Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

Hvala ti FiFtY... :D

Kaj pa a ve kdo kaj o tej aprilliji <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=2051914" target="_blank">http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=2051914</a>

Prvi lastnik te aprilie je moj znanec iz MB, kupil je novo v autocommercu, imel je nekaj predelano, motor letel kot prasica, ne vem kje je zdaj tisti arrow, 34 fergazer itd itd, ker je izgleda nazaj v originalnem stanju, on ni nič padel z njo, ko jo je prodal pa jo je nazaj prodal v autocommerce, so odkupili rabljeno in na poti do tja se je motor prevrgel v kombiju, do takrat ni bil nič na tleh... no potem so jo tam odkupili seveda za nekaj manj, naslednjega lastnika pa ne poznam... zdaj pa se spet prodaja :) Pa če se ne motim, je imel motor nekje tolio prevoženih že ko jo je prvi lastnik prodal, kar pa je bilo ene 3 leta nazaj...

Edited by Čamac
Link to post
Share on other sites

Kake gume predlagate za rs-ko zdej mam gor dunlop d208 nej kupim kr iste al veste za kake bolše, mogoče ve za kake poceni (kej prek vez?)

Link to post
Share on other sites
Kake gume predlagate za rs-ko zdej mam gor dunlop d208 nej kupim kr iste al veste za kake bolše, mogoče ve za kake poceni (kej prek vez?)

qulifajr vzem

so pocen tud brez vez :)

Link to post
Share on other sites
Ne klobasej :P

RR je po sredini trda, na robovih mehka...To je razlika med navadno, pa RR ;)

no ja sej ubistvu nism vedu kaj je razlika od RR

defenitivno za 125ko ne rabš RR ... to bo za 600ccm dobr :D

Link to post
Share on other sites
no ja sej ubistvu nism vedu kaj je razlika od RR

defenitivno za 125ko ne rabš RR ... to bo za 600ccm dobr :D

Dej mi prosim samo en konkreten razlog, zakaj ne? Sedaj, ko jahaš 600ccm je itak vse brezveze. Če je guma boljša, varnejša predvsem pa vrača boljše povratne informacije iz ceste zakaj je potem nebi tud na 125ko dal? Če so dimenzije na voljo, je vrjetno niso razvili s tem namenom, da bi stala v izložbah, mularija bi se pa slinila po steklu.

Pa sej vem, da spet govorim steni, sam kurc... :headbang:

Link to post
Share on other sites
Dej mi prosim samo en konkreten razlog, zakaj ne? Sedaj, ko jahaš 600ccm je itak vse brezveze. Če je guma boljša, varnejša predvsem pa vrača boljše povratne informacije iz ceste zakaj je potem nebi tud na 125ko dal? Če so dimenzije na voljo, je vrjetno niso razvili s tem namenom, da bi stala v izložbah, mularija bi se pa slinila po steklu.

Pa sej vem, da spet govorim steni, sam kurc... :headbang:

ne lej nisva se razumela

jst sm hotu rečt samo to, da po sredini 125ka nobena ne pobira gume... oz. jo zelo malo, medtem ko jo 600 velik veliko bolj... in ne vem kje je smisel dajati več za RR gume, če je pa ne rabiš... pri 600 je drugače, ker se sredina veliko hitrej porab... pr 125ki pa prej gume zastarajo, predn boš sredino porabu .) razn če seveda delaš burnoute, pa powerslide pa tak sranje... vem da nasplošno sem pri ODPRTI apriliji menjal gume zarad zastarelosti in ne obrabe... pri tomosu je brez veze dajati pa tud če 10€ več za gumo, ker bo enako

Edited by JeRn3j
Link to post
Share on other sites
ne lej nisva se razumela

jst sm hotu rečt samo to, da po sredini 125ka nobena ne pobira gume... oz. jo zelo malo, medtem ko jo 600 velik veliko bolj... in ne vem kje je smisel dajati več za RR gume, če je pa ne rabiš... pri 600 je drugače, ker se sredina veliko hitrej porab... pr 125ki pa prej gume zastarajo, predn boš sredino porabu .) razn če seveda delaš burnoute, pa powerslide pa tak sranje... vem da nasplošno sem pri ODPRTI apriliji menjal gume zarad zastarelosti in ne obrabe... pri tomosu je brez veze dajati pa tud če 10€ več za gumo, ker bo enako

js sm že kr fajn mojo gumo Metzeler na tomosu po sredini znucu.. ker je blo dozdej mrlz pa ceste niso dovoljevale nevem kakšnih hudih nagibov.. tak da se tut na 125 po sredini guma pobere.. sploh če delaš velik km z motorjem.. kr vsepovsod niso sam ovinki skos ;)

Link to post
Share on other sites
ne lej nisva se razumela

jst sm hotu rečt samo to, da po sredini 125ka nobena ne pobira gume... oz. jo zelo malo, medtem ko jo 600 velik veliko bolj... in ne vem kje je smisel dajati več za RR gume, če je pa ne rabiš... pri 600 je drugače, ker se sredina veliko hitrej porab... pr 125ki pa prej gume zastarajo, predn boš sredino porabu .) razn če seveda delaš burnoute, pa powerslide pa tak sranje... vem da nasplošno sem pri ODPRTI apriliji menjal gume zarad zastarelosti in ne obrabe... pri tomosu je brez veze dajati pa tud če 10€ več za gumo, ker bo enako

Zaradi neki izboljšav in razširitvah dezena in določenih zmesi omogočajo predvsem boljši oprijem na mokri cesti ;) Drugače pa RR nevem, če se, da dobit 150 širine...

Link to post
Share on other sites

mah, PILOT power dj gor, pa maš mir :D js jo mam, in sm ZLO zadovoln :) (res pa je, da je mal dražja)

Link to post
Share on other sites
kaj je pa razlika med qulifajr in d208 (trdota?)

d208 je boljša guma, dlje zdrži in drži do roba. Medtem ko mi je qualifier spustila. To je vse kar ti lahko rečem. Na zx-6r in na zx-7r mrzla cesta + odfukana vožnja = d208 drži do roba :worship:

Link to post
Share on other sites

Da 125 ne pobira gume po sredini je največja bedarija kar sem jih slišal. Malo si poglej po oglasih pa tak, pa tudi pri meni je sredina bol pobrana kot robovi, čeprav se ne vozim skos po ravnini oz. zelo malo.

Edited by R1FREAK
Link to post
Share on other sites

A sploh še delajo D208? Ker en cajt se jih ni dalo dobit. Drugače pa jaz sem mel najprej D208, zelo zadovoljen, tudi za vožnjo na polno (takrat mi je prva guma zdržala 2500km), sedaj pa imam Pilot in sem razočaran, zato ker mi mrzla zelo slabo drži, pri D208 pa ni blo take razlike. Ne vem no, v D208 sem imel ogromno zaupanja, zdaj pa ko hočem nardit front wheelie mi guma zacvili, tako da nisem glih ziher. Problem imam, ker se zdaj vozim dokaj počasi in po ravnem, zato so moje gume stalno podhlajene. Je pa fajn, če vseeno drži, saj lahko pride do raznih kritičnih situacij. Zato lahko rečem, da sem se nategnil ker sem dal gor Pilotke. Pravzaprav vroče Pilotke še nisem probal, zato ne morem rečt, da je guma slaba. Za mojo vožnjo je pa katastrofa, sploh se ne obrabjla in mi deluje kot plastika.

Link to post
Share on other sites
Saj zato sprašujem kere so najjače :rolleyes:

Ja pol pa daj supercorso gor, držijo veliko boljše kot qualifier :slap: Še moje mnenje zate NejcZ ---> Qualifier več kot dobre za tega Tomosa :)

front wheelie

stoppie :)

Link to post
Share on other sites
Da 125 ne pobira gume po sredini je največja bedarija kar sem jih slišal. Malo si poglej po oglasih pa tak, pa tudi pri meni je sredina bol pobrana kot robovi, čeprav se ne vozim skos po ravnini oz. zelo malo.

sami ravninski dirkači :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!