Skoči na vsebino

KTM 690 Enduro R


Nearrain

Priporočene objave

Je tukaj kdo lastnik KTM 690 Enduro R oz. ga je imel priloznost vozit?

 

Vtisi, izkusnje?

 

 

 

 

BTW: Hud, Hud  >>>- - - - >  cist prevec usec za mirne nedeljske sprehode po naravi        :kva2:

 

 

post-478-0-53661500-1411250298_thumb.jpeg

post-478-0-00008500-1411250971_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te zanima letnik 2014? Potem ne. Imam pa 690e letnik 2008, bistvene razlike z "r"  do leta 2014 ni, (sem vozil tudi r-a) . Če bi ga imel za hard enduro, potem gledaš napačen model, drugače pa super zadeva za makadam, ne preveč zahtevne terene in podobno. Kakor koli, dobrih 60 konjev, 150 kg (z bencinom) , da se vozit tudi po cesti na daljše razdalje (ni pa ravno užitek) od letnika 2012 imajo malo boljši sedež. Kot sem nekje že napisal: trenutno najboljši (serijski) allrounder, z vsem kar to pomeni, dober ampak nikjer idealen, za teren pretežak za cesto neudoben, ampak tisto kar "dela" in čemur je namenjen je pa odličen (bistveno boljši kot jaz) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Če te zanima letnik 2014? Potem ne. Imam pa 690e letnik 2008, bistvene razlike z "r"  do leta 2014 ni, (sem vozil tudi r-a) . Če bi ga imel za hard enduro, potem gledaš napačen model, drugače pa super zadeva za makadam, ne preveč zahtevne terene in podobno. Kakor koli, dobrih 60 konjev, 150 kg (z bencinom) , da se vozit tudi po cesti na daljše razdalje (ni pa ravno užitek) od letnika 2012 imajo malo boljši sedež. Kot sem nekje že napisal: trenutno najboljši (serijski) allrounder, z vsem kar to pomeni, dober ampak nikjer idealen, za teren pretežak za cesto neudoben, ampak tisto kar "dela" in čemur je namenjen je pa odličen (bistveno boljši kot jaz) .

lp

Tole je idealen touring enduro motor.   :smoke:

 

KTM 690 Enduro R Rally Raid EVO2 

 

PS: skoda, ker je premajhen krog kupcev, da bi se kdo od Velikih proizvajalcev (tudi rizojedov) odlocil izdelovat tak motor serijsko. Raje izdelujejo "vanilla" kvazi allarounderje nalozene z vsemi elektronskimi ubijalci konj, samo da so lahko vozni Nintendo generaciji motoristov. 

 

 

photo-1.jpg

 

A1072084-E80A-473E-A567-BB8BF32C3272_zpsKTM690EnduroR2014AdventureMotorcycleRall

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je idealen touring enduro motor.   :smoke:

 

KTM 690 Enduro R Rally Raid EVO2 

 

 

 

 

 

Tisto o touring raje pozabi. Enduro brez dileme, touring pa ravno ne. Prav noben užitek ni vožnja na dolge relacije, položaj za krmilom, sedež, vibracije, vetrna zaščita (s tem kitom naj bi bila malo boljša) , v glavnem ni za kakšno "požiranje kilometrov" .

Tole je za "žgat" po kakšnem šodru, seveda se da z njim potovati (kar nekaj jih je ki so oz. še vedno potujejo z njimi okoli sveta) , ampak še vedno je "specifična" zadeva.

Aja, pa o ceni teh "kitov" raje nebi... za ta denar imaš adventurerja.

lp

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto o touring raje pozabi. Enduro brez dileme, touring pa ravno ne. Prav noben užitek ni vožnja na dolge relacije, položaj za krmilom, sedež, vibracije, vetrna zaščita (s tem kitom naj bi bila malo boljša) , v glavnem ni za kakšno "požiranje kilometrov" .

Tole je za "žgat" po kakšnem šodru, seveda se da z njim potovati (kar nekaj jih je ki so oz. še vedno potujejo z njimi okoli sveta) , ampak še vedno je "specifična" zadeva.

Aja, pa o ceni teh "kitov" raje nebi... za ta denar imaš adventurerja.

lp

Franc

 

mogoce sem se malo narobe izrazil.      Adventure Touring.

Niti slucajno nisem imel v mislih poziranje asfaltnih kilometrov,niti vozenj na raznorazna zegnanja,  ker ce je temu tako, je Avantura ze voznja do Hoferja in nazaj. 

 

Ta zadeva je idealna za pravo stvar, podobno tej, ki so jo fantje po Balkanu odpeljali:

http://www.motosvet.com/tabla/topic/31735-grand-enduro-slovenija/page-93

 

Verjetno res lahko dobis za podoben denar nekaj iz "Adventure" kategorije allroad sumo borcev (Yamaho xtz 1200 skoraj sigurno), vendar niti priblizno ne bos z njo kos off the beaten track moto avanturi, katero so fantje odpeljal v zgoraj navedeni povezavi. 

 

Adventure napis na 250 kg+ motorjih je samo marketinski prijem. Ti motorji so Allaround touring-i, primarno za voznjo po utrjeni cesti z moznostjo obcasno zapelat z nje.

 

Ideja o "once in a life time big trip-u"  se je in se bo vedno odlicno prodajala.

 

IMHO   :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da so motorji iz "Andventure" kategorije samo marketinška poteza, sem tudi jaz mislil, dokler nisem videl kaj zmore ktm Adventure 990 v pravih rokah. 100+ konjev na terenu in stvar je "šla po zraku" .

Za normalne smrtnike je kakšen 690 bistveno bolj "prijazna" in uporabna zadeva, ampak "velike krave" znajo biti (s pravim voznikom) presenetljivo zmogljive na terenu (kakšne "Afrike" , 990, HP2 sem videl v "akciji" in ostal brez besed) .

Drži pa da so danes že skoraj vsi motorji "Andventure" ("fensi"ime in par nalepk pač ni to kar obljubljajo).

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da so motorji iz "Andventure" kategorije samo marketinška poteza, sem tudi jaz mislil, dokler nisem videl kaj zmore ktm Adventure 990 v pravih rokah. 100+ konjev na terenu in stvar je "šla po zraku" .

Za normalne smrtnike je kakšen 690 bistveno bolj "prijazna" in uporabna zadeva, ampak "velike krave" znajo biti (s pravim voznikom) presenetljivo zmogljive na terenu (kakšne "Afrike" , 990, HP2 sem videl v "akciji" in ostal brez besed) .

Drži pa da so danes že skoraj vsi motorji "Andventure" ("fensi"ime in par nalepk pač ni to kar obljubljajo).

lp

Podpisem !

 

Tudi moje mnenje je, da je bil KTM Adventure 990 zadnji PRAVI veliki Adventure motocikel.  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM 690 Enduro R Rally Raid EVO2  

 

Polna cena z vsemi pritiklinami znasa 3000 EUR brez barvanja ali grafik.

 

Torej bi okvirno prislo 12.000 EUR nov motor in kit

 

PS: seme je vsajeno...sam se vzklit mora    :smoke: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je čisto preveč denarja (par let nazaj je bil toliko 990 v akciji) . Pa če sem si prav zapomnil je to poliester (to gre tik tak v "franže" ) . Pa ceni dodaj še par 100€ za nosilce in kufre, kakšen stabilizator, poviške, boljšo zaščito...

Če že imaš preveč denarja poglej raje kaj takega: http://www.britanniacomposites.com/index.php/productmenu/lynxmenu

Je precej bolj praktično če misliš na kakšen teren.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je čisto preveč denarja (par let nazaj je bil toliko 990 v akciji) . Pa če sem si prav zapomnil je to poliester (to gre tik tak v "franže" ) . Pa ceni dodaj še par 100€ za nosilce in kufre, kakšen stabilizator, poviške, boljšo zaščito...

Če že imaš preveč denarja poglej raje kaj takega: http://www.britanniacomposites.com/index.php/productmenu/lynxmenu

Je precej bolj praktično če misliš na kakšen teren.

lp

Imas prav. Res je vsa "plastika" razen tanka in poliestra. Za poliester je cena definitivno pretirana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!