Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

Naj povem še nekaj glede bata pri tem motorju. Če se tanka kvalitetno olje za mešanico, motor pred tiščanjem na obrate vedno lepo ogreje na delovno temperaturo in ne zavira z mašino (2T motor dobi olje za mazanje samo skupaj z mešanico bencina in zraka, tega pa brez da odpreš plin ne dobi), potem original bat brez problema zdrži tudi do 30.000km. Pri ponaredkih so številke malo manjše, vendar če se z motorjem vse dela tako kot je treba more vsak bat zdržat vsaj 20.000km, original in od nekaterih boljših aftermarket znamk pa tudi do 30.000, vem tudi za primer ko je original bat zdržal 35.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, cilinder dat honat na prvo večjo mero in nov bat. Super. Če bi to men serviser prej povedal, nebi stran vrgel 120€, kolikor me je koštal bat !

 

Kupi kdo bat? Nekje 1500km je bilo narejenih na njemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Buschi said:

Torej, cilinder dat honat na prvo večjo mero in nov bat. Super. Če bi to men serviser prej povedal, nebi stran vrgel 120€, kolikor me je koštal bat !

 

Kupi kdo bat? Nekje 1500km je bilo narejenih na njemu.

Cilinder se hona če je to potrebno  Ni rečeno da je potrebno pri menjavi bata honat tudi cilinder vse je odvisno od obrabljenosti 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam en problem.danes sem kupil aprilia rs 125 in z njim spodrsnil in opraskal desno bočno plastiko.motor je letnik 2010 in bele barve.

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Aprilia%20RS%20125%20Full%20white.jpg

točno ta model in uglavnm isti motor je.

kaj naj naredim?ali kupim novo plastiko in kje ali lahko kje dobim rabljeno in kje???ali bi lahko samo kaj polakerov pa zbrusiv oz. katera varijanta bi mi prišla naj ceneje? kaj predlagate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš kvaliteten nasvet bi bilo dobro dat eno dobro narejeno detaljno fotografijo poškodbe. Sicer se bojim da ti neobeden ne more svetovat.

Če ne veš da lahko to solidno sam saniraš potem raje tega ne počni. Če vseeno želiš sam pa se pojdi pozanimat kako se to naredi k profesionalcem. Če ti bodo želeli pomagati pa je le njihova dobra volja.

Če praska ni prehuda počakaj en teden potem te ne bo sekiralo toliko in bo motor pridobil na karakterju. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce ma kdo kako nalepko za aprilia rs 125 letnik 2010 belo.rabil bi rdec napis rs.ce ma kdo naj poklice na st. 070757158

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 2. 2016 at 20:25, ludiluka pravi:

Cilinder se hona če je to potrebno  Ni rečeno da je potrebno pri menjavi bata honat tudi cilinder vse je odvisno od obrabljenosti 

Torej, eni pravijo, da se nikasil ne hona, ampak samo nanese nova plast. Kako je sedaj s tem?

 

IN, ali obstaja za tega rotaxa kakšen bat, kot recimo L-ko za tomose, da bi se mašina zavrtela v še višje obrate?

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 2. 2016 at 9:31, Buschi pravi:

Torej, eni pravijo, da se nikasil ne hona, ampak samo nanese nova plast. Kako je sedaj s tem?

 

IN, ali obstaja za tega rotaxa kakšen bat, kot recimo L-ko za tomose, da bi se mašina zavrtela v še višje obrate?

 

Hvala

Kdorkoli ?

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, seveda se da dosežt višpje obrate, ampak ne samo z menjavo bata.

Ojnica, glava, bat z enim obročkom, kovani, raven bat, izpuh, vplinjač, nižja glava, kanale optimizirat, lamele pa verjetno sem še kaj pozabil...vse skupaj,,če imaš srečo preko 600€.

Cilinder se hona, če ni občutnejših poškodb. Pri menjavi bata ga še pohonaš rahlo, da dobiš manjši torni koeficient. Na tako majhni maišini se ne poznajo razlike pri normalni uporabi, na tovorjaku recimo lahko slaba površina na cilindru nanese 50 litrov olja mesečno za dotakat.
Nanos novega nikasil stane 100-150€, je edina varna oblika obnove poškodovanega cilindra, če vzamemo v obzir ohranitev moči. Druga varianta je piksiranje, torej v cilinder vstavljanje puše. Je rešitev, vendar če ni kvalitetno narejena ni najboljša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala.

 

Torej, dati noter bat z enim obročkom ali ne? Se sploh kaj pozna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če koga zanima prodam kovček s prilagojenim nosilcem da paše namesto zadnjega sedeža za RS125 od 2006 letnika naprej

več info na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo, 

Zanimam se za nakup tega motocikla

Zanima me, na kaj moram biti pri ogledu pozoren, koliko kilometrov naj bi zdržal valj pri teh motorjih, na vsake koliko km je potrebna menjava?

Kako je pa stroškovno s servisi in vzdrževanjem motorja?  

Hvala za vaše nasvete in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o kakem valju ti zdej govoriš ?
sej vem na kaj misliš samo resno, kje si valj pobral :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Zanime sledece...vozim se in pridem do semaforom in vedno ko kliknem "kuplongo" mi motor dobesedno med voznjo vgasne!(razen ce imam dodan gas,sepravi moram zavirat in dodaj gat hkrati ce nocem da mi vganse) sepravi vedno ko kliknem med voznjo kuplongo med voznjo brez gasa mi motor crkne. Bilokdo ve kaj? hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Bear pravi:

o kakem valju ti zdej govoriš ?
sej vem na kaj misliš samo resno, kje si valj pobral :P

Valj = cilinder

Zdrži dovolj dolgo. Bat se menja na 15+kkm.

Vzdrževanje zastonj...olje menjalnik, čistit filter, svečka. Zastonj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 16. 3. 2016 at 8:32 PM, lc1899 said:

Zdravo! Zanime sledece...vozim se in pridem do semaforom in vedno ko kliknem "kuplongo" mi motor dobesedno med voznjo vgasne!(razen ce imam dodan gas,sepravi moram zavirat in dodaj gat hkrati ce nocem da mi vganse) sepravi vedno ko kliknem med voznjo kuplongo med voznjo brez gasa mi motor crkne. Bilokdo ve kaj? hvala!

V najboljšem primeru slabo nastavljen fergazer / štantgas....v najslabšem slaba kompresija :(... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo, mam problem.. kupil sem nove zavorne ploščice za Aprilio RS 125 2004, ampak sem izgubil vijak (padel mi je med vožnjo), ki drži ploščice da ne padejo iz čeljusti. poklical sem 300 servisov in 300 trgovin z deli za motorje, pa ne morem najti nikjer ta vijak. 

 

Slika čeljusti

Slika zavornih ploščic

Hvala in lp.

Popravljeno . Popravil pobanick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, pobanick pravi:

Živjo, mam problem.. kupil sem nove zavorne ploščice za Aprilio RS 125 2004, ampak sem izgubil vijak (padel mi je med vožnjo), ki drži ploščice da ne padejo iz čeljusti. poklical sem 300 servisov in 300 trgovin z deli za motorje, pa ne morem najti nikjer ta vijak. 

 

Slika čeljusti

Slika zavornih ploščic

Hvala in lp.

jaz bi improviziral in dal skozi en vijak ter na koncu luknjo ter skoznjo razcepko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, miha9977 pravi:

jaz bi improviziral in dal skozi en vijak ter na koncu luknjo ter skoznjo razcepko.

 

Ali je vredno riskirati z navadnim vijakom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo

Zanima me sledece:motor sem zjutraj vzgal..vse normalno,ko pa sem se peljal in sem imel gas pa ni oz ne gre cez 6k obratov..sepravi ko imam "pun" gas ne gre cez 6k obratov.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, lc1899 pravi:

Zdravo

Zanima me sledece:motor sem zjutraj vzgal..vse normalno,ko pa sem se peljal in sem imel gas pa ni oz ne gre cez 6k obratov..sepravi ko imam "pun" gas ne gre cez 6k obratov.

hvala

Lahko da maš čok vlkolpjen če pa maš električnega je pa lahko to problem, ti motor trokira in bolj kadi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!