Skoči na vsebino

BMW R 1200 RS


motolover

Priporočene objave

Fotke ni oziroma bo v mirujocem stanju po nadstreskom,drugace pa nimam dalec do Grosuplja,20 min avtoceste,ni blo prou tesko.:kva2:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, alko1 pravi:

Luxsa

Super kul lep skor tko kot moj

 

20160213_161155.jpg

20160213_161204.jpg

Čestitam tud teb ,zdej se ne boš nikoli več usedel nazaj na Japonca............edino če ti zmanjka denarja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, alko1 pravi:

Ma veš kdaj je men že zmanjkalo denarja......

Samo se skos upiram :lol1:

Sam ne priznej ....jz glumim :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Kmet2 pravi:

Sam ne priznej ....jz glumim :D

vedno več nas je v tem klubu :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
pred eno uro, skalaprava pravi:

Včeraj sem se malo družil s tem zanimivim mopedkom :smoke:

20160929_132631.jpg

 

A ti si bil z RS :D! te nisem prepoznal ko sem vračal RT-ja.

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, skalaprava said:

Ali je vetrobran gor ali dol, jaz nisem čutil nobene razlike, hrup v čeladi je bil temu primeren, tako da poslušanje muzike v čeldi tu definitivno odpade. Za primerjavo, XR ima po površini manjši vetrobran, pa vendar mnogo bolj učinkovit. Ampak to niso slabosti, gre bolj za mojo razvajenost. 

.

Ampak če bi moral na koncu izbirati med R1200RS in R1200R (enaka osnova motocikla), bi zelo verjetno zmagal R zaradi bolj pokončnega sedenja in črni model R1200R je meni osebno zelo zelo všečen motor.

 

Vedno sem mislil, da se gršega motorja kot K1200R ne da narest....pa sm šu u milano na EICMA in vidu XR in tega, r1200rs.... Ampak to je ultra subjektivno. Pa tud navadu sm se jih malo....

 

Vidim de maš GT Air čelado? Mene je totalno presenetlo kako tiha je ta zadeva na nakedu. Nenormalno tiha. Me je pa malo motlo skopo zračenje. Na R1200R boš poslušal muziko do 160km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem testiral tako R kot RS. Na zaprtih ovinkih mi je R deloval veliko bolj vodljiv. Mogoče bi si omislil samo višji sedež. originalni 790mm (na R) mi je prenizek. Glede prestavljanja pa je vsaj pri meni pri obeh motorjih iz 1. v 2. menjalnik izredno cukal neglede na obrate in obremenitev. potem kasneje iz 3. v 4. in dalje ni bilo težav. za 16k + motor bi pričakoval, da tukaj ne bo težav. Me zanima kako bo na 2017 letnikih ker so nekaj spreminjali pri prenosih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do drsanje po tleh s stolpako, predvsem pa s centracem zna biti res težava. Ali se boš moral bolj pokonci vozit ali zamenjat vzmetenje ali še kaj tretjega. Sumim da odstranitev gumijastega distančnika na centralcu ne zadostuje.

Bodobno težavo sem imel na CBF1000.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, John2005 said:

Glede prestavljanja pa je vsaj pri meni pri obeh motorjih iz 1. v 2. menjalnik izredno cukal neglede na obrate in obremenitev. potem kasneje iz 3. v 4. in dalje ni bilo težav. za 16k + motor bi pričakoval, da tukaj ne bo težav. Me zanima kako bo na 2017 letnikih ker so nekaj spreminjali pri prenosih.

Kako je cukal in kako si prestavljal? Brez sklopke s kvikijem ali normalno s sklopko kot vsak drug motor? Mogoče pa le nisi navajen na twin z visokim navorom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do zdaj sem dalj časa vozil R1, CB1000R, VFR, Tiger 1200 + nekaj testnih suzukijev , ducatijev, s1000r. Tako močen "klonk", ko daš v prvo kot ima BMW še nisem nikjer doživel. Iz prve v drugo s sklopko, brez ali na quick shifter kar dobro vseka. Pa saj to je znano dejstvo tudi če bereš tuje forume....ampak očitno dolgoročno to ni problem. Bom zdaj na scramblerju pri "zračno" hlajenem užival v klonkanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko boš enkrat dal v peto ali šesto in užival v podeželski cesti, se na klonkanje v prvo (ki ga bo mimogrede mnogo manj, ko se boš motorja navadil) še spomnil ne boš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjalniki na boxerjih so Ziv uzas! Katastrofalni glede na dejstvo, da Je govora o premium brendu in o motorjih, kateri stanejo kar zajetne vsote denarja. Quckshifter naredi zadevo malo znosnejso, ni pa da bi clovek zaradi njega pozabil kaksen crap Je menjalnik.

Edino kar me tolazi Je to, da bo prej kardan stran padel preden se bo menjalnik razletel.  :smoke:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, motolover pravi:

Meni se ne zdi tako slab. Žal ni konkurenčnega motorja z bokser motorjem, da bi lahko primerjali njihov menjalnik. 

URAL ? 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

58 minutes ago, motolover said:

Fino bi bilo, da bi kak Japonec naredil konkurenčen model in pokazal, če znajo narediti dober menjalnik tudi na motorju take zasnove. 

 

 

men se zdi leta 2016 dokaj nepomembno kako je motor narjen, menjalnil je ipak svoj kos, in na topšit hitech stroju....bi moral IMO bit neopazen. Ne de cel korzo ve, kdaj si dal u tretjo. med 1 in 2 se pa ustrašjo.... Krivdo za popolno zmedo na LC G/Su sm pripisal sebi, in nepoznavanju motorja. Verjetno se da lepše, ampak se popolnoma poistovetim z nearrainovim popizditisom. Eniwey, kljub res robatim klonkom in pokom (tud na 4cilindrcih) še nism slišal da bi Bmfu menjalnik crknil. 

 

Honda ima dva motorja z vzdolžno gredjo  V4 PanEuropean, in flat6 na goldah in nje izpeljankah.  Pelal panko, nenjalnik je Hondin. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Cartman said:

Honda ima dva motorja z vzdolžno gredjo  V4 PanEuropean, in flat6 na goldah in nje izpeljankah.  Pelal panko, nenjalnik je Hondin. 

Imel par let Panko, poznam njen menjalnik. Vseeno ni bokser, ampak V4. Zagotovo imajo pri BMWju neke konstrukcijske ovire, verjamem, da bi drugače naredili boljši (drugačen) menjalnik. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!