Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

oj mene pa zanima kok je kj moja aprilia vredna spomlad k bom prodaju:letnik 2001,14355 prevozenih,gianeli izpuh-ceu,nove ploscice spredi in zadi,gume so se 80%,nov olje u menjalniku,novi zobniki,menjan bat,spoliran celindr,mini led karbon in krom zmigavci(zadi krom spredi pa karbon),motor je cist odblokeran koncna pa je tm okol 170-175,ewo pa se slika:

post-17870-1201423460_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

vem vem samto je zelo relativno... poglej od enga k je meu 50kil primer- usi so bli vav oh in sploh k mu je sla 180 sploh niso vedl kako... ja to ni kr tko ce mas tok mal kil al pa tut zavetrje pa klancki pa laganje stevcov stari bolj novi manj pa tko pa tko... zato se pa jst tok nerad pogovarjam o koncni...

Link to post
Share on other sites
ja nevem zracunaj si.. original prenose mam pa zvrti se mi pa streljaj pod 13.500.

takoj mi nabere 175 (12.500) po stevcu tko po ravnem pol pa itak spustim k je samo matranje... pomoje da bi do 185-190 po stevcu v zavetrju slo kej vec pa ne.

flamouc kok ti gre zdej kej tvoja batina?

letos boš dau za en krog :evilgrin:

:)

Link to post
Share on other sites
vem vem samto je zelo relativno... poglej od enga k je meu 50kil primer- usi so bli vav oh in sploh k mu je sla 180 sploh niso vedl kako... ja to ni kr tko ce mas tok mal kil al pa tut zavetrje pa klancki pa laganje stevcov stari bolj novi manj pa tko pa tko... zato se pa jst tok nerad pogovarjam o koncni...

To je res jst mam 50kil pa me na moji apriliji meče k svina..Nism pa še sprobu kok je končna, un k mi je prodau je reku, da gre 160 čeprou nism lih prepričan, da gre tok :)

Link to post
Share on other sites
To je res jst mam 50kil pa me na moji apriliji meče k svina..Nism pa še sprobu kok je končna, un k mi je prodau je reku, da gre 160 čeprou nism lih prepričan, da gre tok :)

kolk pa gre.. manj/več?

Link to post
Share on other sites
kolk pa gre.. manj/več?

Še nism kej velik sprobavu ker tle je slaba cesta pa mrzlo je..Sam pospeške sm mal sprobu :) 1, 2prestavo gre na zadnjo :rolleyes: Je kr močno usaj zdele k še nism navajen motorja :) :whistle: Učer sm se zvečer pelu mi je s 3prestavo kolo u prazno zavtel ko je pršlo na 7k obratov sam je bla cesta mal spolzka :D

Kdaj si pa ti kupu?

učeri zvečer sm dam prpelu :closedeyes:

Link to post
Share on other sites
Še nism kej velik sprobavu ker tle je slaba cesta pa mrzlo je..Sam pospeške sm mal sprobu :) 1, 2prestavo gre na zadnjo :rolleyes: Je kr močno usaj zdele k še nism navajen motorja :) :whistle: Učer sm se zvečer pelu mi je s 3prestavo kolo u prazno zavtel ko je pršlo na 7k obratov sam je bla cesta mal spolzka :D

s treto ti je na 7k zavrtel u prazno?

kva se ti po ledu furaš?

Link to post
Share on other sites
s treto ti je na 7k zavrtel u prazno?

kva se ti po ledu furaš?

Ne je bla pa spolzka cesta :) Sj tut k sm duma spelu s 1 prestavo mi je kolo zanesl sam sm uizi šaltu, fotr se kr za glavo držu :D

Link to post
Share on other sites
Še nism kej velik sprobavu ker tle je slaba cesta pa mrzlo je..Sam pospeške sm mal sprobu :) 1, 2prestavo gre na zadnjo :rolleyes: Je kr močno usaj zdele k še nism navajen motorja :) :whistle: Učer sm se zvečer pelu mi je s 3prestavo kolo u prazno zavtel ko je pršlo na 7k obratov sam je bla cesta mal spolzka :D

učeri zvečer sm dam prpelu :closedeyes:

kaj je to power wheelie? al ga sam cukneš gor?

pa ta s tretjo prestavo je huda ja :lol:

Link to post
Share on other sites
Hm, s treto je pa res kr mal kriza :krneki:

Tle, po stražiš je polet v drugi vrtel v prazno, sam je asfalt res čist gladk... sam da bi pa s treto, pa res težko vrjamem :unsure:

yap

Link to post
Share on other sites
Hm, s treto je pa res kr mal kriza :krneki:

Tle, po stražiš je polet v drugi vrtel v prazno, sam je asfalt res čist gladk... sam da bi pa s treto, pa res težko vrjamem :unsure:

Ja no je blo zlo leden/spolzko sj brezveze se prepirat ker morš vidt da se prepričaš..čutu sm k je šlo levo desno.. :)

Fifty kok gre pa teb drgač RS-ka?

Edited by _Misko_
Link to post
Share on other sites
Ja no je blo zlo leden/spolzko sj brezveze se prepirat ker morš vidt da se prepričaš..čutu sm k je šlo levo desno.. :)

a si preveru če maš use dobr zašraufan? :whistle:

Fifty kok gre pa teb drgač RS-ka?

mal čez 140.. tm nek

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!