Skoči na vsebino

Yamaha XT660Z Tenere VS BMW G650GS Sertao?


bregar07

Priporočene objave

Jaz bom pa tok povedu in to je samo moje mnenje,naredi otrok prvo vozniško dovoljenje pa par krogov potem pa začni fantazirat o podvigih in kaj si želiš od motorja. Nekatere motorje si že zdaj označil za drvarnico pa še enkrat ponavljam tud izpita še nimaš ,a se ti ne zdi to malo preuranjena  ocena in precenitev samega sebe in svojega znanja.........off road pa + sopotnik in + vsa prtljaga,po moje sploh ne veš kaj to pomeni,pa ne zameri,nič slabega ti ne želim sam te treba prvo na realna tla postavit! Nekaj je teorija in izračuni ki jih delaš a praksa je povsem drugačna ,vrjemi!

želim ti vse dobro in da ti uspe uresničit vse želje toda preden se boš odpravil na pot se nauči dobro vozit in obvladovat svoj motor ker drugače tud iz EU ne prideš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem 3 leta MT03 z enakim agregatom kot je v Tenerejki in dobil sem občutek, da bi šel brez problema okoli sveta z njim. Vzdržljiv kot tank.

Yamaha je v Aziji doma (to je ponavadi največji del poti), v Ameriki je prisotna vsaj toliko kot BMW, Evropa pokriva oba enako dobro... Jaz bi izbral Tenerejeko, mogoče (ugibam) je tudi cenejši za vzdrževanje od BMW-ja -rezervni deli. Pa že nova je malo cenejša, če se ne motim.

Verjetno bi bilo pametno scottoiler namontirat? Si ne predstavljam, da bi nonstop verigo šprical...

Super, z začetka se mi je zdela Tenerejka na pogled zdela noro grda, sedaj pa se mi je kar nekako priljubila, še posebej po prebrani temi o njeh tukaj na motosvetu...

 

V ZDA kolikor vem Tenerejk nimajo uvoženih, a vseeno imajo Yamaho tako da, kot praviš problemov ne bi smelo biti.

 

Simon in Ivana (Najin svet) imata avtomatsko mazanje verige. Pametna zadeva, a hkrati ena stvar več ki gre lahko fuč, ob vsakem drugem tankanju pa ne bi smel biti problem verigo namazat. Časa imam več kot dovolj :)

 

Zadeve, ki jih bi bilo pametno nabavit pri Tenerejki:

- Ščitniki za roke

- Centralno stojalo

- Gretje ročk (Sibirijo imam namen prečkati pozno jeseni 2016 oz. zgodaj spomladi 2017)

- zaščite motorja, hladilnika in žarometa

- mehanski tempomat

 

Kako smiselna je nabava dodatnih meglenk, xenonk? Nikjer ne zasledim, da bi originalni luči kaj manjkalo...

 

 

Noben serijski motor ni namenjen temu kar hočeš (dva s prtljago + offroad) . 30% je hudičevo veliko "offroada" . Probi se enkrat zapeljat s polno naloženim motorjem po malo slabšem terenu, pa boš videl da je to "drug svet" . Da ne boš mislil da te strašim ampak, če nisi nek hud talent zna biti to kar velik problem. Naložen motor se obnaša povsem drugače (da moraš zamenjati vzmetenje je še najmanj) . In noben v tvojem izboru ravno ne blesti na terenu.

Vsi motorji se kvarijo, potem pa je od sreče odvisno kaj in kdaj (kje) ti crkne, je pa to dosti odvisno tudi od tega kako ravnaš z motorjem.

Čisto resno, preden se kamor koli odpraviš preizkusi, tako opremo kot motor (in to v podobnih pogojih/ "konfiguraciji" ) .

lp

Potovanje bo solo, le s kakim delom poti 'two up'. 30% sem malo na pamet bleknil, to bom itak potem videl ko bom 'v situaciji'..

 

http://www.adventure-homeless.com/

 

Tale se je sedaj odpravil na kar dolgo potovanje po Afriki in Aziji z malo Tenerejko. Kontaktiraj ga sigurno ti bo lahko podal kakšno zanimivo/pomembno informacijo.

Pa veliko sreče na poti ;)

Upam, da mu uspe. V Afriko odpravljat se v tem času je malo tvegano. Čeprav to pojmovanje tveganega je spet relativno..

 

Tole se splača prečekirat www.najinsvet.com

Hvala, prebral stran po dolgem in počez, marsikaj izredno pametnega napisanega, sploh v sekciji priprav na potovanje in opreme, ki jo imata s seboj. Oba tudi vozita Tenerejke, če me spomin ne vara :)

 

Jaz bom pa tok povedu in to je samo moje mnenje,naredi otrok prvo vozniško dovoljenje pa par krogov potem pa začni fantazirat o podvigih in kaj si želiš od motorja. Nekatere motorje si že zdaj označil za drvarnico pa še enkrat ponavljam tud izpita še nimaš ,a se ti ne zdi to malo preuranjena  ocena in precenitev samega sebe in svojega znanja.........off road pa + sopotnik in + vsa prtljaga,po moje sploh ne veš kaj to pomeni,pa ne zameri,nič slabega ti ne želim sam te treba prvo na realna tla postavit! Nekaj je teorija in izračuni ki jih delaš a praksa je povsem drugačna ,vrjemi!

želim ti vse dobro in da ti uspe uresničit vse želje toda preden se boš odpravil na pot se nauči dobro vozit in obvladovat svoj motor ker drugače tud iz EU ne prideš!

Spoštujem tvoje mnenje, a ti lahko tudi povem, da ti kanček spoštovanja do so-kolega 'otroškega' motorista ne bi škodilo..

 

Z drvarnico so mišljeni povsem offroad naravnani cross motorji, ki jih nekateri omenjajo za potovanje okoli sveta. Sej se da priti okoli tudi z mopedom, ampak to pač trenutno ni moja 'fantazija', tako kot ne voziti se naokoli z 'drvarnico'.

 

Veš, so mi že od otroštva govorili, da ne bom naredil osnovne šole. Pa sem jo, celo z odličnim uspehom. So mi govorili, da mi ne bo uspelo skupaj spacat mature. Pa sem jo. Pa so mi govorili, da sem neumen, ker rinem sam z ruzakom v Iran. Pa sem prišel domov živ in zdrav. Pa so mi govorili, da je moja selitev v Anglijo na trhlih nogah in da naj raje ostanem doma 'kjer mi nič ne manjka'. Pa sem še zdaj tukaj gor, ker mi tudi tukaj 'nič ne manjka'. Kaj hočem povedat; cenim tvoje opozorilo, nisi ne prvi ne zadnji, a pri potovanjih je pač tako, da ima vsak neko svojo pot. Moja pot je takšna kot jo tukaj in na spletni strani prikažem, tak sem in ničesar ne skrivam. Mogoče na trenutke smešen ali nepremišljen, a to je pač moja pot in marsikdo se z njo ne strinja.

 

Vprašaj moje starše kaj si mislijo o tem projektu, verjetno si ravno zdaj ogledujejo brošure kakšnih psihiatričnih klinik :slap: .

 

A lahko en spremeni naslov teme v Pot okoli sveta: Žan Bregar? Bo dobra zadeva glede na to, da bom tudi tukaj reportal o dogajanju na poti okoli sveta..

Popravljeno . Popravil bregar07
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žan ,ne poznam te a po tvojem postu sodeč si trmast in vztrajen,kot sem že rekel želim ti vse naj naj in če ti uspe bom tu med prvimi sledil tvoje popotovanje v to bodi siguren,vso srečo ti še enkrat želim,potreboval jo boš !

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.................. so mi že od otroštva govorili, da ne bom naredil ...................... Mogoče na trenutke smešen ali nepremišljen, a to je pač moja pot in marsikdo se z njo ne strinja.

Vprašaj moje starše kaj si mislijo o tem projektu, verjetno si ravno zdaj ogledujejo brošure kakšnih psihiatričnih klinik :slap: ......................

 

le pogumno naprej; Sreča spremlja pogumne  ;-)

pa pridno poročaj o napredovanju

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Potovanje bo solo, le s kakim delom poti 'two up'. 30% sem malo na pamet bleknil, to bom itak potem videl ko bom 'v situaciji'..

 

Pusti ti situacijo in raje prej probaj. Tako sem se jaz nasral na Portugalskem (sem mislil da bom kje pustil kufre) , s kufri in 40 kg prtljage pa enostavno ni šlo (malo zaradi širine in predvsem zaradi teže, enostavno te zabije, kufri nočejo "vstat s sedeža" ko greš čez luknje) .

Vse se da, ampak bodi pripravljen, da ti ne bo potem žal. Pametno se je učiti na tujih izkušnjah, ampak brez lastnih ne gre.

Verjemi da govorim iz lastnih izkušenj (pa nisem rinil v neke ekstreme) , preizkusi vse kar voziš s seboj (šotor, podlogo, spalno, kuhalnik, orodje... ) . Brez veze je da s seboj vlačiš orodje če ga ne znaš uporabiti in znanje ti nič ne pomaga če nimaš orodja (včasih ti manjka kakšna "banalna bedarija" pa ne moreš storiti nič) .

Ne razumi me narobe (očitno sem res že star) , želim ti vse najboljše, ampak zadeve se loti (bolj) premišljeno (Sibirija je ogromna in sezona je kratka, tvoja izbira časa pa je "čudna" ) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nabavi KLR650 (trenutno najbolj analogen off road tourer, ki se ga še da kupiti novega) in se odpravi. Najprej po Evropi, nato ZDA, šele potem v bolj odročne kraje.

A ja, punco pa pusti doma, bo lažje, kot kje v Afriki ali Aziji, ko se skregata. Tudi manj stresno je, ko situacije ne obvladaš in imaš odgovornost še za nekoga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawa KLR 650 sem imel davno tega v Avstraliji, ker Tenerejke nisem našel. Prevozil sem (le) 20.000 km, ampak sem bil zadovoljen. Vsi mogoči tereni, pesek, voda itd... Delal kje kot šus, le prva prestava se mi je zdela malo dolga, oz. spraviti ga "z mrtve točke" glede na en cilinder je moteč - a stvar funkcionira.

Pa nič ne nagovarjam, da imam (mogoče) prav... :hmm:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tenerejka je napram KLR 650 precej bolj umirjena in s tem primerna za vožnjo po asfaltu.

Morda je KLR malo boljši za off road ampak Tenerejka je veliko bolj "vsestranska" in s tem po moje bolj primerna za dolga potovanja. Sem vozil oba, KLR-ja sicer manj časa je bil le izposojen, ampak si težko predstavljam celodnevno vožnjo z njim...če ne bi bilo drugega bi tudi šlo ampak precej težje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavi KLR650 (trenutno najbolj analogen off road tourer, ki se ga še da kupiti novega) in se odpravi. Najprej po Evropi, nato ZDA, šele potem v bolj odročne kraje.

A ja, punco pa pusti doma, bo lažje, kot kje v Afriki ali Aziji, ko se skregata. Tudi manj stresno je, ko situacije ne obvladaš in imaš odgovornost še za nekoga.

 

A ni novi KLR v prodaji samo v zda?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sem tudi jaz kasneje to opazil. Saj ga lahko kupiš tam in tam začneš pot. 

Glede razdalj: Jaz sem ga imel .87 in z njim na suho, torej brez kakšnih uvajalnih voženj delal po 400km dnevno. Saj križ je malo bolel, ampak toliko na dan tudi ni potrebe delati. Se je pa dalo z njim na Bernardinu po stopnicah gor in dol in tudi za pobiranje v gmajni ni pretežak. Osebno sem za minimalistično potovanje v smislu opreme in za to je super. Torba zadaj na sedežu, nahrbtniček in gremo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam eno vprašanje. Zdaj se Tenerejke brez ABSa prodajajo po 6850€  in glede na to, da se po googlu 2015 model prav nič ne razlikuje od 2014 me zanima kaj menite; se splača počakati na naslednjo pomlad in takrat kupovati ali pohiteti sedaj in uloviti akcije? Po neki logiki bi morale cene iti gor ob pričetku naslednje sezone, ne vem pa kolikšna so ta nihanja po navadi?? 300EUR ali 1000EUR? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tvoji planirani poti je nakup mopeda daaaleč najmanjši strošek.

 

Ko boš startal na pot okoli okroglega sveta iz birokratizirane  PodAlpske Deželice (Ljubljane, recimo), po avtocesti in se boš na poti proti zahodu spozabil in prekršil 80km/h pri Golovci, 60km/h pri gradbišči med Lj-Vrhniko terpri Postojni, 40km/h pri cestninski Podnanos, vmes so še tuneli, pa 40km/h pri Šempetru na cestninski boš zdivjal 51km/h,....

..boš dobil položnico za 75% Tenerejke z ABS model 2020 brez popusta....

Takrat se boš zamislil in obkroženje zemlje zaključil pred SLO mejo :grim . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupiš novega sertao pa imaš 2 leti mobilno garancijo,crkne pokličeš pa naj rešujejo,v tem času pa ti mora BMW če ne odpravi napake v določenem roku  ti mora dostavit nadomestno vozilo ,plačat prenočišče in hrano skratka vse stroške ki so posledica okvare,tako naj bi bilo ,kakšna je realnost ne vem ker mi še noben bmw ni crknil!

Ne bo držalo! Iz lastnih izkušenj.Sorry za :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tenerejka je napram KLR 650 precej bolj umirjena in s tem primerna za vožnjo po asfaltu.

Morda je KLR malo boljši za off road ampak Tenerejka je veliko bolj "vsestranska" in s tem po moje bolj primerna za dolga potovanja. Sem vozil oba, KLR-ja sicer manj časa je bil le izposojen, ampak si težko predstavljam celodnevno vožnjo z njim...če ne bi bilo drugega bi tudi šlo ampak precej težje.

 Jaz bi se samo "vpičil" v navedbo " za dolga potovanja".Motocikel pod 1000 ccm nikakor ni primeren za doga potovanja razen če se voziš do 80km/h kakih 700 km na dan od enega do drugega mesta recimo v Sibiriji.Ker pri hitrosti ki je potrebna da to razdaljo tudi prevoziš (kakih 150 km/h da imaš potem povprečje zaradi postankov in ogledov pod 80 in s tem dejansko 10 ur čiste vožnje) 600 kubični enovaljnik  razpade! Pika!

In ne vem od kod logika da pri potovanjih kaj "prišparaš"? Jaz sem še vedno zapravljal.Za bencin,vize,kazni,gume (500 USD v Rusiji-ki pri nas stanejo 180 EUR).... in miljon drugih stvari.

Želim pa ti lepo in varno pot!(je mišljeno za Bregarja07)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo držalo! Iz lastnih izkušenj.Sorry za :topic:

Na koncu se je le rešilo a se ni  :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Jaz bi se samo "vpičil" v navedbo " za dolga potovanja".Motocikel pod 1000 ccm nikakor ni primeren za doga potovanja razen če se voziš do 80km/h kakih 700 km na dan od enega do drugega mesta recimo v Sibiriji.Ker pri hitrosti ki je potrebna da to razdaljo tudi prevoziš (kakih 150 km/h da imaš potem povprečje zaradi postankov in ogledov pod 80 in s tem dejansko 10 ur čiste vožnje) 600 kubični enovaljnik  razpade! Pika!

In ne vem od kod logika da pri potovanjih kaj "prišparaš"? Jaz sem še vedno zapravljal.Za bencin,vize,kazni,gume (500 USD v Rusiji-ki pri nas stanejo 180 EUR).... in miljon drugih stvari.

Želim pa ti lepo in varno pot!(je mišljeno za Bregarja07)

Če si vezan na "letni dopust" , potem je hitrostno povprečje pomembno, če pa greš na potovanje "okoli sveta" in nimaš časovnih omejitev, je pa to čisto nepomembno. Manjša brzina več vidiš, manj utruja, pa še precej bolj varno je kot 150 km/h po cestah nekega "tretjega sveta" . Moje mišljenje pač, nisem bil izven evrope, ampak že po evropi 150 na uro ni noben užitek.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Jaz bi se samo "vpičil" v navedbo " za dolga potovanja".Motocikel pod 1000 ccm nikakor ni primeren za doga potovanja razen če se voziš do 80km/h kakih 700 km na dan od enega do drugega mesta recimo v Sibiriji.Ker pri hitrosti ki je potrebna da to razdaljo tudi prevoziš (kakih 150 km/h da imaš potem povprečje zaradi postankov in ogledov pod 80 in s tem dejansko 10 ur čiste vožnje) 600 kubični enovaljnik  razpade! Pika!

In ne vem od kod logika da pri potovanjih kaj "prišparaš"? Jaz sem še vedno zapravljal.Za bencin,vize,kazni,gume (500 USD v Rusiji-ki pri nas stanejo 180 EUR).... in miljon drugih stvari.

Želim pa ti lepo in varno pot!(je mišljeno za Bregarja07)

Mogoče veš za kakšno xt 600, ki je razpadla? Jaz ne. Še danes "delajo", čeprav imajo nekatere ..... km. L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ni noben od naštetih motorjev, ampak zgolj dokaz da se tud z enocilindrašem, pa še to z "nezanesljivim" da precej daleč, brez večjih težav.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri pač žal ne razumejo kar preberejo!? Napisal sem da omenjeni enocilindraši ne zdržijo vožnje 700 km daleč s hitrostjo 150 km/h.In to drži.Preberite malo forume in govorite z ljudmi ki s takšnimi motorji prevozijo celih 150 do 200 km na dan.Komur je to užitek naj izvoli.Jaz sem šel iz Maribora v Mongolijo. Na mongolski meji sem bil čez pet dni.Do tja je 8000 km oziroma kak mesec vožnje pri vaših potovalnih hitrostih.

 

Pa še zanimiva stvar:kako to da si ljudje jemljejo čas in očitno z motorjem vozijo 60-80 na uro in uživajo v potovanju če pa še nikoli nisem srečal avtomobilista s to logiko.Pri nas vsi žgejo kot da je konec sveta! Glede uživanja na potovanju pa bi dodal: v Tuniziji sem ga vžgal do oaze in se tam dva dni namakal v termalnem jezeru! Dva Italjana na YA....... ki sem jih srečal v Tunisu sta tja prišla po isti poti čez tri dni.Ker nista imela srca zažgat motorja! Sta pa neskončno bolj uživala kot jaz saj sta lahko tri dni dalje strmela v pesek levo in desno. 

 

In vsem ki ne znajo brat še enkrat pritrdim : da se z vsakim motorjem pripeljat kamorkoli razlika je samo kako in kdaj :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bambi, nujno rabiš Twix, ker lačen si ful drugačen :) On a serious note; ni vse v hitrosti.. Opazuješ naravo, ljudi in pokrajino okoli sebe, se ustaviš da pofotkaš, podebatiraš z lokalci o stanju v njihovi vasi itd. Je pa seveda situacija drugačna, če imaš ti samo končen cilj in te pot do tja ne zanima preveč...

 

On a side note; kako je bilo v Tuniziji? Pred nekaj meseci iz moje strani omenjen popotnik ravno sedaj vandra okoli po Tuniziji s 1200GSom: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=1000417&page=76

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!