Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Imam problem, sicer je to verjetno potisni ležaj sklopke: v leru ful ropoče po mašini, ko pritisnem kuplungo neha ropotati. Tudi ko dam v prestavo, ne ropoče.

In, ko naredim par km, se pravi ko se mašina segreje, tisto ropotanje v leru spremlja tudi tiho cviljenje, ki izgine, ko stisnem kuplungo. Je ležaj še uporaben do konca sezone ali menjati čimprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če rabi kdo kakšne dele, mi je še 60% motorja doma ostalo :D

Super cene za motosvetovce. :) Če pa kdo vzame vse v kompletu se pa še za uber popust zmenimo. ;)

Na sliki ni bočnih plastik, tut te mam. Tk da so plastike za komplet cel motor. Deli imajo malo več kot 15.000km.

20150928_120320.jpg

20150928_120332.jpg

20150928_120350.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Samo nekaj bi prašal. Imam namen kupiti Aprilio rs 125 (letnik 2010) in me zanima ali mu dajep za piti le bencin ali moraš tankat mišelo ker je 2t.

Hvala.

Popravljeno . Popravil Gregy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo mojster, niti ne veš kaj kupuješ. Prosim lepo, pojdi stran od takega motorja, ker glede na to da si prelen da bi poguglal osnovne stvari, že vidim v kake roke motor prihaja..:BUA:

Pa še to: imaš že temo Aprilia RS 125, samo malo je treba poscrollat :headbang:

Popravljeno . Popravil skategrizzly
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej. Sem videl da je že odprta tema Aprilia rs 125. Samo se mi neda ves dan sedeti pred računalnikom in listat tistih 700 pa tok strani. Pa le uprašal sem. Če ti ni do tega da bi mi normalno odgovoril pa ni teba odgovarjat.

Popravljeno . Popravil Gregy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za informacijo ki jo iščeš rabiš minuto, še to sem preveč rekel. In nič ne rabiš listati, ampak uporabiš iskalnik.

Pa da se ne boš preveč namučil, ja, dela se mešanica, tako kot pri vsakem 2-t motorju. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tankaš bencin  in olje v drug rezervar in potem sam motor dela mešanico lahko pa jo delaš direkt v rezervar.

Laufa pa tud na čist bencin sam vprašanje kolk časa :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

lep pozdrav želim vsem skupaj.že vnaprej bi se rad opravičil za tole uprašanje ampak se mi glih neda listat useh 750 strani čeprav sem jih ene 200 že :).situacija je taka.v roku 2 tednov bom postal lastnik aprilia rs 125 2010 letnik. Motor ima usega skupaj prevoženih 10.000 km.ima pa še tovarniško blokado.zanima me koliko časa bi približno rabil da pride do 100 in koliko je končna hitrost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokado. Sam po odstranjeni blokadi priporočam, da vlivaš malo olja tudi v rezervoar za bencin, ker malo kdo zna pravilno naštelat mišelator. V mojem primeru je bilo tako in je ribnilo (sicer nisem imel Aprilie RS sam vseeno :)

 

Če se motim pa naj me nekdo popravi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

budacki mislim da si se v pospeških do 100 zmotil.toliko rabi aprilia brez blokad da pride do 100.

malo slabše se spoznam na to šraufanje in to zato tukaj uprašam če zna gdo dati blokado ven in malo pogledati še motor?bi biu kdo pripravljen uzeti si eno popovdne časa in to narediti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Jaz pa iščem nekoga, recimo bolj garažnega mojstra, lahko tle iz foruma, ki ima naštudirane te rotax 122 motorje in ve,

zakaj se gre. Nad mojimi mehaniki sem obupal in iščem pravega 2T guruja.

Relacija, rečmo, MB-LJ .

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rotax 122 motorji imajo vsi enake težave. Te izhajajo iz malo ponesrečene zasnove motorja. Ko se motor odpre, pa pridejo težave še bolj do izraza, še posebaj brez rave ventila. Tipični problemi so trokiranje, občutljiva karburacija, motor gre suh bolje in potem rad zariba, zelo malo moči iz nizkih... Prva stvar ki jo je potrebno spremenit je kompresijski prostor, saj je serijski namenjen samo za motor z zaprtim izpušnim kanalom-blokiranim. Druga težava je slabše zasnovan cilinder, saj omogoča prekomerno vračanje izpušnega plina v valj pri negativnem delovanju resonance. Potem pa še razne napake s krivuljo predvžiga, ki se odražajo v težavah z štantgasom, pa tako naprej. Vse to se lahko delno ali popolno odpravi, žal pa glede na vrednost motorja ni poceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, za te probleme sploh nisem vedel.

Gre se za to, da sem menjal bat na 20.000 km in po servisu motor ne gre nikamor.

Smo dali nazaj noter stari bat in motor ISTO ne gre nikamor. Nastavljali fergazer, ga nekaj čistili, ampak motor preprosto nima enake moči, kot jo je imel pred posegom. Samo to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo vprašanje: Je bila puša cilindra premerjena preden ste vstavili novi bat? 

Drugo vprašanje: Koliko kilometrov je dal cilinder že skozi?

Kar se pa tiče ponovne montaže starega bata v cilinder, medtem ko je bil znotraj že drugi bat, je pa to no go kombinacija. Cilinder se prilagodi batu ki je v njem tako ali drugače, pa če je ta ustrezen ali ne. Po 20000 kilometrih sta še veliko bolj usklajena, če se lahko tako izrazim. Ni možnosti, da bi bil stari bat spet ustrezen za ta cilinder, ker se mu enostavno ne bi prilegal optimalno. To je pomoje poglaviten razlog, zakaj še vedno ni moči. O tem, zakaj je pa ni imel že na začetku, ko ste bat menjali, se pa odgovor verjetno skriva v mojih zgornjih vprašanjih. 

Nisem strokovnjak s področja, sem pa prebral kdaj stvar ali dve o motorju, ki si ga lastim tudi sam. Če sem se kako zmotil, me lahko kakšen bolj podučen kolega popravi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1: nimam pojma, ampak, ker je to delal uradni serviser za Aprilio, je verjetno kaj meril

2: ob posegu 40.000 .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi bilo za pričakovati od uradnega serviserja. Ker če ni, je takšen neprofesionalni odnos nedopusten. Sicer se pa ve, kakšno je v Sloveniji stanje glede poštenosti, tako da kljub vsemu ne bi bilo niti nič pretresljivega, če bi ti servis "šlampasto" naredil. Še posebej pri serviserjih ne veš, kaj dejansko delajo s tvojim motorjem. 

Kateri poseg pa imaš to v mislih? Menjavo novega bata s starim ali obratno? 

Kakorkoli že, to je dokaj velika kilometrina za cilinder pri dvotaktnem motorju. Ponavadi se pri 40000-50000 km zamenja cilinder z novim, redkokdo ga ima not dlje. Verjetno je cilinder že odslužil svoje. Bo treba razstaviti in pogledati kakšno je kaj stanje. Sem pa še vedno prepričan da ponovna montaža starega bata ni bila prava odločitev. 

Da te vprašam še to: Imaš slučajno montiran rave ventil? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor sem kupil rabljen, servisne knjižice ni bilo zraven...tako da predvidevam, da je prejšnji lastnik opravil prvi redni servis.

In sem kot vesten voznik pri 40.000 dal menjati bat, ki se ga menja vsakih 20.000.

Ker po posegu, rečmo čez 2.000 km ni bilo nobenega napredka pri moči, smo dali nazaj not stari bat, da bi videli, če je napaka pri batu.

ETX nima rave ventila tako kot RS.

Po moji skromni oceni, so od tistih 11 konj crknali vsaj štirje komadi, če ne pet...dohajam ga recimo z mojo napiljeno štirko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, skategrizzly pravi:

Bi bilo za pričakovati od uradnega serviserja. Ker če ni, je takšen neprofesionalni odnos nedopusten. Sicer se pa ve, kakšno je v Sloveniji stanje glede poštenosti, tako da kljub vsemu ne bi bilo niti nič pretresljivega, če bi ti servis "šlampasto" naredil. Še posebej pri serviserjih ne veš, kaj dejansko delajo s tvojim motorjem. 

Kateri poseg pa imaš to v mislih? Menjavo novega bata s starim ali obratno? 

Kakorkoli že, to je dokaj velika kilometrina za cilinder pri dvotaktnem motorju. Ponavadi se pri 40000-50000 km zamenja cilinder z novim, redkokdo ga ima not dlje. Verjetno je cilinder že odslužil svoje. Bo treba razstaviti in pogledati kakšno je kaj stanje. Sem pa še vedno prepričan da ponovna montaža starega bata ni bila prava odločitev. 

Da te vprašam še to: Imaš slučajno montiran rave ventil? 

Če se z motorjem dela vse tko kot je treba se pri teh kilometrih cilinder samo malenkost pobrusi, pohona in da eno mero večji bat, obstajajo namreč A,B,C in D mere, nekateri proizvajalci pa ponujajo tudi oversize mere nekje do F. Šele ko daš že vse te mere batov skozi je potrebno cilinder obnovit (na novo nanest nikasil in pohonat). Cilinder se menja z novim samo v primeru da je stari zares hudo poškodovan, večinoma se da obnovit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi bilo sicer pametno vprašati ob nakupu ampak kar je, je. 

Bat se sicer po tovarniških navodilih menja na 16000 km, vendar tudi ob 20000 ne bi smelo biti problema, če se je motor pravilno vzdrževalo. Je pa še nekaj kar je pomembno. Si utekel oba bata in če si, koliko časa si ju utekal?

Priporočena kilometrina za utekanje je vezana na obrate motorja. Prvih 800 km ni pametno motorja gnati čez 6000 obratov, naslednjih 800 km se lahko voziš do 9000 obratov in naslednjih 800 km do 11000 obratov (vsaj glede na podatke iz priročnika). Vem da se večina tega ne drži, je pa pametno če vsaj kakšnih 500 km ne prekoračiš 6000 obratov. 

Ponovno vgradnjo starega bata ti je opravil uradni serviser?

Sem mislil da sprašuješ za Aprilio RS 125, glede na to da je tema o tem motorju in ne o ETX. Drugače pa mi ni jasno, zakaj ne bi imel ETX luknje za rave ventil, če je motor prav tako Rotax 122. Edino če si mislil da ni bil originalno montiran zraven, kar bi držalo. 

Tukaj res nekaj ni tako kot bi moglo biti. Poskusi poiskati nekoga, ki ti lahko izmeri na motorju kompresijo (sem ti pozabil omeniti že prej). Meja, kjer motor deluje normalno je med 120-150 psi (8,3 bar-10,3 bar), čeprav bo deloval še pri malce nižjih vrednostih. V primeru da merilec pokaže nižjo vrednost, ni druge opcije kot motor še enkrat razstaviti, saj je očitno potreben obnove, tokrat tudi cilindra.  

pred 3 minutami, speedfighttuning pravi:

Če se z motorjem dela vse tko kot je treba se pri teh kilometrih cilinder samo malenkost pobrusi, pohona in da eno mero večji bat, obstajajo namreč A,B,C in D mere, nekateri proizvajalci pa ponujajo tudi oversize mere nekje do F. Šele ko daš že vse te mere batov skozi je potrebno cilinder obnovit (na novo nanest nikasil in pohonat). Cilinder se menja z novim samo v primeru da je stari zares hudo poškodovan, večinoma se da obnovit.

Vem da obstajajo različne mere, nisem pa vedel da je priporočljivo tolikokrat pobrusit in pohonat cilinder dokler se ne prekorači tolerance. No ja, vsak dan se kaj novega naučimo :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RS in ETX imata enaka motorja, enako zobniško razmerje  v menjalniku, enako praktično vse, edino ETX nima rave ventila.

 

Da, stari bat je dal nazaj noter uradni serviser.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!