Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

Svecko sm uceri menju samo je motor mrzu do 6000rpm pol tm med 6000-7000rpm se vlece od 7000rpm pa kr potegne sam ga nism teru sam probu sm da vidim ce potegne kej ;) Drgac ropota pa men pa se enima dvema frendoma pa mata isto novo. Verjetno je to k ni ulavfana. :hmm: Bomo vidli kasnej. Sj zdj cez vikend mam namen it na primorsko pa nazaj pa bo pol lih 500km sam se mal bojim da bom kje na poti ustav :hmm:

Link to comment
Share on other sites

a pa kdo ve za kako fajn rs-ko rableno, čimbolš ohranjeno, čim manj km, pa čim man dnarja

pa sorry za :topic:

Link to comment
Share on other sites

Nehite nabijat off topic da bo tema brez veze zaprta. Eni se radi menmo tle o motorju pa nabiramo nove izkusnje ne pa kregamo. Poggy poglej bolha.com->motorna kolesa mas par rs-k dobro ohranjenih.

Link to comment
Share on other sites

Hm..mene pa nekej zanima. Djte mi uni k mate rs-ko powedat tole: Dons se pelem je vse ql, pa pridem domov pospravm motor cez cs pridem nazaj dam kontakt in svet rdeca lucka tm pr obratomeru. To je znak da manjka ole al kako? Ker k se vozm pa je ugasnena edin ce fajn nagnem motor. Ola mam pa se vec k pol posode. 450km sm sele naredu. Za kok km nej bi blo notr olja?

Link to comment
Share on other sites

Še za 550 km če nimaš nastavljene prebogate mešance.

Oziroma če pogledaš takole.

Prevozil si 450km + v posodici je več kot polovica olja se pravi vsaj še za enkrat toliko imaš.

Edited by Grilzz
Link to comment
Share on other sites

aloha sm naredu tist s CDI rs50 in ti povem da se splača.motor bolje deluje na vseh obratih ga ne več mori in jemle ampak vleče skoz....caw

Link to comment
Share on other sites

ql ql saj tut js bom zj na prvem servisu. Neki me zanima. Em.. a se v vseh prestavah odpre rave ventil. Recmo ce se peles v 6. na 5000rpm pa da prtisnes gas a se bo odpru al se v nizjih prestavah odpira.

Link to comment
Share on other sites

ql ql saj tut js bom zj na prvem servisu. Neki me zanima. Em.. a se v vseh prestavah odpre rave ventil. Recmo ce se peles v 6. na 5000rpm pa da prtisnes gas a se bo odpru al se v nizjih prestavah odpira.

odpret se ti mora vedno nad 7750 rpm, ni vazno v ktiri prestavi. .)

VanniG, nekatere verzije odprtih mitotov majo 28, nekatere 32, nekatere pa 35 HP, aprilie majo odprte od 28 do 34 HP. marsikatera fajn ulaufana RSka pokne dol mitota s 35 konji. aja, BTW, mitoti ne grejo 190 tk k eni pravjo! .)

Link to comment
Share on other sites

mislim, da ne. kontaktiraj direktno njega (preko PM), da ti pove kako in kaj, kaksen je kaj originalen izpuh v primerjavi z idealnim! .)

Link to comment
Share on other sites

Sam res kokr jest mislm je da gre Aprilia RS 170km/h-180km/h vec kot prevec!primerjava moj prjatu ma ducatija monster 620ccm in ma okol 60KM.koncna hitrost pa je 190km/h.Z tem da ma gor dva akrapoviča!pol se pa sprašujte od kje vaše 125ccm-ke dobijo 180km/hz skor se enkrat manj konji in 4krat manj kubiki?

zakaj bi sla prevec? okvir, podvozje, zavore in gume so temu dorasle (ti lahko potrdim na lastnih izkusnjah). .) kubiki za dosego hitrosti niso direktno pomembni, vazna je moc, prestavno razmerje, predvsem pa aerodinamika, ki pa je pri 125 cc 2T SS motociklih dosti boljsa kot pri Monstru (pravzaprav so to eni izmed najbolj aerodinamicnih serijskih motociklov na svetu, saj imajo relativno nizek Cx, in zelo majgen frontalen presek), Monster je namrec slecen motocikel, pa nic kaj majhen in ozek ni v primerjavi s kako RSo. aerodinamicni upor pa pri visjih hitrostih predstavja okrog 90% vsega upora, kar pomeni da gre za zelo pomembno zadevo pri doseganju visokih hitrosti! .)

Link to comment
Share on other sites

či še nevete da na mitotih šteci lažejo.na 600ccm motori je kazalo 140 na števci na mitoti pa 180 tak btw da vete

Link to comment
Share on other sites

Ja ku*ac. Na 125ccm lažejo števci lih tolk kot laže avto. Lahko pa da je imel mito drugačne gume in je zato tako odstopalo.

Na moji je števec kazal 160, na kolegovi laguni ki je takrat vozil za mano pa prav tako.

Link to comment
Share on other sites

glede laganja bi mogl nardit en test s stoparico, konstantno voznjo pri 180 km/h pri stevcu, in tabl ob cesti, ki oznacujejo razdaljo (tiste bele, ki stojijo na vsakih 500 m)... :hmm: ...je pa zanimivo, da vsak drugi k ma mitota, rece da mu gre 190 cist originalen, a prasica nima (razen po besedah lastnikov) pospeskov nic boljsih kot aprilie - so nasi vaski norci nardil med mitotom in RSko primerjavo (skoda k me ni blo zravn), in velikogobcni lastnik mitota, ki ima baje vgrajen polini kit 165, je do nedavnega poknu dol vse 600tke, malo da ne se 1000ke, je nenadoma priznal, da gre RSka cisto enako kot mito, tako v pospeskih, kit tud v koncni hitrosti, kljub enakima masama voznikov, in kljub eni prestavi manj... :P

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

Oj, spet jest.. zanima me kolikšna je končna hitrost te aprilie z blokadami,pa kolikšna je konč. hitrost brez blokad <_< <_< in kolk kej pride tkašna mašinca???

Link to comment
Share on other sites

KiKi tist je aprilia rs 125...pa ni mi jasn kok lahk to zamenjaš s cagivo mito :fight2: to bi pa lahk vedo,da se aprilia glede estetike tud prbližn ne more primerjat z cagivo!!!!!

Link to comment
Share on other sites

js mam treto aprilijo trenutno 1xSR 2xRS in nism meu nikol nobenih problemov. Odvisno je pa tut kaj bos delau z njo pa a se bos drzu servisov al ne. ;) :grrr

Link to comment
Share on other sites

Upam, da tole ni "kaznivo", ampak, glede na to, da je forum striktno samo za Aprilie in da je ameriško/angleški, najbrž da ni kaka huda konkurenca motosvetu, klikni se, ogromno ljudi in vse v angleščini, še posebej del o RS 125, ki sploh ni bila nikoli uvožena v ZDA, tam so sami evropejci gor.

http://www.apriliaforum.com/forums/

Imaš pa sicer tudi brdo italijanskih forumov in nenazadnje

www.aprilia.com

ki ima tudi hud forum.

lp

Rudi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • Sinki15
      By Sinki15
      Imam vprašanje zanima me ali je aprilia sr 50 uredu za peljat glede na višino zaradi tega ko poslušam komplimente o skutrju mi govorijo da je manjši kot Yamaha aerox in me zanima koliko približno je velik ta skuter in če je lahko se plejat z njim če si visok 178cm 
      Hvala lp
    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!