Skoči na vsebino

Kawasaki KLR 650


moto rider

Priporočene objave

pred eno uro, Borutt pravi:

Moj ni bil med boljšimi, saj je začelo vse cviliti in škripati iz mašine. Pa je bilo potem vse zamenjano, nastavljeno in urejeno. Potem pa ni bilo nobenega problema več. Sumim prejšnje lastnike in njihovo izživljanje za tisto cviljenje in škripanje. 

Motor je zelo enostaven, prijazen (mašina) in nasploh zelo primeren za makadame. Jaz sem imel kar veliko terena in razen znoja, ni bilo nobene pripombe. Razen teže, seveda. Ampak to sem si sam kriv. Kaj sem pa rinil po tistem terenu. 

Ja no,je za pričakovat,da je tak tip motorja gonjen po dolgem in počez s strani lastnikov,saj kar kliče po neurejeni poti,vendar sam nisem glih v formi za ne vem kakšne enduraške podvige,se pa ne branim uizi makadama,glih za gušt.Pomembno je to,da se da vse poštimat,brez da bi za to porabil celo bogatstvo,da so kosi poceni in dobavljivi.
Drugače pa sem si v preteklosti že lastil ta staro Tenerejko,super motorček,malo poznam te mašince in ja,so kar prijazne in vztrajne;)
Mi je všeč ta njihov famozni brummm,brummm,pak,pak...;)Se mi zdi,da so vse enocilindrske mašince na različnih znamkah motorjev iste,pa najbrž niso.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste stare mašine nekoliko drugače delujejo, kot novejše; ni eko zadev in varčevanja z gorivom ter posledično nemiren tek in cukanje, zaradi česar lepše delujejo na nižjih vrtljajih. Čeprav je še marsikaj krivo za eno in drugo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

13. minut je že čez 15...kje je plahta? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor pa se je spet pojavil "KLX250" v verziji 300.

KLX230 je bil namreč veliko "presenečenje" z zračno hlajenim agregatom.

292cc engine KLX300

KLX300 front wheel

136kg mokra teža

tank 7.5l skromen

5.700$ cena razumna, bomo videli kje bo pri nas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

Ni ga ...

300ki so ponudili, KLX in Supermoto jajca.

Saj KLX 300 ne bo slab, KLR 700 bi bil pa itak ne tič ne miš oz., vse v enem...potovalno in off. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Military Custom Kawasaki KLR650 Converted to Run on Diesel Fuel - DriveMag  Riders

KLX300 je povrtana 250.

V glavnem nič novega, razen Supermoto model, ki pa je itak mimosun...

Supermoto je samo zamanjava koles na klx300, si lahko kupiš še en par platišč in menjavaš po želji :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak vse to, zgoraj napisano ni obnovitev legende klx 650. Tule malce kawa caplja za ostalim svetom.

Lahko bi naredili novega, modernega 650 do 900, vse bi bilo dokaj in dovolj dobro za parirat konkurenci. Žal v tem segmentu off in on ali pa celo striktno off road nimajo nič.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Precej je bilo pričakovanj okoli Versys 400 in seveda mini ADV 650, tako, da bo kar veliko razočaranih.

KLX 300 je pa mogoče zanimiv za po domačih travnikih....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, MiNa pravi:

Precej je bilo pričakovanj okoli Versys 400 in seveda mini ADV 650, tako, da bo kar veliko razočaranih.

KLX 300 je pa mogoče zanimiv za po domačih travnikih....

Ja, za domač travnik je dovolj že KLX230 :) 

Tako da še čakamo na KLR700...

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ampak vse to, zgoraj napisano ni obnovitev legende klx 650. Tule malce kawa caplja za ostalim svetom.

Lahko bi naredili novega, modernega 650 do 900, vse bi bilo dokaj in dovolj dobro za parirat konkurenci. Žal v tem segmentu off in on ali pa celo striktno off road nimajo nič.

 

Težko je naredit boljši motor od versysa :) 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

 

Težko je naredit boljši motor od versysa :) 

point :D

lahko ga bi, če bi mu namestili offroad komponente

Vse ostalo, teme že obstajajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse to nad 600 ccm je potovalno enduro in ni neke bistvene prednosti med recimo 700 ccm in 1200 ccm v korist malo manjšemu in lažjemu za off, medtem ko za potovanje je bolj udobno večje in težje. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, vandrovec pravi:

Vse to nad 600 ccm je potovalno enduro in ni neke bistvene prednosti med recimo 700 ccm in 1200 ccm v korist malo manjšemu in lažjemu za off, medtem ko za potovanje je bolj udobno večje in težje. 

ne razpredam o tem, razpredam, da kava v segmentu med 600-900ccm ne ponuja ADV motorja, ki bi pariral konkurenci. Dejansko je to trenutno najbolj IN segment, z najbolj ugodnimi cenami in največ prodanimi modeli.

Pa sem kawasaki fan. Vendar nimajo motorja v tem segmentu.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa Kawasaki s to predstavitvijo ni razočaral. Vsi poznamo pregovorno zaželjenost Suzukija DRZ400... Vemo, da sodobnejši stroji za enak občutek in uporabnost potrebujejo manjšo kubaturo, par konjev gor alidol na koncu ne igra neke vloge... V bistvu smo s KLX300 in CRF300L dobili motorje primerljive zdaj že kultnemu DRZ400, le da bodo novi imeli še manjšo težo in precej večjo avtonomijo zarati manjše porabe goriva....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, SF pravi:

Mene pa Kawasaki s to predstavitvijo ni razočaral. Vsi poznamo pregovorno zaželjenost Suzukija DRZ400... Vemo, da sodobnejši stroji za enak občutek in uporabnost potrebujejo manjšo kubaturo, par konjev gor alidol na koncu ne igra neke vloge... V bistvu smo s KLX300 in CRF300L dobili motorje primerljive zdaj že kultnemu DRZ400, le da bodo novi imeli še manjšo težo in precej večjo avtonomijo zarati manjše porabe goriva....

to ni nič narobe, kar si napisaal, ampak tej modeli majo scvojo temo in tam kawa ne zaostaja, pri 650 in dalje pa ja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

to ni nič narobe, kar si napisaal, ampak tej modeli majo scvojo temo in tam kawa ne zaostaja, pri 650 in dalje pa ja...

KLR 650 ni adventure, ampak je dual sport motor. 650 izpred 30. let je nekako ekvivalent danasnjim 500 kubikom... Sicer se strinjam, da danes nismo dobili zamenjave za KLR650...

Sicer pa tudi modeli, ki jih omenjaš, ne spadajo v to temo...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Levi z nizkim karterjem zgleda bolj v tem slogu... So pa.to definitivno drugi motorji, kot so bili na fotografijah v drugi vrsti poleg štirikolesnikov preden so včeraj odgrnili prvo vrsto. Zadaj sta stala dva športnika...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!