Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

To pa ni OK. Sploh ce je mastno in mokro okrog vzigalne tuljave.

Sem sel googlat - pri meni se cevi koncajo na levi strani motorja - tik za alternatorjem (na sliki desno spodaj).

oildip.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mulcova RS-ka ima zraven stikala za pipko še eno stikalo:

spacer.png

 

Je to serijsko al dodano kasneje? Ker kabli grejo naprej na šop original kablovja !

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, Zok pravi:

Ce se kdaj oglasi naokrog, pa lahko nagruntamo cemu je sluzilo...?

Mora taprvo prdnat...da lohka pride naokol...

Link to comment
Share on other sites

Hja, bo v vsakem primeru moral pridet naokol:

-zdej, ajnlaser smo porihtal, zatakne se pri tadrugem zobniku, iz ajnlaserja na magnet: sicer ga porine do magneta, naredi obrat, pol ga pa vrže dol in se vrti v prazno.

-treba bo zadihtat, poleg dihtunge, z maso spoj zunanjega bloka z tasrednjim: nekje spušča olje in teče po izpuhu

-olje kaplja iz ohišja oljne pumpe

-imamo občutek, da rave ne dela

-na razumem najbolje te dvodelne akse za zadnjo nihajko: neglede koliko zategnem, ima nihajka luft

 

Torej, kateri dan vam odgovarja? Sreda? Sam nebi pa bil tam cel dan...

Link to comment
Share on other sites

Ja, najraje v sredo. Glede nihajke, hm... ...se bom pozanimal kako je s tem - vecji modeli imajo iglicne lezaje. :hmm:Pri moji bivsi sem prav tako imel tezavo pri vmesnem zobniku, na koncu sem ga menjal z drugim, ki je bil ravno pri roki, pa je bil potem mir. Tesnenje bloka bomo postimali, tisto me ne skrbi.

Link to comment
Share on other sites

Sej ETX ma tut iglične ležaje. Pa eno akso z matico, zategneš na mrtvo pa je mir.

Se komu sanja kakšen signal pride ven za obratomer iz statorja ? Je to digitalni  z frekvenco; se pravi da utripa? Neki gruntam, da bi spogramiral resberija sam rabim vhod, izhod pa bi bil modelarski servo.

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Buschi pravi:

-imamo občutek, da rave ne dela

Zdej, elektromagnet in ventil kot taka delata, ker sem probal na štrom doma, ne vem pa za elektroniko.

Link to comment
Share on other sites

Hm, ce kdo ve, potem bo to najverjetneje @marincspeedshop :hmm:

Je pa @cvile ne tako dolgo nazaj menjeval lezaje zadnje nihajke na Caponordu, morda ima narejeno po enakem sistemu?

edited: po temle sodec so iglicni lezaji (4) ali obrabljene puse (5) vzrok za radialno zracnost...:hmm:Ce je zracnost aksialna, lahko, da manjka podlozka/distancnik (7) med nihajko in okvirjem...?

Untitled.png

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

Nov dan, nova težava: v leru ružijo zobniki. Če zavrtiš gred od kuplunge na roko, se čujejo zobniki.

Kaj smo narobe sestavili?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Novo vprašanje:

spacer.png

Kaj pomenijo te črte? Cilinder ima nov nikalsil, bat je nov, obročki so gladki...

 

spacer.png

 

Vse skupaj ima 300-400 km. Mešanica  vsaj 4%, če ne več.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Huh, nic dobrega...

...ali zracni filter prepusca svinjarijo, ali pa je kaka tezava z mazanjem - kar pa ne verjamem - glede na dim iz izpuha je mazanja se prevec...

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

Ob 15. 4. 2019 ob 22:58, Buschi pravi:

spacer.png

Eni, ki so gledal tole sliko, pravijo da je bat premali in da gre mim, ker je ožgano pod spodnjim obročkom!

Bi to držalo? Ker motorja nikakor ne moremo spravit čez 120 km/h.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ob 15. 4. 2019 ob 22:58, Buschi pravi:

Vse skupaj ima 300-400 km. Mešanica  vsaj 4%, če ne več.

Tole je rahlo nepotrebno. Mešanico se vedno dela po navodilih proizvajalca. In še ta imajo neka rezerve, ki omogoča rabo manj olja, kot je predpisano. Več olja ni nujno boljš. Olje ne šteje v razmerje gorivo:zrak in več olja pomeni revnejšo (lean) zmes. In ker itak ne zgoreva dobro pol sam fašeš več svinjarije v sistemu, revnejša zmes pa pomeni višjo temperaturo med delovanjem.

Isti problem je športni filter. Manj restriktiven = več zraka = revnejša zmes. Ne delat tega brez prilagoditve vplinjača. Ko pol se ti dogajajo čudne stvari, kot je on poškodovan bat pa cilinder gor. S tem da je tam verjetno še kak drug problem poleg... ker tole zgleda res grdo. Pomoje je najbolj še enkrat top end zrihtat in tokrat ustrezno nastavit zadevo, raje malo bolj bogato zmes zraka in bencina.

Link to comment
Share on other sites

Nujno bi rabil takšnega polža (fi luknje 20mm):

spacer.png

 

Smo mislal da so vse petkrake felge enake...jok brate...

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!