Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2


Cartman
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

5390028E-1834-48D2-AC70-D0B9F3B4A712.jpeg.c953610340d3313b42c6b3a107bd5c96.thumb.jpeg.17fd678af91cac194c3571e88dfe43b4.jpeg

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

V Ameriki bodo za 300-konjskega H2 želeli 25 tisoč dolarjev, v Evropi pa bo začetna cena 25 tisoč evrov. Cena za različico H2R, ki gre samo na stezo pa je podvojena. Torej 50 tisoč evrov oziroma dolarjev. A teh motociklov ne bo veliko. Kawasaki bo prihodnje leto izdelal vsega skupaj 100 kosov.

Glihkar citam clanek o H2,po tem kar pise si ga bus lahko postavu v dnevno sobo namest televizije,za vozit pa BMW. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glihkar citam clanek o H2,po tem kar pise si ga bus lahko postavu v dnevno sobo namest televizije,za vozit pa BMW. :grim

A bejž bejž. Kaj pa Kawa 10?, pa R1. Aja, eni sam BMW poznete :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgledujejo se po premium znamkah  :P

v bistvu, premijum znamke cene nižajo, med drugim me zanima r1000xr tut zaradi dovolj ugodne cene, pa še kr nekaj opreme je zravn nametane. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bejž bejž. Kaj pa Kawa 10?, pa R1. Aja, eni sam BMW poznete :)

Se strinjam,ampak vsa cigo svojga konja hvali. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mislm da graf dost pove :smoke:

Ja s tem da tu ni upoštevano Največja moč z RAM Air-om 154,5 kW {210 KM} pri 10.000 vrt ;).... da pa ne govorimo o R izvedbi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja s tem da tu ni upoštevano Največja moč z RAM Air-om 154,5 kW {210 KM} pri 10.000 vrt ;).... da pa ne govorimo o R izvedbi...

Če ti je mehanika kej znana bi vedu kok sta primerljiva dvovaljni atmosferski motor proti prisilno polnjenjemu štirivaljniku ( na papirju težko v realnosti pa zgleda sta ). Tut to je "navadna" izvedba panigaleja in ne R izvedba. H2R pa je za razliko od primerljivih superšportnikov maloserijski dirkalnik brez garancije in homologacije za cestno uporabo, kot v testu primerljivi motocikli.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kratko povedano, je Kawasaki z H2 želel odkriti toplo vodo, na žalost pa je nastal popolnoma povprečen motocikel, kateremu z lahkoto konkurira ostala japonska in evropska konkurenca. Vse kar res ima, je nekaj navora več, ostalo pa je čisto navadna in predvsem TEŽKA ŽALOST.

Popravljeno . Popravil Demon
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem že zdavnaj ugotovil, da testi in grafi ne pokažejo užitka na mopedu. In na H2 ju bi zihr užival..simpl ko pasulj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spred Öhlins, vmes en hud graf, udzad Öhlins, pa da pol vidm H2R in Panigale R    :smoke: 

 

BTW: graf bo sprinatan direkt na karbon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame je presenečenje na grafu R1. Na ciljnih ravninah prejšnja ni bla čist konkurenčna. H2 pa očitno vleče kot 30% večji dvovaljnik. to more bit precej nasilen pospešek.

 

 

Me pa cifre presenečajo. Ko sm bil mulc, so meli po 200 konj edino Raba kiperji. Zdej bo na ridah parkiraih 5 motorjev in bo več kot 1000konj. sick.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...v debati pozabljate, da se tale raketa loči od konkurence predvsem po tem, da bodo tunerji, še preden se asfalt za naslednjo sezono dodobra otopli, že imeli "kite" za povečanje moči... in kam češ lepše kot da za recimo 1500eur ponudiš dve jermenički (ali zobnička-ne vem točno kako ima kompresor pri tem motorju narejen odgon) ter remap oz. bolt-on standalone elektroniko za 300+ konjev...

jaz pa mislim da so s tem motorjem hoteli zajeti bistveno večji obseg ljudi...od tistih ki hočejo nekaj novega do tistih ki so pristaši najmočnejših kawasakijevih SS ter do tistih ki so vedno sanjali da bi meli suzukijevo hayabuso turbo ;)

Tako, da menim, da je kawasaki s tem motorjem zadel točno tam kjer bi moral, kaj se bo pa zgodilo v resnici?počakajmo kako leto ali dve :)

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...v debati pozabljate, da se tale raketa loči od konkurence predvsem po tem, da bodo tunerji, še preden se asfalt za naslednjo sezono dodobra otopli, že imeli "kite" za povečanje moči... in kam češ lepše kot da za recimo 1500eur ponudiš dve jermenički (ali zobnička-ne vem točno kako ima kompresor pri tem motorju narejen odgon) ter remap oz. bolt-on standalone elektroniko za 300+ konjev...

jaz pa mislim da so s tem motorjem hoteli zajeti bistveno večji obseg ljudi...od tistih ki hočejo nekaj novega do tistih ki so pristaši najmočnejših kawasakijevih SS ter do tistih ki so vedno sanjali da bi meli suzukijevo hayabuso turbo ;)

Tako, da menim, da je kawasaki s tem motorjem zadel točno tam kjer bi moral, kaj se bo pa zgodilo v resnici?počakajmo kako leto ali dve :)

Ti motorji bodo čez kakšno leto ali dve vsi v kosih,lastniki pa na traumi..... :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah dj no dj, ktrc in ostale pritikline bodo skrbele, da vseh konjev ne boš spravil hkrati na cesto. Isto ko KTM s svojim msc in ostala šara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah dj no dj, ktrc in ostale pritikline bodo skrbele, da vseh konjev ne boš spravil hkrati na cesto. Isto ko KTM s svojim msc in ostala šara.

Ja sam Kawasaki bo do sistema MSC potreboval vsaj še 5 let preden bo prekopiral zadevo.....oziroma šaro.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne rab, že ktrc poskrbi da guma ne drsi, potem pa lahko ima moped tut 500kojnu pa mu ne pomaga nič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako kot je Ferrarist napisal, na tega ta slabšega, "street legal", bodo tuning majstri nabil drugo elektroniko, mgoče drugo turbino in 300+ konjev mu ne gine, na ebayu bo to na prodaj, pol bodo pa optimisti bremzal na polno, kot je to rekel Kmet2 :grim , kozovci, ograje, vogali bajt, vse to je bremza :grim , vstaviš se, na travmi, če maš srečo :grim  

Popravljeno . Popravil builder
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!