norc 16 Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 serbus... jaz mam težavo na RS-ki...rad bi kupiv ojnico...pa sem klicau na cilinder.si...pa so mi rekli da stane 637€ ...samo original majo...a sploh obstaja kj drugiga ko original?? pa kje kupit...da nebi blo original?? hvala Pokliči na avtocomerc ali pa žabjak ptuj. Kjer ti bodo zamenjali samo ojnico in ne celotne gredi. ojnica pride 150-200 plus prešanje gredi na novo.
Urban K. Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 serbus... jaz mam težavo na RS-ki...rad bi kupiv ojnico...pa sem klicau na cilinder.si...pa so mi rekli da stane 637€ ...samo original majo...a sploh obstaja kj drugiga ko original?? pa kje kupit...da nebi blo original?? hvala Ko sem imel še jaz RS 125 in mi je ribnila ojnica, sem kupil originalno v AC v Ljubljani in me je prišla okoli 250€, z nekaj popusta. Nazaj v gred, pa mi jo je vprešal in scentriral sorodnik, ki se s tem ukvarja.
SpiZek Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 Teb jst neb dau nit skuterja zakaj pa ne??
BikeRBoY Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 kje bi lahko dobil glavno gred za aprilio, ali orginal al pa kero drugo firmo, ker na servisu v mb so mi rekli 650e kar se mi zdi preveč. hvala za odgovore
_luke_ Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 Lej u italiji ti garantiram da jo dobiš veliko ceneje kot v slo
RSTDRIVER Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 kje bi lahko dobil glavno gred za aprilio, ali orginal al pa kero drugo firmo, ker na servisu v mb so mi rekli 650e kar se mi zdi preveč. hvala za odgovore zamenjaj servis.... al pa štacuno... tle: https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3406&Tavola=%3D40&_NomeImmagine=98572585.gif&_bikename=RS 125 2006&_pagename=Crankshaft - Balance shaft po tečaju tle: http://www.gbkr.si/osebne-finance/pripomocki/tecajnica-110/menjalniski-tecaji-177/ je ~ 460€ (komplet) in po mojih izkušnjah z rezervnimi deli je ZELO blizu cene na avtotriglav-u.... (za 200€ razlike je pa precej :beer1: )
amp Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 Trza pa res na gas :S To pa moram priznat. Res enkrat bi rad sedu na tole Aprilijo, da vidm kai Italjani iščejo v supermotu. SXV jim je prelepo ratala. Razn par malenkosti. Kok bi dejansko morala it Aprilia letnika 93, 160 kit, karbon lamele, športna membrana, 38 fergi, rave, giannelli ( al celo jolly moto ) ... skratka vsa možna sport oprema ? S pravih prenosih verjetno vid tam nekje čez 200 verjetno? Menda ima motor na valčkij bliz 50 konjetov. :S na zadnem kolesu Pomojema se husa lepš pele k aprilija... drgač pa una SXV jim je samo za pogled lepo ratala... Drugač so pa ena navadna JAJCA OD MOTORJA kr poglej hlada....
k0ci Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 kje bi lahko dobil glavno gred za aprilio, ali orginal al pa kero drugo firmo, ker na servisu v mb so mi rekli 650e kar se mi zdi preveč. hvala za odgovore zdaj odvisno kaj točno rabiš, če je res komplet glavna gred (to je gred + ojnica) te pride na geiwiz.de 320€ s tem da je obnovljena (na novo uležajena in prešana), če pa rabiš samo ojnico te pride pa 110 € prav tako geiwiz (v kompletu dobiš oba ojnična ležaja ter sornik za na gred)tako da res poglej kaj rabiš ker ponavadi sama gred ostane cela, menja se samo ojnice
Kvasko Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 Pomojema se husa lepš pele k aprilija... drgač pa una SXV jim je samo za pogled lepo ratala... Drugač so pa ena navadna JAJCA OD MOTORJA kr poglej hlada.... mlakar potvojema bo treba to najprej probat al se ti bo sam zdel skoz? Lepa je sxv ja kej več je pa nebom nucu ker nebom derku... kar se pa dirkanja tiče pa newem kako se obnese... za vozt se mal naokol je pa pomoje supr motor + sound je odfuk v2 pač
Brejker Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Fotr mi je zamoril, da morm kupt RAVE ventil. Parkrat se je šu pelat, pa mu ni všeč k se more vrtet, da sploh spelje z mesta. Men to nedela več problemov Cene? Reku sm da se cene gibljejo prek 200€, pa mi ne vrjame... :glare: Kakšna je cena kompleta (ventil in elektronka) v SLO? (avtokomerc?)
bawbaw Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Fotr mi je zamoril, da morm kupt RAVE ventil. Parkrat se je šu pelat, pa mu ni všeč k se more vrtet, da sploh spelje z mesta. Men to nedela več problemov Cene? Reku sm da se cene gibljejo prek 200€, pa mi ne vrjame... :glare: Kakšna je cena kompleta (ventil in elektronka) v SLO? (avtokomerc?) 350€ se mi zdi da je v ACju. Rabljen je tudi za 150€. Sam moras ga dobet kje
RSTDRIVER Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Fotr mi je zamoril, da morm kupt RAVE ventil. Parkrat se je šu pelat, pa mu ni všeč k se more vrtet, da sploh spelje z mesta. Men to nedela več problemov Cene? Reku sm da se cene gibljejo prek 200€, pa mi ne vrjame... :glare: Kakšna je cena kompleta (ventil in elektronka) v SLO? (avtokomerc?) 2005 je bil švoh 60 jurjev (komplet z elektronko) zdej pa del z 239.64...
Gregc Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Fantje, ali je možno da imajo 2006 RS-ke drugačen cilinder od starejših (2000, 01, 02 itd.) ?
budacki Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Fantje, ali je možno da imajo 2006 RS-ke drugačen cilinder od starejših (2000, 01, 02 itd.) ? Ne. Cilinder je enak. Drug je vplinjač pa še kakšna malenkost.
Racemaniak Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 (popravljeno) Fantje, ali je možno da imajo 2006 RS-ke drugačen cilinder od starejših (2000, 01, 02 itd.) ? a ti maš še zmer to prdulco? asi odblokiru vsaj Popravljeno Marec 18, 2010. Popravil Racemaniak
peAk Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Fantje, ali je možno da imajo 2006 RS-ke drugačen cilinder od starejših (2000, 01, 02 itd.) ? naj nebi mele
dejko39 Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Ne. Cilinder je enak. Drug je vplinjač pa še kakšna malenkost. dej še povej,če je razlika med WR in WRE cilindrom lp
Gregc Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 (popravljeno) a ti maš še zmer to prdulco? asi odblokiru vsaj Še vedno . Jah zdejle cincam ali bi jo odpru, ali pa kaj večjega vzel. Če jo bom odblokiral, jo bom potem še sezono dve ziher vozil. Popravljeno Marec 18, 2010. Popravil Gregc
Gregc Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 dej še povej,če je razlika med WR in WRE cilindrom lp Tudi mene bi to zanimalo...
Gregc Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 (popravljeno) Ne. Cilinder je enak. Drug je vplinjač pa še kakšna malenkost. Ampak princip odblokiranja je enak? Torej, izpuh Gianelli, neka ploščica pri cilindru in pa Rave ventil, pa dize ter airbox v kolikor sem prav prebral? Mogoče veš, če ima 2006 letnik izdelave elektroniko za Rave? Kako je z CDI enoto, je potrebno menjati CDI z starejšim ali je delo z "precvikanim" opravljeno? Hvala. Popravljeno Marec 18, 2010. Popravil Gregc
budacki Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Ampak princip odblokiranja je enak? Torej, izpuh Gianelli, neka ploščica pri cilindru in pa Rave ventil, pa dize ter airbox v kolikor sem prav prebral? Mogoče veš, če ima 2006 letnik izdelave elektroniko za Rave? Kako je z CDI enoto, je potrebno menjati CDI z starejšim ali je delo z "precvikanim" opravljeno? Hvala. Za RAVE rabiš komplet torej tudi elektroniko. Novejši od 06 ( torej šele 07 ) imajo RAVE elektroniko že v CDIju. V CDIju precvikaš mostiček do katerega prideš tako da spraskaš ozadej silikon. Drži se bolj desne strani škatlce. Ostalo si pa večinoma zadeu. Ploščica je V cilindru. Pa še iglo na vlinjaču je treba dvignt. Gregc 1
kewo Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Za RAVE rabiš komplet torej tudi elektroniko. Novejši od 06 ( torej šele 07 ) imajo RAVE elektroniko že v CDIju. V CDIju precvikaš mostiček do katerega prideš tako da spraskaš ozadej silikon. Drži se bolj desne strani škatlce. Ostalo si pa večinoma zadeu. Ploščica je V cilindru. Pa še iglo na vlinjaču je treba dvignt. Pol men elektronike ni treba nabavlat A mi lohk sam mal poveš kwa morm kupt pa kolk kej stane za odblokiranje? Pa če se mi bol splača avspuh zrezat pa ven pobrat blokado al druzga kupit? Ker na servisu res pojma nima, je reku da bo treba menjat bat in cilinder Tolk da me zanima okvirna cena kolk kej pride, da me nebojo prov "nategnil". LP Kevin
Gregc Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Za RAVE rabiš komplet torej tudi elektroniko. Novejši od 06 ( torej šele 07 ) imajo RAVE elektroniko že v CDIju. V CDIju precvikaš mostiček do katerega prideš tako da spraskaš ozadej silikon. Drži se bolj desne strani škatlce. Ostalo si pa večinoma zadeu. Ploščica je V cilindru. Pa še iglo na vlinjaču je treba dvignt. Aha, no sej CDI mam že preščipnen tako da ni tiste luknje. Hvala
Gregc Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 (popravljeno) Pol men elektronike ni treba nabavlat A mi lohk sam mal poveš kwa morm kupt pa kolk kej stane za odblokiranje? Pa če se mi bol splača avspuh zrezat pa ven pobrat blokado al druzga kupit? Ker na servisu res pojma nima, je reku da bo treba menjat bat in cilinder Tolk da me zanima okvirna cena kolk kej pride, da me nebojo prov "nategnil". LP Kevin Ja, to tud mene zanima kaj je s tem cilindrom. Meni je serviser tud rekel, da je potrebno menjati cilinder, za bat sicer ni rekel nič. A so potem tudi druge razlike med cilindri in ni samo razlika med Rotax 123(starejše) in 122(novejše)? Popravljeno Marec 18, 2010. Popravil Gregc
budacki Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Pol men elektronike ni treba nabavlat A mi lohk sam mal poveš kwa morm kupt pa kolk kej stane za odblokiranje? Pa če se mi bol splača avspuh zrezat pa ven pobrat blokado al druzga kupit? Ker na servisu res pojma nima, je reku da bo treba menjat bat in cilinder Tolk da me zanima okvirna cena kolk kej pride, da me nebojo prov "nategnil". LP Kevin Kšn cilinder? Kaj je unemu? airbox sam odrežeš tisto plastiko iz ene lukne, večjo glavno dizo, dvignt iglo, v cilindru tisto ploščico vn pobrat, odrezat blokado v izpuhu pa od letnika 07 naprej na CDIju sam uno prevrtat kar maš označeno ( nič ni treba kot na >06 silikon vn trgat pa mostiček precvikat ). Aja pa oljno pumpo odprt do konca. To je to. Če bi pa rad več izkoristu maš pa še RAVE ventil, sport izpuh, večji ferg, kšne športne membrance, menjava zobniškega razmerja, spuščanje glave na cilindru ... pol pa še malenkosti ... zniževanje teže v glavnem ( kašno vrtanje grušta pa take fore--> Sam to so tisti grami hehe ) bajkr88, bawbaw in Gregc 2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se