Jump to content

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark

Recommended Posts

Agostini res je kar praviš samo ne najdem pa podatka o teži Novega Super  ktm Adventurerja ,ima pa 30 litrski tank pa če računamo še olje(agregat ) ,zavorno tekočino in hladilno bo res tam okrog 260 kg.

Se pravi da je Super Tenere še najtežji če računamo da ima samo  20 litrski tank :grim,prav tako tiger XC Explorer....

 

Ja ko bolje pogledam sem zmagovalec z svojim ADVETURERJEM   212 suha teža,230 mokra in 24 litrski rezervoar ,na 100km dinamične vožnje od 5,2 do 5,7 l    oujeeee  bom vrjetn kar ostal na njemu je še najbolj optimalen tudi glede cene... :P

 

Lp

 

teža 229kg  z vsemi tekočinami +  gorivo 30L(22kg)

 

http://www.ktm.com/travel/1290-super-adventure/highlights.html#.VC2nsfl_tgg

Link to comment
Share on other sites

Weight without fuel approx. 229 kg

APPROX. ???

Dvomim, da proizvajalec nebi vedel do grama tocno koliko njegov izdelek tehta!

jao boze kako volim marketing . . . "approx" is ultimate word

Link to comment
Share on other sites

Weight without fuel approx. 229 kg

APPROX. ???

Dvomim, da proizvajalec nebi vedel do grama tocno koliko njegov izdelek tehta!

jao boze kako volim marketing . . . "approx" is ultimate word

 

"Approx" je kar prava beseda, ker imaš na voljo en "miliontaužent" opcij, ki jih lahko dokupiš ali pa tudi ne. Če boš dokupil recimo dodatno polaktivno vzmetenje, bo to že dugačna teža, kot brez tega in tako naprej. Torej bi potem takem moral proizvajalec navesti točno težo za čisto vse možne kombinacije, ki so možne....I don`t think so!

Torej z  "approx" je celo skoraj bolj realno podana teža, kot če bi dejali, da ta motor tehta natančno 229kg.  

Težo do grama natačno določiti je pa še manj možno, ker se recimo že samo teža med odlitki surovega bloka motorja razlikujejo po teži (pa ne samo en gram), kaj šele celoten sklop motocikla, sestavljen in nekaj tisoč kosov, ki imajo vsi neko dovoljeno tolerančno odstopanje - ni to farmacija! Lahko mi verjameš...sem poklicno zelo povezan z avto-moto branžo!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Kul nisem si ga še pogledal v živo od blizu... Sem si od blizu pogledal GS-a 2012 ali 2013 ne vem mi je deloval da bi po višini ga še uspel obvladat in mi je tale KTM deloval kar višji...

 

Če obvladuješ BMW-ja, tudi s KTM-om ne boš imel težav. Sam sem visok 180 cm in sem  svoj KTM Adventurer leto dni vozil s sedežem na višji višini ter sedel bolj proti tanku. Vožnje je odlična, kot s supermotom. Pred mesecem pa sem sedež znižal in sedaj sedim bolj nazaj, kot na nagcu... Torej s svojo višino lahko vozim moped s sedežem nižje ali višje.

Kolikor vem, je novi Super Adventurer visok, kot model 1190...     

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

"Approx" je kar prava beseda, ker imaš na voljo en "miliontaužent" opcij, ki jih lahko dokupiš ali pa tudi ne. Če boš dokupil recimo dodatno polaktivno vzmetenje, bo to že dugačna teža, kot brez tega in tako naprej. Torej bi potem takem moral proizvajalec navesti točno težo za čisto vse možne kombinacije, ki so možne....I don`t think so!

Torej z  "approx" je celo skoraj bolj realno podana teža, kot če bi dejali, da ta motor tehta natančno 229kg.  

Težo do grama natačno določiti je pa še manj možno, ker se recimo že samo teža med odlitki surovega bloka motorja razlikujejo po teži (pa ne samo en gram), kaj šele celoten sklop motocikla, sestavljen in nekaj tisoč kosov, ki imajo vsi neko dovoljeno tolerančno odstopanje - ni to farmacija! Lahko mi verjameš...sem poklicno zelo povezan z avto-moto branžo!

tocna teza osnovnega modela bi bila vec kot zadostna.

Ce bi pa rad imel se spojler od EVO 10 in vse pripadajoce loncnice s priborom za zalivanje si bos pa sam zracunal.

my point is . . . marketinsko zavajanja potrosnika v mejah "tolerance"

ko bo revez po pol leta marketinskega kurjenja ( SD 1290 R) cist napaljen, mu je na koncu, ko ga spustijo v prodajo cist vseeno, ce tehta 10 kg vec

Link to comment
Share on other sites

tocna teza osnovnega modela bi bila vec kot zadostna.

Ce bi pa rad imel se spojler od EVO 10 in vse pripadajoce loncnice s priborom za zalivanje si bos pa sam zracunal.

my point is . . . marketinsko zavajanja potrosnika v mejah "tolerance"

ko bo revez po pol leta marketinskega kurjenja ( SD 1290 R) cist napaljen, mu je na koncu, ko ga spustijo v prodajo cist vseeno, ce tehta 10 kg vec

 

Hej ne se razburjat...mene ne moti niti z niti brez approx, ti imaš težavo s tem. Jaz sem ti samo razložil kako je s tem! End of story.   

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Če obvladuješ BMW-ja, tudi s KTM-om ne boš imel težav. Sam sem visok 180 cm in sem  svoj KTM Adventurer leto dni vozil s sedežem na višji višini ter sedel bolj proti tanku. Vožnje je odlična, kot s supermotom. Pred mesecem pa sem sedež znižal in sedaj sedim bolj nazaj, kot na nagcu... Torej s svojo višino lahko vozim moped s sedežem nižje ali višje.

Kolikor vem, je novi Super Adventurer visok, kot model 1190...     

 

 

GS-a sem mel možnost samo sedeti na mestu in ga držati nevem kako bi blo če bi mel kje za na roke ga obrnit ... sploh v dveh potem nevem kako bi bilo... ker veliko motoristov vidim ki mi delujejo prau štorasto ko so premajhni ali prešvoh za motor ki ga vozijo...  Bomo si zrihtali kakšno testno vožnjo pa preverli...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja, bo treba še KTMa probat. Sicer moraš pri vseh teh kravah paziti, da ga parkiraš s sprednjim koncem v klanec, potem se da z njimi rokovati, tudi če nisi ravno Krpan. Na ravnem in na asfaltu pa sploh ni nobenega problema. Se dama vsede na motor šele, ko ga obrneš in je problem rešen.

Link to comment
Share on other sites

GS-a sem mel možnost samo sedeti na mestu in ga držati nevem kako bi blo če bi mel kje za na roke ga obrnit ... sploh v dveh potem nevem kako bi bilo... ker veliko motoristov vidim ki mi delujejo prau štorasto ko so premajhni ali prešvoh za motor ki ga vozijo...  Bomo si zrihtali kakšno testno vožnjo pa preverli...

 

Če se pri nakupu motorja preceniš, je posledica, kot si zapisal: "Veliko motoristov vidim, ki mi delujejo prau štorasto, ko so premajhni ali prešvoh za motor, ki ga vozijo". Zato je potrebno pred nakupom vsak motor preizkusiti. Tudi sam sem v tej temi zapisal, da me zanima teža novega Super Adventurerja in pa seveda njegove vozne lastnosti. Adventurerja 1190 obvadujem (manevriranje), 1290 pa morda ne? Sicer pa: meni je mnogo pomembnejše lahkotno upravljanje z motociklom, kot večji tank za gorivo, saj nimam nobenih težav z zaustavljanjem na bencinskih črpalkah   

Link to comment
Share on other sites

Jaz mislim, da se čisto preveč komplicira okrog teže in rokovanja. Kup kar ti paše in kar te rajca, v začetku boš malce bolj neroden, potem se boš pa navadil. Simpl ko keks.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Če se pri nakupu motorja preceniš, je posledica, kot si zapisal: "Veliko motoristov vidim, ki mi delujejo prau štorasto, ko so premajhni ali prešvoh za motor, ki ga vozijo". Zato je potrebno pred nakupom vsak motor preizkusiti. 

Saj ni nobena stramota, če ga malo naprej - nazaj prekladaš preden se odpelješ. Bolje malo previdnosti, kot stroški s popravili, če ga prevrneš.

Tudi, če ga pred nakupom preizkusiš in se ti zdi za rokovanje težak, ne pomeni, da ga s 5 do 10.000km uporabe ne boš popolnoma obvladal. 

Za vožnjo motorja in rokovanje z njim je potrebna tehnika, ne moč.

Link to comment
Share on other sites

Zanimiv moped! :OK:

 

Pomisleke imam pa samo glede servisiranja in poprodajne podpore v SLO.

 

Sam sem imel takšne pomisleke, ko sem razmišljal o nakupu Ducatija. S servisiranjem KTM-a in prodajno podporo pa so takšni pomisleki popolnoma odveč... Na kraj pameti mi ne pade, da bi svoj moped, kljub bližini, servisiral v Avstriji. V našem koncu je Simon Nerat odličen serviser, pri njem pa nabavim tudi vse kar potrebujem...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja, bo treba še KTMa probat. Sicer moraš pri vseh teh kravah paziti, da ga parkiraš s sprednjim koncem v klanec, potem se da z njimi rokovati, tudi če nisi ravno Krpan. Na ravnem in na asfaltu pa sploh ni nobenega problema. Se dama vsede na motor šele, ko ga obrneš in je problem rešen.

 

Bom počakal na začetek naslednje sezone in šel probat vse izbrane motorje ki so v ožjem izboru... Potem se bom lažje odloču.. drugače dama se itak vedno tako vsede ko sem šele pripravljen na štart...

 

Jaz mislim, da se čisto preveč komplicira okrog teže in rokovanja. Kup kar ti paše in kar te rajca, v začetku boš malce bolj neroden, potem se boš pa navadil. Simpl ko keks.

 

Ja ma tista nerodnost ni lepa za videt in ni lep občutek ko veš da motorja premaknit ne moreš...(vsaj zame ne ker sem bolj človek ki gre na sigurno)

 

Saj ni nobena stramota, če ga malo naprej - nazaj prekladaš preden se odpelješ. Bolje malo previdnosti, kot stroški s popravili, če ga prevrneš.

Tudi, če ga pred nakupom preizkusiš in se ti zdi za rokovanje težak, ne pomeni, da ga s 5 do 10.000km uporabe ne boš popolnoma obvladal. 

Za vožnjo motorja in rokovanje z njim je potrebna tehnika, ne moč.

 

Neki je sramota ki me tako ali ne moti oziroma me mnenja drugih ne zanimajo... 

 

neki je pa ali si sposoben motor prestavt in držati ga pokončno oziroma tudi če se malo nagne.. pomojem nebi blo lepo da se ti vsakič zvrne ko se nagne več kot 20 stopinj med prekladanjem...

 

Vožnja je pa najmanjši problem ker lahko bi vsak čovek vozu motor ki ma od tal do sedeža 1200mm če bi le imel stojalo ki bi te držalo ko se ustaviš..

 

 

Sicer pa itak pride tudi Adventure 1050 različica malo bolj skromna in tudi lažja...

 

On topic...

 

new-ktm-1190-adventure-receives-19-inch-

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nič ne skrbi, noben motor se kar tako ne prevrne. Pozoren moraš biti na dve stvari: ali je teren raven in ali je mokro. Če je mokro, ti škorenj hitro zdrsne in motorja ne moreš zadržati. Če so neravnine, se ti lahko zgodi, da stopiš v kako vdolbino in izgubiš oprijem. Takrat se motor preveč nagne in ni druge, kot položiti ga na tla. Kombinacija obeh se mi je zgodila s Hondo Pan Evropean. . 

Med prekladanjem ga tudi ni kaj nagibati, saj s tem ne pridobiš ničesar. Ni nobenega razloga, da bi ga nagibal za 20 stopinj ali več. Sediš na motorju čim bolj pokonci in z nogama lepo brcaš. Tu mislim za nazaj, za naprej imaš moč motorja, ti samo skrbiš za ravnotežje.

Link to comment
Share on other sites

1190 lohk od mene kupš  ;)

 

Če bi imel dovolj nabranih šuškov bi siguno kupil motor od tebe ker vem da je vse porihtano, tako pa sem naročil lihkar CRF250R ki mi ga naslednji vikend dostavijo tako da bo menjava motorja za po cesti verjetno na sporedu naslednjo sezono in bom gulu še naprej versysa in v tem času se malo delal na moči da bom bolj siguren tako kravo držati na mestu  :OK:  Pa še bom počakal uradno prestavitev S1000XR in predvsem ceno... če bo res 16.000€ bo definitivno KTM na sporedu za nakup.

Edited by jany
Link to comment
Share on other sites

KTM 1290 ADV bo za 16k€ gol in bos ker je 16.290 1190 ADV gol in bos :closedeyes:

A ni to fajn, saj čakajo na ljudi da jim pol drago prodajo okraske z veliko dodano vrednostjo

Link to comment
Share on other sites

ce bi mel dost eurosongov bi novoletno jelko (kero dobim "golo") okrasil z KTM power partsi...na vrh bi pa Akrapovicev slip-on za GS nataknil.

 

Sayo...kwa praus?...a bo?   :smoke:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!