Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

hmmmm...sam kolk pa mislte da je razlika pri obrabi bata pri gianelli auspuhu in unmu (zdej sm se spomnu- Jolly Moto se mi zdi). Sej taka razlika pa spet ne more bit??

Pa da bi se to na 3000 km obrabil tud ne verjamem kej preveč? Verejtn se bi bl obrabl če bi uso elektronko vn fuknu itd. Da bi auspuh tolk tole pol posledično zjebu?

Kolk pa pride bat?

aja še to...zdej se mi vrti pri največji moči tm okol 9k obratov. Za ta motor je pa cist normalno da se vrti do 11k. tko da mislm da nebi mogl tolk tole zjebat?????ali pač??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je tisto res, da doda 10 konjev, pol se pomojem vrti na enih 14'000 obratih. In tako je potem treba pogosto menjat bat, počasi se gred fenta itd. Skratka, 3x več stroškov kot pri motorju, ki se vrti na 11'000.

In 125cc zadeve so že tako dost drageza vzdrževat, če bi jih takole ekstremno predeloval, so pa sploh za umret.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm tole si mal narobe povedu :P

vrti se tm do 11k največ ponavad ane tm mogoče tista končna k je največja možna pri te aprilii 215 če čist use zamenač je mogoče 12k obratou al pa 12500. Obrati so tm pr ene 11k verjetn 180-190 km/h. Ma nevem sploh.

Lej u uriginalu je 15konjev.....največ jih je možno dobit vn 35-40. Jst sm zdej najdu enga (morm še poklicat če ma še...prodaja rablen RAVE ventil) tko da to kupm za pol cene pol pa še auspuh. Frgazarja noum menu. A mogoče kdo sploh ve kako zgleda kaj use je pri RAVE ventilu da bom jst to vedu a me bo un nategnu al ne :PP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a lahko se vprasas kolk stane rabljen magnet pri alternatorju/statorju (magneto flywheel), pliz? :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ka vidm da se tuki neki o navijanju mente me zanima, kak športni filtr bi se dalo dat gor? Firma, cena, učinek?

LP DAvid :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm tud že razmišlu o filtru sam nevem če bom menju mogoče zarad zvoka drugač pa nevem če so kšne razlike. Zdej sm se odloču in u sredo gre motor na servis. Dau bom gor gianelli auspuh in RAVE ventil :) vam povem kako bo kej potem letel ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

AntiC

Jaz imam tudi RS 125, pa morm povedat, da imam vse odprto, razen RAVE ventila nimam, ker je nekoliko predrag(120KSIT v SLO, okol 60 KSIT na hrvaškem+montaža),se ti pa splača popravit vplinjač, in blokado iz izuha in izpušnega kanala.

V vplinjaču zamenjaj "dizo", z originalno, ki jo ima RS 125 okoli 30 konjska. Zraven obvezno še "pojačaj" mazanje, če ne se pazi. Jaz sem zaupal serviserju v Ljubljani na A...T.....(S....), pa mi je reku, da mazanje ni potrebno povečat. In tako sem se veselo vozil, dokler mi ni čez ~1000km pri 150km/h zaribala(do konca). Popravilo pa ni ravno poceni!(~190KSIT). Tako da povečaj mazanje do konca, če se boš spuščal v to.

Odpri tudi zračni filter. Vhod v filter ima dva kanala, od katerih je en zaprt. Dost pripomore k zvoku, če maš obe odprte.

V izpošnem kanalu, pa vzam ven loputo od RAVE ventila, ki zapira polovico kanala, tako da ti to precej upočasni motor.

Jaz sem vse to naredil in morm rečt, da je motor precej boljši.

Do 5000obratov je mal len, od 5000 do 6000 mal trokira, potem pa od ~6500 do 12000 znori kot zmešan.

P.S. Pa če boš to delal, dej v prva dva rezervarja al pa tri še malo olja notri!

Srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm jst bom kupu gianelli auspuh....rave ventil dobim pa original za 45k sit....na aprilii v ljubljani (avto triglav)...tko sm se zmenu ..tko da ni blema ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplet Gianelli satane mislm da 70k SIT!

Na kok cajta je treba obnavlat motor, če se ga navije tam nek do 24 kw. A vi date tud kej ola v benz? Ker ole tankate? Kok žre tko navit motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to use boste zdej lahko zvedl....danes sm dobiu predelan motor....gianelli + rave. Dau sm 128k sit za use skupi. Zdej je pospešek 6 sekund do 100 km/h in končna 180km/h. sam pri 180 se vrti 12500 obratov tko da to ne pride v upoštev. da se pelat tm 165 pri 10800 orbatov. Supr je zdej res še enkrat več konjev....pospeški res impresionalni. Ga u 1. in 2. prestavi kr na zadno skor meče. če pa res hitr startaš, pri ene 8,9k orbatov pa maš na zadni. Prehiteva se za šalo. Do 160 km/h pa pospeši v trenutku ene 12-14 sekund. al pa neki tazga

enyoj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm dubu sm u aprilii (avto triglav) tm pri dunajski v Lj. Na začetku je šu 130...sam zdej je to čist drug motor. Prej je meu 19 sekund do 100 zdej pa 6 sekund ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej možno...nism jst meru en frend je meru...je pa letnik 2002 tko da...sej tistih par sekund ....itaq pač počast potegne ....sam zdej pa res vleče k zmešana. Že razmišlam kaj bo nasledn motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst tud resno ramišlam o R6. Od 600 kubov mi je ta najlepši motor. Sam suzuki gsx-r 750 bi mogoče tud blo mejčkn bolš....glede hitrosti pa vsega je zihr strup. sam verjetn bom uzeu rdeče črno al pa črno sivo R6, čez 1 let pa 10 mescou :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dans sem na servisu si ogledu tanovo rs 125 in morm rečt de je res super. Men prej ni bla všeč, sam zdej mi je pa full. Na slikah je pa čist neki druzga. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to use boste zdej lahko zvedl....danes sm dobiu predelan motor....gianelli + rave. Dau sm 128k sit za use skupi. Zdej je pospešek 6 sekund do 100 km/h in končna 180km/h. sam pri 180 se vrti 12500 obratov tko da to ne pride v upoštev. da se pelat tm 165 pri 10800 orbatov. Supr je zdej res še enkrat več konjev....pospeški res impresionalni. Ga u 1. in 2. prestavi kr na zadno skor meče. če pa res hitr startaš, pri ene 8,9k orbatov pa maš na zadni. Prehiteva se za šalo. Do 160 km/h pa pospeši v trenutku ene 12-14 sekund. al pa neki tazga

enyoj

glede koncne pa pospeskov ti verjamem, da ga pa spravis v DRUGI prestavi na zadnga pa me ne bos prepricu! moj (futura, Rotax 123) ma 34 konjev + giannelli, pa ga se pri startu zelooo tezko spravis na zadnjega, pa se za to mors met enga zadej nalozenga - vse dela - slajda, opleta, vse, sam na zadnega noce. res pa je, da je RS za 5 cm visji, a mors bit vseen full umetnik d ga spravs na zadnega - halo, prva prestava gre cez 70 km/h!!!

aja, pa se neki - aprilia se mi je zamerla do konca - ne sam d sm menju skor vso elektroniko, vceraj mi je zaribal - odtrgal oba batna obrocka - tule je link do skena bata (ko se odpre error okncek kliknes link v njemu, pa se ti slika pokaze). ce hoces sraufat, si kupis 2T aprilio. ce se hoces pa vozit, pa si kupis japonca. :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce hoces sraufat, si kupis 2T aprilio. ce se hoces pa vozit, pa si kupis japonca. :angry:

Nikol si nisem mislu da bom to reku, ampak kar si napisu je žal res :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce hoces sraufat, si kupis 2T aprilio. ce se hoces pa vozit, pa si kupis japonca. :angry:

Nikol si nisem mislu da bom to reku, ampak kar si napisu je žal res :o

ah ke no, aprilije so pa ja zakon ;) :D

jes nimam nobenih problemov z njo :D

ce verjamete.......ze 1 mesec in 1 teden je na servisu, baje da ga ze kar ta teden dobim! luksus ni kej! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

srecnez - ti ga vsaj dobis... :P :D :)

samsvojmehanikpress :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma fantje vi še niste cagive vozil,to je stroj ne pa aprilia kva šele kakšna nsr-ka ali pa tzr-ka

Cagiva forever! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!