Jump to content

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark

Recommended Posts

Zelo so mi všeč tiste luči ki so notri pod plastikami  :OK:  Pa fltne na špico tudi lepo zgledajo  :OK:   škoda ki j malo prevelika krava tole zame  :glare:

če sm jz s svojmi 175cm komot vozu Kmetovga, k je najvišje nastavljen, bi bil presenečen kok sofisticiran motorček je.......edin pobiranje s tal je mogoče nerodno.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dami nastavljen je bil na najnižje,sport menu :grim

Sedež, a nima možnosti nižje nastavitve?

 

Sicer pa zame pride itak sam sport u poštev, k sm bolj tak športn tip :P

Edited by DAMI34
Link to comment
Share on other sites

:oops:  ja sedež je na najvišji bil,maš prav vzmetenje pa na najnižjo varianto,ma se vse tok štela da si ga res lahko prilagodiš po svoji meri,no za Mausa res ne bi bil   :P za njega je nava HP :ninja: ta mu bi bila pisanan na kožo :OK:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Škoda, da moped nima moči novega Super Duka! Kljub temu bi, če bi kupoval novega, zanesljivo odločil za Super Adventurerja. Ker pa imam le dobro leto star moped, bi z njegovo prodajo izgubil preveč. Sergej: zato bom prihodnje leto občudoval tvojo novo pridobitev... In če še velja en krog?

Link to comment
Share on other sites

če sm jz s svojmi 175cm komot vozu Kmetovga, k je najvišje nastavljen, bi bil presenečen kok sofisticiran motorček je.......edin pobiranje s tal je mogoče nerodno.

 

Kul nisem si ga še pogledal v živo od blizu... Sem si od blizu pogledal GS-a 2012 ali 2013 ne vem mi je deloval da bi po višini ga še uspel obvladat in mi je tale KTM deloval kar višji...

Link to comment
Share on other sites

Zanimiv moped! :OK:

 

Pomisleke imam pa samo glede servisiranja in poprodajne podpore v SLO.

Zato se vsaj dokler še živim v SLO na žalost ne mislim odločiti za KTM. Pač slabe izkušnje (cenjeni moto Seleš)

Recimo, ko sem kupoval nov moped sem dobil na vprašanje - kakšni so stranski kufri odgovor "da taki, kot jih imamo tukaj pod pultom"

Se sprašujem, če se trgovec že na začetku ne želi potruditi za prodajo novega mopeda (za gotovino), kaj me šele čaka ob recimo reklamaciji ali neki težavi??? Žal je zame Italija ali Avstrija za redni servis predaleč...

Link to comment
Share on other sites

Thompson, strah je odveč,navedel si edinega prodajalca ki ga 80% ljudi ki jih vprašaš o njemu ne mara,med njimi sem tudi jaz. Lahko da je,ne lahko definitivno je dober mehanik a odnosa do strank pač nima. Osebno sem imel občutek kot da kaj prosim za svoje plačilo,no mene več ne vidijo !

same pohvale pa lahko dam Alenu Vadnu (Axle) Koper ker ima posluh in zna stranki stopit naproti res fajn dec :notworthy:

Servisiram že tretje leto pri Mihatu Jamniku (Škofljica) poblaščen serviser za KTM ,zelo pedanten in korekten možak saj svojih motorju ne zaupam kar tako vsakemu v roke,če ne zaupam želim biti poleg drugače ne vozim tja. Več MS forumašev servisira motorje pri njem,kapo dol bi reku Katanec,ko dobiš motor nazaj je kot iz trgovine !!!

Reklamacije sem vse rešil brez problemov,ja včasih je bilo treba mal počakat a to niso krivi prodajalci temveč matična tovarna ki se do Slovenije obnaša mačehovsko............no pa saj ni čudno na stanje v katerem smo se znašli.

Z motorjem sem naredil 15kkm brez da bi mi enkrat kihnil na poti od Monte Negro naprej.  Bili pa manjši problemi ki me na poti niso ovirali,opisani so v temi ki je namenjena temu motorju!

Motor je vizuelno lepo spedenan in zelo vozen dobra argonomija kot avtonomija ,ne dvomim da bo novi Super duper še boljši in še bolj izpopolnjen saj je na isti platformo narejen in serijsko ima še več dodatne opreme.

Proti konkurenci BMW GSA je lažji,cenejši...itd....lažji kar za 30 ali še malo več KG kar za moje koleno veliko pomeni!!!

Če bo do prodaje izplačana zavarovalnina bo moj ker mi je pač zelo všeč pa naj si misli kdo kar če saj me z svojimi bedastimi komentarji niti ne ganejo več,toda Dark težka bo za en krog saj se stanje kolena komplicira s tem pa tudi odaljuje nakup novega Super ADV,žal  :blush:

Toka da Thompson mislim da ni takih hudih problemov ,no z dodatno opremo je bilo tudi nekaj težav ki pa so tudi opisani v temi za 1190 ADV

 

Lp :kmet:

Edited by Kmet2
Link to comment
Share on other sites

Še moje pohvale Jamniku s Škofljice. Ne maram šalabajzerjev zato me je Jamnik tudi prepričal. Sem imel pa tudi sam pomisleke s servisno mrežo v SLO ampak me je testna vožnja 1190-ke prepričala in prevagala v odločitev za nakup. Zelo zadovoljen.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Thompson, strah je odveč,navedel si edinega prodajalca ki ga 80% ljudi ki jih vprašaš o njemu ne mara,med njimi sem tudi jaz. Lahko da je,ne lahko definitivno je dober mehanik a odnosa do strank pač nima. Osebno sem imel občutek kot da kaj prosim za svoje plačilo,no mene več ne vidijo !

same pohvale pa lahko dam Alenu Vadnu (Axle) Koper ker ima posluh in zna stranki stopit naproti res fajn dec :notworthy:

Servisiram že tretje leto pri Mihatu Jamniku (Škofljica) poblaščen serviser za KTM ,zelo pedanten in korekten možak saj svojih motorju ne zaupam kar tako vsakemu v roke,če ne zaupam želim biti poleg drugače ne vozim tja. Več MS forumašev servisira motorje pri njem,kapo dol bi reku Katanec,ko dobiš motor nazaj je kot iz trgovine !!!

Reklamacije sem vse rešil brez problemov,ja včasih je bilo treba mal počakat a to niso krivi prodajalci temveč matična tovarna ki se do Slovenije obnaša mačehovsko............no pa saj ni čudno na stanje v katerem smo se znašli.

Z motorjem sem naredil 15kkm brez da bi mi enkrat kihnil na poti od Monte Negro naprej.  Bili pa manjši problemi ki me na poti niso ovirali,opisani so v temi ki je namenjena temu motorju!

Motor je vizuelno lepo spedenan in zelo vozen dobra argonomija kot avtonomija ,ne dvomim da bo novi Super duper še boljši in še bolj izpopolnjen saj je na isti platformo narejen in serijsko ima še več dodatne opreme.

Proti konkurenci BMW GSA je lažji,cenejši...itd....lažji kar za 30 ali še malo več KG kar za moje koleno veliko pomeni!!!

Če bo do prodaje izplačana zavarovalnina bo moj ker mi je pač zelo všeč pa naj si misli kdo kar če saj me z svojimi bedastimi komentarji niti ne ganejo več,toda Dark težka bo za en krog saj se stanje kolena komplicira s tem pa tudi odaljuje nakup novega Super ADV,žal  :blush:

Toka da Thompson mislim da ni takih hudih problemov ,no z dodatno opremo je bilo tudi nekaj težav ki pa so tudi opisani v temi za 1190 ADV

 

Lp :kmet:

 

Tolk ste zrajcani, da preveč površno gledate podatke o teži:

 

BMW 225kg, brez tekočin

Yamaha super tenere 1200 261kg, s tekočinami

KTM 129kg, brez tekočin

 

Torej so vsi konkurenčni modeli praktično v istem rangu po teži - 260kg pripravljeni na vožnjo.

Link to comment
Share on other sites

Tolk ste zrajcani, da preveč površno gledate podatke o teži:

 

BMW 225kg, brez tekočin

Yamaha super tenere 1200 261kg, s tekočinami

KTM 229kg, brez tekočin

 

Torej so vsi konkurenčni modeli praktično v istem rangu po teži - 260kg pripravljeni na vožnjo.

kawa SX 231kg, brez tekočin

sm dopisal, da bodo res vsi konkurenčni modeli zajeti :D

Link to comment
Share on other sites

Agostini, on 02 Oct 2014 - 09:47, said:snapback.png

Tolk ste zrajcani, da preveč površno gledate podatke o teži:

 

BMW 225kg, brez tekočin

Yamaha super tenere 1200 261kg, s tekočinami

KTM 229kg, brez tekočin

 

Torej so vsi konkurenčni modeli praktično v istem rangu po teži - 260kg pripravljeni na vožnjo.

kawa SX 231kg, brez tekočin

sm dopisal, da bodo res vsi konkurenčni modeli zajet

 

Tiger explorer 1200xc, 266kg s tekočinami

 

ZMAGOVALEC ::   Multistrada 1200  196kg, brez in 224kg, s tekočinami.

Link to comment
Share on other sites

 

Agostini, on 02 Oct 2014 - 09:47, said:snapback.png

kawa SX 231kg, brez tekočin

sm dopisal, da bodo res vsi konkurenčni modeli zajet

 

Tiger explorer 1200xc, 266kg s tekočinami

 

ZMAGOVALEC ::   Multistrada 1200  196kg, brez in 224kg, s tekočinami.

 

To sm jim jaz že zdavnej povedu :D

Link to comment
Share on other sites

Glede Multistrade sem včeraj bral en jesenski potopis po Alpah. Vsi motorji so imeli ogrevane ročke, na Multistradi niso delale ravno, ko je bilo najbolj mraz. Ko je bilo toplo, so začele spet delati.

Komentar je bil, da je Ducati kot Italijanka, lepa in muhasta.

Link to comment
Share on other sites

 

Agostini, on 02 Oct 2014 - 09:47, said:snapback.png

kawa SX 231kg, brez tekočin

sm dopisal, da bodo res vsi konkurenčni modeli zajet

 

Tiger explorer 1200xc, 266kg s tekočinami

 

ZMAGOVALEC ::   Multistrada 1200  196kg, brez in 224kg, s tekočinami.+ kovček orodja za vsa popravila najmanj 30kg= 254kg :P

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Agostini res je kar praviš samo ne najdem pa podatka o teži Novega Super  ktm Adventurerja ,ima pa 30 litrski tank pa če računamo še olje(agregat ) ,zavorno tekočino in hladilno bo res tam okrog 260 kg.

Se pravi da je Super Tenere še najtežji če računamo da ima samo  20 litrski tank :grim,prav tako tiger XC Explorer....

 

Ja ko bolje pogledam sem zmagovalec z svojim ADVETURERJEM   212 suha teža,230 mokra in 24 litrski rezervoar ,na 100km dinamične vožnje od 5,2 do 5,7 l    oujeeee  bom vrjetn kar ostal na njemu je še najbolj optimalen tudi glede cene... :P

Link to comment
Share on other sites

Glede Multistrade sem včeraj bral en jesenski potopis po Alpah. Vsi motorji so imeli ogrevane ročke, na Multistradi niso delale ravno, ko je bilo najbolj mraz. Ko je bilo toplo, so začele spet delati.

Komentar je bil, da je Ducati kot Italijanka, lepa in muhasta.

A so pozabil napisat, da imajo rocke sedem stopenj ogrevanja, ce je pa S model pa vsaj dvanajst. ....kadar delajo ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!