Skoči na vsebino

Kawasaki KLR 650


moto rider

Priporočene objave

KLR 650 in Suzuki DR 650 sta hudo dobra motorja za outsajderska potovanja, čeprav pri nas to ne šteje kaj dosti. Kot je za KLR-a rekel MiNa; ajnfoh in poceni vzdrževanje (ena svečka itd...) Skratka, moja izkušnja z njim na enem precej zahtevnem terenu je bila; :worship:

 

Jaz sem dolga leta nazaj govoril z enim Hrvatom, ki je imel na DR-u 650, 250.000 km in je rekel, da mašina dela kakor ur'ca, nič porabe olja itd. Skratka, nobenega problema.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLR 650 in Suzuki DR 650 sta hudo dobra motorja za outsajderska potovanja, čeprav pri nas to ne šteje kaj dosti. Kot je za KLR-a rekel MiNa; ajnfoh in poceni vzdrževanje (ena svečka itd.. .) Skratka, moja izkušnja z njim na enem precej zahtevnem terenu je bila; :worship:

Pa še nekaj odlikuje ta dva motorja; Lahek, okreten, in če ti pade, se nima, razen kakšne ročke, kaj zlomiti!. To pa je za odročna potovanja vse pohvale vredno. Nekaj takega sta sedanja F800 GS in Tiger 800 XC in Yamaha XTZ 660.

 

Jaz sem dolga leta nazaj govoril z enim Hrvatom, ki je imel na DR-u 650, 250.000 km in je rekel, da mašina dela kakor ur'ca, nič porabe olja itd. Skratka, nobenega problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa Honda XR 650, Jamaha Tenere 660, KTM 640...v čem je prednost teh dveh omenjenih motorjev?

Če bi sam izbiral med Kawasakijem KLR in Tenere bi izbral Tenere...veliko bolj "kultivirana", ostalih pa nisem vozil. Konkurentov je pa seveda v tem segmentu še več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž je že med KLR-om in DR-om v resnici precej razlike, vodno, proti oljno zračnemu hlajenju, seveda KaWa še vedno dovolj enostavna. Kar si pa ti naštel pa nekako ne paše v to skupino nobeden od teh motorjev se ni in se ne izdeluje tako dolgo (praktično nespremenjen) skoraj dvajset let (oba). XR,NX mogoče?

 

Pustimo "kultiviranost", ta dva motorja se prodajata v CND, JAR, DownUder in NZ še vedno kot klasika. Trgi kjer niso šli z glavo skozi zid in lupljenje kupcev ter vedno prisotnega reka Bigger is Better. Tam se motorji še vedno "uporabljajo" kot vsakdanje prevozno sredstvo brez "šnik šnak dodatne drage oprene zaradi kultiviranosti". Zahteva takšnih kupcev je pač enostavnost, nizka cena, enostavno vzdrževanje (brez $€visnih štampiljk, ki stanejo). S takšnim motorjem je celo RTW potovanje znosno glede cene ne rabiš ravno (vodnohlajenega GSA) ker je za tak podvig povsem dovolj "konjenica, ki jo premoreta Klempo in DoktoR. Četrt tone visoke tehnologije je čisto druga dimenzija (tudi pri udobju s $trinjam)

 

Ok ne bom več, da me ne bojdo "naskočil" tisti ko nislijo drugače.

 

ps, sem imel dve 660, še vedno imam tanovo 660Tenere "rahlo na očesu"....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž je že med KLR-om in DR-om v resnici precej razlike, vodno, proti oljno zračnemu hlajenju, seveda KaWa še vedno dovolj enostavna. Kar si pa ti naštel pa nekako ne paše v to skupino nobeden od teh motorjev se ni in se ne izdeluje tako dolgo (praktično nespremenjen) skoraj dvajset let (oba). XR,NX mogoče?

 

Pustimo "kultiviranost", ta dva motorja se prodajata v CND, JAR, DownUder in NZ še vedno kot klasika. Trgi kjer niso šli z glavo skozi zid in lupljenje kupcev ter vedno prisotnega reka Bigger is Better. Tam se motorji še vedno "uporabljajo" kot vsakdanje prevozno sredstvo brez "šnik šnak dodatne drage oprene zaradi kultiviranosti". Zahteva takšnih kupcev je pač enostavnost, nizka cena, enostavno vzdrževanje (brez $€visnih štampiljk, ki stanejo). S takšnim motorjem je celo RTW potovanje znosno glede cene ne rabiš ravno (vodnohlajenega GSA) ker je za tak podvig povsem dovolj "konjenica, ki jo premoreta Klempo in DoktoR. Četrt tone visoke tehnologije je čisto druga dimenzija (tudi pri udobju s $trinjam)

 

Ok ne bom več, da me ne bojdo "naskočil" tisti ko nislijo drugače.

 

ps, sem imel dve 660, še vedno imam tanovo 660Tenere "rahlo na očesu"....

Zakaj bi te kdo naskočil :P nekaj je če poveš to na kultiviran in resničen način nekaj je pa če se sam nabija kok nekaj ni dobro zraven pa pojma nimaš kaj blejaš ker to nisi nikoli imel.....

S tvojim postom se popolnoma strinjam saj tam tako je in je potrebno gledat skozi ekonomične oči,pri nas ko je servis na vsakem vogalu pa se lohk poganjamo z hajtek motorji......tam dol lahko takšno hajtek samo parkiraš in gledaš,vozil se ne boš dolgo,prvič ker popije 2x toliko kot omenjeni motorji,drugič pa ti nima kdo resetirat hudiča ko ti začne javljat razne napake računalnik ,edino stari dobri prijem ....MACOLA... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Če kdo rabi orginal zadnjo ploščo/prtljažnik z vijaki za Kawasaki KLR 650 letnik ca. 1995, se naj oglasi, se da fajn zment :)

20160305_171749.thumb.jpg.6c4742228054f7

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
11 minutes ago, Janezs said:

Ene par se jih prodaja. Pa niti ne s toliko kilometri:

ČE greš delit te kilometre s sezonami ki jih imajo za sabo... dobiš 2x 2800 km na sezono in 1x 1600 km na sezono...

Izredno malo voženi :smoke: imam občutek da so resnični tako kot obstoj božička :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ne vem če firma še obstaja ampak pred leti so že izdeloval serijsko KLRje z dizel motorjem. NATO ima neko filozofijo, da naj bi vsa vojaška vozila uporabljala enak tip goriva in zato je nastala tržna niša.  Za civilne namene se mi osebno zdi ideja dizel motorja precej vprašljiva. Največji problem vidim v teži. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Istega je imel moj prijatelj in takrat je bil to meni osebno najlepši enduro.

Gledali smo Italijane, s sončnimi očali, jakno brezrokavnik, brez čelade, žele v laseh, zadaj pa kakšno hudo črnolasko.

Takrat so bili ti motorji zelo na sceni. Vendar pa sem kar nekajkrat slišal, da je imel omenjeni KLR probleme z elektriko.

Popravljeno . Popravil Fadil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, vandrovec pravi:

Konkurenca. 

IMG_0002.jpg

Vozil oba ampak Yamaha veliko bolj uglajena (netresoča in mehka)

 

Takšna Yamaha se z malenkost spremenjenim motorjem (štirje ventili) in "faceliftingom" še vedno prodaja. Imel dve, KLR-a sem pa vozil, vendar ga nisem imel nikoli v lasti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, motolover pravi:

Leto 87. Moj in od prijatelja v ozadju.  Skenirana slika, nekaj ni šlo v redu čez in je presvetljena. 

KLR%201_zpsgydqx7uz.jpg

Imel istega A1 leta 90, kupil v Celju

pred 1 uro, Snecer pravi:

Še lepši model je bil.

 

Kawasaki KLR 650 Tengai.jpg

Ta je bil 5 KM švohnejši, meni osebno ni bil všeč zaradi ta niske strehe

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Ola,da malo obudimo temo in sicer me zanima Kawa KLR 600 iz davnega leta 84,če je ta model endurce kdo imel v lasti in če bi lahko delil svojo izkušnjo s tem motorjem.Zanimivo mi je,da ima kurbl za ga vžgat,skoraj že zgodovina vžiganja motorja na ta način:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, kitekatus pravi:

Ola,da malo obudimo temo in sicer me zanima Kawa KLR 600 iz davnega leta 84,če je ta model endurce kdo imel v lasti in če bi lahko delil svojo izkušnjo s tem motorjem.Zanimivo mi je,da ima kurbl za ga vžgat,skoraj že zgodovina vžiganja motorja na ta način:P

Lastnik ali bivši lastnik KLR-ja 600,najdi se in povej kaj več o tem motorčku,ali pa če kdo nasplošno pozna ta motor,tnx;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel. Letnik 87. Števec v miljah. Vozil sem se z njim po cesti in po kozji stezi. Ker sem imel samo ta motor takrat, je bil cestni in terenski v enem. Teža ga malo zeza. Je kar težak za porivati po terenu. Pelje od minimuma dalje, kar je utopija za XT 660. Kot se spomnim, je šlo po makadamu do konca. Okvare nobene, če ne štejem eksplozije zaganjača na prvi vožnji od prodajalca domov. Potem je šlo na nogo. Vedno v prvo, ker ne prenesem neizpravnih stvari. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Borutt pravi:

Imel. Letnik 87. Števec v miljah. Vozil sem se z njim po cesti in po kozji stezi. Ker sem imel samo ta motor takrat, je bil cestni in terenski v enem. Teža ga malo zeza. Je kar težak za porivati po terenu. Pelje od minimuma dalje, kar je utopija za XT 660. Kot se spomnim, je šlo po makadamu do konca. Okvare nobene, če ne štejem eksplozije zaganjača na prvi vožnji od prodajalca domov. Potem je šlo na nogo. Vedno v prvo, ker ne prenesem neizpravnih stvari. 

Hvala Borutt za te podatke.
Kot sem razbral,motor je med boljšimi v zgodovini motorjev in vreden pozornosti;)Sicer nisem težki enduraš,nasploh se skoraj nič po terenu ne vozim,tako da teža motorja mi ni problem,zagon na nogo pa tudi ne(frčo,beri tomos automatic,je tudi bil na kurbel),tko da ni frke.Zaganjač pa itak laho dodatno vgradim,če se mi ne bi več kurblat luštl:P
V bistvu mi je ta motor res lep,klasična endura OLD SCHOOL,nič elektronike,lahko sam kaj pošraufam,skratka nizki stroški vzdrževanja,pa precej visok sem(190 cm),vozim se več ali manj po naši državi,ker za kam dlje nimam viška € in naše ceste so glih fajn za kaj takega vozit,krajši ali pa tudi daljši enodnevni izleti;) in ja,za boljši,večji in udobnejši motor,spet,ni €,tako da ena takšna endurca za jurčka bi bila glih taman;)
Nič,bo treba na ogled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, kitekatus pravi:

Hvala Borutt za te podatke.
Kot sem razbral,motor je med boljšimi v zgodovini motorjev in vreden pozornosti;)Sicer nisem težki enduraš,nasploh se skoraj nič po terenu ne vozim,tako da teža motorja mi ni problem,zagon na nogo pa tudi ne(frčo,beri tomos automatic,je tudi bil na kurbel),tko da ni frke.Zaganjač pa itak laho dodatno vgradim,če se mi ne bi več kurblat luštl:P
V bistvu mi je ta motor res lep,klasična endura OLD SCHOOL,nič elektronike,lahko sam kaj pošraufam,skratka nizki stroški vzdrževanja,pa precej visok sem(190 cm),vozim se več ali manj po naši državi,ker za kam dlje nimam viška € in naše ceste so glih fajn za kaj takega vozit,krajši ali pa tudi daljši enodnevni izleti;) in ja,za boljši,večji in udobnejši motor,spet,ni €,tako da ena takšna endurca za jurčka bi bila glih taman;)
Nič,bo treba na ogled.

Moj ni bil med boljšimi, saj je začelo vse cviliti in škripati iz mašine. Pa je bilo potem vse zamenjano, nastavljeno in urejeno. Potem pa ni bilo nobenega problema več. Sumim prejšnje lastnike in njihovo izživljanje za tisto cviljenje in škripanje. 

Motor je zelo enostaven, prijazen (mašina) in nasploh zelo primeren za makadame. Jaz sem imel kar veliko terena in razen znoja, ni bilo nobene pripombe. Razen teže, seveda. Ampak to sem si sam kriv. Kaj sem pa rinil po tistem terenu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!