Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Joker

Husqvarna 430 CR/WR

Recommended Posts

Joker

Na jesen me je prijela nostalgija.

 

Iščem Husqvarno 430 CR ali WR zadnjih letnikov (1988/1989) z USD vilicami.

Če kdo ve za kakšno, sem jo pripravljen kupiti oz. rešiti pred propadom.

 

Še simbolična fotografija:

 

post-28936-0-48080500-1414585471_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Tako. Po večletnem iskanju, sem le prišel do nje. In to v delujočem stanju.:OK:

Za 27 let star motocross motor, ki se večino časa uporabljal, je v zelo dobrem stanju. Tudi vsa plastika je še originalna. Zato bo doživela zgolj razdiranje na prafaktorje, detajlno čiščenje, menjavo potrošnega materiala (ležaji, tesnila), obnova motorja, sedeža in kar se bo pač pokazalo. Škoda bi bilo nanjo tiščati kakšne ponaredke, jo po nepotrebnem barvati itd.

Skratka, vesel kot radio da ne rečem :inlove:

cr430-1.jpg

 

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 33 minutami, Joker pravi:

It's alive!!!!

Je trajalo malo dlje kot sem mislil, ampak dela rammmmtammmtammmtammm....

Še dobro, da imam ušesa...:010

husky-1.jpg

 

Zgleda lepša kot nova :P. Da mi je vidt to pilo =). Bo treba pridt na kafe en dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 16 minutami, HyperJack pravi:

Zgleda lepša kot nova :P. Da mi je vidt to pilo =). Bo treba pridt na kafe en dan.

Boš imel razlog, ko boš naslednjič drgnil Marija reko...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Ja, nabija res konkretno. Še posebej, ker je CR model in ima dušilec res simboličen za to kubaturo. Sem že kar malo pozabil... 25 let je dolga doba...

Moj GG300EC je v primerjavi tole grdosijo praktično neslišen...

Bom ob priliki posnel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Kak je pa kaj powerband na tej mašini? Mene zna moj 200 2T kr malo strašiti ko se zavrti... tole pa zgleda kot definicija izzivanja sreče na dveh kolesih :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred eno uro, jskrablin pravi:

Kak je pa kaj powerband na tej mašini? Mene zna moj 200 2T kr malo strašiti ko se zavrti... tole pa zgleda kot definicija izzivanja sreče na dveh kolesih :hmm:

Kljub temu, da nima ventila v izpuhu ima zaradi velike kubature navora v izobilju tudi v nižjih vrtljajih. Prav tako ni tako izrazite brce ko "prime" resonanca kot pri dvotaktnikih manjših kubatur.

Moči je seveda v izobilju in motor je za na stezo prehiter. Pri zobnikih 13/51 leti 130 na uro, vsak zob spredaj doda 10 km/h...

V 3. prestavi pri cca 70 - 80km/h naviješ plin in gre pokonci.

Za zagon potrebuješ kar močno nogo, pri "racing" nastavljenem predvžigu te zna šibka ali neodločna noga stati kakšnega zloma gležnja...

Zase bi lahko v podpis napisal, da sem ljubitelj dvotaktnikov. Spremljajo me vse življenje in sem jih navajen. Nekoga, ki se je terenskega motociklizma navadil s prijaznim 4-taktnikom, zna karakter teh motorjev motiti in tudi strašiti. Še posebej starejši in tisti manjših kubatur, ki imajo praviloma strm porast moči v trenutku, ko odpre ventil.

Če pa preizkusiš moderen 300 kubični 2-taktnik pa boš presenečen, kako te reči vlečejo iz najnižjih vrtljajev. Za moj okus najboljša opcija hard endura. Da ne omenim nezahtevnega vzdrževanja. Nekoč sem že zapisal, da sem v svoj GG300EC naravnost zaljubljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 59 minutami, Joker pravi:

Kljub temu, da nima ventila v izpuhu ima zaradi velike kubature navora v izobilju tudi v nižjih vrtljajih. Prav tako ni tako izrazite brce ko "prime" resonanca kot pri dvotaktnikih manjših kubatur.

Moči je seveda v izobilju in motor je za na stezo prehiter. Pri zobnikih 13/51 leti 130 na uro, vsak zob spredaj doda 10 km/h...

V 3. prestavi pri cca 70 - 80km/h naviješ plin in gre pokonci.

Za zagon potrebuješ kar močno nogo, pri "racing" nastavljenem predvžigu te zna šibka ali neodločna noga stati kakšnega zloma gležnja...

V glavnem :eek: ko začne it. Sem si kr mislil da kaj drugače niti ne more bit.

Jaz se svojega 2T 'mlinčka'  šele navajam, pa tudi v offroadu sem nov. Sem nekaj probaval EXC 250 F,  super za pelat, precej lažje obvladljiv od 200 2T. Sam hebat ga. 2T je bolj popadljive sorte, je pa lih zaradi tega zabaven. Navora ima dovolj kar se mene tiče, resda pa za moj okus malo prehitro preklopi na agresijo. Se morem še z nastavitvijo ventila v izpuhu poigrati. 300 2T pa kdaj kasneje. Tisto šele more biti rock 'n roll ko začne iti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
    • Quest
      pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno. Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!