Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
PERO58

Črna gora, Makedonija ...Kosovo ali Albanija

Recommended Posts

Scarabeo 500

A so že kakšne spremembe, glede prehoda meje iz Kosova v Srbijo in glede zavarovanj?

Moja trasa bi bila: Ohrid – Kičevo – prehoda Đeneral Jankovič – Uroševac/Farizaj – Priština – Kosovska Mitrovica – Novi Pazar – Kraljevo.

Kakšna je kaj cesta?

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
danov

Pozdravljeni sovozniki !

 

Dilema : skozi katero "državo " je najracionalneje priti iz Makedonije ( Ohridsko jezero ) do Črne gore ?

Skozi Kosovo ali Albanijo ? Ker še nikoli nisem bil imam malce ( verjetno neupravičenih) dvomov.

Če ima kdo izkušnje, prosim za pomoč....tisti, ki pa boste pisali, da je tema že obdelana pa se prosim vzdržite komentarjev.....HVALA in čimprej lepega vremena za vožnjo Vam želim !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Mi smo šli maja preko Albanije

 

http://www.motosvet.com/tabla/topic/38765-vtisi-vo%C5%BEenj-z-avtodomom-ali-prikolico/?hl=avtodomom

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

Iz prve roke...Ob vračanju iz Grčije, minulega septembra... Čez Kosovo te pride dražje, ker moraš ob prestopu meje plačati zavarovanje za motor (10 dnevno)... Kosovo namreč ni v sistemu zelene karte...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Prevozil sem pot, ki ti jo je predlagal Vencel.

Lepo, najkrajše, najceneje, najhitreje. Tirana, promet malo kaotičen.

Mi smo šli kontra, malo fotk za občutek. Prehod v Albanijo ima poseben koridor za motoriste in kolesarje, zato ni potrebno biti v vrsti z avti.

 

http://www.motosvet.com/album/2560-z-lejo-ob-jadranu-skozi-tirano-do-ohrida.html

 

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wilson

Lahko pa tudi tako...

 

 

 

... lepša pokrajina kot preko Elbasana in se izogneš Tirani

Sem šel tam čez pred 10 leti.

Ali so ceste kaj porihtali, kajti takrat smo prevozili 100km v štirih urah, ni šlo hitreje, same luknje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

Sem šel tam čez pred 10 leti.

Ali so ceste kaj porihtali, kajti takrat smo prevozili 100km v štirih urah, ni šlo hitreje, same luknje.

 

Spodobna cesta, nič slabša kot so ceste pri nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Tako lepo ste prepevali "Od Vardara pa do Triglava", da bi se marsikomu v Murglah orosile očke.... :grrr

Drugače pa...lepo druženje, lepa pot....predvsem pa lepe dežele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danov

Da ne bo pomote...tudi meni bi se zarosile, pa nisem iz Murgelj ...v bodoče prosim BREZ politizacije !!!!:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kiri

Spodobna cesta, nič slabša kot so ceste pri nas.

 

Po Albaniji sem vozil lani in leta 2009. Neprimerljivo. Ceste so od takrat do zdaj precej uredili in pokrpali. Leta 2009 sem za pot z avtom od Korce čez Elbasan do Berata porabil skoraj 5 ur...za slabih 200 km. Na glavni cesti so bile take luknje, da bi mi mimogrede kolo odtrgalo, če bi vanjo zapeljal. Pa random so bile nametane po cesti.

 

Letos oziroma lani poleti sem prevozil del Albanije z motorjem, pa so bile ceste v dosti boljšem stanju kot takrat. Je pa res, da sem se vozil po drugih cestah....a bi rekel, da manj pomembnih, kot takrat.

 

Sicer pa predlagam pot čez Albanijo, Kosovo mi ni bilo všeč. Je pa res, da sem bil tam 2009.

Share this post


Link to post
Share on other sites
glažar

Tako lepo ste prepevali "Od Vardara pa do Triglava", da bi se marsikomu v Murglah orosile očke.... :grrr

Drugače pa...lepo druženje, lepa pot....predvsem pa lepe dežele.

Tu se vidi da JUGOSLAVIJA še obstaja in bo vedno vsaj za nas ki smo služili jugo arminjo,in da pri motoristih ni mej saj nas družijo motorji .

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Tu se vidi da JUGOSLAVIJA še obstaja in bo vedno vsaj za nas ki smo služili jugo arminjo,in da pri motoristih ni mej saj nas družijo motorji .

JUGOSLAVIJA več ne obstaja....obstaja le v glavah nekaterih in nima veze z druženjem. Ljudje se družimo povsod...vsaj tisti, ki smo normalni in smo tudi služili jugo-armijo.... In to niso le motoristi. Je pa zanimivo, da si Jugoslavije ni pred leti nihče več želel....zadnje čase pa je taka ihta. Kot kaže so zbledeli spomini zakaj smo šli narazen.

So se pa ljudje družili pred jugo, med jugo in po jugi...z motorji, avtomobili, na kolesih, peš, rdeči, rumeni, svetlo zeleni, temno zeleni...in prav je tako.

In Albanija ni bila nikoli del Jugoslavije in sem jo lani prevozil enako, kot Makedonijo, Srbijo, Romunijo...in smo se vsepovsod lepo družili...tisti,ki smo služili jugo vojsko in tisti ki niso.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobi1001

Po prebranem sem skoraj prepričan, da bom šel čez Albanijo ......

Vsekakor bo bolje kot čez Kosovo.Lani sem bil doli 4 dni in povem ti ,da je na cestah katastrofa.Že z avtomobilom so problemi kaj šele z motorjem.Promet in vozniki pod vsako kritiko,ker tudi tukaj velja zakon močnejšega.Letos grem z motorjem v Srbijo,in upam na povratek preko Madžarske.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Po moje je hotel samo povedati, da imajo nizke kazni in da ga lahko biksaš, razen tistega zavarovanja. :lol:

 

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Vprašanje je bilo via Albanija ali via Kosovo. Moj glas gre Albaniji.

 

Hotel sem povedati dvoje:

1. Da sem Kosovo prevozil po dolgem in počez pa se ne spomnim stvari ali dogodivščine vredne 30€.

2. Da na strani AMZS piše tole:

 

OPOZORILO: Srbski obmejni organi vam ob vstopu v Srbijo iz Kosova ne dajo vstopnega žiga za Srbijo, zato v primeru vstopa na Kosovo iz Makedonije, Črne gore ali Albanije ni možen izstop iz Kosova v Srbijo brez predhodnega dokazila o vstopu v Srbijo (brez srbskega vstopnega pečata v potnem listu). Dovoljen je le izstop v eno izmed ostalih treh držav. Slovenskim državljanom zato priporočamo, da zaradi težav z žigi v potnih listih pri prestopu mej vstopajo / izstopajo v Srbijo z osebno izkaznico.

 

 

Sicer pa se strinjam z Motoriderjem. Če nekje še nisem bil ne sprašujem prav dosti kako je tam, ker ima vsakdo svoje oči. Za nekoga zanimivo, za nekoga ne. Za nekoga nevarno, za drugega samo dogodivščina več... Grem in se prepričam...

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Mozno tud to.....
    • Thundercat
      Jaz jih gledam sedaj, ta tvoja je boljša, ker ima višino normalno. Drugače jih je čuda po amazonu in ebayu. Sam višine so povsod za midgete. Če maš kako sliko tvoje se priporočam. Za tak denar se mi zdi čist ok. kako si pa dno naredil? Kako je s kondenzom? Kolk zdrži snega to, pri nekaterih piše 90kg/m2, ne vem pa kolk je to v praksi, pri nas v Postojni mora burjo in sneg preživet. Berem tudi, da so vrata bolj zanič, si jih kaj ojačal? hvala
    • Fadil
    • Thundercat
    • smasher
      @Thundercat, jaz sem si podobno sestavil (http://www.ilambienti.com/vrtna-hisica-10x10) samo da moja je brez + torej zunanje dimenzije strehe 3x3m in notri uporabnega cca 280cm. Je bila najcenejša s širino vrat 120. Torej, izpolnjuje funkcijo tudi "dovolj" placa okoli motorja imam za šraufat, ampak nizka cena privede tudi nekih poceni rešitev vsi vijaki so kniping in pločevina ima zatočkane luknje ki jih potem ciljaš. Navodila so uporabna samo da veš kir kos gre kam predlagani postopek pa katastrofa. Če misliš sam sestavljat se pripravi na preklinjanje. (in upaj na dan brez vetra, ne resno, dokler zadeva ni vsaj v U povezana jo rahel vetrič položi meni je ene parkrat steno dol vrglo, vogalni bedni vijakec 1, spoji obe steni in še strešno podkonstrukcijo, torej so si bedaki zamislili da postaviš vse stene, daš strešno podkonstrukcijo in šele potem vijak, vmes pa upaš da ne zapiha.)  Ne bom rekelda svetujem tako lopo pa tudi slaba ni, ampak dejstvo je da za ta denar deluje, preživela burjo, jugo in marsikatero neurje ko sem že mislil da bo drugo jutro samo podrtija, obvezno "sidranje", ker je za površino tako lahka da tudi ko je sestavljena jo pri nas na obali jugo vozi okoli.  Se opravičujem za tako dolg post, ampak sem imel obilo izbruhov čustev med sestavljanjem. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!