Jump to content
  • Sign Up
Cartman

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2

Recommended Posts

Snečer

:OK:

 

 

Ko konkurenca povsem obmolkne.

 

Kaj bi šele bilo, če bi Kawasaki začel resno izdelovati motocikle, ne pa da so "stranski" produkt koncerna, kar je v bistvu največja prednost, saj imajo znanje iz prav vseh področij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
orcus

Jaz sem osebno nad tem motorjem navdušen. Sicer me malo moti ker se Kawasaki ne izjasni, kam to "čudo" sodi. Trenutno ga vidim kot eksota, kot je bil Desmosedici RR ali pa Honda NR 750. S tem, da sta ta dva imela nek drug pedigre. Ker H2 športni gt sigurno ni, če pa je superbike pa tudi nisem najbolj prepričan. Bilo je že pred leti govora, da je +-200KM za 1000ccm meja za atmosferske motorje in da ali se veča prostornina ali gre v smer prisiljenega polnjenja. Takrat se je špekuliralo, da bodo najverjetneje šli v smeri turbo motorjev, kompresorji so bili ali so še preveč zakomplicirani in težji. H2 zame ni nek tehnološki pesežek, sem pa navdušen da je Kawasaki predstavil takšen motor, ker upam, da sledi neko obdobje hudih športakov, saj zadnja leta so bila bolj skopa z izjemo evropskih znamk. Najbolj me zanima kakšno elektroniko so obesili gor.

 

P.S. če bi H2 stal med 12.000 in 14.000 pa bi to bila definitivno revolucija

Share this post


Link to post
Share on other sites
orcus

Ko konkurenca povsem obmolkne.

 

Kaj bi šele bilo, če bi Kawasaki začel resno izdelovati motocikle, ne pa da so "stranski" produkt koncerna, kar je v bistvu največja prednost, saj imajo znanje iz prav vseh področij.

 

Upam, da imaš prav in se bo konkurenca res zdramila. Nestrpno čakam na novo r1. Drugače pa mislim, da Kawasaki kar resno izdeluje svoje motocikle in definitivno jim to ni neka postranska obrt. Motocikli so jim  najbolj prepoznavni del koncerna. Koga ku5ca zanimajo neki deli ali sklopi v hidravliki, navtiki, helikopterjih, robotiki.... po moje ni ravno enostavno naredit napreden in tržno uspešen motocikel, še posebej športaka

Share this post


Link to post
Share on other sites
k0ci

tukaj ni govora o predelavah, ampak o serijskem motociklu...če se že gremo, tudi hayabusa od ghostriderja ima/je imela 499HP, ampak to je zgolj en primerek

Share this post


Link to post
Share on other sites
KLOVN

tukaj ni govora o predelavah, ampak o serijskem motociklu...če se že gremo, tudi hayabusa od ghostriderja ima/je imela 499HP, ampak to je zgolj en primerek

http://www.ebay.de/itm/SUZUKI-GSXR-1300-Hayabusa-2008-2013-Turbo-Total-Kit-Plug-and-Play-/111469042378?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19f4129aca

 

 

teh primerkov je več, kot bo Kawasaki prodal teh podhranjenih turbašev :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robson

Cit. Snecer:

Ko konkurenca povsem obmolkne.Kaj bi šele bilo, če bi Kawasaki začel resno izdelovati motocikle, ne pa da so "stranski" produkt koncerna, kar je v bistvu največja prednost, saj imajo znanje iz prav vseh področij.

Drugič nalepi poleg še sliko od kakšne laksarce, tamalga traktorčka ali pa samohodne kosilnice, da bomo vsi vedeli o katerem koncernu govoriš...

Share this post


Link to post
Share on other sites
k0ci

glede na to, da imate toliko za povedati čet tega kawlna, izgleda da bmw ni sposoben izdelati česa takega.....saj vem, če ne bi bilo foušije bi bilo za vse dovolj ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa

Lahko nardijo vse sorte grdih motorjev, sam tok grdih pa spet ne. :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Cestna verzija 210kojnu/11.000obratov

 

15ZX1000N_40SGRYSRF00D_C.jpg

 

15ZX1000N_40SGRYSRB00D_C.jpg

 

15ZX1000N_40SGRYSLS00D_C.jpg

 

 

10549282_10152683707408855_5648761100749

 

1965669_10152683707293855_80126235799162

 

10557030_10152683707298855_8058875314648

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Lep, grd, lep, grd... lih tko kot grd otrok...ce je tvoj je najlepsi.

 

Subjektivno...Kawa H2 spada v razred BMW GSA lepote...tok je odvratno grd, da je ze svinjsko lep.    :smoke:

 

PS: je pa mal transformerja skritga v njemu  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cikadina

jah kile so pač...japonske.

res ne vem kej nej bi bla prednost pred "navadno ninjo". lepša je, lažja in cenejša.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

jah kile so pač...japonske.

res ne vem kej nej bi bla prednost pred "navadno ninjo". lepša je, lažja in cenejša.

 

 

Nekateri imamo raje težje in grše motorje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cikadina

Nekateri imamo raje težje in grše motorje.

ja ponavadi kupujejo harlije in podobne kromirane zadeve :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
k0ci

a je kje podana primerjava največje moči obeh motorjev (H2 in H2R) ter pri koliko RPM?? ...če bi bil pa kje podatek o nadlaku v sesalnem sistemu pri največji moči bi bilo pa še bolj super :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

To pa se ni posrečilo...  :grrr

 

H2R ja, to pa je čudno

Ne gre se za to al je čudno ali ne, zadeva je filigranski izdelek, in tako kot je Cartman nekje napisal, veliko vloženega trudi v vsak detajl posebej, samo koliko so komplicirali pri barvi....

. Vsem ostalim pa, ni vse v tem da je moped lahek. 230kg ima tudi svoje prednosti, to bo moped za tiste, ki si ga lahko privoščijo in ki se z njim postavljajo. Sej tut ferarijev ni na pretek na cesti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Veliko rekreativnih dirkačev da za motor čez 50k in za sezono preko 20k, pa vseeno ne verjamem, da bodo segli po tem modelu. 

Cena tu ni vprašanje, vprašanje je uporabnost na pisti. Če se motor dokaže na njej, dobi tudi kupce, ki vozijo po cesti. Vse ostalo je le konkurenca Vmaxu in podobnim ekzotom.

Če imaš denar in je motor samo za kazanje ali za naložbo, si raje kupiš Ducatija Superleggera, 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KLOVN

a je kje podana primerjava največje moči obeh motorjev (H2 in H2R) ter pri koliko RPM?? ...če bi bil pa kje podatek o nadlaku v sesalnem sistemu pri največji moči bi bilo pa še bolj super :)

H2 z Ram Air 210KM pri samo 11000rpm, H2R pa z Ram Air naj bi razvil 327KM, obrati ?, glavni problem H2 naj bi bile ekološke norme, zato tak deficit v konjušnici :grim, Igor bi ta problem znal rešit :grim  :kva2:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • zviz
      By zviz
      Ugotavljam, da po vseh tehničnih specifikacijah za Kawasaki Ninja ZX6R l.98 piše, da ima 108 konjev. Meni v prometni piše 72kW, kar je cca 98 konjev. Ali je možno, da je "zaprta" za nemško tržišče in ali mogoče kdo ve, kako se odstrani zapore, ker 10. konjev pa ne bi podaril kar tako.

      Sem že brskal po arhivu, pa nisem nič v zvezi s tem našel.

      Hvala za informacije in pomoč.
    • Pervy
      By Pervy
      njam njam :P 8)

      Kawasaki’s new ZX-10R is set to take the litre superbike class by storm by continuing the companies drive to move its top of the line sports bikes closer towards the ZX-RR MotoGP bike that will be ridden by Andrew Pitt and Gary McCoy in the coming season.

      You can read all about the new bike in this weeks Motor Cycle News, out tomorrow, February 12. The exclusive MCN computer generated image on the right shows how the 1000cc four-cylinder machine is likely to look according to sources in Japan.

      This is the first bike to take full advantage of Kawasaki’s new design philosophies with everything on it being designed from scratch. The engine is expected to produce in excess of 160BHP and is likely to form the basis of a revived WSB effort for 2004.

      vir MCM:
      http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...63904&pageNum=2
    • urbee
      By urbee
      Pred cca 14 dnevi sem postal lastnik rabljene Ninje 250R '08 kupljene pri R-Moto z Rimskih Toplic. Motor je uvožen z italije in baje ima 18.000 km.

      Težava je sledeča - med vožnjo se mi shladi tudi kakšen milimeter pod prvo črtico števca temperature. Ampak samo ob večerih, ko je hladneje. Čez dan ko je vroče je nekje med sredino in spodnjo črtico. Ko se ustavim na križišču gre tako ob vročih kot hladnih dnevih temperatura normalno gor (in po par minutah tako visoko da se prižge ventilator, kar predvidevam da je normalno).

      Menjali smo termostat in hladilno tekočino, težava ostaja.
      Nekje sem bral da so to bolj hladnokrvne zivalce ampak vse skupaj mi je malo sumljivo.

      Od danes se mi zdi tudi da motor precej vibrira tam od 6 do 7500 obratov. Dobim kar malo mravljince po levi nogi.

      Vse lastnike (in bivše) prosim za mnenje.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!