Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

JP cene Akrapota Abnormalna......če bi bili original lonci lepi bi aftermarket proizvajalci zaprli štarcuno. Bavarc ima za moj okus še najlepši original izpuh v tem razredu.

image.thumb.png.59d1e1584c32c1b731ec9fc56a0fb925.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, gasperX said:

 

Sicer pa kje je pa se lep originaln izpuh?? Vsi po vrst so grdi k smrt. Sicer moj izpih ni nc kj dost lepsi ?

 

KTM SDR 2020 ima presenetljivo lep lonec že v originalu. 

 

Lp, S

Popravljeno . Popravil Nightmare
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, gasperX pravi:

Sam k sm pa vidu ceno akrapota me je pa kr srt prjel..... 1300€ pa jebemti a ma to notr zlato satovje al dijamantno al kva.

Sicer pa kje je pa se lep originaln izpuh?? Vsi po vrst so grdi k smrt. Sicer moj izpih ni nc kj dost lepsi ?

image.thumb.png.fb482caf6e3cba15b4403123dc57f2dd.png

Akrapo spominja na mojga Remusa.

veš kaj je dobro pri izpuhih?

Da ga ne vidiš :P

Neki časa me je še melo, da bi menjaval na mojih dimnik, ampak potem se vprašam zakaj? Zvoka ne bo več, mogoče bo mal lepše izgledal, to je pa vse.

Problem KTMjev, ta dragih, ta velikih je da ful cifre padejo rabljenim, ampak so pa zame the best stroji, ker imajo mođo (https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/mojo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Nightmare pravi:

KTM SDR 2020 ima presenetljivo lep lonec že v originalu. 

 

Lp, S

Je precej lepsi, ampak lep pa se zmer ni ?? pus me na mir tega nism vidu.

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

veš kaj je dobro pri izpuhih?

Da ga ne vidiš :P

Neki časa me je še melo, da bi menjaval na mojih dimnik, ampak potem se vprašam zakaj? Zvoka ne bo več, mogoče bo mal lepše izgledal, to je pa vse.

Problem KTMjev, ta dragih, ta velikih je da ful cifre padejo rabljenim, ampak so pa zame the best stroji, ker imajo mođo (https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/mojo)

Jest se nism tok dalec, tako da morm zamenjat izpuh takoj ko je mozno, sam 1300 pa ja nam zanga dau.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ne vem, vsak ma svoje prioritete. Običajno se začne pri bombončkih, ne vem kaj vse ma tale "odklenjeno" upam da vse, ker drugače so cifre okrog 300€ pa navzgor za hill brake, MSR, pri nekaterih kvikija, razne mode vožnje, ki dopuščajo svoje nastavitve, oprema (kufri, torbe, luči, ogrevan sedež z gelom)

In na koncu, ko še mal individualiziram, bi razmišljal o dimniku.

Tega 10 let nazaj še ni bilo, si menjal dimnik je tulilo, je vleklo. Zdej odkartaš jurčka in več za to da je mal manjši, pa da ma nalepko kake priznane blagovne znamke, da ti da 3-5 konjev več, katerih sploh ne opazih, pa da je mal lažji.

In ko prodaš, ti prav nič ne pomaga pri prodaji.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je vse res, ampak vsako tele ma svoj vesele :D Eni to eni drugo. Prmen ja takoj auspuh ker to je.... ja men ni no.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam, teš6 je...ampak jaz kar spregledam ror, ker je vse ostalo fukiš :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, gasperX pravi:

Sam k sm pa vidu ceno akrapota me je pa kr srt prjel..... 1300€ pa jebemti a ma to notr zlato satovje al dijamantno al kva.

?

 

Akrapo se pač plača, tako kot vsa originalna dodatna oprema. Kufri so isto dragi, kot da so karbonski. Kvaliteta pa na povprečnem nivoju. Glede rorov maš kr nekaj izbire...osebno mi je daleč najbolj všeč SC, je tudi kvalitetno izdelan, ni pa več tako poceni...na mojem 1090 sem dobil zraven Leo vince in Dami, zvok je s kilerjem globlji, glasnejši, konkretno. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nic ni poceni ampak 1300 za lonec mi je pa res kr huda cena. Okusi so si pa seveda razlicni in res je izbire je ogromno. Ker nisem zelel placati 980€ za akrapota sm kupil Remusa pa se ta ni bil tolk pocen sem dal nekih 700 z popustom.

Popravljeno . Popravil gasperX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, siks pravi:

Akrapo se pač plača, tako kot vsa originalna dodatna oprema. Kufri so isto dragi, kot da so karbonski. Kvaliteta pa na povprečnem nivoju. Glede rorov maš kr nekaj izbire...osebno mi je daleč najbolj všeč SC, je tudi kvalitetno izdelan, ni pa več tako poceni...na mojem 1090 sem dobil zraven Leo vince in Dami, zvok je s kilerjem globlji, glasnejši, konkretno. 

ja malo ja, ton lahko spremeniš, to verjamem. DBje načeloma ne bi smel. Časi, ko se je aftermarket drl kot pri F1 so pač mimo. Že večina visokih kubatur po kakih 10 jurjih skuri satovje in razne ovire, pa malo pridobi na zvoku.

Moj bivši SDGT recimo je postal kar glasen, nisem pa nikoli meril za koliko.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Luka66 pravi:

da nima kvikija serijsko je sramota..in se strinjam z zapisom v članku, da bi bilo veliko bolje imeti kviki kot pa radarski tempomat serijsko.

Izgleda, da bo to postala nova politika KTMja, kako izpulit še dodaten denar.

400€ da ti odklenejo nekaj, kar že motor ima :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varnosti, ki jo radarski tempomat povečuje, dajejo prednost pred hitrim šaltanjem, meni razumno........ konkurenca nima niti tega v osnovni opremi in še marsikaj drugega ne, kar ima ta.........nekaj pa je treba doplačat, da se služi......imam QS, pa bi se odločil za radarski tempomat, če bi moral izbirat......bi mi prišel prav na AC, pri kakšnem nočnem vračanju po megli, domov, ko se že mudi,......pač vsak rabi kaj drugega......je pa res, včasih smo vozili brez vseh teh ne-potrebnih pomagal, preživeli in uživali :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Snečer pravi:

in kar ne rabiš :)

pri teh kravah, s hudimi silami na menjalnik, močnimi pospeši, preveč konji, kar rabiš..vsaj za gor. Oziroma je dobrodošlo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Luka66 pravi:

Varnosti, ki jo radarski tempomat povečuje, dajejo prednost pred hitrim šaltanjem, meni razumno........ konkurenca nima niti tega v osnovni opremi in še marsikaj drugega ne, kar ima ta.........nekaj pa je treba doplačat, da se služi......imam QS, pa bi se odločil za radarski tempomat, če bi moral izbirat......bi mi prišel prav na AC, pri kakšnem nočnem vračanju po megli, domov, ko se že mudi,......pač vsak rabi kaj drugega......je pa res, včasih smo vozili brez vseh teh ne-potrebnih pomagal, preživeli in uživali :)

 

QS je v sedanjem času skoraj serijska oprema, prav tako tempomati, tudi pri precej cenejših motorjih. Se strinjam, da pol elektronske navlake včasih nismo rabili. 

ps. po megli, pa tempomata ne bi uporabljal..no, ga nisem nikoli. Po ac pa pride prav, al pa skozi naselja. V bistvu največ rabim tempomat skoz naselja. 

Meni je razumno to, da bo vsak rad doplačal za kvikija, za radarski tempomat najbrž ne bi. Recmo temu "smart poteza", draga za kupca, ker 400€ za nekaj kar obstaja na motorju, pač ni poceni.

Ampak oni že vedo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

pri teh kravah, s hudimi silami na menjalnik, močnimi pospeši, preveč konji, kar rabiš..vsaj za gor. Oziroma je dobrodošlo.

 

Pri 1.3i dvomim, da je treba sploh kaj dosti šaltat :) sicer pa sklopka bolj razbremeni menjalnik kot quick shifter, a ne? :) 

Osebno mi na kraj pameti ne pade, da bi si želel quick shifter, prej bi raje imel kakšno avtomatiko dct. A sedaj smo že drugje.

Napovedujem pa, da ko dobo začeli "vsi" delat avtomatiko, potem bo to itak najboljše pod soncem :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snečer pravi:

Pri 1.3i dvomim, da je treba sploh kaj dosti šaltat :) sicer pa sklopka bolj razbremeni menjalnik kot quick shifter, a ne? :) 

ma je treba, ker ma dolge brzine, ker pod 4 jurje kolca, na 7 in več se mu meša. Pa nisem reku da ne gre s sklopko, itak jo pipneš in butneš gor, vmes pa trzneš z gasom. Sem mel qviki na sdgt in je bil res fajn. Ga mam na SX in je še bolj fajn. Na 790adv bi ga moral doplačat. Ma za 400€ bom raje čelado in škornje nabavil.

Drugače pa vsakemu svoje, kot pravi Luka66. Bombončke doplačaš po potrebi, majo še kup zadev, ki jih lahko doplačaš na 1290SA

https://configurator.ktm.com/main/configuration/M-1290SUPERADVENTURES2021/categories/?culture=en-SI&country=SI&variation=F9903U4

ogrevane ročke: 200€

adaptivna zavorna luč: 200€

HHC 189

MSR 150

QS 399

RALLY 199

suspension pro 279

tech pack (vse skupaj) 1199€ na 19.jurjev podlage. Nisem še dodal kovčkov, ogrevanih sedežev in ostale šare. (1-2 jurja spet)

Kot kupec, se bom vprašal, kaj ponuja konkurenca za ta denar.

In na koncu, moped, za katerega odkartaš preko 20 jurčkov, bo v treh letih izgubil 50% vrednosti...pol smo pa tam :D

 

  • Haha 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 2. 2021 ob 10:14, DAMI34 pravi:

QS je v sedanjem času skoraj serijska oprema, prav tako tempomati, tudi pri precej cenejših motorjih. Se strinjam, da pol elektronske navlake včasih nismo rabili. 

ps. po megli, pa tempomata ne bi uporabljal..no, ga nisem nikoli. Po ac pa pride prav, al pa skozi naselja. V bistvu največ rabim tempomat skoz naselja. 

Meni je razumno to, da bo vsak rad doplačal za kvikija, za radarski tempomat najbrž ne bi. Recmo temu "smart poteza", draga za kupca, ker 400€ za nekaj kar obstaja na motorju, pač ni poceni.

Ampak oni že vedo.

 

Radarski tempomat dvomim, če ima še kak proizvajalec v serijski opremi, saj ga poleg Ducatija in BMW še nimajo.....QS pa pri cenejših bajkih le za gor in še to pri boljši dodatnem paketu opreme.......meni je tak tempomat bolj koristen, ker QS uporabljam le, ko rabim malo "več vetra v laseh"......ker bi me težko kdo prepričal, da je tako prestavljanje boljše za menjalnik in agregat, kot kalsično, je pa res več adrenalina in hitreje :)  če so konkretni konji in celoten sklop dobro deluje........ sicer zame nepotrebna navlaka in dodatna možnost za.....:angryrant2:

Glede doplačil za aktivacijo že vgrajenega SQ pri KTM, ja zadeva taka, da ga lahko aktivirajo tudi mojstri s tega področja v D, A, I in menda tudi pri nas za "upola cjene", zraven pa na željo (beri doplačilo) tudi prilagodijo mape delovanja agragata glede na željo bajkerja (pošlješ jim podatke bajka, št. CPU in ti sporočijo kaka čuda lahko naredijo na tvojem komletu)..... je pa verjetno v garancijskem roku tako poseganje lahko delikatno.......  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Luka66 pravi:

Radarski tempomat dvomim, če ima še kak proizvajalec v serijski opremi, saj ga poleg Ducatija in BMW še nimajo.....QS pa pri cenejših bajkih le za gor in še to pri boljši dodatnem paketu opreme.......meni je tak tempomat bolj koristen, ker QS uporabljam le, ko rabim malo "več vetra v laseh"......ker bi me težko kdo prepričal, da je tako prestavljanje boljše za menjalnik in agregat, kot kalsično, je pa res več adrenalina in hitreje :)  če so konkretni konji in celoten sklop dobro deluje........ sicer zame nepotrebna navlaka in dodatna možnost za.....:angryrant2:

Glede doplačil za aktivacijo že vgrajenega SQ pri KTM, ja zadeva taka, da ga lahko aktivirajo tudi mojstri s tega področja v D, A, I in menda tudi pri nas za "upola cjene", zraven pa na željo (beri doplačilo) tudi prilagodijo mape delovanja agragata glede na željo bajkerja (pošlješ jim podatke bajka, št. CPU in ti sporočijo kaka čuda lahko naredijo na tvojem komletu)..... je pa verjetno v garancijskem roku tako poseganje lahko delikatno.......  

Veš, da se strinjam s tabo, veš da čirule čarule marsikdo zna.  Ampak mene kot kupca , mene kot fana KTM( definitivno znamka z veliko fun faktorja) čisto briga, kje lahko nekaj šćaram. Hočem servis in hočem tako. Nimam časa ugotavljat, kje mi bo kak lolek odklenil QS. 

Radarski tempomat majo vsi trije največji, radarski tempomat, meni osebno ne pomeni čisto nič (če zaspim za krmilom) Z ozirom, da znam in sem prišel direktno iz Delfija do domače hiše, čisto vem o čem govorim. Tudi dopuščam možnost, da je nekomu pomembnejši. da pa moped za 20 jurjev nima QS..je zame pač pod nivojem konkurence. Le ta ga ima. In spet poudarjam, ne zanima me konkurenca ker je nikoli ne bom imel (BMW in Ducati).

 

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) se načeloma strinjam s tabo.......tudi sam sem ga do-plačal na uradnem servisu.......vendar to niso neki loleki, to so firme, ki delajo v moto športu tako delo......... in naredijo glede na želje in tehnične zmožnosti komponent bajka.......verjamem, da so stručkoti......izvedel za njih pa P.S.    in tudi, kot si napisal vozit zaradi tega nekam v tujino, treba res bit hudo želja in drugi +

MS in GS imata QS v osnovni opremi? Nisem gledal vendar močno dvomim, glede na znano politiko obeh, ko do-plačaš vsako nalepko drugačne barve :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Joker pravi:

GS zanesljivo ne!

kvikija nima? Če je to res, potem se proizvajalci zgledujejo en po drugem. Če en nima, zakaj bi drug mel. nisem šel preverjat. Ga pa ma serijsko sx, pa yamaha Tracer, pa še kak drug moped.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!