Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

ja, una k nej bi mela okrog 40 hp. menjal sem bat (35 jurjev s postnino vred), pa se mi je odklopla zajla za oljno crpalko, in je dobivalo olja ko da bi skoz laufal pod standgasom (0,9 % - s tem da crpalke sploh nisem odpiral!!! :angry: :angry: :angry: ), in po pribl. 1000 km, ko sem ga prvic spravil nad 120 km/h (v resnici je blo kr 170 km/h), mi je zaribal. aja, BTW, bat je bil star manj kot en teden dni (z motorjem sem se vozil v sluzbo). :(

za kolk jo bom prodajal, nimam pojma, najprej jo moram zrihtat. ko sm jo sel kupit, sm bil zravn js, 17-letn mulc, k je vidu sam motor, pospeske in hitrost, zravn pa se moj oce, ki se na motorje ne spozna najbolj (res je mehanik, sam se spozna sam na avte, k motorjev ni nikol sraufu). motor je zgledal ok, full ohranjen (barva je bila cisto nova - to smo sele teden kasneje izvedeli), zav. ploscice so bile nove, gume nove, veriga + zobniki novi, zobniki antivibracijske gredi so bili novi (tud to je potrosni materjal), bat nov, pa racune sma zravn dobila, tako da sem mislil, da je motor zelo lepo vzdrzevan. potem pa se je zacelo: crknila vzigalna tuljava. 35 jurjev. crknil stator. rabljenega '97 za 15 jurjev. razpadel magnet. rabljen '97 za 15 jurjev. crknil akumulator. 9 jurjev. tako da zdaj sem mislil da bi pa moral iti eno sezono brez problema, preventivno menjam bat, se odklopi crpalka, in mi pred prodajo zariba. to deli.

tako da zdaj dam not rabljen bat, in ga prodam, pa je to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa racune sma zravn dobila, tako da sem mislil, da je motor zelo lepo vzdrzevan...

Sej ti verjamem, k vem kako delajo ljudje! Je vse novo!!! ja dokler ga ne domu prepelješ, pole pej #&%?=~ <_<

Ja ti povej eno okvirno ceno in mal okul tega motorja, pol bom pa magar jst na moji šoli gor v jedilnico en listek obesu (če ti to češ, čene ne)

Aja, ti si pa tm okul MB ne?

P.S. pa piši na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor morm najprej zrihtat, pol se lahk sele odlocim za prodajo in ceno. trenutno nimam pojma, kako se bojo stvari odvijale, ne glede cene, ne kdaj ga bom prodal. sem pa iz okolice Celja (Ponikva pri Sentjurju).

drugace pa sva se z Neonom ze nekaj dogovarjala, in zdaj bi rabil le se batna obrocka. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kupujem auspuh za RS 125 ('02) in sicer sem imel najprej v mislih Giannellija. Ker pa je teh nažalost v naši preljubi Sloveniji za letos zmanjkalo se bom moral zgleda obrniti na pomoč tujine. Zdajle pa kolebam še med izbiro Arrow in Giannelli...kaj priporočate?

Pa še za kako trgovino v tujini (AUT, ITA), kjer bi lahko to nabavil, bi vas prosil če lahko kaj poveste.

:rolleyes:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Arrow je pomoje mal bol kt gianelli.tud glede cene si nista različna mislm pa da pr arrowu dobiš clo certifikat da je dovolen za cestno uporabo.Maš vse na linku http://www.arrow.it/

Drgač bi se pa oba najbrž dal dobit v trstu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Arrow je pomoje mal bol kt gianelli.tud glede cene si nista različna mislm pa da pr arrowu dobiš clo certifikat da je dovolen za cestno uporabo.Maš vse na linku http://www.arrow.it/

Drgač bi se pa oba najbrž dal dobit v trstu.

Ja sej pri Giannelliju dobiš tut certifikat če kupiš tisto verzijo, je pa ta mal cenejša pa slabša tut...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

giannelli 4eva'. sn na lastni kozi izkusu. B)

Dejstva, dejstva prosim...argumente za in proti, ne samo nekih nakladanj oz. izjav brez podlage...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gianelli nardi mal len pospešek na začetku ko odviješ gas,pol sicer že povleče.Arrow pa vleče staln.Jest osebno z gianellijem nism zadovoln ker preformance motorja ful nihajo.Enkrat je izpuh dobre volje pa ful vleče, včasih pa ne gre nikamor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja giannelli je bolj brutalen, sam ce mas RSko se ne bos pod standgasom vozu (ali pac :? ). Arrow res ma bolj razporejen navor pa moc, sam ma pa tisto spico zarad tega manjso ko Giannelli (manjsa koncna moc).

len pospesek na zacetku - ce bos mel bolj odprt auspuh je logicno, da bos zgubu neki navora pr nizkih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

recimo na zaviti cesti, kjer rabis navor za pospesevanje iz ovinkov je Arrow kao boljsi, na ravninskih cestah pa kao Giannelli. pozna se ne velik (mogoce nekaj procentov), najvecja razlika je pa v obcutku, k ce mas brutalno masino je filing (vsaj za mene) 3x boljsi, k se ti zdi da 2x bolj potegne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav imaš povsem nekaj drugega kot letošnja, lanska, predlanska, in še par letnikov pred tem. Kdaj bojo Italijani dojel da so bile najlepše RS tiste okol 97'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"CYC" pa si se hotel pametnega narest, pa si noro izpadel!!! :BUA: ....Če bi kaj vedel, bi takoj opazil, da je ta slika aprilia RS 125 model 2003!!!!!! in ne 2004....pa verjetno jo bodo kaj spremenili, da ne ostala enaka!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pomoje se nebo kaj dost spremenila!!!!Drgač pa še maš APRILIO tuono 125 tut model 2003 samo je kao NAKED bike!!! :hmm: :hmm: vsaj piše tak!! :naughty: :naughty:

foto-tuono125.jpg

1.jpg

4.jpg

8.jpg

to pa je stran:Aprilia Tuono 125

lp!!! ;) ;) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje glede estetike:

-zadnji konc bi mogu bit bol dvignjen

-maska spredej bi lahko bla pomaknjena bol naprej da ne bi prednje kolo tako izstopalo

-spodnji del je previsok (deluje ku kaka endurca)

-zelo suha in na 50 ccm spominjajoča

men je uglavnem še zmer ta najboljš:

apr-rs125-98-bikepics-04200.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Včeraj sem kot ponavadi zaštartal svojo Aprilio (RS 125) in jo pustil da se motor segreje (50°), nato pa se normalno odpeljal. Po 50ih metrih vožnje mi je motor ugasnil, kot da ga je nekaj zadušilo. Poskušal sem s ponovnim vžiganjem a ni uspelo. Nato sem vzel ven svečko in je bla cela črna in zalita. Malo sem jo "pošmirglal" in jo znova privil. Motor nekako vžge za kako sekundo nato pa ga spet zaduši...

Kaj bi lahko bilo narobe?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!