Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

Pozdravljeni!

Imam sledeč :?: problem :?: . Ko prestavljam iz nule v prvo vedno "nekaj poči". Pa sem biu radoveden in malo pogledal. Zdaj pa vidim da to pokanje povzroča veriga ki vdari po tisti plastiki po kateri teče. Je to normalno?? Zdi se mi da ima veriga preveč hoda...na motorju piše da max 25 mm. Men se zdi da ma več.

:?:

LP

Link to post
Share on other sites
  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

Poglej če jo še lahko nategneš sicer bodo šli $$$! :twisted: :cry: saj ima lahko tud mal več kot tistih 25 mm sam to ne pomen da zdaj pa lahko 10 cm gor pa dol skače!

Sicer pa težko verjamem da to poka po plastiki! Včasih rajši malo po menjalniku ruži! je pa vse možno!

Link to post
Share on other sites
Poglej če jo še lahko nategneš sicer bodo šli $$$! saj ima lahko tud mal več kot tistih 25 mm sam to ne pomen da zdaj pa lahko 10 cm gor pa dol skače!

Sicer pa težko verjamem da to poka po plastiki! Včasih rajši malo po menjalniku ruži! je pa vse možno!

Ja nekaj tega zvoka ziher izvira od tega ker vdari po plastiki. Vem, ker sem pogledal na verigo ko sem prestavil v prvo se vidi kako ketna "skoči" v zrak in nato vdari po plastiki. Ja nategnit bi ziher pomoje šla saj je motor star manj kot eno leto (prevoženih 800km).

LP

Link to post
Share on other sites

Jst mam podobn problem. Motor je sicer drug (NSR 125 R), ampak mi tut pri prestavljanju iz nule v prvo motor kar poskoči ali pa se strese. To se dogaja, ko je motor še neogret. Ko pa nardim nekaj km in se mašinca ogreje lahk prestavljam iz nule v prvo kolk hočm pa nič ne skoči. Kaj bi to lahko pomenilo? A je mogoč sklopka že za zamenjat? Motor je star 4 leta in ma 16500 km.

LP

Link to post
Share on other sites

imam enak problem na RS50... pri prestavljanju iz N v 1. nekaj poči, včasih celo prestavi v 2. namesto v 1. Tudi pri prestavljanju iz 3. v 2. in 1. občasno prav grdo poči. Verigo najbolje da kr zamenam, saj je verjetno že odslužila svoje. Za zobnike velja enako :)

Link to post
Share on other sites
imam enak problem na RS50... pri prestavljanju iz N v 1. nekaj poči, včasih celo prestavi v 2. namesto v 1. Tudi pri prestavljanju iz 3. v 2. in 1. občasno prav grdo poči. Verigo najbolje da kr zamenam, saj je verjetno že odslužila svoje. Za zobnike velja enako :)

Probaj prestavljat tako, da stisneš sklopko. :D :wink:

Drugače pa meni tako dela če, zbijam prestave preden se ustavim pred semaforjem, recimo od 3. do N s stalno stisnjeno sklopko. :evil:

Link to post
Share on other sites

kolk km pa imaš?jst sm pomoje lamele pa fedre menjal pr 12 al 14000km.drgač pa čist prever če ti v prestavi s stisnjeno sklopko kej naprej leze,če je to jo samo mal privij.sam ročka za sklopkomore met mal lufta!(par mm)

Link to post
Share on other sites

Halo! Tudi sam se mi pred časom lastil rs50, zdaj pa sem ponosen lastnik rs125 in moram povedat, da takšnega problema nisem imel in ga nimam niti sedaj! Fantje, ne na silo, lepo se da prestavlat! :D :D

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

pa kaj tu usi neki drmate da use poka povprek :!: sicer mau se čud da se prešalta, pokat pa ne sme. Sam mam rs 125 sm se en mau sliš k daš z lera v 1. sm tu je normalna stvar..pa si poglejte pr večjih motorjih kak tm šele poka :twisted:

Link to post
Share on other sites

ndancu

Novinec

Član od: sreda, 12.03.2003 17:20

Objav: 17

Kraj: Podgurje

Objavljeno: 27 mar 2003 18:33 Zadeva: plinski amortizer (blazilnik) za Aprilio RS 125

--------------------------------------------------------------------------------

zdravo!

mam en problem. imam aprilio rs 125 in mi je montizer su po gobe (uničen je, olje vn stelku)...zanima me če ima kdo kakšne izkušnje z plincem na njej al kaj naj nardim, sicer sam sm že naroču plinca pa upam da se bo dobr odrezalu. U sloveniji ga ni mogoče dubt zatu sm ga pa naroču u Italiji. Ali ga je že kdo mu na Aprilii RS 125???

_________________

biti ali ne biti, to je sedaj prašanje....ne biti

Nazaj na vrh

king4ever

Član

Član od: ponedeljek, 01.04.2002 18:35

Objav: 141

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 27 mar 2003 20:29 Zadeva: Re: plinski zadnji montizer za Aprilio RS 125, DA ali NE???

--------------------------------------------------------------------------------

ndancu je napisal:

zdravo!

mam en problem. imam aprilio rs 125 in mi je montizer su po gobe (uničen je, olje vn stelku)...zanima me če ima kdo kakšne izkušnje z plincem na njej al kaj naj nardim, sicer sam sm že naroču plinca pa upam da se bo dobr odrezalu. U sloveniji ga ni mogoče dubt zatu sm ga pa naroču u Italiji. Ali ga je že kdo mu na Aprilii RS 125???

A lahko drugic pises post v normalni slovenscini in ne neki spakedranscini?Poleg tega pa mi niti malo ni jasno kaj bi naj predstavljal montizer, ali je to tudi kaka narecna beseda, ker meni se zdi da sprasujes za amortizer,no, mogoce pa se motim.

_________________

Ja kak pa.com!!!

Nazaj na vrh

ndancu

Novinec

Član od: sreda, 12.03.2003 17:20

Objav: 17

Kraj: Podgurje

Objavljeno: 28 mar 2003 06:55 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

če si nepismen: sprašujem če je kdo imel že plinski montizer na Aprili RS 125? In zanima me kako se je odrezal.

lp

_________________

biti ali ne biti, to je sedaj prašanje....ne biti

Nazaj na vrh

Ice

Moderator

Član od: četrtek, 10.05.2001 11:19

Objav: 10118

Kraj: Graz

Objavljeno: 28 mar 2003 07:51 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

ndancu je napisal:

če si nepismen: sprašujem če je kdo imel že plinski montizer na Aprili RS 125? In zanima me kako se je odrezal.

lp

in kaj naj bi to z debelo napisano bilo?!?! mislim,cemu sluzi......

_________________

This is not a democracy.Enter at own risk.

Don´t ever assume..... ´couse you´re making an ASS out of U and ME.

Nazaj na vrh

Desmo

Vseved

Član od: nedelja, 24.06.2001 18:09

Objav: 1333

Kraj: Lubiana

Objavljeno: 28 mar 2003 08:55 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Če je montizer kakšna cool zadeva in ni predraga bi jaz tudi ene dva kosa vzel...

_________________

By convention, a Monster is any association of dissonant elements. I consider a Monster any object of original, infinite beauty.

Alfred Jarry, writer and visionary (1873-1907)

Nazaj na vrh

J

Uporabnik

Član od: torek, 24.12.2002 11:04

Objav: 559

Objavljeno: 28 mar 2003 14:15 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

J...te montizer! sem jih enkrat tri spil, pa so me moral domov odnest, nkol več!

Nazaj na vrh

king4ever

Član

Član od: ponedeljek, 01.04.2002 18:35

Objav: 141

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 28 mar 2003 14:34 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

ndancu je napisal:

če si nepismen: sprašujem če je kdo imel že plinski montizer na Aprili RS 125? In zanima me kako se je odrezal.

lp

Glede na tvoje pisno izrazanje bi rekel da si nepismen ti.Sicer pa se enkrat te sprasujem kaj bi naj bil montizer?Ce je to kaka ql zadeva za na motor bi jaz tudi vzel kaki komad,lol.

_________________

Ja kak pa.com!!!

Nazaj na vrh

Desmo

Vseved

Član od: nedelja, 24.06.2001 18:09

Objav: 1333

Kraj: Lubiana

Objavljeno: 28 mar 2003 14:39 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

J je napisal:

J...te montizer! sem jih enkrat tri spil, pa so me moral domov odnest, nkol več!

Hvala za opozorilo. Preklicujem moje povpraševanje.

_________________

By convention, a Monster is any association of dissonant elements. I consider a Monster any object of original, infinite beauty.

Alfred Jarry, writer and visionary (1873-1907)

Nazaj na vrh

ndancu

Novinec

Član od: sreda, 12.03.2003 17:20

Objav: 17

Kraj: Podgurje

Objavljeno: 28 mar 2003 18:44 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

MONTIZER--tu ti je amortizer---amortizera stvar, vsak motor ga ima...nekateri ga imajo celo po dva komada, na vsaki strani po enega. A sedaj razumeš?? še nisi nikul slišu za montizer JOOOJJJ

_________________

biti ali ne biti, to je sedaj prašanje....ne biti

Nazaj na vrh

ndancu

Novinec

Član od: sreda, 12.03.2003 17:20

Objav: 17

Kraj: Podgurje

Objavljeno: 28 mar 2003 18:46 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

cena od Bitubota je 140.000 sit. 4 nastavitve, drgač je pa ena cenejša verzija za 50000-60000 sit, sm se nč ne nastaula.

_________________

biti ali ne biti, to je sedaj prašanje....ne biti

Nazaj na vrh

king4ever

Član

Član od: ponedeljek, 01.04.2002 18:35

Objav: 141

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 28 mar 2003 19:03 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

ndancu je napisal:

MONTIZER--tu ti je amortizer---amortizera stvar, vsak motor ga ima...nekateri ga imajo celo po dva komada, na vsaki strani po enega. A sedaj razumeš?? še nisi nikul slišu za montizer JOOOJJJ

Amortizer ti je amortizer, ne vem kje si ti pobral besedo montizer?Mogoce v SSKJ?Glede amortizerjev pa je tako:drazji je,vec nastavitev ima, boljsi je Ne vem ce se ti splaca dat na 125-ko amortizer za 140 cukov, posebej ce je nimas namena dolgo imet.

_________________

Ja kak pa.com!!!

Nazaj na vrh

Zok

Član

Član od: torek, 25.02.2003 16:24

Objav: 73

Kraj: Ponikva

Objavljeno: 28 mar 2003 19:06 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

kupi rabljenega originalnega od kake ukradenga al pa sesutga RSa za 20, 25 kSIT, pa bo. kein problem. stator, ki stane nekje okrog 70, 80 kSIT sem dobil rabljen za 15 kSIT, letnik 97, pa je bla iskra taka da vola ubije... se splaca rabljeno kupvat, vsaj js mam dobre izkusnje. pa se originalen je, ne rabis atestov, ni treba merit, nic se ne spremeni geometrija in odziv podvozja, itd.

_________________

Nazaj na vrh

elektronik

Član

Član od: sreda, 15.05.2002 9:23

Objav: 134

Objavljeno: 31 mar 2003 06:26 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Zok je napisal:

kupi rabljenega originalnega od kake ukradenga al pa sesutga RSa za 20, 25 kSIT, pa bo. .

Halo!!! Ukradenega?!

Nazaj na vrh

Zok

Član

Član od: torek, 25.02.2003 16:24

Objav: 73

Kraj: Ponikva

Objavljeno: 31 mar 2003 14:40 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Zok je napisal:

kupi rabljenega originalnega od kake ukradenga al pa sesutga RSa za 20, 25 kSIT, pa bo.

ok, vem d se tole slisi kot podpiranje kriminala, a ce kupujes rabljene dele itak ne mors vedet al je ukraden al ne. in ce grem kupovat recimo rabljena vzvratna ogledala po posti, res ne bom zahteval, da mi clovk pokaze dokumente od motorja...

_________________

Nazaj na vrh

corser

Novinec

Član od: četrtek, 20.02.2003 21:20

Objav: 14

Kraj: Brezovica pri Lj.

Objavljeno: 31 mar 2003 15:36 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

ne

Link to post
Share on other sites

jhribar1

Novinec

Član od: torek, 31.12.2002 21:28

Objav: 42

Kraj: Domžale

Objavljeno: 31 mar 2003 17:14 Zadeva: Aprillia rs 125 odpravljanje blokad!

--------------------------------------------------------------------------------

TAKULE je : glih kr sm nabavu tala motor in ker mi gre sam 130 ima pa še vse original bi rad odstranil blokade,vendar pa nečem kej preveč dnarja stran metat, zato imam nekaj vprašanj:

1.kje so vse blokade(slišal sem za en RAVE ventil,blokado na elektroniki)ali je na izpuhu tudi blokada

2.kako bi te blokade odpravil??

3.če se bom odločil da bom names odstranjevanja blokade iz izpuha raje kupil giannelija PROSIM če ga ma KDO za prodat za Aprillia rs 125 2000 naj mi pove ali pa pokliče na 031 872 985

hvala

Nazaj na vrh

Zok

Član

Član od: torek, 25.02.2003 16:24

Objav: 73

Kraj: Ponikva

Objavljeno: 31 mar 2003 18:15 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

RAVE ventil je v izpusnem kanalu

letnik 2000 mislim da ima tako ali tako pnevmatskega (vsaj moj kulega ga je imel), ki se ga stela z vijakom.

je pa tudi blokada v izpuhu, na zacetku resonancnega trebuha je nekaksna cev (ce se ne motim), vsekakor pa ti priporocam zamenjavo KOMPLETNEGA izpuha (ne samo dusilca), motor je sicer nekoliko glasnejsi, a zvok je 10x bolj rezek, oster, dirkaski, masina pa veliko lazje, z vecjim veseljem diha. Vecja moc, boljsi pospeski, visja koncna hitrost. Mslim, da je tudi nekaj na vzigu (???) za predelat... ...ne vem, vem pa, da je razlika med zablokiranim in odblokiranim kot noc in dan - za vozit je odprta verzija popolnoma drug motor!!

najboljse, da se pozanimas pri kaksnem servisu aprilij - seveda, ce imas zveze, sami od sebe ti ne bojo kaj dosti povedali (razen tega, da ga pripelji k njim).

Link to post
Share on other sites

ja okej pol bom auspuh zamenu se bolj splača kot blokade ven iz auspuha dajat,A kdo ve za kšn izpuh,pol mi ostane samo še ena blokada al kako ki je na elektroniki??

Link to post
Share on other sites

lej kar se tiče k prešaltaš u 1. poči tudi meni, to je čist neki normalnga. Sam to sam takrt k je mrzu motor.

Glede auspuha se pa tud jst zddele zanimam. Mislm da se da dobit uglavnm Gianellija za drugo ne vem. Mogoče grem dons uprašat k je kolega baje vidu nekeje en auspuh za dirkat.

Kar se pa tiče prdelave e naprej od auspuha je pa tkole. use skp te stane pol nakonc okol 200k. Treba je pa zamenat. Frgazar, R.A.V.E. ventil, športn filter, pa neki ti elektronko naštelajo.

No to bi blo use:))

p.s. drgač sm pa tle nov

Link to post
Share on other sites

Sm šu na polini servis prašat. Majo en auspuh k je sam za dirke narjen (firmo sm zdele pozabu) doda ti tm okol 10KM, če samo auspuh zamenaš. Cena je pa 100.000 sit. Narejen je po naročilu. Dobiš ga u 1 tednu. Treba je res razmislt al se splača tole uzet al pa Gianelija za ene 65k sit pa pol še kšne predelave. Ker tale auspuh za 100k baje pridela 6KM več kot Gianelli

Link to post
Share on other sites

Tale auspuh ti ga bo vrtel v take obrate, da boš menjal bat na 3'000 km. Ker na drug način kot z zvečanjem obratov pač ne more pridelat 10 konj. In kakor koli je zraven zadeve pridevek "dirkalna", lahko veš da bo na sezono treba večino stvari zamenjat.

Priporočam Giannelli.

Link to post
Share on other sites

aha dobr si tole povedu...bom kr gianelija uzeu pa mogoče še filtr dam športn za bolši zvok...to je pa tud use itaq bom pol kej večjiga vozu. Kej veš kok je natančna cena Gianellija ??

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!