Jump to content

Husqvarna 430 CR/WR


Joker

Recommended Posts

Na jesen me je prijela nostalgija.

 

Iščem Husqvarno 430 CR ali WR zadnjih letnikov (1988/1989) z USD vilicami.

Če kdo ve za kakšno, sem jo pripravljen kupiti oz. rešiti pred propadom.

 

Še simbolična fotografija:

 

post-28936-0-48080500-1414585471_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tako. Po večletnem iskanju, sem le prišel do nje. In to v delujočem stanju.:OK:

Za 27 let star motocross motor, ki se večino časa uporabljal, je v zelo dobrem stanju. Tudi vsa plastika je še originalna. Zato bo doživela zgolj razdiranje na prafaktorje, detajlno čiščenje, menjavo potrošnega materiala (ležaji, tesnila), obnova motorja, sedeža in kar se bo pač pokazalo. Škoda bi bilo nanjo tiščati kakšne ponaredke, jo po nepotrebnem barvati itd.

Skratka, vesel kot radio da ne rečem :inlove:

cr430-1.jpg

 

Edited by Joker
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
pred 33 minutami, Joker pravi:

It's alive!!!!

Je trajalo malo dlje kot sem mislil, ampak dela rammmmtammmtammmtammm....

Še dobro, da imam ušesa...:010

husky-1.jpg

 

Zgleda lepša kot nova :P. Da mi je vidt to pilo =). Bo treba pridt na kafe en dan.

Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami, HyperJack pravi:

Zgleda lepša kot nova :P. Da mi je vidt to pilo =). Bo treba pridt na kafe en dan.

Boš imel razlog, ko boš naslednjič drgnil Marija reko...

Link to comment
Share on other sites

Se zelo priporočam za kak audio posnetek. 2T ropotulje je vedno fajn slišat :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, nabija res konkretno. Še posebej, ker je CR model in ima dušilec res simboličen za to kubaturo. Sem že kar malo pozabil... 25 let je dolga doba...

Moj GG300EC je v primerjavi tole grdosijo praktično neslišen...

Bom ob priliki posnel...

Link to comment
Share on other sites

Kak je pa kaj powerband na tej mašini? Mene zna moj 200 2T kr malo strašiti ko se zavrti... tole pa zgleda kot definicija izzivanja sreče na dveh kolesih :hmm:

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, jskrablin pravi:

Kak je pa kaj powerband na tej mašini? Mene zna moj 200 2T kr malo strašiti ko se zavrti... tole pa zgleda kot definicija izzivanja sreče na dveh kolesih :hmm:

Kljub temu, da nima ventila v izpuhu ima zaradi velike kubature navora v izobilju tudi v nižjih vrtljajih. Prav tako ni tako izrazite brce ko "prime" resonanca kot pri dvotaktnikih manjših kubatur.

Moči je seveda v izobilju in motor je za na stezo prehiter. Pri zobnikih 13/51 leti 130 na uro, vsak zob spredaj doda 10 km/h...

V 3. prestavi pri cca 70 - 80km/h naviješ plin in gre pokonci.

Za zagon potrebuješ kar močno nogo, pri "racing" nastavljenem predvžigu te zna šibka ali neodločna noga stati kakšnega zloma gležnja...

Zase bi lahko v podpis napisal, da sem ljubitelj dvotaktnikov. Spremljajo me vse življenje in sem jih navajen. Nekoga, ki se je terenskega motociklizma navadil s prijaznim 4-taktnikom, zna karakter teh motorjev motiti in tudi strašiti. Še posebej starejši in tisti manjših kubatur, ki imajo praviloma strm porast moči v trenutku, ko odpre ventil.

Če pa preizkusiš moderen 300 kubični 2-taktnik pa boš presenečen, kako te reči vlečejo iz najnižjih vrtljajev. Za moj okus najboljša opcija hard endura. Da ne omenim nezahtevnega vzdrževanja. Nekoč sem že zapisal, da sem v svoj GG300EC naravnost zaljubljen.

Link to comment
Share on other sites

pred 59 minutami, Joker pravi:

Kljub temu, da nima ventila v izpuhu ima zaradi velike kubature navora v izobilju tudi v nižjih vrtljajih. Prav tako ni tako izrazite brce ko "prime" resonanca kot pri dvotaktnikih manjših kubatur.

Moči je seveda v izobilju in motor je za na stezo prehiter. Pri zobnikih 13/51 leti 130 na uro, vsak zob spredaj doda 10 km/h...

V 3. prestavi pri cca 70 - 80km/h naviješ plin in gre pokonci.

Za zagon potrebuješ kar močno nogo, pri "racing" nastavljenem predvžigu te zna šibka ali neodločna noga stati kakšnega zloma gležnja...

V glavnem :eek: ko začne it. Sem si kr mislil da kaj drugače niti ne more bit.

Jaz se svojega 2T 'mlinčka'  šele navajam, pa tudi v offroadu sem nov. Sem nekaj probaval EXC 250 F,  super za pelat, precej lažje obvladljiv od 200 2T. Sam hebat ga. 2T je bolj popadljive sorte, je pa lih zaradi tega zabaven. Navora ima dovolj kar se mene tiče, resda pa za moj okus malo prehitro preklopi na agresijo. Se morem še z nastavitvijo ventila v izpuhu poigrati. 300 2T pa kdaj kasneje. Tisto šele more biti rock 'n roll ko začne iti...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
pred 13 urami, Joker pravi:

Redno polletno mehčanje semeringov :smoke:

Tolk vibrira, da se še na filmu čuti... :lol1:

 

waaaa, to moram enkrat vidt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!