Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

skoraj garantiram ti lahko da bo ribnil ce ne bos dal vecje dize

svecka more bit cokoladno rjava!

ce je bela je premalo olja oziroma premala diza, ce je crna pa verjetno veš

glede tistega šraufka. mislm da si mal falu pa zategnu štandgas

lp

no upam da nebo however pa ni res za cokoladno rjavo (COKOLADNO RJAVIH JE MNOGO VRST) prava je lesnikovo rjava.

nism nc falu tist sravfk je...

on je pomoje mislu un sraufk zravn standgasa na desno k dodajas al pa odzemas zrak dizi sam tist je sam za stelanje do 5-6k rpm

LP

jap ta ja. se mi je zdel da je sam do 6k k nad ni razlike

fantje tko je jst sm dov sveco dol dons in pogledam in vidm da je siva taka bolj temno siva. kaj predlagate?

gud ziher ni.

jao pa use je blo kul al zdej sam en kurac se mi je zasteku kpa je vse narobe...

nc napiste da vidm. (NI BELA NEGO SIVA MEJCKN TEMNO :D )

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, fantje.

Po dolgem casu se oglasam, zanima me pa ce bi kdo vedel kje se da za pameten denar izvohat kaksen rabljen cilinder, in pa koliko stane nov bat za rotax type 123/122, ali pa kar cela masina od ene razbite RS-ke za pameten denar...

...malo sem ze iz forme odkar sem v avtomobilskih vodah, pa bi si spet kupil eno aprilio, kar tako, malo za duso..

LP, Zok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bat je original okol 100€

cilinder je pa 400€ + tko da je kr velik :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bat je original okol 100€

cilinder je pa 400€ + tko da je kr velik :)

original je kr malo predrago za ta keš dobiš že pollini kit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no upam da nebo however pa ni res za cokoladno rjavo (COKOLADNO RJAVIH JE MNOGO VRST) prava je lesnikovo rjava.

nism nc falu tist sravfk je...

jap ta ja. se mi je zdel da je sam do 6k k nad ni razlike

fantje tko je jst sm dov sveco dol dons in pogledam in vidm da je siva taka bolj temno siva. kaj predlagate?

gud ziher ni.

jao pa use je blo kul al zdej sam en kurac se mi je zasteku kpa je vse narobe...

nc napiste da vidm. (NI BELA NEGO SIVA MEJCKN TEMNO :D )

lp

ja povejd kasno rsko mas a je odblokerana a je ksn avspuh gor sportn,kok mas zdj dizo notr,na ker zarezi mas iglo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja povejd kasno rsko mas a je odblokerana a je ksn avspuh gor sportn,kok mas zdj dizo notr,na ker zarezi mas iglo???

ajoj on ma vse navit do kraja no

34 fergi, igla do konca, jolly , brez blokad

je pa umetnost njegovo rsko naštelat :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je 125 OK, ne vem pa kolko točno je prou predpisana za odprte modele. Zdi se mi, da 128, sam nisem ziher. Meni se zdi, da mam jaz 125, naj bi bla pa 128 čist taprava, ampak zelo dosti folka ma 125. Lahko pa, da sem malo zamešal številke...

Btw, je kaj narobe če meni 5. prestava in malo tudi 4. včasih piska v menjalniku odkar je blo noter enkrat premalo olja? Piskat začne, ko dam malo gasa, se pravi ko pospešujem, brez gasa ne piska, pa tudi ko tiščim nič ne slišim, ker je auspuh itak preglasn. V drugih prestavah nič ne piska. To dela že kar en čas, ampak zaenkrat nisem imel kakšnih problemov s tem. Se moram česa bat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

original je kr malo predrago za ta keš dobiš že pollini kit

aha..ti sam dej polinija notr..pol bo šele ribanje

Popravljeno . Popravil reesko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaenkrat je bla 145 not pr men diza dokler ni se tist zatknil (pa uprasanje se kaj :D ) tko da bomo zrihtal

btw jeri- 27.5 sm pr perotu narocen :P

men se res neda s tem jebat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elow fantje, jaz sem glih zdej prpelu domov rsko spains 07 letnik, pa me zanima, če je to pre vseh tko, da se ne vrti več kot do 8k-8.5k obratov?motor je čist zablokiran, original ispuh itd itd.! lp alen :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se ne vrti več imaš blokado tam ko bi moral biti rave ventil, če se ti da mal temo prebrat je velik o tem napisanga...

Popravljeno . Popravil Climber116
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elow fantje, jaz sem glih zdej prpelu domov rsko spains 07 letnik, pa me zanima, če je to pre vseh tko, da se ne vrti več kot do 8k-8.5k obratov?motor je čist zablokiran, original ispuh itd itd.! lp alen :winkiss:

to je čudn če se ne vrti

tud z blokado more it do konca :grim

btw jeri- 27.5 sm pr perotu narocen :P

ja sej najbolš

za tvoj gp dirkalnik res rabiš vrhunskega strokovnjaka :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elow fantje, jaz sem glih zdej prpelu domov rsko spains 07 letnik, pa me zanima, če je to pre vseh tko, da se ne vrti več kot do 8k-8.5k obratov?motor je čist zablokiran, original ispuh itd itd.! lp alen :winkiss:

Mam jas tudi spain's sam mam letnik 07 pa je že na začetku delal vredu. Res pa je, da nove rs-ke niso naštelane(razen če maš srečo). Ti samo pelji na servis pa naj oni to porihtajo drugač pa naj dajo novega.

Odprt mi ne gre več kot 160 po števcu, to pa ne bi bilo čudno, če nebi enemu iz celja isto odprta razen tega da še ma rave vent not šla 180 po cajgeru. Nevem kaj bi naredo, štelali smo že dosti.

Me pa zanima flejm pri tebi ena stvar. Ko je airbox pa je taka dvojna gumijasta cev gori, maš ti to še kr gori? Ker mi smo pustli to gor in je motor zalivalo ne glede na to v kakem položaju je bla igla. Potem smo vzeli ven, stvar dela normalno, edino malo več goriva sem mu dal, da nebi ribno. Pa še neke me zanima glede tvoje, da vem za sebe. Te spain's majo fergi vezan na štrom pa še v kurcu je fergi čisto(nek 28bs, starejše majo 28ba al obratno) ker se vse križem spreminja ko kaj štelaš in sem razmišlal da bi dal od starejše 28ko gor. Kak si ti menjal fergazer, oz. kaj ste potem naredli z elektroniko. Meni je reko na servisu, da če dam drugi fergi da more nekak program zaklenit. Upam, da ti ne bo pretežko povedat, glede na to, da te vedno nekaj moti ko kaj vprašam. Hvala vnaprej.

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nebo nebo...

lej jst bom tkole reku.

a si bil zraven ko mu je sla 180? NE (če ja, se je zgodil vesoljni potop)

tko da ne vrjem ti kr tkole pa nebod razocaran ker je sla matexu tut odprta pa nastelana okol 160.in sm se tut jaz spraševal kaj če bit narobe ampak pač tok gre če si kokr tok normalno grajen fant (okol 80kg).

in tut men bi sla tok in tko je to. drugac nemore bit. tok gre. jst dobim se tistih skor 20kmh pac z skor 1k€ +na njem in to ni nc cudnga. na starmu stevcu bi mel 190 ma 10000% (pa vem da ma un novo sam tko povem :P )

grem se pa stavit za 100€ da mu negre 180 z mano gor pa da se usedem pa da grem probat. pr 160 se ustav.

glede fergazra sm biu tut jst skepticn pa sm reku kurc jebiga pa sm odklopu ga usega ga dal dol pa dal nov fergi not. prklopu sm sam gor cevko pa olje pa je blo. no ni blo cist. najvecji problem je tist kurc ven izpod tanka ko gre gor šlavfek za na ferg. tastar model je mel se uno na strani da si ga zapru, odpru itd. no tega ni na tanovi ker ma ta fergazer neki narjen (tanov ane) da vlece ven. in ko sem dal 34ko gor mi ni delalo dokler nismo odprl tiste pipce pa porihtal.

btw men se je original vrtela normalno. se skor 150 sm su (dobr po klancu dol :D )

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nebo nebo...

lej jst bom tkole reku.

a si bil zraven ko mu je sla 180? NE (če ja, se je zgodil vesoljni potop)

tko da ne vrjem ti kr tkole pa nebod razocaran ker je sla matexu tut odprta pa nastelana okol 160.in sm se tut jaz spraševal kaj če bit narobe ampak pač tok gre če si kokr tok normalno grajen fant (okol 80kg).

in tut men bi sla tok in tko je to. drugac nemore bit. tok gre. jst dobim se tistih skor 20kmh pac z skor 1k€ +na njem in to ni nc cudnga. na starmu stevcu bi mel 190 ma 10000% (pa vem da ma un novo sam tko povem :P )

grem se pa stavit za 100€ da mu negre 180 z mano gor pa da se usedem pa da grem probat. pr 160 se ustav.

glede fergazra sm biu tut jst skepticn pa sm reku kurc jebiga pa sm odklopu ga usega ga dal dol pa dal nov fergi not. prklopu sm sam gor cevko pa olje pa je blo. no ni blo cist. najvecji problem je tist kurc ven izpod tanka ko gre gor šlavfek za na ferg. tastar model je mel se uno na strani da si ga zapru, odpru itd. no tega ni na tanovi ker ma ta fergazer neki narjen (tanov ane) da vlece ven. in ko sem dal 34ko gor mi ni delalo dokler nismo odprl tiste pipce pa porihtal.

btw men se je original vrtela normalno. se skor 150 sm su (dobr po klancu dol :D )

lp

treba bo začet hujšat :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha..ti sam dej polinija notr..pol bo šele ribanje

sam komentirov sm ceno...nism reku da bi jst to kdaj dau notr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam komentirov sm ceno...nism reku da bi jst to kdaj dau notr

no sej sej...ampak v motociklizmu sploh pa 2T se naj ne bi smelo gledat preveč na ceno...kociju pa carlazarju sta mitota KOMPLET cilindrom MITAKA al koj kurac pa bat pa use ..pa jima je zaribal tko da nevem jst bi dau original al pa rabljeno original...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

160 realno (potem se pa ze zacnejo plastike krivit)

no ja po cagarju gre 175 + vsaj men je šla 175 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!