Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

odvisno kaj vse dodaš..nekje zgoraj sem že objavil cifre, od kvikija (400€) dalje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so itak samo osnovne cene, z vsemi moznimi dodatki je ziher 3 jurje vec.  Sam jebiga men je hud k paj, pa nam ga imel k nimam dnarja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je tut hud. Pa tut ga ne bom mel, verjetno nič več ničesar za 20 kek. Ker če počakam 3 leta bo ista zadeva 10 jurčkof.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

zanima me če ima kdo pomožni cilinder sklopke (clutch slave cylinder), rabil bi samo tesnilo na batku ampak se kot OEM nadomestni del ne dobi samo komplet - cca. 150 EUR.

Če ne dobim nič drugega naročim Oberon cilinder, podobna cena vendar izboljšan.

Je že imel kdo podobne težave? Razlog pri meni je bil da sem imel v skopki mineralno olje namesto DOT, pri letniku 2016 nekje so šli nazaj na DOT prej je bilo mineralno olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, xrider pravi:

Zdravo,

zanima me če ima kdo pomožni cilinder sklopke (clutch slave cylinder), rabil bi samo tesnilo na batku ampak se kot OEM nadomestni del ne dobi samo komplet - cca. 150 EUR.

Če ne dobim nič drugega naročim Oberon cilinder, podobna cena vendar izboljšan.

Je že imel kdo podobne težave? Razlog pri meni je bil da sem imel v skopki mineralno olje namesto DOT, pri letniku 2016 nekje so šli nazaj na DOT prej je bilo mineralno olje.

jp, fina napaka

Včasih celo serviserji ne vedo

Ebay?

Sicer če je že do tega prišlo in moraš menjat verjetno vse tudi batek v ročici, potem je smiselno kar na oberon preiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, xrider pravi:

Zdravo,

zanima me če ima kdo pomožni cilinder sklopke (clutch slave cylinder), rabil bi samo tesnilo na batku ampak se kot OEM nadomestni del ne dobi samo komplet - cca. 150 EUR.

Če ne dobim nič drugega naročim Oberon cilinder, podobna cena vendar izboljšan.

Je že imel kdo podobne težave? Razlog pri meni je bil da sem imel v skopki mineralno olje namesto DOT, pri letniku 2016 nekje so šli nazaj na DOT prej je bilo mineralno olje.

Poglej na internetu za dimenzijo in kupi v "Dihta"  http://www.dihta.si/

Jaz sem na 690 naredil tako in ni nobenih problemov. Dvomim, da je problem v mineralnem olju (kakor vem je manj agresivno in je problem ravno obratno) O ring se je pač znucal (20-40 centov in imaš novega, kupiš 10 kosov in menjaš "do smrti" ) .

lp

PS

Poglej tukaj če je ista dimenzija

https://thumpertalk.com/forums/topic/730560-slave-cylinder-o-ring/

Popravljeno . Popravil franc
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, xrider pravi:

Zdravo,

zanima me če ima kdo pomožni cilinder sklopke (clutch slave cylinder), rabil bi samo tesnilo na batku ampak se kot OEM nadomestni del ne dobi samo komplet - cca. 150 EUR.

Če ne dobim nič drugega naročim Oberon cilinder, podobna cena vendar izboljšan.

Je že imel kdo podobne težave? Razlog pri meni je bil da sem imel v skopki mineralno olje namesto DOT, pri letniku 2016 nekje so šli nazaj na DOT prej je bilo mineralno olje.

Ti cilindri so bili problem že na 990adv, zamenjal z Oberonom in bp. 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM 1190 adventure in KTM 1090 adventure imata različno olje za skopko, sedaj vem :)

Ja seveda za zgornji cilinder pri ročki že naročen komplet set za obnovo, prav tako nova tesnilna gumica za posodo. Spodaj se dobim pa samo komplet, če druge ne bo potem Oberon. 

Da bi bilo tesnilo iztrošeno dvomim saj je motor praktično nov cca. 10kkm, zato sigurno problem v tekočini saj so vsa tesnila na celotnem sistemu potrebna zamenjave. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, franc pravi:

Poglej na internetu za dimenzijo in kupi v "Dihta"  http://www.dihta.si/

Jaz sem na 690 naredil tako in ni nobenih problemov. Dvomim, da je problem v mineralnem olju (kakor vem je manj agresivno in je problem ravno obratno) O ring se je pač znucal (20-40 centov in imaš novega, kupiš 10 kosov in menjaš "do smrti" ) .

lp

PS

Poglej tukaj če je ista dimenzija

https://thumpertalk.com/forums/topic/730560-slave-cylinder-o-ring/

Sem že gledal to, samo jaz imam drugačno tesnilo, starejši tipi so imeli O ring, ne vem če bo funkcioniralo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, xrider pravi:

KTM 1190 adventure in KTM 1090 adventure imata različno olje za skopko, sedaj vem :)

Ja seveda za zgornji cilinder pri ročki že naročen komplet set za obnovo, prav tako nova tesnilna gumica za posodo. Spodaj se dobim pa samo komplet, če druge ne bo potem Oberon. 

Da bi bilo tesnilo iztrošeno dvomim saj je motor praktično nov cca. 10kkm, zato sigurno problem v tekočini saj so vsa tesnila na celotnem sistemu potrebna zamenjave. 

tako kot si ugotovil, ni problem v iztrošenosti ampak v tekočini

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vsako zimo sem mojemu konjičku privoščil kak bombonček.........letos pa kar bonbonjerco :) 

Brskal po vseh možnih forumih, kontaktiral KTM factory v A in to naj bi bilo TO

20210424_162424.thumb.jpg.d876378e7d2b0e36a9795392f119bc35.jpg

 

Nastavljena po mojih željah in na moje ime :)    žena pravi, da je itak zame k cepc k zapravi tolk za to črno škatlo rabi dodaten CPU v glavi  :naughty:

20210424_142010.thumb.jpg.3ae007ace7085fe61353eadd75777089.jpg

 

Je pa precej dela, še dobro, da nisem imel časa sestavit bajk, ko sem menjal svečke in zračni filter........slučajno  :whistle:

 

20210424_162341.thumb.jpg.ffccdbc31d0612acd8a44314ee028796.jpg

 

Poročam, ko bo ready to race..........z dodatno sport mapo :D


 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a 160butlov ni dost :D :D :D :P LOL Vsi smo isti, le porocaj da vidmo to cudo ?

pred eno uro, Luka66 pravi:

Vsako zimo sem mojemu konjičku privoščil kak bombonček.........letos pa kar bonbonjerco :) 

Brskal po vseh možnih forumih, kontaktiral KTM factory v A in to naj bi bilo TO

20210424_162424.thumb.jpg.d876378e7d2b0e36a9795392f119bc35.jpg

 

Nastavljena po mojih željah in na moje ime :)    žena pravi, da je itak zame k cepc k zapravi tolk za to črno škatlo rabi dodaten CPU v glavi  :naughty:

20210424_142010.thumb.jpg.3ae007ace7085fe61353eadd75777089.jpg

 

Je pa precej dela, še dobro, da nisem imel časa sestavit bajk, ko sem menjal svečke in zračni filter........slučajno  :whistle:

 

20210424_162341.thumb.jpg.ffccdbc31d0612acd8a44314ee028796.jpg

 

Poročam, ko bo ready to race..........z dodatno sport mapo :D


 

In seveda s podrobnostimi na plano €€€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Še filter za bencin menjal.....glede na to kje sem se vse vozil in posnetke iz yt še ni bil kritičen.

972619372_20210509_0947451.thumb.jpg.0e36371a48d5e5d06561f39e17fa2925.jpg

 

1608726106_20210509_1013551.thumb.jpg.a5f356d152549e2aa54f48de14a7d662.jpg
 

1726356640_20210509_1041531.thumb.jpg.944b23729bb48724272ee1f34a94dd2c.jpg

 

744344499_20210509_1047591.thumb.jpg.db5bda3f3898d1fdebec9d216219f4a5.jpg

Lih k poservisiru bajk bo pa dva tedna dež  :(  

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

200 km od doma, prvi dan dopusta .. super feeling .. a čez noč v garaži hotela ga naj prižganega pustim, da bom zjutraj lahko nadaljeval? :slap::wallbash:

#realadventure mhm ...

 IMG_20210831_133534-01.thumb.jpeg.7e30e5c0356880b225bdc1f552e24b3f.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, mladench said:

Baterija? Upam da je ? Jst menjal kmal po nakupu baterjo. 7kkm ?‍♂️

Verjetno bi kaj jamral za baterijo? Upam, no, da je kdo mislil na to ..

Cez cca 1h je error izginil. Ko sem prisel pred hotel sem vtipkal cifro KTM asistence, vgasnil in probal, pa je zaznalo. Zazna ga tudi od cca 1m, tako da bi rekel da je baterija ok ..

Zadnjic se nekje bogu za hrbtom v gorskem kotarju ustaviva da kaj prigrizneva, osedlava nazaj, vzgem, cakam v leru da ženka zajaha, vmes MTC ERROR. Koji k..., zadeva sicer laufa, ajde probamo, mogoce se bo poresetiral med voznjo. Dam v prvo, takoj vgasne - "eee, nečeš ti nikuda, ich hab gesagt du hast MTC error!" .. mrs, ne vze vec .. z glave se smodi, grem dol, v mislih ruknem hladno pivo, probam, dam "keyless kontakt", ni errorja, vzge, veselo naprej ..

Mesec dni kasneje greva z jadranke, da se izognem gneci greva v Vinodolskem gor na Velebit. Dohitim neki "home made golf avto", verjetno neki tomos motor, gremo nikamor, ozka cesta, ovinki - stric se ne umakne .. ok, ravnina, on na desno mi da prostor jaz picim (vsaj planiram, no) po levi mimo, odprem gas: "eee, nečeš" ... kašlja, kiha, kot da ne dobi goriva, jebote gledam onega desno, voziva vzporedno, gleda on mene, mu maham "kao to jaz tak hočem, da se malo peljeva vzporedno" .. on mašino od 6konjev, jaz 160 in on mene po desni prehiteva .. preštimam da če počasi odpiram pol lepo pospešuje, če pa konkretno pa stall-ne .. enih 15minut me še zajebava, pol pa vse ok naprej, kot da nič ni blo .. bi/bo blo veselo, če/ko mi bo to nardil sredi prehitevanja kakšnega tovornjaka ..

Ekran? Občasno me razveseli z lepo obrobo..Screenshot_20210902-104840_Gallery.thumb.jpg.d4080bfd7bf31d811b3545d554840a29.jpg

O ostalem bom drugic, da ne bo kje tega prebral - moram še do doma prit z njim do konca tedna .. ?

Ampak, ko pa dela, pol pa deeeeeeelaaaaaaaaaa .. fun factor do neba pa nazaj! Ta pravi ADVENTURER, pojma nimaš, kak/če boš kam prišel .. ?

Jajc avstrijski .. ?

 

Popravljeno . Popravil Tex
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pregrevanje elektronike, podobno kot v kitajskih napravah.

Flickering ekrana je tipičen primer. Vročina, izpostavljenost soncu in se loti "razlijejo", ker so preveč skupaj. Ko je hladno pa deluje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Tex pravi:

Verjetno bi kaj jamral za baterijo? Upam, no, da je kdo mislil na to ..

Cez cca 1h je error izginil. Ko sem prisel pred hotel sem vtipkal cifro KTM asistence, vgasnil in probal, pa je zaznalo. Zazna ga tudi od cca 1m, tako da bi rekel da je baterija ok ..

Zadnjic se nekje bogu za hrbtom v gorskem kotarju ustaviva da kaj prigrizneva, osedlava nazaj, vzgem, cakam v leru da ženka zajaha, vmes MTC ERROR. Koji k..., zadeva sicer laufa, ajde probamo, mogoce se bo poresetiral med voznjo. Dam v prvo, takoj vgasne - "eee, nečeš ti nikuda, ich hab gesagt du hast MTC error!" .. mrs, ne vze vec .. z glave se smodi, grem dol, v mislih ruknem hladno pivo, probam, dam "keyless kontakt", ni errorja, vzge, veselo naprej ..

Mesec dni kasneje greva z jadranke, da se izognem gneci greva v Vinodolskem gor na Velebit. Dohitim neki "home made golf avto", verjetno neki tomos motor, gremo nikamor, ozka cesta, ovinki - stric se ne umakne .. ok, ravnina, on na desno mi da prostor jaz picim (vsaj planiram, no) po levi mimo, odprem gas: "eee, nečeš" ... kašlja, kiha, kot da ne dobi goriva, jebote gledam onega desno, voziva vzporedno, gleda on mene, mu maham "kao to jaz tak hočem, da se malo peljeva vzporedno" .. on mašino od 6konjev, jaz 160 in on mene po desni prehiteva .. preštimam da če počasi odpiram pol lepo pospešuje, če pa konkretno pa stall-ne .. enih 15minut me še zajebava, pol pa vse ok naprej, kot da nič ni blo .. bi/bo blo veselo, če/ko mi bo to nardil sredi prehitevanja kakšnega tovornjaka ..

Ekran? Občasno me razveseli z lepo obrobo..Screenshot_20210902-104840_Gallery.thumb.jpg.d4080bfd7bf31d811b3545d554840a29.jpg

O ostalem bom drugic, da ne bo kje tega prebral - moram še do doma prit z njim do konca tedna .. ?

Ampak, ko pa dela, pol pa deeeeeeelaaaaaaaaaa .. fun factor do neba pa nazaj! Ta pravi ADVENTURER, pojma nimaš, kak/če boš kam prišel .. ?

Jajc avstrijski .. ?

 

welcome to KTM faking elektronika. Kar si opisal je "safe mode"

mam sicer par informacij, ki ti lahko prav pridejo, drugače pa na svetovnih forumih poznajo vse pogoste napake:

1. zaznavanje baterije v ključu zna biti problem baterija v daljincu. 1 leto drži, tut na avtih je podoben problem

2. mtc (al pa TC)error je splošna napaka za bogsigavedikaj, GT je mel tak zapis pri "flap valve" loputi v izpuhu. Seveda je motor šel v varen način, kjer si dobil tistih bogih nekaj konjev in uporabne obrate me 3-4 jurje..krvave prste sem mel od menjalnika, ko sem se vračal iz Romunije. Ne vem kako imajo novi Advenčerji, ma Healtech ima kar precej napravic, ki rešijo nekaj teh problemov, za nizke pare.

Če se samo popravi, je še luksuz.

3. slaba baterija v motorju, ne slaba, mal iztrošena cca 90% (še vedno piše napetost čez 12V) pa so že raznorazne lučke, ko ga kresneš, ker noče kresnit s prve, pa še javlja maljon napak, običajno vse izginejo čez nekaj časa. to zna bit kar kak MTC error tut, pa jeba..jaz sem jo menjal šele po treh letih, ampak se vozim ogromno in konstantno.

4. Front break switch error..se mi je tudi pojavljal, pa izginjal, dokler nisem ugotovil (pred tem smo očitili mikrostikalo na ročici) da je (motor je bil pred tem na vpoklicu brembo zavor, kjer so menjali batek) potrebno (gugl vse ve, oziroma tuji forumi) odstraniti vse vezice na kablih, ki gredo z ročice zavore, pa kable postaviti na identično mesto kot so bili tovarniško, ter vezice na isto mesto, pa ne jih preveč zategnit. Od takrat, ni več bilo napake :P

Zapisal sem ti GTjeve napake, ma verjetno je osnova hudičevo podobna, Preobčutljivost elektronike, in švoh baterije.

 

Sicer pa kaj čmo jamrat, danes sem s skoraj novim Opel Movanotom, komaj prikolovratil domov iz Murske. 15 lučk, ne vleče obrati med 1500-2000, neko čudno piskanje...pa je bil že na servisu, kjer niso nič odkrili...blah in euro norme.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

Pregrevanje elektronike, podobno kot v kitajskih napravah.

Flickering ekrana je tipičen primer. Vročina, izpostavljenost soncu in se loti "razlijejo", ker so preveč skupaj. Ko je hladno pa deluje.

ravno obratno, ko se segreje dela (tač skrin pri moji Astri). Drgač pa ja, Kitajci. Mam občutek, da ima tudi bolj žive barve na ekranu kot je original. Predvsem je potrebno biti pozoren na kake črte, ki so sigurno znak da zadeva peša. Sicer pa dokler je garancija, naj kar prijavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!