Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

hmmmm...sam kolk pa mislte da je razlika pri obrabi bata pri gianelli auspuhu in unmu (zdej sm se spomnu- Jolly Moto se mi zdi). Sej taka razlika pa spet ne more bit??

Pa da bi se to na 3000 km obrabil tud ne verjamem kej preveč? Verejtn se bi bl obrabl če bi uso elektronko vn fuknu itd. Da bi auspuh tolk tole pol posledično zjebu?

Kolk pa pride bat?

aja še to...zdej se mi vrti pri največji moči tm okol 9k obratov. Za ta motor je pa cist normalno da se vrti do 11k. tko da mislm da nebi mogl tolk tole zjebat?????ali pač??

Link to post
Share on other sites
  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

Če je tisto res, da doda 10 konjev, pol se pomojem vrti na enih 14'000 obratih. In tako je potem treba pogosto menjat bat, počasi se gred fenta itd. Skratka, 3x več stroškov kot pri motorju, ki se vrti na 11'000.

In 125cc zadeve so že tako dost drageza vzdrževat, če bi jih takole ekstremno predeloval, so pa sploh za umret.

Link to post
Share on other sites

hmmm tole si mal narobe povedu :P

vrti se tm do 11k največ ponavad ane tm mogoče tista končna k je največja možna pri te aprilii 215 če čist use zamenač je mogoče 12k obratou al pa 12500. Obrati so tm pr ene 11k verjetn 180-190 km/h. Ma nevem sploh.

Lej u uriginalu je 15konjev.....največ jih je možno dobit vn 35-40. Jst sm zdej najdu enga (morm še poklicat če ma še...prodaja rablen RAVE ventil) tko da to kupm za pol cene pol pa še auspuh. Frgazarja noum menu. A mogoče kdo sploh ve kako zgleda kaj use je pri RAVE ventilu da bom jst to vedu a me bo un nategnu al ne :PP

Link to post
Share on other sites

jst sm tud že razmišlu o filtru sam nevem če bom menju mogoče zarad zvoka drugač pa nevem če so kšne razlike. Zdej sm se odloču in u sredo gre motor na servis. Dau bom gor gianelli auspuh in RAVE ventil :) vam povem kako bo kej potem letel ;)

Link to post
Share on other sites

Živjo!

AntiC

Jaz imam tudi RS 125, pa morm povedat, da imam vse odprto, razen RAVE ventila nimam, ker je nekoliko predrag(120KSIT v SLO, okol 60 KSIT na hrvaškem+montaža),se ti pa splača popravit vplinjač, in blokado iz izuha in izpušnega kanala.

V vplinjaču zamenjaj "dizo", z originalno, ki jo ima RS 125 okoli 30 konjska. Zraven obvezno še "pojačaj" mazanje, če ne se pazi. Jaz sem zaupal serviserju v Ljubljani na A...T.....(S....), pa mi je reku, da mazanje ni potrebno povečat. In tako sem se veselo vozil, dokler mi ni čez ~1000km pri 150km/h zaribala(do konca). Popravilo pa ni ravno poceni!(~190KSIT). Tako da povečaj mazanje do konca, če se boš spuščal v to.

Odpri tudi zračni filter. Vhod v filter ima dva kanala, od katerih je en zaprt. Dost pripomore k zvoku, če maš obe odprte.

V izpošnem kanalu, pa vzam ven loputo od RAVE ventila, ki zapira polovico kanala, tako da ti to precej upočasni motor.

Jaz sem vse to naredil in morm rečt, da je motor precej boljši.

Do 5000obratov je mal len, od 5000 do 6000 mal trokira, potem pa od ~6500 do 12000 znori kot zmešan.

P.S. Pa če boš to delal, dej v prva dva rezervarja al pa tri še malo olja notri!

Srečno!

Link to post
Share on other sites

Komplet Gianelli satane mislm da 70k SIT!

Na kok cajta je treba obnavlat motor, če se ga navije tam nek do 24 kw. A vi date tud kej ola v benz? Ker ole tankate? Kok žre tko navit motor?

Link to post
Share on other sites

to use boste zdej lahko zvedl....danes sm dobiu predelan motor....gianelli + rave. Dau sm 128k sit za use skupi. Zdej je pospešek 6 sekund do 100 km/h in končna 180km/h. sam pri 180 se vrti 12500 obratov tko da to ne pride v upoštev. da se pelat tm 165 pri 10800 orbatov. Supr je zdej res še enkrat več konjev....pospeški res impresionalni. Ga u 1. in 2. prestavi kr na zadno skor meče. če pa res hitr startaš, pri ene 8,9k orbatov pa maš na zadni. Prehiteva se za šalo. Do 160 km/h pa pospeši v trenutku ene 12-14 sekund. al pa neki tazga

enyoj

Link to post
Share on other sites

ej možno...nism jst meru en frend je meru...je pa letnik 2002 tko da...sej tistih par sekund ....itaq pač počast potegne ....sam zdej pa res vleče k zmešana. Že razmišlam kaj bo nasledn motor :)

Link to post
Share on other sites

jst tud resno ramišlam o R6. Od 600 kubov mi je ta najlepši motor. Sam suzuki gsx-r 750 bi mogoče tud blo mejčkn bolš....glede hitrosti pa vsega je zihr strup. sam verjetn bom uzeu rdeče črno al pa črno sivo R6, čez 1 let pa 10 mescou :)

Link to post
Share on other sites

Dans sem na servisu si ogledu tanovo rs 125 in morm rečt de je res super. Men prej ni bla všeč, sam zdej mi je pa full. Na slikah je pa čist neki druzga. :D

Link to post
Share on other sites
to use boste zdej lahko zvedl....danes sm dobiu predelan motor....gianelli + rave. Dau sm 128k sit za use skupi. Zdej je pospešek 6 sekund do 100 km/h in končna 180km/h. sam pri 180 se vrti 12500 obratov tko da to ne pride v upoštev. da se pelat tm 165 pri 10800 orbatov. Supr je zdej res še enkrat več konjev....pospeški res impresionalni. Ga u 1. in 2. prestavi kr na zadno skor meče. če pa res hitr startaš, pri ene 8,9k orbatov pa maš na zadni. Prehiteva se za šalo. Do 160 km/h pa pospeši v trenutku ene 12-14 sekund. al pa neki tazga

enyoj

glede koncne pa pospeskov ti verjamem, da ga pa spravis v DRUGI prestavi na zadnga pa me ne bos prepricu! moj (futura, Rotax 123) ma 34 konjev + giannelli, pa ga se pri startu zelooo tezko spravis na zadnjega, pa se za to mors met enga zadej nalozenga - vse dela - slajda, opleta, vse, sam na zadnega noce. res pa je, da je RS za 5 cm visji, a mors bit vseen full umetnik d ga spravs na zadnega - halo, prva prestava gre cez 70 km/h!!!

aja, pa se neki - aprilia se mi je zamerla do konca - ne sam d sm menju skor vso elektroniko, vceraj mi je zaribal - odtrgal oba batna obrocka - tule je link do skena bata (ko se odpre error okncek kliknes link v njemu, pa se ti slika pokaze). ce hoces sraufat, si kupis 2T aprilio. ce se hoces pa vozit, pa si kupis japonca. :angry:

Link to post
Share on other sites
ce hoces sraufat, si kupis 2T aprilio. ce se hoces pa vozit, pa si kupis japonca. :angry:

Nikol si nisem mislu da bom to reku, ampak kar si napisu je žal res :o

ah ke no, aprilije so pa ja zakon ;) :D

jes nimam nobenih problemov z njo :D

ce verjamete.......ze 1 mesec in 1 teden je na servisu, baje da ga ze kar ta teden dobim! luksus ni kej! :D

Link to post
Share on other sites

ma fantje vi še niste cagive vozil,to je stroj ne pa aprilia kva šele kakšna nsr-ka ali pa tzr-ka

Cagiva forever! :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!