Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

Jaz imam NSR, pa so mi na servisu skoz govoril da imam neke elektronske blokade not, jaz sem našel pa le običajne mehanske blokade.

ja na servisu ti recejo vse, sam da bi seb biznis ohranl... <_<

Link to comment
Share on other sites

hay predkratkim sm dobil rs125 ,katera je stala več kot pol leta na mestu.benzicn sm že odtočil ki je bil noter kr je bil že prow "pokvarjen" po tolkem času.zdaj pa mi je se vžgala lučka za ojle pa pogledam in olje je skor do vrha.ali menite de bi mogu tud olje menjat po tolkem času in kašno ja najbolše za tak motor,kr tipo pustil noter tts tolk cajta?kr motor sicer deluje na na začetku pri užigu se ogoromo kadi ene 5 min,res da ni še ogret sam se mi zdi da ne bi smelo tolko,kr bi lohk že šalame odzad dal kadit,ter 1 in 2 prestava mori a j to vse zarad tega olja al j še kej druzga narobe?

Link to comment
Share on other sites

hay predkratkim sm dobil rs125 ,katera je stala več kot pol leta na mestu.benzicn sm že odtočil ki je bil noter kr je bil že prow "pokvarjen" po tolkem času.zdaj pa mi je se vžgala lučka za ojle pa pogledam in olje je skor do vrha.ali menite de bi mogu tud olje menjat po tolkem času in kašno ja najbolše za tak motor,kr  tipo pustil noter  tts tolk cajta?kr motor sicer deluje na na začetku pri užigu se ogoromo kadi ene 5 min,res da ni še ogret sam se mi zdi da ne bi smelo tolko,kr bi lohk že šalame odzad dal kadit,ter 1 in 2 prestava mori a j to vse zarad tega olja al j še kej druzga narobe?

Natoči notr novo olje, in če ti bo lučka še gorela pol je krivo tipalo k meri količino olja=najbrž pokvarjeno! Drgač pa meni tud kadi dokler se ne ogreje to je normalno za 2-taktne! Glede prve in druge prestave pa ti ne bi smelo morit??!!Zamenji tud olje v motorju! :afro1:

BTW Ce ma kdo za prodat RAVE ventil nej mi prosm pošlje private msg! Hvala

Edited by Spacedancer
Link to comment
Share on other sites

kaj bi lahko predelo na rs125 valerossi letnik 98??????zaj mi je že zaribala drugič :( :( .prvič zaraji tega ker sem preveč žgal gumo :devil: drugič pa zaraji prevlkih navorov :devil:

Link to comment
Share on other sites

predelas lahk karkoli. :) zaribala ti pa ni zarad "prevelkih navorov" in zganja gume, ampak verjetno zarad pomankljivega vzdrzevanja ali nekvalitetnega olja, mogoce si ga kdaj hladnega gonil, ali pa drzal v obratih/pod polno obremenitvijo predolgo casa naenkrat. .)

najboljsa predelava je, ce aprilio prodas, in kupis kakega 500/600taka. :D drugac pa: auspuh, uplinjac, termicna grupa. .)

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

2x sem sel na AC, in ga skoz drzal na full (11.000 rpm, full gas), relacija Celje-Dramlje, olje mesanica TTSa in Dvotaktol Sint-a (razmerje 2:1), pa ni nc ribnalo. zgleda da si mel ze zdihanega. :huh: kolk kilometrov je mel bat ko se ti je to nardil?

Link to comment
Share on other sites

pr 1000 km bi ga glih sele lahk zacel gonit. verjetno nisi mel dost lepo ulaufanga. ce mas zablokiranga se pa sploh cudim kok ti je lahk zaribal, se bolj pa kok si sploh lahk burnout delu z njim... :blink: ...glede blokiranja uporabi iskalnik - mas blokado na uplinjacu, izpuhu, in pa CDI enoti. .)

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

ej Zok ma ti maš pa neko hudo mašino sm mal pogledu na tvojo spletno stran.ma ker letnik j ta aprilia futurna kj to j kao predhodnik RS? :D :OK: :P :OK:

Link to comment
Share on other sites

zdaj mi gre 180 pa nimam nič predelaniga :devil: mam 18kw že orginal :D

za 180 km/h rabis verzijo z 25 kW + met mors max 75 kil. .)

Link to comment
Share on other sites

ej Zok ma ti maš pa neko hudo mašino sm mal pogledu na tvojo spletno stran.ma ker letnik j ta aprilia futurna kj to j kao predhodnik RS? :D :OK: :P :OK:

ja, AF1 je predhodnik RSe. delal so ga zacel okrog '88 do '89 (ta ni zgledu za nikamor), ga 90ga leta kompletnega prenovili, pa pol se parkrat, delal so ga pa do '94. moj je letnik '91, modelno leto '92. iz njega so pol nardil RSo (rahlo spremenil plastike, cist drug okvir, namest mono nihajke so dal klasicno aluminijasto, asimetricno, masina, bremze, prednje vzmetenje in se veliiiko ostalih stvari je ostalo enakih. 25 kW (verzija s 34 mm uplinjacem z ovalnim difuzorjem), po nase 34 konjev, 117 kg, top speed uradno 173 km/h (za RSo je 171 km/h). je pa cel pribl. 5 cm nizji od RSe, zakaj mi ni cisto jasno. se mi pa AF1 zdi pri visjih hitrostih nekok bolj stabilna. verjetno glih zarad tega, k ma tezisce nizje, je pa RSa zarad tega rahlo okretnejsa med ovinki... .)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!