktiviraš. Isto reč se dobil za 690/701, kjer je res tečno na offroadu vsakič ponovno izklapljat ABS ko ugasneš in ponovno zaženeš motor.

Drugače je vsa ta sodobna elektronika kr jeba. Malo po malo bojo z digitalno in šifrirano komunikacijo med komponentami onemogočili praktično vse posege. Menda je za zadnje modele problem menjava določenih rezervnih delov - jih morejo v tovarni sprogramirati (št šasije), če vzmeš identično zadevo z drugega motorja in jo vštekaš - ne dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaksna je razlika med 1190r in 1290r nimam pojma ker 1190 se nikoli nisem vozil 1190.. Bi pa zveselje prebral Kmetovo mnenje, pa da spustimo zdej elektronko ker jo bo vedno vec jebiga new age :D:D

Ma to k gledas na Rotweilerjevi strani je to tolk nekih razlicnih donglov da se zgubim predn bi sploh kaj narocu HEHEHEHE. na koncu bu se strosil spet en kup enga kesa ker bi kliknu gumb  "use rabm"

Pol pa se drugi ponudniki istih zadev vecalimanj.. in drugacne cene 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, gasperX pravi:

Kaksna je razlika med 1190r in 1290r nimam pojma ker 1190 se nikoli nisem vozil 1190.. Bi pa zveselje prebral Kmetovo mnenje, pa da spustimo zdej elektronko ker jo bo vedno vec jebiga new age :D:D

Ma to k gledas na Rotweilerjevi strani je to tolk nekih razlicnih donglov da se zgubim predn bi sploh kaj narocu HEHEHEHE. na koncu bu se strosil spet en kup enga kesa ker bi kliknu gumb  "use rabm"

Pol pa se drugi ponudniki istih zadev vecalimanj.. in drugacne cene 

Ne morem, ker nisem vozil 1290.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kmet2 pravi:

Ne morem, ker nisem vozil 1290.

Vem drugace bi ze vedu kaj si mislis in kaksno je tvoje mnenje o razliki te dveh motorjev ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, gasperX said:

Kaksna je razlika med 1190r in 1290r nimam pojma ker 1190 se nikoli nisem vozil 1190.. Bi pa zveselje prebral Kmetovo mnenje, pa da spustimo zdej elektronko ker jo bo vedno vec jebiga new age :D:D

Ma to k gledas na Rotweilerjevi strani je to tolk nekih razlicnih donglov da se zgubim predn bi sploh kaj narocu HEHEHEHE. na koncu bu se strosil spet en kup enga kesa ker bi kliknu gumb  "use rabm"

Pol pa se drugi ponudniki istih zadev vecalimanj.. in drugacne cene 

Sam sem vozil 1190 in 1290 - samo ne R...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, gasperX said:

Kaksna je razlika med 1190r in 1290r nimam pojma ker 1190 se nikoli nisem vozil 1190.. Bi pa zveselje prebral Kmetovo mnenje, pa da spustimo zdej elektronko ker jo bo vedno vec jebiga new age :D:D

Ma to k gledas na Rotweilerjevi strani je to tolk nekih razlicnih donglov da se zgubim predn bi sploh kaj narocu HEHEHEHE. na koncu bu se strosil spet en kup enga kesa ker bi kliknu gumb  "use rabm"

Pol pa se drugi ponudniki istih zadev vecalimanj.. in drugacne cene 

Ti če si kupil od Sergeja, maš vse te pizdarije, ali pa kaj sličnega že verjetno na motorju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje pristni jodlar iz Salzburga :D tko da teh dodatkov nimam, Njegovga je Din kupu.... Moj ma manj teh kablckov in podbnega ampak je pa moj lepsi :D:D:D:D:D:D:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, Kmet2 said:

Ne morem, ker nisem vozil 1290.

Jaz sem vozil oba. Tudi pisal sem o razlikah, takrat še ves navdušen nad 1290SA

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo napisano... 

Meni osebno je Mikro hod za zmigovce fu fsec.. 

Vrocina pod zicem ni wblo krize sploh... precej bolse kot na 1050.

Ga dobim v ponedeljek spet za cel dan :D:D on ze ve zakaj mi ga daje na test.. Bom cist zrajcan HEHEHEHEH

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am, izvenmejci pravjo da je krivina za drug cilindr manj k 80€.. od 1290, torej takšna z izolacijo. Če drži, kr nabavim. Pol pa nima več kje gret :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, siks pravi:

a tablco si pa kr prestavil?

V avstriji imaš lahko do 5 motorjev in samo eno registracijo za najdražji motor in tablico samo prestavljaš . Ni to slovenija s modrimi inkasanti in debilnim folkom v parlamentu ......vsaj tak je bilo včasih .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, siks pravi:

a tablco si pa kr prestavil?

 

pred 6 urami, Kmet2 pravi:

V avstriji imaš lahko do 5 motorjev in samo eno registracijo za najdražji motor in tablico samo prestavljaš . Ni to slovenija s modrimi inkasanti in debilnim folkom v parlamentu ......vsaj tak je bilo včasih .

Tko k je Kmet napisu nevem gliz 5 ampak 3 ziher... ampak tista tablca ni moja ker je motor na testu od firme Motec-Villach.... moja tablca je bla na suzukiju :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 38 minutami, gasperX pravi:

Sicer v nemscini ampak vseeno... Mogoce ve kdo Kaj vec.... Novi KTM 1290 adventure 2019?

https://www.motorradonline.de/motorraeder/ktm-1290-super-adventure-s-2019.1014344.html

facelift po domače...izboljšave obstoječega modela, ne pa nov. Kar je povsem normalno, saj vsak model testirajo na nas kupcih potem pa sprotno posodabljajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!