Jump to content

Kawasaki KLR 650


moto rider

Recommended Posts

pred eno uro, Borutt pravi:

Moj ni bil med boljšimi, saj je začelo vse cviliti in škripati iz mašine. Pa je bilo potem vse zamenjano, nastavljeno in urejeno. Potem pa ni bilo nobenega problema več. Sumim prejšnje lastnike in njihovo izživljanje za tisto cviljenje in škripanje. 

Motor je zelo enostaven, prijazen (mašina) in nasploh zelo primeren za makadame. Jaz sem imel kar veliko terena in razen znoja, ni bilo nobene pripombe. Razen teže, seveda. Ampak to sem si sam kriv. Kaj sem pa rinil po tistem terenu. 

Ja no,je za pričakovat,da je tak tip motorja gonjen po dolgem in počez s strani lastnikov,saj kar kliče po neurejeni poti,vendar sam nisem glih v formi za ne vem kakšne enduraške podvige,se pa ne branim uizi makadama,glih za gušt.Pomembno je to,da se da vse poštimat,brez da bi za to porabil celo bogatstvo,da so kosi poceni in dobavljivi.
Drugače pa sem si v preteklosti že lastil ta staro Tenerejko,super motorček,malo poznam te mašince in ja,so kar prijazne in vztrajne;)
Mi je všeč ta njihov famozni brummm,brummm,pak,pak...;)Se mi zdi,da so vse enocilindrske mašince na različnih znamkah motorjev iste,pa najbrž niso.
 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Snečer

    10

  • moto rider

    8

  • DAMI34

    5

  • motolover

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo pa še moj   

Evo jaz pa podobno mašino furam, Tengai, letnik 1991, cca. 50.000 km, dela kot urca, ne crkne majku mu.  

Tole spodaj, je ta 25-letna nostalgija, ki mi je dvignila utrip!   Ko je žena "Down Under" prvič sedla nanj, je rekla; "Tako komot, se pa še nisem vozila!" Za vsestranska potovanja je endura, ZAKO

Posted Images

Tiste stare mašine nekoliko drugače delujejo, kot novejše; ni eko zadev in varčevanja z gorivom ter posledično nemiren tek in cukanje, zaradi česar lepše delujejo na nižjih vrtljajih. Čeprav je še marsikaj krivo za eno in drugo. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Vsekakor pa se je spet pojavil "KLX250" v verziji 300.

KLX230 je bil namreč veliko "presenečenje" z zračno hlajenim agregatom.

292cc engine KLX300

KLX300 front wheel

136kg mokra teža

tank 7.5l skromen

5.700$ cena razumna, bomo videli kje bo pri nas

Link to post
Share on other sites

Military Custom Kawasaki KLR650 Converted to Run on Diesel Fuel - DriveMag  Riders

KLX300 je povrtana 250.

V glavnem nič novega, razen Supermoto model, ki pa je itak mimosun...

Supermoto je samo zamanjava koles na klx300, si lahko kupiš še en par platišč in menjavaš po želji :) 

Link to post
Share on other sites

ampak vse to, zgoraj napisano ni obnovitev legende klx 650. Tule malce kawa caplja za ostalim svetom.

Lahko bi naredili novega, modernega 650 do 900, vse bi bilo dokaj in dovolj dobro za parirat konkurenci. Žal v tem segmentu off in on ali pa celo striktno off road nimajo nič.

 

Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, MiNa pravi:

Precej je bilo pričakovanj okoli Versys 400 in seveda mini ADV 650, tako, da bo kar veliko razočaranih.

KLX 300 je pa mogoče zanimiv za po domačih travnikih....

Ja, za domač travnik je dovolj že KLX230 :) 

Tako da še čakamo na KLR700...

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ampak vse to, zgoraj napisano ni obnovitev legende klx 650. Tule malce kawa caplja za ostalim svetom.

Lahko bi naredili novega, modernega 650 do 900, vse bi bilo dokaj in dovolj dobro za parirat konkurenci. Žal v tem segmentu off in on ali pa celo striktno off road nimajo nič.

 

Težko je naredit boljši motor od versysa :) 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
pred 3 minutami, Snečer pravi:

 

Težko je naredit boljši motor od versysa :) 

point :D

lahko ga bi, če bi mu namestili offroad komponente

Vse ostalo, teme že obstajajo

Link to post
Share on other sites

Vse to nad 600 ccm je potovalno enduro in ni neke bistvene prednosti med recimo 700 ccm in 1200 ccm v korist malo manjšemu in lažjemu za off, medtem ko za potovanje je bolj udobno večje in težje. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Pravkar, vandrovec pravi:

Vse to nad 600 ccm je potovalno enduro in ni neke bistvene prednosti med recimo 700 ccm in 1200 ccm v korist malo manjšemu in lažjemu za off, medtem ko za potovanje je bolj udobno večje in težje. 

ne razpredam o tem, razpredam, da kava v segmentu med 600-900ccm ne ponuja ADV motorja, ki bi pariral konkurenci. Dejansko je to trenutno najbolj IN segment, z najbolj ugodnimi cenami in največ prodanimi modeli.

Pa sem kawasaki fan. Vendar nimajo motorja v tem segmentu.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Mene pa Kawasaki s to predstavitvijo ni razočaral. Vsi poznamo pregovorno zaželjenost Suzukija DRZ400... Vemo, da sodobnejši stroji za enak občutek in uporabnost potrebujejo manjšo kubaturo, par konjev gor alidol na koncu ne igra neke vloge... V bistvu smo s KLX300 in CRF300L dobili motorje primerljive zdaj že kultnemu DRZ400, le da bodo novi imeli še manjšo težo in precej večjo avtonomijo zarati manjše porabe goriva....

Link to post
Share on other sites
Pravkar, SF pravi:

Mene pa Kawasaki s to predstavitvijo ni razočaral. Vsi poznamo pregovorno zaželjenost Suzukija DRZ400... Vemo, da sodobnejši stroji za enak občutek in uporabnost potrebujejo manjšo kubaturo, par konjev gor alidol na koncu ne igra neke vloge... V bistvu smo s KLX300 in CRF300L dobili motorje primerljive zdaj že kultnemu DRZ400, le da bodo novi imeli še manjšo težo in precej večjo avtonomijo zarati manjše porabe goriva....

to ni nič narobe, kar si napisaal, ampak tej modeli majo scvojo temo in tam kawa ne zaostaja, pri 650 in dalje pa ja...

Link to post
Share on other sites
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

to ni nič narobe, kar si napisaal, ampak tej modeli majo scvojo temo in tam kawa ne zaostaja, pri 650 in dalje pa ja...

KLR 650 ni adventure, ampak je dual sport motor. 650 izpred 30. let je nekako ekvivalent danasnjim 500 kubikom... Sicer se strinjam, da danes nismo dobili zamenjave za KLR650...

Sicer pa tudi modeli, ki jih omenjaš, ne spadajo v to temo...

Edited by SF
Link to post
Share on other sites

Levi z nizkim karterjem zgleda bolj v tem slogu... So pa.to definitivno drugi motorji, kot so bili na fotografijah v drugi vrsti poleg štirikolesnikov preden so včeraj odgrnili prvo vrsto. Zadaj sta stala dva športnika...

Edited by SF
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!