Skoči na vsebino

KTM 1050 ADVENTURE


DAMI34

Priporočene objave

Čez par let bo po moje samo rabljen, ker kolikor spremljam nima šans proti 1190. Cenovna razlika pa spet ni tako velika, razen, če bi se na koncu izkazalo, da je toliko bolj funkcionalen, da bi morda ukinili 1190 in ostaneta v prodaji samo z modelom 1290. Vsi trije pa po mojem mnenju nimajo šans, da se prodajajo kot bi si želeli v tovarni.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar jaz razumem, je 1050 še kako potreben v klasi soft endur(potovalnikov) s 1000ccm prostornine, kjer se bodo sigurno prodajali BMW S1000RX, Versys1000, VStrom, Triumph..in osnovno ceno nekje 13-14jurjev.

Sam zame ima absolutno premau kojnu :P tak, da odpade. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar jaz razumem, je 1050 še kako potreben v klasi soft endur(potovalnikov) s 1000ccm prostornine, kjer se bodo sigurno prodajali BMW S1000RX, Versys1000, VStrom, Triumph..in osnovno ceno nekje 13-14jurjev.

Sam zame ima absolutno premau kojnu :P tak, da odpade. 

Ja se strinjam, do neke mere. Mogoče je pa to samo "bombica", da pri KTM-ju vidijo kako in kaj?

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...še eden manjka med vsemi...z tam med 110 - 120 KM, ker je vmes velika razlika  :)

 

pa vsaj žaromet bi lahko pri enem malo spremenili, da ne bi bili vsi že malo "dolgočasni".  :grim

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...še eden manjka med vsemi...z tam med 110 - 120 KM, ker je vmes velika razlika  :)

 

pa vsaj žaromet bi lahko pri enem malo spremenili, da ne bi bili vsi že malo "dolgočasni".  :grim

Zato pa so plopelerji, da zapolnijo veliko razliko. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa so plopelerji, da zapolnijo veliko razliko.

Propeler nikoli ni in ne bo KTM, to je čisto nekaj drugega. Isto kot bi pri avtomobilih primerjal BMW in Alfo (al pa Mustang) :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med temu 1050 in 1190 je zdaj ena velika praznina a bodo naredili še kaj umes? A veličina mopeda in medosna dolžina je ista kot pri 1190 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem danes sedel na obeh ...oz. na vseh treh.  1050 in 1190 sta prakticno ista motorja z razliko, da ima 1190 vse tisto, kar bi si zelel met na 1050.  :smoke:

 

PS: oskubljeno podhranjeno pisce

 

Dark? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem danes sedel na obeh ...oz. na vseh treh.  1050 in 1190 sta prakticno ista motorja z razliko, da ima 1190 vse tisto, kar bi si zelel met na 1050.  :smoke:

 

PS: oskubljeno podhranjeno pisce

 

Dark? ;)

 

Nearrain, želiš moj komentar? Ne vem, če je nujno potreben, vendar:  kot verjetno veš, sem lastnik A 1190. Če se bom odločil za zamenjavo, bom nabavil SA 1290 in se z A 1050 ne spogledujem. Čeprav pa ne dvomim, da bo tudi A 1050 našel svoj krog kupcev. Če pa bi želel voziti motor z zmogljivostmi A 1050, svojega preprosto preklopim na program dež.  ;)

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez par let bo po moje samo rabljen, ker kolikor spremljam nima šans proti 1190. Cenovna razlika pa spet ni tako velika, razen, če bi se na koncu izkazalo, da je toliko bolj funkcionalen, da bi morda ukinili 1190 in ostaneta v prodaji samo z modelom 1290. Vsi trije pa po mojem mnenju nimajo šans, da se prodajajo kot bi si želeli v tovarni.

L.p.

No, to je tako, kot bi se odločal za Tigra 800, pa za 2k € več dobiš že KTM 1050, za 2k € spet 1190 in za dobrih 2k € pa 1290. Potem pa prideš iz dobrih 10k na skoraj dvakratnik začetke cene...

Recimo takšen rang cenovni, prostorninski in po moči mi osebno najbolj ustreza. Če pa bo cena nad 13k €, pa za takšen dnar dobim popolnoma opremljenega velikega Stroma ali pa Tigra 800 z vso opremo in imam za kar lep čas plačane vse stroške (vzdrževanje, potovanja...), ali pa se malo stegnem in vzamem Tigra 1200 (€14990). Jah, hudič je s tem kupovanjem :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Če pa bi želel voziti motor z zmogljivostmi A 1050, svojega preprosto preklopim na program dež.  ;)

...čemu potem toliko enakih motorjev z različnimi močmi?

Jaz pa mislim, da ni enako, če močnejšemu kar odvzameš moč, ker mu potem prestavno razmerje ne odgovarja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...čemu potem toliko enakih motorjev z različnimi močmi?

Jaz pa mislim, da ni enako, če močnejšemu kar odvzameš moč, ker mu potem prestavno razmerje ne odgovarja?

 

Ne poznam strategije tovarne, vendar so že ocenili, da bodo našli kupce za vse modele?

 

Prepričan sem, da trije modeli Adventurerjev nimajo enakega prestavnega razmerja... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 1190 VS 1050   

 

Razlike-podobnosti-cena . . .

 

The 1050 Adventure is powered by a variation of the same 75-degree LC8 V-twin engine that powers the 1190 version, with both a shorter stroke and a smaller bore to reduce displacement by 145cc and drop output from a claimed 150 horsepower (for the 1190) to 95 horsepower here. Fans of the old 990 are right to wince—it’s likely the 1050 will put just 80 horses to the rear wheel, nearly 30 down on the last SM-T we tested.

 

In addition to more manageable power, a half-inch-lower seat height makes it easier to straddle and smaller tires should make it easier to steer too. Where the 1190 Adventure runs on tubeless spoke wheels carrying 120/70-19 and 170/60-17 tires, the 1050 gets cast wheels wrapped with 110/90-19 and 150/70-17 tires.

Otherwise, the 1050 Adventure is nearly identical to the 1190, with high-end WP suspension components (albeit without any fork adjustments and only rear preload and rebound adjustments), Brembo brakes with multi-mode combined ABS, ride mode technology, and traction control. Weight remains the same as the 1190 too, at 467 pounds (claimed) carrying all liquids except for fuel. Capacity remains at 6.1 gallons.

Prices have not been set for the US, but in Europe the 1050 is about 18 percent less expensive than the non-R version of the 1190 Adventure. Assuming that same skew applies stateside, look for the 1050 Adventure to be right at $14,000—the same price as the old 990 SM-T.

 

http://www.motorcyclistonline.com/news/2015-ktm-1050-adventure-eicma-first-look

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to je tako, kot bi se odločal za Tigra 800, pa za 2k € več dobiš že KTM 1050, za 2k € spet 1190 in za dobrih 2k € pa 1290. Potem pa prideš iz dobrih 10k na skoraj dvakratnik začetke cene...

Recimo takšen rang cenovni, prostorninski in po moči mi osebno najbolj ustreza. Če pa bo cena nad 13k €, pa za takšen dnar dobim popolnoma opremljenega velikega Stroma ali pa Tigra 800 z vso opremo in imam za kar lep čas plačane vse stroške (vzdrževanje, potovanja.. .), ali pa se malo stegnem in vzamem Tigra 1200 (€14990). Jah, hudič je s tem kupovanjem :D

 

 

ma ja....ampak...ne...ne. Težko ju je primerjat. Strom zgleda na hitro skup pometan basic transportation, KTM pa lep pisan bombonček. Svoj €€€ bi zapravil za stroma, ampak je KTM glede na izdelavo in oblikovanje vsaj en rang višje. Tud WP zelo fino zgleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

če bi ga italjani naredil pa nebi bil predrag.Italjani itak so največji strokovnjaki

Ja strokovnjaki za dizajn,ostalo je pa ubi bože :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O znajo italijani vrhunske zadeve narest... sam je pa drago! :blush:

Mam prijatelja ki ima edinega Ducatija Penigale 1199 R v Sloveniji,motor stane z akrapovičem vred in še nekaj dodatki dobrih 40k€ pa tudi sam si lastim motor ki ima kot nov ceno 22K€ pa ti povem da se grejo lahko k KTM učit kako se dodela malenkosti kot so spoji plastičnih delov,lakiranje itd...to je pri italjanu narejeno kot da je pri nas 5min do treh in treba hitro domov  :grim  je pa lep  in to je to pri Italjanih ...... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja strokovnjaki za dizajn,ostalo je pa ubi bože :smoke:

 

Iz katere države so že zavore na tvojemu KTM-čku?  :ninja:

Mislim da imaš "ubi bože" zavore, če se ne motim :OK:   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz katere države so že zavore na tvojemu KTM-čku?  :ninja:

Mislim da imaš "ubi bože" zavore, če se ne motim :OK:   

Sej se ti vidi da vozš bmfa  :P  :lol:  mogoče sem preveč posplošil in ti ne razumeš,Ducati ima vrhunske komponente ki pa so skupaj zmetane kot da jih mudi na WC povr tega imajo sestavljalci drisko in treba res hitr vse skupaj zmetat.............bo zdej šlo.... ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati ima vrhunske komponente ki pa so skupaj zmetane kot da jih mudi na WC povr tega imajo sestavljalci drisko in treba res hitr vse skupaj zmetat.............bo zdej šlo.... ^_^

... :) , ne samo Ducati, vsi italijanski izdelki slovijo po tem, od delovnih strojev, avtomobilov...

Saj imajo dobre tehnološke rešitve, v razvoju so dobri, končna izdelava vse pokvari. Ko bi mi v Fiatu delalo električno nastavljanje stranskih ogledal pa žarometov kot bi moralo, pa le malo škrta...v Oplu npr., je delalo vse tako, kot mora.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam prijatelja ki ima edinega Ducatija Penigale 1199 R v Sloveniji,motor stane z akrapovičem vred in še nekaj dodatki dobrih 40k€ pa tudi sam si lastim motor ki ima kot nov ceno 22K€ pa ti povem da se grejo lahko k KTM učit kako se dodela malenkosti kot so spoji plastičnih delov,lakiranje itd...to je pri italjanu narejeno kot da je pri nas 5min do treh in treba hitro domov  :grim  je pa lep  in to je to pri Italjanih ...... :P

 

Stavim eno poletno osvežilno pijačo, da je na kar nekaj plastičnih delih na tvojem KTMu napis made in Italy (by Acerbis)... če drugje ne na rezervoarju za gorivo. :smoke:

 

PS:

Vsaj na mojemu je bilo tako.

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!