Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Ena je od harlija na daleč :P

 

Skreti morjo bit oznaceni na podoben nacin.  Brend pa to   :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh dej nehi no s takimi,po večini so vsi kovčki črni,tudi sam jih imam pa ni nič skuhano notri saj po večini na potovanjih hranim v njih obleke in tehniko in nikoli ni bilo problemov,če pa misliš sabo vozit kuhinjo si pa namontiraš hladilnik,klimo dodaš 2 kolesa in rešitev je na dlani .

Preveč si se osredotočil na barvo, na material nisi pomislil. 

Kovina ima nižjo specifično toploto kot plastika. Specifična toplota je količina toplotne energije, ki je potrebna, da en gram snovi segrejemo za eno stopinjo. Kar pomeni, da kovina potrebuje manj energije, da doseže isto temperaturo kot plastika. Torej, kovina se hitreje ogreje kot plastika, dodaj črno barvo in dobiš ogrevane kovčke. Seveda je za vse to potrebno sonce, ampak takrat se najraje vozimo, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč si se osredotočil na barvo, na material nisi pomislil. 

Kovina ima nižjo specifično toploto kot plastika. Specifična toplota je količina toplotne energije, ki je potrebna, da en gram snovi segrejemo za eno stopinjo. Kar pomeni, da kovina potrebuje manj energije, da doseže isto temperaturo kot plastika. Torej, kovina se hitreje ogreje kot plastika, dodaj črno barvo in dobiš ogrevane kovčke. Seveda je za vse to potrebno sonce, ampak takrat se najraje vozimo, a ne?

Sam si ne razbijam glave z nepomembnimi rečmi,kot praviš ,rajši se peljem  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč si se osredotočil na barvo, na material nisi pomislil. 

Kovina ima nižjo specifično toploto kot plastika. Specifična toplota je količina toplotne energije, ki je potrebna, da en gram snovi segrejemo za eno stopinjo. Kar pomeni, da kovina potrebuje manj energije, da doseže isto temperaturo kot plastika. Torej, kovina se hitreje ogreje kot plastika, dodaj črno barvo in dobiš ogrevane kovčke. Seveda je za vse to potrebno sonce, ampak takrat se najraje vozimo, a ne?

 

Dejansko je to tako pogruntano samo mi slovenci tega ne razumemo, po dežju zmeraj posije sonce, torej daš mokre cunje v kovček ki deluje kot sušilni stroj, jaz bi samo še nalepko BEKO dal gor in bi blo to to  :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

So celo kakega dobili? Kaj boš zdaj vozil GT ali tega? Nekako sodita v isti segment motorjev za potovanja.

 

GT je prodan, vozm KTM. Ugotavljam, da mi KTM neprimerno "bolj leži" 

Oba sodita v potovalni razred, pri čemer je GT zelo neprimeren za makadam...

V zvezi z dobavo je pa bila cela drama, dobil sem ga dan pred načrtovanim potovanjem, popoldne naklepal kilometre za prvi servis, potem pa na jug. Zdaj ima 5000+ km na števcu, jaz pa dober občutek, da se nisem uštel z menjavo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kaj jim šteka z dobavo? Mogoče naši ne naročijo, če nimajo ravno keša od kupca na računu. Si ga vzel v Grosupljem ali Kopru?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kaj jim šteka z dobavo? Mogoče naši ne naročijo, če nimajo ravno keša od kupca na računu. Si ga vzel v Grosupljem ali Kopru?

 

V Kopru.

Baje ima KTM probleme s posameznimi dobavitelji, povrhu pa je slovenski trg tretjerazredna cona (= Balkan)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšno imaš porabo? Ali si vozil kaj po vročini, kako je z ogrrevanjem mednožja?

 

poraba 5,7 - 6,5, turistično-dinamična vožnja, solo + 3 polni kovčki. 

mednožje je na hladnem, v kolena pa zagotovo ne bom fasal revme (pri 30+ in stoječem mestnem prometu (npr. Atene pred tednom dni), sem se počutil, kot da sedim ob Webastu). Temoeratura olja je šla do 100 C, temperatura hladilne tekočine v mejah normale, torej ni bojazni za pregrevanje (agregata) v vročini

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšno imaš porabo? Ali si vozil kaj po vročini, kako je z ogrrevanjem mednožja?

Ja spet imate problem tisti ki tega motorja tud vozili niste,že na 1190 je gretje odlično rešeno ,pa ne samo odlično tudi estetsko! 

Novi 1290 pa ima za povrh še kolektorje ovite z termoizolacijskim materialom.....itd..... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja spet imate problem tisti ki tega motorja tud vozili niste,že na 1190 je gretje odlično rešeno ,pa ne samo odlično tudi estetsko! 

Novi 1290 pa ima za povrh še kolektorje ovite z termoizolacijskim materialom.....itd..... 

 

.... no a vidiš, ko si včasih prehirer tudi na tipkovnici: njega zanima kako je vroče vozniku in ne kako ga agregat greje v mrzlih dneh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Končno tudi KTM neki potovalnega bolj cestnega... :OK: Naj bi bila oznaka KTM 1290 SUPER DUKE GT in zna biti hudo bolana zadeva :kva1: Torej malo bolj potovalen super djuk :kva2:


KTM-1290-Super-Duke-GT-Spied.jpg

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Testnega KTM 1290 mi, žal, ni uspelo preiskusiti. Poznavalci, ki so imeli več sreče, ne morejo prehvaliti neskončnega navora, dobre opreme, ciklike, moped pa je manj uporaben po mestu. 1290 pa kljub vsemu naj ne bi opravičeval precej višje cene, kot 1190.





 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevne zaščite ki jih ima 1290 v serijski opremi 270€,meglenke oz. dodatne luči 450€,ogrevani sedeži 300+,adptivne luči itd ...tu je denar ki naj bi opravičeval ceno novega 1290 ADV ,vse to in še več sem moral na 1190 dokupit,1290 pa ima vse to že serijsko. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevne zaščite ki jih ima 1290 v serijski opremi 270€,meglenke oz. dodatne luči 450€,ogrevani sedeži 300+,adptivne luči itd ...tu je denar ki naj bi opravičeval ceno novega 1290 ADV ,vse to in še več sem moral na 1190 dokupit,1290 pa ima vse to že serijsko. 

 

 

čemu se luč adaptira?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevne zaščite ki jih ima 1290 v serijski opremi 270€,meglenke oz. dodatne luči 450€,ogrevani sedeži 300+,adptivne luči itd ...tu je denar ki naj bi opravičeval ceno novega 1290 ADV ,vse to in še več sem moral na 1190 dokupit,1290 pa ima vse to že serijsko.

Luči ja (čeprav je možnost nakupa še dodatga para luči-videl na EICMI ), cevne zaščite pa ne vem če so serijske, vsaj na a.net pri Selesu niso zmontirane.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čemu se luč adaptira?

Ovinku :kva1:

 

Luči ja (čeprav je možnost nakupa še dodatga para luči-videl na EICMI ), cevne zaščite pa ne vem če so serijske, vsaj na a.net pri Selesu niso zmontirane.

Cevne zaščite so serijske!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevne zaščite ki jih ima 1290 v serijski opremi 270€,meglenke oz. dodatne luči 450€,ogrevani sedeži 300+,adptivne luči itd ...tu je denar ki naj bi opravičeval ceno novega 1290 ADV ,vse to in še več sem moral na 1190 dokupit,1290 pa ima vse to že serijsko. 

 

Vse je res, kar našteva Kmet2. Pozabil si dodati ogrevane ročke in tempomat, ki je prav pripravna zadeva, le da pri KTM deluje od 4.prestave navzgor, kar je malo manj primerno za lagodno vožnjo po mestu s fotoaparatom v desni roki. 

Vendar je to oprema. Pomembno je izpostaviti tudi tehniko in sicer, da motor teče mirneje kot pri 1190, da je bolj elastičen in da je pri enakih obratih hitrost višja (recimo, da je poraba manjša...). Res pa je tudi, da tako kot 1190, tudi 1290 lepo pospešuje šele nad 3500 obrati.

Še bi se dalo naštevati... (vizir, ki sem ga pri 1190 dokupil višjega, je prav tako pri 1290 serijski, pomik je enostavnejši. Boljša je tudi toplotna izolacija sedeža, grajati pa moram odvod toplega zraka mimo kolen. V atenski vročini 30+ letos maja, sem kolena dodobra pregrel...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!