Skoči na vsebino

Obnova uplinjačev


rihard123

Priporočene objave

Ima kdo naslov kakega dobrega mojsta za obnovitev klasičnih vplinjačev (kawasaki zr750-1993)? Material za obnovo bi nabavil sam!post-6793-0-26539500-1412358986_thumb.jpgpost-6793-0-26539500-1412358986_thumb.jpgpost-6793-0-26539500-1412358986_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo naslov kakega dobrega mojsta za obnovitev klasičnih vplinjačev (kawasaki zr750-1993)? Material za obnovo bi nabavil sam!attachicon.gifFotografija-0048.jpgattachicon.gifFotografija-0048.jpgattachicon.gifFotografija-0048.jpg

Nimaš kaj obnavljat "potrata gnarja" odvij spodnje posodice jih očisti,odvij še zgornje pokrove in preveri membrane,ponovno zmontiraj nato jih še sinhroniziraš in to je to ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimaš kaj obnavljat "potrata gnarja" odvij spodnje posodice jih očisti,odvij še zgornje pokrove in preveri membrane,ponovno zmontiraj nato jih še sinhroniziraš in to je to ! !

Mi puščajo !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi puščajo !!

Sej to lahko sam narediš ni nobena znanost preštej obrate na iglah in jih potem daj enako kot so bile bo pa pol itak treba nastavit karburatorje na fino na motorju če boš hotu da je 100%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej to lahko sam narediš ni nobena znanost preštej obrate na iglah in jih potem daj enako kot so bile bo pa pol itak treba nastavit karburatorje na fino na motorju če boš hotu da je 100%

nastavitve mi niso problem, pušča mi ker igle ne zapirajo, tud če jih zamenjam nisem naredil nič, ker so ležišča igel za zamenjat, te pa so vprešane v ohišje. starejši plinjači so jih imeli za odviti. Skratka rabim specialista za uplinjače. Vse ostalo sem že probal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz poznam enga v Italiji v stari Gorici če ti ni predaleč

 

sam ne zastopim kaj točno ti ne zapira ?? a ti bencina ne zapre? če je to si nastavil višino plovcev?

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi sedišče iglice spolirat. Purol+palčka za čiščenje ušes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi Gregorič na Vogrskem mehanika RG ti jih poštima...on je ful dober majster! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi sedišče iglice spolirat. Purol+palčka za čiščenje ušes.

ja , to bi bilo še najbolje, bom probal!

Tudi Gregorič na Vogrskem mehanika RG ti jih poštima...on je ful dober majster! 

ok, hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz poznam enga v Italiji v stari Gorici če ti ni predaleč

 

sam ne zastopim kaj točno ti ne zapira ?? a ti bencina ne zapre? če je to si nastavil višino plovcev?

Mi daš naslov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu veš da ne vem naslova niti kako se kliče firma. Je pa na ulici via duca d'aosta več ali manj nasproti trgovine z motoristično opremo moto shop pignolo. In če boš hodil kej tam malo poglej se vidi lepo s ceste delavnico ma not dvigalo za avte,... popravlja pa tip več ali manj samo avtomobile in karburatorje

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi daš naslov!

ležišča od igel ne zapirajo(igle so nove). Se ji ne da odviti in zamenjati, ker so vprešana!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem katere igle omenjaš,če misliš igle (iglica),ki zapira gorivo, ko je dosežen nivo goriva v ohišju vplinjača ta se imenuje švimmer ventil (iglica ki zapre gorivo s pomočjo plovca !) te se da "vedno" zamenjat,če je res zaprešana potem se samo iglico pobrusit z zelo fino pasto za brušenje ventilov ponavadi je dovolj tudi polir pasta ! Po vsej verjetnosti je pri tebi problem s plovcem ki ne plava ampak tone v gorivu. Če pa misliš na igle v batkih te sploh "nezapirajo" gorivo ampak dozirajo količino goriva in to šele pri povečanju obratov  za prosti tek skrbi dodaten kanal za prosti tek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem katere igle omenjaš,če misliš igle (iglica),ki zapira gorivo, ko je dosežen nivo goriva v ohišju vplinjača ta se imenuje švimmer ventil (iglica ki zapre gorivo s pomočjo plovca !) te se da "vedno" zamenjat,če je res zaprešana potem se samo iglico pobrusit z zelo fino pasto za brušenje ventilov ponavadi je dovolj tudi polir pasta ! Po vsej verjetnosti je pri tebi problem s plovcem ki ne plava ampak tone v gorivu. Če pa misliš na igle v batkih te sploh "nezapirajo" gorivo ampak dozirajo količino goriva in to šele pri povečanju obratov  za prosti tek skrbi dodaten kanal za prosti tek.

Plovci so v redu, igle za dovod goriva(švimmer) so nove, ležišča za igle dovoda goriva niso vredu. bom probal pobrusit. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Plovci so v redu, igle za dovod goriva(švimmer) so nove, ležišča za igle dovoda goriva niso vredu. bom probal pobrusit. Hvala!

 

Kako je šlo s tem brušenjem, je bilo kaj bolje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!