Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

KTM 1050 ADVENTURE

Recommended Posts

Kmet2

Stavim eno poletno osvežilno pijačo, da je na kar nekaj plastičnih delih na tvojem KTMu napis made in Italy (by Acerbis)... če drugje ne na rezervoarju za gorivo. :smoke:

 

PS:

Vsaj na mojemu je bilo tako.

Čist možno,sam tisti ki se po tej izdelavi teh delov v Italiji ukvarjajo z njimi v Avstriji so neprimerno bolj dosledni pri barvanju,sestavljanju in še marsikaj!

Sej glede komponent smo že prišli da so kakovostne ,sam naprej zajebejo......lej če se bova srečala (upam da ne samo pred polikliniko  :P ) ti pokažem na MTS kup stvari ki bi bile lahko z malo truda veliko bolje sestavljene ,izdelane itd.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

Čist možno,sam tisti ki se po tej izdelavi teh delov v Italiji ukvarjajo z njimi v Avstriji so neprimerno bolj dosledni pri barvanju,sestavljanju in še marsikaj!

Sej glede komponent smo že prišli da so kakovostne ,sam naprej zajebejo......lej če se bova srečala (upam da ne samo pred polikliniko  :P ) ti pokažem na MTS kup stvari ki bi bile lahko z malo truda veliko bolje sestavljene ,izdelane itd.....

Sam se pa dobro pelje (MTS namreč!)  :smoke:

 

Kar se srečanja tiče: moramo vsaj enkrat skupaj s Pjotrom na furo...  da vama "jeb.. matere" na KTMih! :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Sam se pa dobro pelje (MTS namreč!)  :smoke:

 

Kar se srečanja tiče: moramo vsaj enkrat skupaj s Pjotrom na furo...  da vama "jeb.. matere" na KTMih! :yea1:

Ja MTS se pelje odlično :yes:  kar se pa drugega dela posta tiče,se pa popolnoma strinjam in sem za,sam se bomo mogli zment kje se dobimo da te z Pjotrom ne rabva čakat  :P  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

Ja MTS se pelje odlično :yes:  kar se pa drugega dela posta tiče,se pa popolnoma strinjam in sem za,sam se bomo mogli zment kje se dobimo da te z Pjotrom ne rabva čakat  :P  :lol:

Deal!   Bom šel jaz vsaj ene pol ure pred vama, da bom na sončku že mal barve nabral med tem ko vaju bom čakal! :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

1050 je lep cukr. Všeč vmi je da ma ulita kolesa, brez naper. Berem da so celo lažja kot na 1190, in se tud zato lahkotneje pelje. Morda mi podcenjujemo možnost omejitve na A2.  Vseeno bi za to ceno skor moral met nastavljive vilce, 

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

Tudi mene se motile napere na mojem 1190 (izgled ni tko kul). Po lanskih dogodivščinah v Črni gori, ko je kolegu na GS-u z litimi feltnami ob srečanju z udarno jamo počila feltna in je zaključil potovanje sredi ničesar ter imel celo jebo z logistiko kako priti do doma, so mi napere postale všeč.

Ni lepo, je pa zelo praktično.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

  Vseeno bi za to ceno skor moral met nastavljive vilce, 

 

Ja.

Sem se prav (kislo) smejal, ko sem v enem testu prebral, da "sicer nima nastavljivih vilic, ampak to je tudi ok, ker na ta način pametnjakoviči ne morejo zajebati nastavitev".

WTF?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Adventure z dušo supermota=AD 1050  :kva2:

a si ga že dobu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

ja komaj,čist  :OK:

Dej mal pokaž no ...... :kva1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jany

Tak "hud"enduro pa lita platišča?

Neki morajo pustit na super adventerju posebnega ;-)

Sej je alu iz Slovenije kjer se 3/4 ktma dela tako da je dober :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Boš napisal kaj o primerjavi s tvojim?

Napišem toda sam sem z njim naredil šele 250km ostalo žena,ko bom mel pod sabo vsak kakšen 1kkm napišem .

Share this post


Link to post
Share on other sites
menih

Probal  1050   in  se odločil  da  kupim razbidga  poberem motor in elektronko in dam na   starega 990 adv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Kmet

Lep, dober Hlev. :D

Naj vama lepo služi in brez zapletov na cesti.

 

Scarabeo 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jany

Napišem toda sam sem z njim naredil šele 250km ostalo žena,ko bom mel pod sabo vsak kakšen 1kkm napišem .

 

Čestitke obema  :OK:   Kot sem napisal najlepše vaju je tako videt  :grim

 

Ko narediš malo več km pa le napiši kej več, mi je malo žal da ga nisem šel testirat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

Napišem toda sam sem z njim naredil šele 250km ostalo žena,ko bom mel pod sabo vsak kakšen 1kkm napišem .

Sergej, kratek čas nisem na forumu in ponovno presenečaš. Tebi in Tvoji dami v belem želim srečno vožnjo in veliko prevoženih kilometrov s super motocikloma...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

Sergej, ker si v Sloveniji verjetno edini, ki imaš v svoji garaži KTM-a  A 1050 in A 1190, si verjetno tudi edini kompetenten za primerjavo obeh motociklov... Se ti ljubi kaj napisat? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Dark,obljubim,napišem ko končam dopust ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!