Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2


Cartman
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

5390028E-1834-48D2-AC70-D0B9F3B4A712.jpeg.c953610340d3313b42c6b3a107bd5c96.thumb.jpeg.17fd678af91cac194c3571e88dfe43b4.jpeg

Priporočene objave

pred eno uro, maus pravi:

men pa ne :nono:

zato sem pa spraševal zakaj so ga dali (ko sem testiral in ulafavau H2 leta 2015) , pa sem dobil odgovor, kakšnega sem že podal v enem od mojih koristnih prispevkov na MS-ju.

diamond steel piše že pri mojem, zato je verjetno cevno, bolj močno, se ne zvija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, DAMI34 said:

vizualno, z ostalim se ne ubadam :P

 

problem je uporabnost

1. samo za eno osebo

2. samo za skromno osebo po višini za potovanjan pa skromno po osebnem ugodju (vetrna zaščita, ogrevane ročke itd..)

Kaj dobim za 18 jurjev?

V bistvu kar nekaj, za  jurja do 2 več

Maš prav, v tem primeru sem mislil bol na svojo rit :) 99% sam na motorju itd. 

Je pa zanimivo kako motorji spet težki postajajo. Okrog leta 2000 so bli vsi tisočaki na 200 ali manj kg. Res da noben niti abs-a ni mel, ampak vseeno. Nism si mislu, da bojo hodli ven nakedi z 240kg. Če primerjamo s prejšnjo generacijo z1000, ki je že itak bil cca 10kg težji od vseh ostali, ima ta še 20kg več. Supercharger, izpuh in vsa elektronika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snečer pravi:

diamond steel piše že pri mojem, zato je verjetno cevno, bolj močno, se ne zvija

mislim, da bo cevno bolj elastično, ne pa zvijajoče.

Ker alu deltabox je drugače špica, mogoče se pa motim

Pravkar, Voodoo pravi:

Maš prav, v tem primeru sem mislil bol na svojo rit :) 99% sam na motorju itd. 

Je pa zanimivo kako motorji spet težki postajajo. Okrog leta 2000 so bli vsi tisočaki na 200 ali manj kg. Res da noben niti abs-a ni mel, ampak vseeno. Nism si mislu, da bojo hodli ven nakedi z 240kg. Če primerjamo s prejšnjo generacijo z1000, ki je že itak bil cca 10kg težji od vseh ostali, ima ta še 20kg več. Supercharger, izpuh in vsa elektronika?

nabrž. Imej v obziru, da je to res za osebe tja do 175cm višine, vsaj če je dimenzij Z900, kar se mi na uč zdi da je

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Snečer pravi:

diamond steel piše že pri mojem, zato je verjetno cevno, bolj močno, se ne zvija

govoril sem za H2 ne pa za navadnega versysa, ki seveda sune k svina ;)

moj nima cevastga okvirja .. no ja ... mal pa tut moj sune in se nič ne zvija ...

na superbiku ZX10RR nima cevastega okvirja, pa ga nč ne zvija .. celo zmaguje in je 5 x zapored prvak prvakov v superbikeju :jezik:

razlog sem pa že navedel zakaj ima H2 cevast okvir ;)

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

cene v Italiji:

17.590 črn

18.040 črno/rdeč

18.240 črno/zelen

očitno je zelena barva najdražja :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 10/16/2019 at 4:42 PM, Voodoo said:

ja to bi blo kr super, bi v bistvu nov razred nakeda ustvarli. Če bi nadomestil zdajšnji Z1000 s podobno ceno bi bla kr revolucija, pa folk bi navlekli na supercharger motorje. Zdajšnji Z1000 je že kr pase, kar se novih tiče...recimo, da bo ta bolj konkurenca tuonu, in prihajajočem streetfighterju, pol bo verjetn tudi cena tam.

Če bi pa nardil nadomestilo za Z-ja za 14-15k...to bi blo kr zakon! :) Pustmo se presenetit, čez en tedn zvemo vse.

 

On 10/23/2019 at 2:44 PM, Voodoo said:

dejansko sm komi čaku, da vidim kar sm bil sigurn, da bo nekoč moj motor...fak je GRD!!! Marsikaj lahk požrem, ampak v tem primeru pa raje MT-10 kupim, kar očitno tudi bom. 240kg...odvisno kok je vzmetenje, ampak mislim, da noben od nas navadnih smrtnikov nebi neki opazu tega, SX ki ga vozim zdej ma kaj, 220kg pa mi je kr igrača za vozit, lažje kot pa 180 kilski SV650, ki ga še imam. Vem, da je izgled subjektivna stvar, ampak fak...cena naj bi bla okrog 20k, vsaj kar sem prebral. V tem primeru raje kupim H2 SX.

 

On 10/23/2019 at 9:23 PM, Voodoo said:

European pricing is set at €17,590

https://www.asphaltandrubber.com/bikes/2020-kawasaki-z-h2/

 

OK, cena očitno nebo tako pretirana...mogoče mi pa čez ene 3 leta všeč postane :)

Jeba pa je ducati, 20K, podobna moč/ostale specifikacije, pa verjetno cca 40 kil manj.

Samo par besed. Aprilia Tuono. 
Za profiće pa Aprilia Tuono Factory. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem, da je zlo dober motor ampak mi ima par pomankljivosti...

-Velikost, pač res je mičken motor, sm ga kr mal zgubu pod sabo, pa nism pretirano visok. Mam pa dolge noge, pa sm bil bistveno bolj zložen kor kot pa na CBR-ki.

-Doseg...problem večine nakedov, ampak bi rad vsaj 180km s tankom nardil. V povprečju mi motorji žrejo kak liter več kot je predvidevano. Mogoče s časom mal prilagodim vožnjo :)

-Zanesljivost. Verjetno je mal hinavsko od mene, glede na to da še nism imel aprilie. Ampak...res redko prebereš, da se je kawasaki/suzuki/yama/honda pokvaru :) vsaj meni se še nikol ni. Medtem ko bmw/aprilia...

-izgled...čist subjektivna stvar. Bolj malo novejših nakedov mi je lepih, Z1000 še najbolj. 

Kakorkoli, na koncu mi ostane MT-10 in pa Z1000. En z vsem kar bi imel ampak grd in premalim dosegom, drug pa kot bi 90's motor kupoval ampak meni lep :)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu ste zašli.

Komprrrrressssorrrr je kompresor, bo Maus pojasnil, kako vleče in diha.

Mere so ista pašta kot Z900, torej mala mašina, s kakim cm več za noge, saj je sedež višji.

Cena pričakovana. Prvič je že sam agregat H2 drag, plus vsa oprema primerljivo.

Tudi 2011 je bil SX 11500, zdej bo pa 15. Imel bo vse kar imajo veliki razen semiactivnega vzmetenja.

Nasploh đapanezerji vsako leto skočijo pri cenah gor za kakega pol jurčka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 11/22/2019 at 6:21 PM, DAMI34 said:

kaj bom pa kupil? ne vem še al novi SX al novi H2SX al novi GT..

H2 SX ? Bravo ! 

ko ga gledam na fotkah, v živo ga itak sploh še nisem videl, se mi zdi, da mu kovčki prav pašejo, še veliki akrapo se nekako skrije. 

Screenshot 2019-11-23 at 20.57.19.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Loba pravi:

H2 SX ? Bravo ! 

ko ga gledam na fotkah, v živo ga itak sploh še nisem videl, se mi zdi, da mu kovčki prav pašejo, še veliki akrapo se nekako skrije. 

Screenshot 2019-11-23 at 20.57.19.png

Da ne smetiva po temi Z900.

Da, tudi meni je zelo všeč, mal manj mi je cena. Za 25 kek dobiš kar hočeš. Tale na sliki je sicer 20, ker ni SE. Meni je lep, sem zihr, da tudi komot, samo potem sem pa gledal novega SXa, ki je zelo podoben, če ne lepši, konju dovolj, vsa oprema razen semiaktivnega vzmetenja je pa 15 kek...Zdej 10 jurjev več da mam 60 konjev več, pa semiaktivno vzmetenje in cornering lights, pa nisem tako prepričan, če se mi še splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tema tukaj je Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2, torej upam da ne smetim. Zanima me , ali je to običajno da na na H2SX na 51 % žlajfaš fus bremz ročk?(na fotkah). Kaj pravite na to kawa znalci? to je potegnjeno iz nemškega foruma. 

 

Screenshot 2019-12-27 at 19.08.24.png

Screenshot 2019-12-27 at 19.08.16.png

Popravljeno . Popravil Loba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je to, ker imajo na armaturki "lean angle" , potem pa tekmujejo, kok ga kdo zalegne :P

Seveda je za šlajsanje še marsikaj drugega odgovorno, od nastavitve višine, mehkobe, valovite podlage, načina vožnje in je hitro kaj odbrušeno.

ps. moj mel bo tudi lean angle, sicer me pa niti tok ne zanima, ker sem že dosegel 90 stopinj :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

dober review, pa še nasmejal sem se

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
3 hours ago, DAMI34 said:

Čvek je bil, ampak definitivno ne na primerni razdalji?. Vem, ker sem, 2 tedna nazaj, tudi jaz šel po svoj motor(bil na servisu, ker je en prevozil stop znak). 

 

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

ZH2 za 2021 dobi SE verzijo in semiaktivno vzmetenje

127712680_1667248710103222_1634581587007788131_o.thumb.jpg.2b99b7388c4f191c7c5d2dbb366905e3.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

kot kaže v 2021 se bo pri nas dobil samo še ZH2.

H2 in H2sx ne bo :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, Snečer pravi:

premočno za naše ceste :) 

predrago, bi prej rekel.

200 kojnu je 200 kojnu. Euro 5 dosežejo bp.

200kojnskih (al 180 konjskih) mašin je na trgu ohohoho, s tem, da comprrrresssorrrr mašine dajo takoj nekaj od sebe (kar je prednost). Vozi se jih čisto normalno (preverjeno)

Če bi bilo preveč moči bi opustili tudi ZH2, pa ga niso.

Če pogledam kawasaki uradno stran, potem H2 in H2SX ni bil opuščen, kvečjemu se DKSju ne da kaj preveč nabavljat, pa ni rezerviral kvot za 2021.

Trdim, da je problem v ceni. 25kek je ogromno, 20 je mal manj, spod 20 je pa že konkurenčna cifra.

In pol jočejo da je BMW drag, kupte kawo, boste videli, kaj je drago :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg cene najbrž tudi "neuporabnost"? To verjetno kdo kupi bolj za zbiranje.

Isto kot ferrari, vsi bi ga imeli, noben ga ne rabi...

Uporabniki "jokajo" in prosijo, da naj že naredijo npr. KLR 700, motor za vsak dan in kamorkoli.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!