Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej.

Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tako zelo zapletene, izbira dobrih rezervnih delov in nastavitev zraka/bencina ter kvalitetno olje in racionalna uporaba motorja (ogrevanje, redno servisiranje,...) so dejavniki, ki na koncu vplivajo na to koliko moraš plačati.

Je pa tudi res, da generalka pri 2 taktnem, če zariba, stane pod 300€, če si vsaj malo iznajdljiv (nov nikasil 150€, kvaliteten bat set 100€, dihtunge itd), tako da niti ni tako hudo.
Jaz bi vsekakor povprašal pri kakšnih mehanikih cross motorjev, tam se da dobiti kvaliteto po zmerni ceni. 

Ti si iz Savinjskega konca...ni tam nekje blizu nek jugoslovanski motocross prvak, ki ima sedaj servis? Vrini se tam.
Je pa tudi res, da če daš na kakšen uradni servis...imaš garancijo in si NAČELOMA 1 leto popolnoma brez skrbi oz. kolikor velja garancija.

Najboljše prejdejo tisti, ki so se sami naučili servisiranja oz. imajo kakšnega kolega, ki ga to veseli in to počnejo doma. Takšni ljudje imajo tudi občutek ko je kaj z motorjem narobe in lahko preprečijo marsikatero okvaro. Poizkusi sam narediti generalko.

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, budacki pravi:

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej.
. Poizkusi sam narediti generalko.

No meni so 125 4krat zaribale...

Ko aprilia zaribala...

1 v garanciji...a bilo popravilo zelo drago.Generalni uvoznik pa izgubil uvozništvo...po moji prijavi v Italijo...

2.servisiral motokros mehanik...vse blo ok in 25% cene pooblaščenga...

3.Sam delal generalko,le k vaškemu izkušenemu avto mehaniku sem peljal na fine nastavitve.zraka,goriva..cena okoli 20% cene pooblaščenega...

V prvem primeru čaku na motor ko pes na kost...

Link to post
Share on other sites
Ob 27. 3. 2018 ob 6:07, budacki pravi:

 Poizkusi sam narediti generalko.

No, v to se nebi spuščal.

Ob 27. 3. 2018 ob 6:07, budacki pravi:

Ti si iz Savinjskega konca...ni tam nekje blizu nek jugoslovanski motocross prvak, ki ima sedaj servis?

Hm, nimam pojma kdo bi to bil.

 

Mamo pa evropskega prvaka v štiriciklih, ki bi rad nekaj šraufal...sam mu nebi bil poskusni zajček...

Edited by Buschi
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
On 3/30/2018 at 6:32 PM, Zuzi said:

Mam aprilio 125 in zakaj noce prestavit v ler ko je prizgana, ce je ugasnjena pa prestavi normalno v ler.

Menjaj olje menjalnika s predpisanim tipom ali nastavi jeklenico sklopke.

 

7 hours ago, lukc22 said:

Pozdravljeni

Ali je olje Motul 2T 510 primerno za rs-sko? 

Da.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Spet jest.

Mulcu sem šenkal, rečmo delujočo, aprilio.

In ga seveda takoj pelje v šolo da bojo med prakso šraufal na njem, da bo to bolj letel (Kidrič Celje).

Seveda so zjebal use. Nekaj so čarali okoli fergazerja, in sedaj motor 10 sekund deluje povsem OK, deset sekund ga lahko imaš

samo pod štandgasom, potem deset sekund spet na polno, deset sekund štandgas.

Isto se dogaja , če je motor v leru. Preprosto se mu zmeša in na mestu laufa poln gas, neglede kaj počnem z ročko za gas.

Kaj so storili ? Mehaniku ga ne  bom vozil, ker ima mulc za kazen, da ga spravi nazaj v takšno stanje,  kot ga je dobil.

 

Hvala za ideje in predloge.

 

Lp, obupan oče....:bum:

Link to post
Share on other sites

Ne vem kak se rece....plovček v uplinjaču so narobe sestavili...spodnji del vplinjaca razstaviš in je not "plovček,ki je skozi luknjici pritrjen z " žičko" in to niso prav sestavili.  Vsaj pri men blo to...

Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Buschi said:

Spet jest.

Mulcu sem šenkal, rečmo delujočo, aprilio.

In ga seveda takoj pelje v šolo da bojo med prakso šraufal na njem, da bo to bolj letel (Kidrič Celje).

Seveda so zjebal use. Nekaj so čarali okoli fergazerja, in sedaj motor 10 sekund deluje povsem OK, deset sekund ga lahko imaš

samo pod štandgasom, potem deset sekund spet na polno, deset sekund štandgas.

Isto se dogaja , če je motor v leru. Preprosto se mu zmeša in na mestu laufa poln gas, neglede kaj počnem z ročko za gas.

Kaj so storili ? Mehaniku ga ne  bom vozil, ker ima mulc za kazen, da ga spravi nazaj v takšno stanje,  kot ga je dobil.

 

Hvala za ideje in predloge.

 

Lp, obupan oče....:bum:

Zivijo! :D

Ne verjamem, da je tako hudo, kot izgleda na prvi pogled.

Uplinjac smo imeli povsem narazen, ga ocistili v ultrazvoku, motor po ciscenju ni deloval bistveno bolje - mocno ga je zalivalo - svecka crna (tudi napacnega tipa - mora biti NGK BR8ES, katerakoli druga lahko povzroca tezave, saj svecka pri dolocenih izvedenkah tega motorja sluzi kot ionski senzor - senzor razmerja med zrakom in gorivom, glede na ta podatek pa CDI doloci kot vziga), plini so bili slabi, v visjih vrtljajih je motor trokiral, ce si zaprl bencin je pa tik preden je ugasnil, pobegnil v obrate.

Glavna soba je bila, ce se ne motim, velikosti 170, polno odprta RS 125 s tem uplinjacem v fabriskem stanju zahteva sobo 160, ETX 125 11 kW pa velikost 110-115 (odvisno od letnika oz. ali ima katalizator ali ne). Uplinjac je bil nastavljen za motor z 28 konji z dodanim aftermarket izpuhom.

Po ciscenju uplinjaca sta (dan kasneje) s sosolcem, ki ima komplet nadomestnih sob za te uplinjace, na dvoriscu nastavljala moped (tam mene ni bilo vec zraven - slo je za "off grid" akcijo), kolikor sem zasledil, sta na koncu v uplinjac zmontirala najmanjso sobo ki sta jo imela na zalogi - velikost 120.

Moped je po menjavi sobe deloval povsem normalno - zelo lepo vzigal, rocka za plin je bila normalno odzivna, prosti tek je bil nizek in stabilen, najvisji vrtljaji pa bistveno visji kot prej. Kaj se je potem zalomilo, mi pa ni jasno.

Ker je za menjavo sobe potrebno uplinjac nagniti povsem v levo stran (sicer mora biti za normalno delovanje v navpicnem polozaju!) in odmontirati "salcko", bi rekel, da je slo nekaj narobe okrog dovoda bencina - okrog plovca za regulacijo dovoda (glede na prej omenjen pobeg v obrate ob zaprti pipici za ventil) - "mulc" naj najprej preveri ali se plovcek morda zatika (ce je pleh zvit), in pa da ni cevka za dovod bencina kje stisnjena, in da ventil za bencin normalno odpira, pa da ni cevka morda zabasana.

Kot drugo naj preveri gumijasto cev - adaptor med uplinjacem in valjem, saj na zunaj izgleda ze kar napokana. Ce ta ne tesni, se lahko pojavijo hude tezave s kontrolo plina (in delovanje na suho, pri katerem se vrtljaji nekontrolirano dvignejo). Preveri se tako, da se po njej prsi s kaksnim aerosolom - najbolje s start sprejem ali brake cleanerjem, lahko pa tudi kar z deodorantom v spreju. Ce cev mocno pusca, se delovanje motorja spremeni ze ce pomigas uplinjac. Ce se vrtljaji motorja ob tem spremenijo, pomeni, da ne tesni.

Priporocam se menjavo zracnega filtra z namensko zadevo (stevilka dela AP8101851), ali pa vsaj s srednje gosto gobo debeline 10-15 mm, ki se jo obreze v zahtevano obliko. Trenutno je notri nek hibrid zaslonke in filtra - sicer je ociscen s komprimiranim zrakom, ni pa to optimalna zadeva za delovanje motorja - tako glede filtracije, kot glede pretocnega upora...

Upam na uspesno resen primer - glede na delovanje motorja tisti petek po nastavljanju uplinjaca mislim, da z njim ne more biti dosti narobe.

LP! Zoran

Edited by Zok
Link to post
Share on other sites

G. profesor pozdravljeni.

Zdej... svečka je bila notri tista, katero sem lahko v nedeljo popldan našel v savinjski dolini. Razlike v delovanju motorja med predpisano in trenutno nisem opazil.

Z staro dizo, verjetno 170 je motor delal povsem OK. Dober, pil je 6 litrov na sto in v nižjih obratih je mrzel cukal, vendar me to ni motilo.

Potem, flančna fergazerja je od zunaj videti napokana, znotraj je povsem OK. Sem delalj ta preizkus z disccleanerjem.

Sesalec filter sem dal noter začasno, ker letos spomaldi v promotorju še niso imeli pene, stara je bila pa toliko boga, da se je že luščila.

V šoli so dali noter dizo 100, vendar je motor prilezel v peti do 93 in tam obstal. V šesti je hitrost začela upadat ali pa konstantna na ravnini.

 

Mulc je seveda fergazer imel že trikrat narazen pa skupaj, vendar motor še vedno deluje tako, kot bi skoz imel prižgan zauh. V bistvu se ne zavrti v obrate, ampak ''pluva'' tam na tri četrt

Zauh seveda odpira/zapira povsem normalno...

Nastavitev luftvijaka na fergazerju ne spremeni ničesar.

 

Kaj bi še lahko bilo narobe.

Link to post
Share on other sites

Imam še eno vprašanje. Zakaj se ta mašina zavrti samo do 7500 obratov?

Po internetu gledam da gredo standardne RS-ke čez 14.000 ?

Na tistemu modulu za elektroniko je že nekdo nekaj silikoniziral, zato sklepam, da je tisto varovalo če preščipnil na pol !

Link to post
Share on other sites
On 6/25/2018 at 3:17 PM, Buschi said:

Po internetu gledam da gredo standardne RS-ke čez 14.000 ?

Tiste RS-ke, ki se sucejo tako visoko, imajo 28 ali 34 konjev pri cca 12500 rpm - od ETX-a imajo drugacen izpuh, cilinder (pa ventil v izpuhu), glavo, svecko, nastavitev uplinjaca in vziga, itd. 11 kW verzija naj bi polno moc dosegla pri 6750 rpm.

Ce je bila notri diza velikosti 100, je verjetno premajhna. Bi bilo potem bolje preizkusiti dize med 120 in 170, ceprav mislim, da je 170 prevec - nisem se pa z njim peljal, da bi ga preizkusil recimo v cetrti, peti prestavi - sele tam se pokaze kako in kaj. Ste ze poskusili menjati dizo za vecjo?

Link to post
Share on other sites

V bistvu je motor z 100 dizo delal lepo, čutilo se je le pomanjkanje moči.

Ko je dal nazaj noter dizo 170, pa motor nikakor ni deloval. 

Zadnji poskus nastavitve fergazerja je dal rezultat, da motor do 4/3 obratov dela, na zgornji četrtini, tam kjer 2T najbolj vlečejo, ga pa zaliva.

 

Link to post
Share on other sites
Ob 17. 6. 2018 ob 16:46, Buschi pravi:

Isto se dogaja , če je motor v leru. Preprosto se mu zmeša in na mestu laufa poln gas, neglede kaj počnem z ročko za gas.

Preveč zraka dobi. Lepo po vrsti preveriti:

  • A so objemke na fergazerju na strani airboxa dovolj zategnjene
  • A so objemke na fergazerju na strani motorja dovolj zategnjene
  • A je fergazer pravilno montiran
  • A so gume za montažo fergazerja pravilno nameščene
  • A so taiste gume kaj poškodovane
  • Fergazer očistit - delno blokirana pilot diza lahko povzroči kaj takega
  • Fergazer nazaj v tovarniško nastavitev spravit
  • Preverit dovod bencina
  • Preverit nivo plovca
  • To vse za začetek, fauš luft lahko vleče tudi kje drugje.

 

Pa mulcu (in profesorju @Zok :P ) zabičat - kadarkoli se karkoli štela, vedno najprej zabeležiš stanje, pol pa spremeniš samo eno stvar, zabeležiš kaj in kako si spremenil, testiraš. Ko spremeniš pet zadev naenkrat je jeba. Tudi zato se vedno začne iz tovarniške nastavitve delat - da vsaj veš kak je baseline.

 

pred 3 urami, Buschi pravi:

Zadnji poskus nastavitve fergazerja je dal rezultat, da motor do 4/3 obratov dela, na zgornji četrtini, tam kjer 2T najbolj vlečejo, ga pa zaliva.

Kako se sliši to zalivanje?

Link to post
Share on other sites

Zdravo, sem nov na forumu. Na italijanskem forumu sem prebral, da naj bi imela rs-ka isti motor kot HM moto crm 125 2t. Zakaj sprašujem tukaj, ker teme o HM motu ni na forumu (ali pa sem jo spregledal) nekej o tem motorju piše v temi o husqvarni sms 125 in vsi hvalijo ta motor (ciklistika). Delno sem prebral tudi to temo in večino ste govorili le o servisih in težavah. Ker sem v dilemi kateri motor kupiti (z husqvarno naj ne bi bilo problemou) za HM moto pa me skrbi, da ne bo problemou z motorjem (če je isti?). 

Upam, da ne sprašujem bedarij in, da nisem/ne bom koga razjezil. 

Pa lep pozdrav.

Link to post
Share on other sites
On 6/29/2018 at 11:31 AM, jskrablin said:

Pa mulcu (in profesorju @Zok :P ) zabičat - kadarkoli se karkoli štela, vedno najprej zabeležiš stanje, pol pa spremeniš samo eno stvar, zabeležiš kaj in kako si spremenil, testiraš. Ko spremeniš pet zadev naenkrat je jeba. Tudi zato se vedno začne iz tovarniške nastavitve delat - da vsaj veš kak je baseline.

S tem se strinjam - a uplinjac je bil komplet narazen, da smo ga cistili v ultrazvocni kopeli.

Vijak za zrak je bil odvit za 2 obrata, drugega pa razen prostega teka tako ni za nastavljati. :)

Izvlecek nastavitev uplinjaca (in manual iz katerega ta izvlecek izhaja - sicer za RS, a 11 kW verzija naj bi bila enaka):

 

Untitled.png

5b37f3cddbac2.pdf

Link to post
Share on other sites
Ob 29. 6. 2018 ob 20:59, Buschi pravi:

Isto, kot bi imel mrzel vžig vkloplen.

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisana not, drugače je lahko tudi to del problema.

Ob 30. 6. 2018 ob 23:29, Zok pravi:

Vijak za zrak je bil odvit za 2 obrata, drugega pa razen prostega teka tako ni za nastavljati. :)

Če prav vidim iz tega kar si nalimal je na RS-ki 28mm Dellorto PHBH. Iz izkušenj s PHBL vplinjačem na Sherco ST 2.9 trialu lahko povem, da se vijak za zrak štela kontra kot na Keihinu (pa še čem) - bolj je odvit, bogatejšo zmes zrak/bencin da v idle krog. Probajte odviti 4  - 4.5 obrate ven. Meni je to (poleg prej naštetih preverb in popravkov) iz prej totalno lean trial motorja (praktično neuporaben, prosti tek se je zaganjal, gas je 'obvisel' ko si ga popustil, nobene prave moči v obratih, zelo težko vžiganje, ko je bil vroč v prostem teku sploh ni deloval) naredilo precej normalno delujoč trial motor. Bom pa vseeno Keihina gor vrgel ob priliki, Dellorto vplinjači so kr sranje za štelat. Višina plovca je lahko tudi problem. Tu se pa moje znanje počasi zaključi.

Btw za pol reference - 200 EXC ima 40 pilot in 168 glavno dizo, vplinjač je 36mm Keihin PWK. Če se ne motim je EXC 125 nekje tam, seveda oboje odprto na polno moč. 170 glavna diza za 11kW 125 je pomojem dosti preveč. Resda imajo 2T motorji z manjšo prostornino večje dize kot bi pričakoval (manjši podtlak, manj hoda bata in s tem manj časa vlečt mešanco v motor), samo 170...

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Vsi pišete da je 170 prevelika diza !

Meni  je motor deset let, pa še prejšnjemu lastniku nekaj let, čisto lepo laufal na tej dizi.

Edited by Buschi
Link to post
Share on other sites
pred 12 urami, Buschi pravi:

Vsi pišete da je 170 prevelika diza !

Ma ne, sam zdi se mi malo velika. Mam doma jetting charte za 125/200 EXC in tam not so dize okoli teh velikosti - za popolnoma odprte mašine. Ki dajo od sebe malo več kot 11kW. Zgolj dal sem za primerjavo. V glavnem napiši ko boste rešili, me res zanima kaj ga muči.

Link to post
Share on other sites
pred 14 urami, Buschi pravi:

Vsi pišete da je 170 prevelika diza !

Meni  je motor deset let, pa še prejšnjemu lastniku nekaj let, čisto lepo laufal na tej dizi.

Sam se ne spomnim kako dizo imel...26kw je imela...

Nasplosno...višino igle ste kaj prestavljali?

Zdaj kuk se hecam s skuterčkom opazam,da zelo pomembno...

Link to post
Share on other sites

Da, to so prestavljali. Iglo so čisto dvignili, sama sma jo čisto dol spustila, kolikor sem zvedel po netu, naj bi bila na drugi zarezi(od štirih).

In,sam sem mislil, da je 170 diza premajhna, ker se mi je trikrat zgodilo, da če sem motor v prvi tiščal v dolg klanec,je  preprosto ugasnil.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!