Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

Ob 22. 3. 2019 ob 1:48, Buschi pravi:

Mulcova RS-ka ima zraven stikala za pipko še eno stikalo:

spacer.png

 

Je to serijsko al dodano kasneje? Ker kabli grejo naprej na šop original kablovja !

Včeraj smo v Nebesih ugotovli, da je to tipka za nastavljanje displeja med vožnjo.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Eno vprašanje:

-tisti, ki ste dajali gor polinijev 160 kit, kaj zaruži najprej: blok, cilinder, bat, zobniki?

Mulc se neki vžiga, da bi dal večjo mašino noter(650), pa mu ne dovolim.

Link to post
Share on other sites

G. profesor, nea razumete: un bi to dal gor in pol furu kot 125-tko. Torej brez izpita za A neomejeno, in kar je še huje, brez LPP žegna, ki ga itak nebi dobil.

Dokler gre vse super, je fino fajn, težava je, če je kreš, pa gre represivni organ razkopavati po motorju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to post
Share on other sites

In zato me zanima ta polinijev kit, pač, da premosti hitrostno razliko napram očetu in mami.

Drugo pa je, koliko se to splača za obdobje od letošnjega junija pa do septembra?

Link to post
Share on other sites
speedfighttuning
pred 45 minutami, Buschi pravi:

In zato me zanima ta polinijev kit, pač, da premosti hitrostno razliko napram očetu in mami.

Drugo pa je, koliko se to splača za obdobje od letošnjega junija pa do septembra?

Pri 160 ccm kitu je največji problem kako to prenese ojnica in ojnični ležaji, ker je vse skupaj bolj obremenjeno ker je pri 160 ccm bat težji kot pri 125. V primeru, da bi dali kakšno močnejšo ojnico bi zadeva bila po vzdržljivosti enakovredna originalu, seveda pa se je treba zavedat da to potem za sabo potegne še menjavo vplinjača za večjega če želite da zadeva dela kot je treba, saj večji cilinder za optimalno delovanje zahteva več mešanice kot original ;)

Jaz sem imel slabih 10 let nazaj Cagivo Mito 7 speed s polinijem 165 ccm in bom reku tako...na nižjih in srednjih obratih je motor precej lepše vleku kot original 125 ccm, ampak na visokih obratih pa se mi je z original cilindrom ob pravem setupu zdel motor bolj živahen, ker se z manjšim in lažjim batom pač lažje zvrti v obrate, na nižjih in srednjih obratih pa pač kubiki naredijo svoje ;)

Če bi jaz danes imel spet 125-ko bi pustil original cilinder, dal gor drugi izpuh in večji uplinjač, si vzel čas in res optimalno vse naštelal, oklestu iz motorja vso nepotrebno težo (luči, ogledala, zaganjač itd.) in ga mel za na pisto :D 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
hitri123

Zdravo. Imam težavo ob stisnjeni ročki za sklopko ko dam v prvo se motor premika kljub temu da jo držim ....zajla za sklopko je naštelana  

Edited by hitri123
Link to post
Share on other sites

Zato ti pa pravim da poglej vijak za nastavitev kuplunge na bloku...lahko da se ti odteguje, pa zateguje...

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!