Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

ja, una k nej bi mela okrog 40 hp. menjal sem bat (35 jurjev s postnino vred), pa se mi je odklopla zajla za oljno crpalko, in je dobivalo olja ko da bi skoz laufal pod standgasom (0,9 % - s tem da crpalke sploh nisem odpiral!!! :angry: :angry: :angry: ), in po pribl. 1000 km, ko sem ga prvic spravil nad 120 km/h (v resnici je blo kr 170 km/h), mi je zaribal. aja, BTW, bat je bil star manj kot en teden dni (z motorjem sem se vozil v sluzbo). :(

za kolk jo bom prodajal, nimam pojma, najprej jo moram zrihtat. ko sm jo sel kupit, sm bil zravn js, 17-letn mulc, k je vidu sam motor, pospeske in hitrost, zravn pa se moj oce, ki se na motorje ne spozna najbolj (res je mehanik, sam se spozna sam na avte, k motorjev ni nikol sraufu). motor je zgledal ok, full ohranjen (barva je bila cisto nova - to smo sele teden kasneje izvedeli), zav. ploscice so bile nove, gume nove, veriga + zobniki novi, zobniki antivibracijske gredi so bili novi (tud to je potrosni materjal), bat nov, pa racune sma zravn dobila, tako da sem mislil, da je motor zelo lepo vzdrzevan. potem pa se je zacelo: crknila vzigalna tuljava. 35 jurjev. crknil stator. rabljenega '97 za 15 jurjev. razpadel magnet. rabljen '97 za 15 jurjev. crknil akumulator. 9 jurjev. tako da zdaj sem mislil da bi pa moral iti eno sezono brez problema, preventivno menjam bat, se odklopi crpalka, in mi pred prodajo zariba. to deli.

tako da zdaj dam not rabljen bat, in ga prodam, pa je to to.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

...pa racune sma zravn dobila, tako da sem mislil, da je motor zelo lepo vzdrzevan...

Sej ti verjamem, k vem kako delajo ljudje! Je vse novo!!! ja dokler ga ne domu prepelješ, pole pej #&%?=~ <_<

Ja ti povej eno okvirno ceno in mal okul tega motorja, pol bom pa magar jst na moji šoli gor v jedilnico en listek obesu (če ti to češ, čene ne)

Aja, ti si pa tm okul MB ne?

P.S. pa piši na PM

Link to post
Share on other sites

motor morm najprej zrihtat, pol se lahk sele odlocim za prodajo in ceno. trenutno nimam pojma, kako se bojo stvari odvijale, ne glede cene, ne kdaj ga bom prodal. sem pa iz okolice Celja (Ponikva pri Sentjurju).

drugace pa sva se z Neonom ze nekaj dogovarjala, in zdaj bi rabil le se batna obrocka. :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Kupujem auspuh za RS 125 ('02) in sicer sem imel najprej v mislih Giannellija. Ker pa je teh nažalost v naši preljubi Sloveniji za letos zmanjkalo se bom moral zgleda obrniti na pomoč tujine. Zdajle pa kolebam še med izbiro Arrow in Giannelli...kaj priporočate?

Pa še za kako trgovino v tujini (AUT, ITA), kjer bi lahko to nabavil, bi vas prosil če lahko kaj poveste.

:rolleyes:

LP

Link to post
Share on other sites
Arrow je pomoje mal bol kt gianelli.tud glede cene si nista različna mislm pa da pr arrowu dobiš clo certifikat da je dovolen za cestno uporabo.Maš vse na linku http://www.arrow.it/

Drgač bi se pa oba najbrž dal dobit v trstu.

Ja sej pri Giannelliju dobiš tut certifikat če kupiš tisto verzijo, je pa ta mal cenejša pa slabša tut...

Link to post
Share on other sites

Gianelli nardi mal len pospešek na začetku ko odviješ gas,pol sicer že povleče.Arrow pa vleče staln.Jest osebno z gianellijem nism zadovoln ker preformance motorja ful nihajo.Enkrat je izpuh dobre volje pa ful vleče, včasih pa ne gre nikamor.

Link to post
Share on other sites

ja giannelli je bolj brutalen, sam ce mas RSko se ne bos pod standgasom vozu (ali pac :? ). Arrow res ma bolj razporejen navor pa moc, sam ma pa tisto spico zarad tega manjso ko Giannelli (manjsa koncna moc).

len pospesek na zacetku - ce bos mel bolj odprt auspuh je logicno, da bos zgubu neki navora pr nizkih obratih.

Link to post
Share on other sites

recimo na zaviti cesti, kjer rabis navor za pospesevanje iz ovinkov je Arrow kao boljsi, na ravninskih cestah pa kao Giannelli. pozna se ne velik (mogoce nekaj procentov), najvecja razlika je pa v obcutku, k ce mas brutalno masino je filing (vsaj za mene) 3x boljsi, k se ti zdi da 2x bolj potegne.

Link to post
Share on other sites

"CYC" pa si se hotel pametnega narest, pa si noro izpadel!!! :BUA: ....Če bi kaj vedel, bi takoj opazil, da je ta slika aprilia RS 125 model 2003!!!!!! in ne 2004....pa verjetno jo bodo kaj spremenili, da ne ostala enaka!!

Link to post
Share on other sites

Moje mnenje glede estetike:

-zadnji konc bi mogu bit bol dvignjen

-maska spredej bi lahko bla pomaknjena bol naprej da ne bi prednje kolo tako izstopalo

-spodnji del je previsok (deluje ku kaka endurca)

-zelo suha in na 50 ccm spominjajoča

men je uglavnem še zmer ta najboljš:

apr-rs125-98-bikepics-04200.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Včeraj sem kot ponavadi zaštartal svojo Aprilio (RS 125) in jo pustil da se motor segreje (50°), nato pa se normalno odpeljal. Po 50ih metrih vožnje mi je motor ugasnil, kot da ga je nekaj zadušilo. Poskušal sem s ponovnim vžiganjem a ni uspelo. Nato sem vzel ven svečko in je bla cela črna in zalita. Malo sem jo "pošmirglal" in jo znova privil. Motor nekako vžge za kako sekundo nato pa ga spet zaduši...

Kaj bi lahko bilo narobe?

LP

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!