Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

Mal poglej mešanco olja/benza oz. karkol ti jo že dela....

Nova svečka

Kabel za svečko

Predvžig

Zapacan filter za zrak

Zapacan frgazar oz. kšna diza za luft al pa kej

Če sam delaš mešanco, prerukej mal kestl predno vžigaš, pa če stoji neki cajta.

.....

Spucej vse kar vidiš pa vse kar ne vidiš pa liči na kontakt al pa frgazar. More delat. Pa novo svečo kup... če si jo šmerglu že nou dobr.

LP

Link to comment
Share on other sites

Mešanco motor dela sam. Mam ločeno posodo za olje pa gorivo.

Kabl od svečke je OK ker svečka da normalno iskro.

Mislim da ga nekaj zaliva, nevem pa zakaj. Razmišljal sem da zarad predvžiga.

Kaj storit glede predvžiga?

LP

Link to comment
Share on other sites

kot je strom povedal... ;)

ce nic ne pomaga, je verjetno sel kak batni obrocek, svecka pa je bla hin ker masina ni delala, in si jo zalil... :hmm: iste simptome je mela moja, ko je zaribala, masina je se laufala, le da jo je dusil ko da bi mela dizo zapacano, sam da vzgala ni vec... :(

glede vziganja je pa mel moj frcho take fore ko je bil brez bencina. ce mas bencin, pol se je verjetno olje (ce ga sam mesas) vsedlo na dno, kjer je pipica za bencin... :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Sem dve sezoni vozil aprilio... Kar pogosto sem užigal po klancu navzdol...

Pejdi na servis.

Meni sicer niso našli rešitve in sem jo nato prodal...

Link to comment
Share on other sites

aja, zasraufi eno svecko v cilinder, drugo mej na kabl prklopleno, da je kompresija, pa gledas iskro, pa ga vergli kakih 5 sekund, da vidis ce je strom OK... :huh:

Link to comment
Share on other sites

kot je strom povedal... ;)

ce nic ne pomaga, je verjetno sel kak batni obrocek, svecka pa je bla hin ker masina ni delala, in si jo zalil... :hmm: iste simptome je mela moja, ko je zaribala, masina je se laufala, le da jo je dusil ko da bi mela dizo zapacano, sam da vzgala ni vec... :(

glede vziganja je pa mel moj frcho take fore ko je bil brez bencina. ce mas bencin, pol se je verjetno olje (ce ga sam mesas) vsedlo na dno, kjer je pipica za bencin... :hmm:

Nevem zakaj bi pri 1120ih kilometrih mašina zaribala. Verjetno bo kje drugje problem...Ker ko svečko obrišem pol za kako sekundo vžge, pol pa spet vgasne.

@Zok: RS125 ma samo 1 cilinder :) Pa sem probal že, in ma iskro...

LP

Link to comment
Share on other sites

Nevem zakaj bi pri 1120ih kilometrih mašina zaribala.

meni je nazadnje zaribala pri 316ih kilometrih, s 5 dni starim batom... :rolleyes:

vem, da ma en cilinder, ce bi mela dva, bi js ze zdavnaj bankrotiral!! :P

probaj iskro se ce je druga svecka not - tak je ajnlaser pod obremenitvijo, in ma vzigalna tuljava manj stroma... ...men je iskra delala, ce sm dal pa eno drugo svecko not, pa ne, in sm ga mogu na poriv vzigat... :angry: ce bos menjaval kaj elektriko, vgrajuj RABLJENO!! vzig. tuljava=35k, stator=70k, magnet=70kSIT. :angry: :angry: :angry: BTW; ce menjas stator, ti magneta ni treba menjat, tk k eni pravjo za nekatere druge motorje!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Rotax Type 123 deluje, pa ni vazno kako imas nastelan predvzig - al do konca naprej, al do konca nazaj. pojavijo se le razlike v krivulji navora/moci. isto verjetno velja za Rotax Type 122, ki ga imajo novejse aprilie (zasnova motorja je skoraj identicna).

meri kompresijo! .)

Link to comment
Share on other sites

Pomojem ti je plovec na fergiču zašteku, pa bencin gar teče not. Mal ga s kladvam na rahlo potolč, das e premakne, pa zračen filter ven vzem.

Link to comment
Share on other sites

dolgo je stal, ni vzgal, sem ga zalil z bencinom, ki je cez zimo stal v fergazerjih. resitev: spraznil fergazerje, ocistil svecke, brez gasa zaverglou in je s prve kresnu. dela kot svicarska urca.

Link to comment
Share on other sites

Svecko ti loh zaliva, ce mas zanic reedse(reed valves- ne poznam slovenskega izraza). A si kej stimal vijak za zrak na frgazarju? Tud to je mozno.

Link to comment
Share on other sites

Sem odklapljal akumulator ja, samo sem se letos že vozil (cca 100km) in ni blo nobenih problemov. Odkar sem ga zadnjič vžgal je minilo kakih 10 dni, do včeraj.

Bom probal spucat dizo pa fergazer...al pa na servis pelat...

Nevem kaj naj.

LP

Link to comment
Share on other sites

Nevem kaj naj.

...Zdej veš :P

Sicer pa kup stara jajca, tko kot jest, pa boš vsaj vedu zakaj šraufaš...

LP

Link to comment
Share on other sites

Pomojem ti je plovec na fergiču zašteku, pa bencin gar teče not. Mal ga s kladvam na rahlo potolč, das e premakne, pa zračen filter ven vzem.

Meni se je to tudi zgodilo na XVS250 in sicer prvo furo spomladi.

Na forgazer nastavi lesen količek nato pa narahlo potolci s kladivom,da bp plovček padel dol.

Sem skoraj 100% da bo to.

lp bošty

Link to comment
Share on other sites

(reed valves- ne poznam slovenskega izraza)

lamelni ventil. .)

se enkrat - izmeri kompresijo, ce je to, si mi dolzn pir (zakaj se nuben tega ne spomni?!? :blink: )

Link to comment
Share on other sites

lamelni ventil. .)

se enkrat - izmeri kompresijo, ce je to, si mi dolzn pir (zakaj se nuben tega ne spomni?!? :blink: )

S cim pa jo naj izmerim? Z geotrikotnikom? :D

Link to comment
Share on other sites

:lol1: A kar čez noč mu je spustila kompresija :lol1:

Drugače pa palec v luknjo za svečko pa zaverglat. Če ti ga dol vrže ni sile sploh :)

Link to comment
Share on other sites

:lol1: A kar čez noč mu je spustila kompresija :lol1:

Drugače pa palec v luknjo za svečko pa zaverglat. Če ti ga dol vrže ni sile sploh :)

nehu mu je laufat med delovanjem.

glede kompresije ni cist tak. cist brez si, ce ti ribne tak ko je men - pol bata manjkalo. :blink: mi je pa enkrat tak zaribo, da sm se se prpelu domov ~2, mogoce 3 km, ampak ni vleklo totalno nikamor, pa ni slo vec ko 110 (hehe, kolk ze grejo fajn predelani skuterji kadar so fajn nastelani pa kadar je lepo vreme?? :P ), pa pod 5000 rpm je vmru. :( filing je bil enak kot bi mel fajno kompresijo, merilec pa je pokazal drugace. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!