Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

a se mi splača novo kupt?? a je vredna tega dnarja (5000 evru)??

Zdej maš RS125 tastaro pa bi rad tanovo?Noja to za moje pojme ni pametna naložba,zračunej kok bi te generalka pršla za tvojo pa za kok bi jo lahko prodal,če cena preseže novo RS potem kupi tanovo, drugače bi jest obdržov tastaro, samo zarad oblike nebi menjal.Če si že dost star počak do polnoletnosti pa poj neki 600ccm s 25kw .)

na aprilinem servisu dajejo motul transoil tko da to dela :P:P:P:P:P:P

Če servisiraš pr Vombergarju ti da Cekin notr :angry: itak te nategne kjer te lohk :ninja:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

še neki morm uprašat!! :D men so se pr batu obročki zlomil. :headbang: :headbang: zdej pa je bat po zgorni strani čist uničen k je skos tolku z delčki obročka. sam zart tega je pa tud cilinder čist uničen. pa me zanima kok bi koštal če bi dau cilinder brust pa kok prbližn pride nov bat!? :unsure: :unsure: aja... a kdo ve če je kje kšna tema, k prodajajo motorje gor, k bi rad kupu ta nov model rs 125?? na avto. net, avtooglasnik jih ni nč gor (skor).

te zanima polini 160?obnovlen....ker je mel en ris....rabis samo nov bat....50 do 60€?drugac pa bo cez kaka 2 do 3 tedne bela 2006 rs naprodaj...ceprav je ze en interisent....

a se mi splača novo kupt?? a je vredna tega dnarja (5000 evru)??

tega dnarja definitivno ni vredna,ker za tak dnar dobis ze pravi motor in ne neko 125 ccm prdalico

ne

aprilia

kupi husqvarno sm 125 s al pa cagivo mito niaš kaj sfulat :P

isti ku... husa ni SS mito je pa italjan

kok pa je kej nov mito?? če ga sploh še delajo?! (sam mito se mi zdi od zadej ful grd), aprilie so mi zaenkrat najlepše! :D

drazji od rs....

problem aprilie je v tem da crkuje...drgač pa novo se ti splača al pa ne kukr gledaš

če kupš rableno za 4000E je lahko zjebana in bo velik dnarja šlo v to da jo popravš in če jo boš čez tri leta lah prodou za 2500E - 3000E...

če kupš pa novo k je 5000E jo pa čez tri leta prodaš za 4000E, sam veš kaj se je z motorjem delal...

je pa tko uprašanje kupt aprilio al pa ne k se dostkrat zgodi da gre papa za brez veze..

zgleda pa hudo....!!!

pri rableni ima se vedno garancijo....tako kot tisti ki jo bo kupo od mene...in ce ne bo njegova krivda se garancija uposteva in ne placa nic....pri starejsi je pa vec moznosti....lahko mas sreco,....lahko pa naletis na tako kot sem jaz in si z njo v letu pa se malo na zgubi 550k SIT

Link to post
Share on other sites
Zdej maš RS125 tastaro pa bi rad tanovo?Noja to za moje pojme ni pametna naložba,zračunej kok bi te generalka pršla za tvojo pa za kok bi jo lahko prodal,če cena preseže novo RS potem kupi tanovo, drugače bi jest obdržov tastaro, samo zarad oblike nebi menjal.Če si že dost star počak do polnoletnosti pa poj neki 600ccm s 25kw .)

Če servisiraš pr Vombergarju ti da Cekin notr :angry: itak te nategne kjer te lohk :ninja:

problem je da niti 16 še nism star (šele oktobra bom)! :headbang: :headbang: sam teh 25kw ni skor nč, to je samo 34 konju! ne vrjamem da jih mam kšn 600ccm tok mau! :rolleyes: pa tud 2 leti je problem počakat, k nebi zdržov! :D sej če bi kupu novo, bi jo meu za dle časa (3-4 leta), k se mi zdi bol pametno, da se najprej mal navadiš vozt (da dobiš občutek) pa greš postopoma na težje motorje, k ne mislim bit tko k eni k prvič sedijo na motorju pa si grejo kupt motor z 600ccm pol pa hitr pelat pa se ubijejo. :unsure: :unsure:

Link to post
Share on other sites
te zanima polini 160?obnovlen....ker je mel en ris....rabis samo nov bat....50 do 60€?drugac pa bo cez kaka 2 do 3 tedne bela 2006 rs naprodaj...ceprav je ze en interisent....

ja... kok kej keša (polini)?? kk pa gre to kej čez na tehničnemu?? se da to kako zablokirat, da ne bi ugotovl?? a pa nasplošno tud veš za kšno foro, da se zmanjša hitrost, če bi ga mislu jest mal zrihtat, pa pol na tehničnega pelat?? ker letnik je pa tvoj?? pa kok kej dnara??

tega dnarja definitivno ni vredna,ker za tak dnar dobis ze pravi motor in ne neko 125 ccm prdalico

hehe :D maš prov

isti ku... husa ni SS mito je pa italjan

drazji od rs....

ok... še manj možnosti, da ga kupm :D

pri rableni ima se vedno garancijo....tako kot tisti ki jo bo kupo od mene...in ce ne bo njegova krivda se garancija uposteva in ne placa nic....pri starejsi je pa vec moznosti....lahko mas sreco,....lahko pa naletis na tako kot sem jaz in si z njo v letu pa se malo na zgubi 550k SIT

550k sit?? sej pol si pou motorja zamenu, če tko pogledaš, daš še 550k pa maš novga!! a je to šlo use prek garancije al si ti plačvov?? a mi mal poveš kaj si kej menu, da si tok keša stresu na njega?? k upam da men ne bo treba na to staro aprilio tok dnara gor dat (ga tud ne bom dau)! :unsure: :unsure:

sam neki me še zanima! na moji rs-i sm dau čist nov giannelli gor! pa mi ga je zdej ful škoda!! :xx: :xx: a bi pasov na ta novo rs?? :hmm: :hmm: moj aprilia je letnik 99`! :BUA: :BUA: :D

Link to post
Share on other sites
sam neki me še zanima! na moji rs-i sm dau čist nov giannelli gor! pa mi ga je zdej ful škoda!! :xx: :xx: a bi pasov na ta novo rs?? :hmm: :hmm: moj aprilia je letnik 99`! :BUA: :BUA: :D

paše paše.....samo avspuh ne bo tko lep kukr je na novi če daš gianellija gor

Link to post
Share on other sites
550k sit?? sej pol si pou motorja zamenu, če tko pogledaš, daš še 550k pa maš novga!! a je to šlo use prek garancije al si ti plačvov?? a mi mal poveš kaj si kej menu, da si tok keša stresu na njega?? k upam da men ne bo treba na to staro aprilio tok dnara gor dat (ga tud ne bom dau)! :unsure: :unsure:

sam neki me še zanima! na moji rs-i sm dau čist nov giannelli gor! pa mi ga je zdej ful škoda!! :xx: :xx: a bi pasov na ta novo rs?? :hmm: :hmm: moj aprilia je letnik 99`! :BUA: :BUA: :D

tista aprilia ko jo je prej mel mislim da mu je v nekaj mescih zaribala 2 al 3x :) res ni mel sreče z tisto igračko ne :)

Link to post
Share on other sites
tista aprilia ko jo je prej mel mislim da mu je v nekaj mescih zaribala 2 al 3x :) res ni mel sreče z tisto igračko ne :)

a justboy-u?? a to tanova al tastara??

Link to post
Share on other sites
če maš srečo....pa če stoji velik doma :evilgrin:

:worship: :whistle:

npr jest je nimam... sam bmk nej zariba psica sej je pod garancijo...

ej mam jo 14 dni pa jo ze sovrazm ! nikol vec aprilie :grim

Link to post
Share on other sites
:worship: :whistle:

npr jest je nimam... sam bmk nej zariba psica sej je pod garancijo...

ej mam jo 14 dni pa jo ze sovrazm ! nikol vec aprilie :grim

a zamenaš za kkšn dan...hehe :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Link to post
Share on other sites
:worship: :whistle:

npr jest je nimam... sam bmk nej zariba psica sej je pod garancijo...

ej mam jo 14 dni pa jo ze sovrazm ! nikol vec aprilie :grim

a ti maš čist novo?? a uno no.1.?? a ti res ni ušeč al se sam zajebavaš? :D

Link to post
Share on other sites
550k sit?? sej pol si pou motorja zamenu, če tko pogledaš, daš še 550k pa maš novga!! a je to šlo use prek garancije al si ti plačvov?? a mi mal poveš kaj si kej menu, da si tok keša stresu na njega?? k upam da men ne bo treba na to staro aprilio tok dnara gor dat (ga tud ne bom dau)! :unsure: :unsure:

sam neki me še zanima! na moji rs-i sm dau čist nov giannelli gor! pa mi ga je zdej ful škoda!! :xx: :xx: a bi pasov na ta novo rs?? :hmm: :hmm: moj aprilia je letnik 99`! :BUA: :BUA: :D

760k sem dal za njo...nekaj cez 300k se v njo(3x ribnla) prodal pa za 2000€.....

auspuh pase normalno gor

a justboy-u?? a to tanova al tastara??

tastara(2003)

:worship: :whistle:

npr jest je nimam... sam bmk nej zariba psica sej je pod garancijo...

ej mam jo 14 dni pa jo ze sovrazm ! nikol vec aprilie :grim

I couldn´t agree more :D

Link to post
Share on other sites

men tud ni pr srcu sicer lohk potrkam nism mel večjih problemov z njo edino on šlauf mi je prežgal 2x :headbang: :headbang: ko gre na krivino pol sm ga zašvasu

drgač pa prste stran od italianov

če bi obstaju japonc 125 ko bi približno isto letel bi ga takoj uzel :whistle:

Link to post
Share on other sites

kaj pa je razlika med rs 125(ta nova) pa Spain's No.1??? Spain's No.1 je tud malenkost dražja (par evru)! am... mašina pa to ista?? al je Spain's No.1 kej močnejša oz. hitrejša??

Link to post
Share on other sites
kaj pa je razlika med rs 125(ta nova) pa Spain's No.1??? Spain's No.1 je tud malenkost dražja (par evru)! am... mašina pa to ista?? al je Spain's No.1 kej močnejša oz. hitrejša??

isto je....samo barva je pac pravi gift

Link to post
Share on other sites
novo....samo morem prvo na servis do 13.7 pocakat :angry:

aja... a kej veš kok so kej nove rs-e u italiji?? če veš kšno spletno stran, k bi se dal vidit mi povej. :worship: :worship:

Link to post
Share on other sites

Sej motor normalno hladi če ti kaže temperaturo na nuli oz. bolš rečeno ti sploh ne kaže? K to ma najbrž nek termostat sam najbrž ni povezan z uno žičko na cilndru k skor nikol nima stika...

Link to post
Share on other sites
Zdej maš RS125 tastaro pa bi rad tanovo?Noja to za moje pojme ni pametna naložba,zračunej kok bi te generalka pršla za tvojo pa za kok bi jo lahko prodal,če cena preseže novo RS potem kupi tanovo, drugače bi jest obdržov tastaro, samo zarad oblike nebi menjal.Če si že dost star počak do polnoletnosti pa poj neki 600ccm s 25kw .)

Če servisiraš pr Vombergarju ti da Cekin notr :angry: itak te nategne kjer te lohk :ninja:

A to pol daš blokade notr da maš u prometni 25kw(ista fora ko pr 125 11kw)? K drgač nima nobena cestna 600 25kw.

Serviserji so pa vsi isti. Jst sm jo dau na avto triglav in so mi premal olja natočil, je bil skoz ono steklce sam zobnik videt, pa tud če je bil motor na tački(nagnjen levo). Pol sm mogu sam dotočit, pa predn sm jst še ugotovu da je premal olja...

Link to post
Share on other sites
problem je da niti 16 še nism star (šele oktobra bom)! :headbang: :headbang: sam teh 25kw ni skor nč, to je samo 34 konju! ne vrjamem da jih mam kšn 600ccm tok mau! :rolleyes: pa tud 2 leti je problem počakat, k nebi zdržov! :D sej če bi kupu novo, bi jo meu za dle časa (3-4 leta), k se mi zdi bol pametno, da se najprej mal navadiš vozt (da dobiš občutek) pa greš postopoma na težje motorje, k ne mislim bit tko k eni k prvič sedijo na motorju pa si grejo kupt motor z 600ccm pol pa hitr pelat pa se ubijejo. :unsure: :unsure:

A to pol daš blokade notr da maš u prometni 25kw(ista fora ko pr 125 11kw)? K drgač nima nobena cestna 600 25kw.

Serviserji so pa vsi isti. Jst sm jo dau na avto triglav in so mi premal olja natočil, je bil skoz ono steklce sam zobnik videt, pa tud če je bil motor na tački(nagnjen levo). Pol sm mogu sam dotočit, pa predn sm jst še ugotovu da je premal olja...

Veliko je blo že govora o tem na forumu in DA v 600ccm ali pa tud 1000 se, da vgradit blokado z 25kw.Grčar jo ma na Z750 (sej jo maš ane Grči? :) ) pa zadnje čase dost folka srečujem, ko jih vgraduje, ker je tudi registracija cenejš.Nekje maš podložke,drugje imaš omejen gas ipd.

MotoRacing, za začetek je še 34km preveč .)

Link to post
Share on other sites
Veliko je blo že govora o tem na forumu in DA v 600ccm ali pa tud 1000 se, da vgradit blokado z 25kw.Grčar jo ma na Z750 (sej jo maš ane Grči? :) ) pa zadnje čase dost folka srečujem, ko jih vgraduje, ker je tudi registracija cenejš.Nekje maš podložke,drugje imaš omejen gas ipd.

MotoRacing, za začetek je še 34km preveč .)

V kateri temi se kej piše o teh blokadah? Tud mene je začelo zanimat...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!