Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

sam newem zkaj bi kupu cbr-ko pa zamenju pol mašine .... za ta dnar dobiš rsko že skor....

nepozabi da boš v zelo kratkem času moral tudi na apriliji zamenajt pol mašine, če ne ki cele

Link to post
Share on other sites
  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

nepozabi da boš v zelo kratkem času moral tudi na apriliji zamenajt pol mašine, če ne ki cele

pa dobr to je posebn čar :unsure: :unsure: :unsure:

ja vem sam je velika razlika kakšn je filing k peleš 2t :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: al pa 4t (125) :unsure: :unsure: :unsure:

Link to post
Share on other sites
Ja uradno je na 1000. Lahko ga pa tud prej pelješ. Sam pomoje ti ne bo noben nč zastonj odblokiru, pa ni važno al je 07 al je štarejša. Že za starejše so hotl na servisu 800€ da ti jo odblokirajo. Edin mogoče ti bo en kabl precvikou da ne bo več une lukne med 5000-6000. Pa še to ne vem če se sme pr 07, mislm da ne. Sej to flame bolj ve.

Drgač pa flame ti si jo u enmu dnevu ulaufal tko da lahka teb. Sam če se morš pa 2 mesca furat pod 6000 je pa muka. Pa jst na tvojmu mestu nebi bil siguren u svoj motor kar se tiče ribanja, pa magar si jo lepu ulaufal. Sej veš, KVALITETA, KI CRKUJE :D

Ja dons te še pretepejo ne zastonj :D drgač pa itq nočm zej nč še odblokirat k se bom raj prej mal bl motorja navadu pa še zart garancije bom raj pr mir pustu sicer pa tud tkole dobr vleče :OK: drgač je pa 800€ nekam velik za odblokirat, pa se pomoje tud ket druget da za kej cenej :)

No pa če ker ve kej več od odblokiranja 07 letnika nej prosm napiše (stroški, a se sploh splača?) pa zadnč je en neki pravu od ene blokade v armaturi kar mi ni čist jasn...

Link to post
Share on other sites
evo fantje situacija je taka za tanovo: res je, ima števec do 14k prav tako pa nima več standardnega cdija ampak ma v armaturi nek računalnik ki nadzira da pri zaprti negrejo obrati nad neko mejo... program za odblokacijo tega računalnika dobijo čez 7-14 dni( :OK: :OK: :OK: ) 1000%. to je ena blokada k jo pa MORAŠ odblokerat nujno ker tut če fergazer menjaš se temu računalniku odtrga in da čudno razmerje mešance pa use skup čudn dela... to jim je u mariboru delal... s tem da ga odblokeraš ga pa totalno onesposobiš ampak pozor! moped negre nad 150-155 kmh. zato ker ima novo serijo avspuha (druga izmed dveh blokad) ki je od totalnega začetka krivina pa do totalnega konca dušilca prepleten z zelo zelo zelo ZELO gostim satovjem... tako da je NUJNO treba zamenjat avspuh (to je tist GP k ga ponujajo- stara odprta krivina) in gre isto kot 06 odblokirana- 160-170. that's it. blokade na cdi ni več za cvikat pa to pa u cilindru una ploščica ;) sm se šu pozanimat na apilio.

upam da kksnmu bodocmu vozacu o kej pomagu

PS: ta program je za plačat na mesec tko da bo baje samo pri aprili drugje se nebo dalo odblokirat sploh, jebiga elektronika nam jebe life :BUA: :BUA:

tuki sm prebrau za tist za armaturo :) Matex_46...res je da ne vem zavka se gre, zato pa uprašam nismo usi pro-ji :D

Link to post
Share on other sites

Aprilie, ki so bile V TOVARNI narejene leta 2007 imajo obratomer z 14.000 vrtlaji.Mi, ki imamo proizvodnji letnik 2006 imamo 12.000rpm na obratomerju.Ti imaš 14k rpm zato boš po vsej verjetnosti imel neki komplikacij z blokadami.Pozanimaj se pri serviserju.Fora pa ni v armaturi ampak v CDI enoti (elektronika), pri 2006 letniku je samo en jumper za precvikat, pri 2007 je pa treba nek program nalagat gor.

P.S. drugače sm te pa v petk vidu na Petrolu pri Merkurju...sam sm bil v avtu :) maš eno rdeče-črno jakno

Edited by Roky
Link to post
Share on other sites
vem zakaj je sou ven ja.......sicer je pa ze to off topic....

kaksen vbrizg???

no lepo da veš... zdej pa ššš :winkiss:

zajebu sm, preber se enkrat...

nepozabi da boš v zelo kratkem času moral tudi na apriliji zamenajt pol mašine, če ne ki cele

:unsure: :P res je

Kašno blokado na cilindru sploh mislš Flame?A tisto "loputo" namest rejva? :hmm:

ma ja no.. kako je sploh s tem? to nevem...

aja zmotu sm se blokada je v tanovem CDIju ni v armaturi sry... armatura je pa sam spremenjena. :whistle:

Link to post
Share on other sites
ma ja no.. kako je sploh s tem? to nevem...

Ploščica, ki zapre pol izpušnega kanala.Če jo zamenjaš z rejvom se pa ventil pri 7.000rpm začne odpirat in "večat" to luknjo, ki je sprva le polovična, brez rejva in plošice pa motor ne vleče konstanto ampak se mu scufa okol 7.000 :)

če se motm nej me kdo popravi :)

Link to post
Share on other sites
v treh no... :whistle: tist tadrugo maš pa res :closedeyes:

a blokada na cilindru misliš da je še?

gremo dragat? s keremhočes 125, (vara, yamaha, cbr, tomos), ne res pa bomo pol vidl, pa nč nočm bit pametn (npr. taki kot so ti so itak pol tih če nimajo prav...), nej drag odloč :winkiss:

btw dons sm ze do konca odperu zaprto gre 140kmh@malo več kot 10k obratov :naughty: neki pa je heh...

aja točno kera 4t125 gre že 140? cbr-110 ODBLOKERANA. yamaha 100, vara tm 120 al mal več, tomos ene 110 zmore :lol: :P :stupid:

joj mater si pametn.. nič nea na pamet govorim jaz..

kolega ima novo spains no1 aprilio in sma se v soboto skupaj vozla in sem ga lahko v končni držal, in prav tako v pospeških..

Link to post
Share on other sites
v treh no... :whistle: tist tadrugo maš pa res :closedeyes:

a blokada na cilindru misliš da je še?

gremo dragat? s keremhočes 125, (vara, yamaha, cbr, tomos), ne res pa bomo pol vidl, pa nč nočm bit pametn (npr. taki kot so ti so itak pol tih če nimajo prav...), nej drag odloč :winkiss:

btw dons sm ze do konca odperu zaprto gre 140kmh@malo več kot 10k obratov :naughty: neki pa je heh...

aja točno kera 4t125 gre že 140? cbr-110 ODBLOKERANA. yamaha 100, vara tm 120 al mal več, tomos ene 110 zmore :lol: :P :stupid:

Po ravnem zna čistooo vsak.

Link to post
Share on other sites
Po ravnem zna čistooo vsak.

Ja kako jim lahko težiš ko pa so tako pogumni da na ravnem držijo gas, pogumno ravno sedijo na motorju in se ne bojijo muh ki jim letijo nasproti :naughty:

... :headbang: :headbang: :headbang:

Edited by dr_lunatic
Link to post
Share on other sites

flame, pri motorju DD2 so uvedli nov cilinder z stranskimi izpusnimi kanali, ter nekaj predelav pri airboxu, vžigalnem sistemu in izpuhu...in to da ven 33konjev pri 11750...upam da nisi z vbrizgom mislil na el. vbrizg :eek: ...ima frgazer dellorto 34 :whistle:

ps. slucajno dirkas?

Edited by vision
Link to post
Share on other sites
a to se preprosto ven vzame al je kej bolj zapleteno opravilo? lp :evilgrin:

ja....samo mores pol tisto luknico kjer je bila ploscica pritrjena nekako zadelat

Link to post
Share on other sites
joj mater si pametn.. nič nea na pamet govorim jaz..

kolega ima novo spains no1 aprilio in sma se v soboto skupaj vozla in sem ga lahko v končni držal, in prav tako v pospeških..

pubec, ti bi se fsral s tisto xtjko :winkiss:

flame, pri motorju DD2 so uvedli nov cilinder z stranskimi izpusnimi kanali, ter nekaj predelav pri airboxu, vžigalnem sistemu in izpuhu...in to da ven 33konjev pri 11750...upam da nisi z vbrizgom mislil na el. vbrizg :eek: ...ima frgazer dellorto 34 :whistle:

ps. slucajno dirkas?

nene aves kva nej bi na 2t (mv agusta) pogruntal da so bolj ekoloski z vbrizgom (clanek v motoristu... moj post..) pa sm mislu da so se pr rotaxu to nrdil.. na ja sej je vseeno :whistle:

aja brat dirka... pa ga spremljam malo pa malo tudi vem... :whistle:

ja....samo mores pol tisto luknico kjer je bila ploscica pritrjena nekako zadelat

ja kako pa jo zadelas, s cem pa kaksna je to luknica? :unsure: :unsure:

Edited by FlamE#7
Link to post
Share on other sites
Aprilie, ki so bile V TOVARNI narejene leta 2007 imajo obratomer z 14.000 vrtlaji.Mi, ki imamo proizvodnji letnik 2006 imamo 12.000rpm na obratomerju.Ti imaš 14k rpm zato boš po vsej verjetnosti imel neki komplikacij z blokadami.Pozanimaj se pri serviserju.Fora pa ni v armaturi ampak v CDI enoti (elektronika), pri 2006 letniku je samo en jumper za precvikat, pri 2007 je pa treba nek program nalagat gor.

P.S. drugače sm te pa v petk vidu na Petrolu pri Merkurju...sam sm bil v avtu :) maš eno rdeče-črno jakno

Ok thx :OK: bom uprašou serviserja pol k bo na servisu.

Link to post
Share on other sites
pubec, ti bi se fsral s tisto xtjko :winkiss:

nene aves kva nej bi na 2t (mv agusta) pogruntal da so bolj ekoloski z vbrizgom (clanek v motoristu... moj post..) pa sm mislu da so se pr rotaxu to nrdil.. na ja sej je vseeno :whistle:

aja brat dirka... pa ga spremljam malo pa malo tudi vem... :whistle:

ja kako pa jo zadelas, s cem pa kaksna je to luknica? :unsure: :unsure:

na vrhu cilindra nad izpuhom je taka ploscica, z dvema sraufoma na strani je pritrjena na cilinder, na tistem na sredini je pa na notranji strani pritrjena ploscica, in ploscico enostavno odsraufas dol. ostane pa luknja kjer je bla pritrjena, zadelas,.....pac kkr ves in znas, da se dobit ploscica brez luknje, lahko samo kak majhen srauf in matico...........

ps a u rotax senior vozi?

Link to post
Share on other sites

aha mislm da vem v cem govoris :) ke pa se dobi ta ploscica brez lukne? a to lahko kr mal home made uno predelaš? :whistle: pa bo kul?

brat vozi rotax senior ja.. v petki in v šestki... kaj pa ti?

aja bojsi kdorkoli misli kupit motul 710 nej mi napise PM hit ker ga bomo ful uzel in bo ful pocen tko da cimvec fantov pa cimvec olja prosim!!! za ose info tut piste vam povem lp

Edited by FlamE#7
Link to post
Share on other sites
aha mislm da vem v cem govoris :) ke pa se dobi ta ploscica brez lukne? a to lahko kr mal home made uno predelaš? :whistle: pa bo kul?

brat vozi rotax senior ja.. v petki in v šestki... kaj pa ti?

aja bojsi kdorkoli misli kupit motul 710 nej mi napise PM hit ker ga bomo ful uzel in bo ful pocen tko da cimvec fantov pa cimvec olja prosim!!! za ose info tut piste vam povem lp

lahk predelas sam ja....pac glavno je da je lukna zapolnjena, da ne uhaja kaj vn...

vozim sestko....tonykart :naughty:

Edited by vision
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!