Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

pred 7 minutami, XTR pravi:

Je že sam napisal da nima občutka. Kakšne hude razlike pa tudi ne more občutiti glede na njegov stil vožnje. Morda bo pa kdaj osvojil motor in celo izkoristil tisto nadgradnjo.   

Nonstop se ponavlja stil, pa še 1x stil vožnje. Daj, potem pa razloži(te), kakšen je ta stil vožnje, da vam serijsko vzmetenje ne zadostuje! 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Z zategovanjem, se res nekoliko dvigne moped, hkrati pa tudi otrdi vzmet.

Ne vem, če to drži? Če bi se moped dvignil se vzmet ne bi otrdela? Po moje se le manj posede, višina amortizerja se ne spremeni...vsaj zadnji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DL650 pravi:

Nonstop se ponavlja stil, pa še 1x stil vožnje. Daj, potem pa razloži(te), kakšen je ta stil vožnje, da vam serijsko vzmetenje ne zadostuje! 

 

Kva ti ni jasn mudel?

Nekdo iz ovinka pripelje z istim gasom kot je vstopil v ovinek, nekdo z manjsim in vmes še moli da bo ovinka čimprej konc, nekdo tretji pa skozi cel ovinek pospešuje, njegov kolega pa pospešuje precej agresivnejše ... Različni načini/stili vožnje, se strinjaš? 

In bodi zihr da sva zadnja dva definitivno pogruntala kaj okoli fabriškega lowbađet vzmetenja ne štima in moti do te mere da vožnja ni več užitek ali pa postane nevarna; ampak težko spreminjam stil/način, zato zamenjam moped ali pa nadgradim vzmetenje.

Štekaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DL650 pravi:

Nonstop se ponavlja stil, pa še 1x stil vožnje. Daj, potem pa razloži(te), kakšen je ta stil vožnje, da vam serijsko vzmetenje ne zadostuje! 

 

Poglej, za optimalno vožnjo, pa tudi če po omejitvah mora bit vzmetenje primerno najmanj obremenitvi motorja.

Nekaj strani nazaj sem dal natančne podatke o serijskih vzmeteh za MT09 naked (ne Tracer) - motor je optimiziran za voznika cca 60kg. In če se na tak motor usede dec od 110 kg, naloži gor še boljšo polovico, ki ima dodatnih 50, rukne gor kufer, potem mislim, da nam je vse jasno koliko od optimalne nastavitve vzmetenja je tak motor.

Ne gre se za nek poseben stil vožnje. Ni treba da divjaš. Pravilno nastavljen motor se enostavno pelje lepše. Saj od točke A do bi prideš v vsakem primeru. Ampak z dobrim vzmetenjem je vožnja v veliko večji užitek. Kje so vidne razlike je pa lepo pojasnil že Dami.

Vsakdo, ki je vozil par motorjev in peljal tudi kakšen stroj z dobro amortizacijo (pa ni treba da je to neka SS pila), to presneto dobro ve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak to je potem že individualizacija? Če bi imel motor serijsko vzmeti za 110 kg bi se potem pa tisti s 60 kg pretrdo peljal? Po moje ni tako enostavno, na motorju za široko paleto uporabnikov, serijsko vgraditi optimalno vzmetenje za vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli nisem rekel da je to enostavno, sigurno je potrebno poiskati nek kompromis. Ajde, optimizacija motorja, ki se prodaja na evropskem trgu za voznika med 50 in 60kg (kakor je to pogosto pri japonskih motociklih) nek pameten kompromis po mojem mnenju ravno ni, ampak pustimo to.

Moj odgovor je bil zgolj v podporo tezi, zakaj je smiselno zamenjat oziroma prilagodit vzmetenje :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DinDiin pravi:

Kako pa zgleda ta voznja, k navadn fedr ni vec dost?

Odvisno od kvalitete fedra oz vzmetenja. Meni je bil ER6 spredaj premehek in sem imel občutek, da sili sprednji del iz ovinka. Pri ostrem slalomiranju je zaradi manjka dušenja povratka rahlo "odbijalo", oz se je vzmetenje prehitro raztegnilo po kompresiji. Hecen občutek. CB 1300 gre v ovinek ko po tračnicah napram ER6 in ne "odbija" pri slalomu. Pa ne trdim, da sem ER-ja kadarkoli peljal blizu tega, kar zmore... sam če bi ga htel meti dlje časa, bi dal urediti vsaj sprednje vilice.

CRF250L ima res švoh fedre - malo bolj grob makadam in kak kucelj, pa gre stock vzmetenje skoz kompleten hod. Ne dohaja sprememb terena in je za hitrejšo offroad vožnjo že kr nevarno. EXC tega problema nima, tovarniško nastavljeno vzmetenje in premehek feder zadaj za mojo težo je zaenkrat več kot dosti dobro. Če bi pa htel res ostro po kaki MX progi peljati, bi pa moral menjat vsaj zadnjo fedro in preštelati dušenje kompresije in povratka. Sam tega itak ne znam, tako da je ok kolker je :D 

Vsem skeptikom pa lahko samo predlagam da se enkrat peljejo z motorjem, ki ima vsaj približno za njih naštelano vzmetenje. Sam sem peljal EXC 250 F enega izmed rednih tekmovalcev v SXCC (po teži sma dokaj blizu) in razlika napram stock vzmetenju na mojem EXC-ju je nora. Skoz iste jebe, ki jih na svojem EXC-ju fino čutim sem se z onim odpeljal ko po blazini.

pred 36 minutami, vandrovec pravi:

Ne vem, če to drži? Če bi se moped dvignil se vzmet ne bi otrdela? Po moje se le manj posede, višina amortizerja se ne spremeni...vsaj zadnji?

Prednapetost fedre vpliva na višino motorja. Načeloma se meri posedanje, ko je neobremenjen (static sag) in ko je obremenjen (loaded sag). Oboje naj bi bilo znotraj nekih tovarniško predpisanih toleranc, da ima motor predvideno geometrijo vzmetenja. Če je neobremenjeno posedanje ustrezno, obremenjeno pa preveliko - premehka fedra. V primeru da je neobremenjeno posedanje ok, pa obremenjeno premajhno - pretrda fedra. In tako dalje... Seveda je to vse odvisno od teže voznika in opreme. Zato imajo mopedi po večini nastavljiv vsaj preload zadaj - da lahko nastaviš in kompenziraš posedanje vzmetenja pod obremenitvijo. Sama osnovna trdota (spring rate) fedre se pa ne spremeni. Spremeni se pa dolžina hoda (stroke) amortizerja - bolj je zategnjena fedra, manj hoda ostane. Zato je slaba ideja premehko fedro zategniti do amena. Ustrezna trdota feder (spring rate) je osnova za nadaljne nastavljanje vzmetenja. Evo nekaj osnovnega branja na to temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DL650 pravi:

Lepo je napisal uporabnik zgoraj, da je menjal fedro, pa ni neke razlike. 

Saj tudi drugi ne čutijo razlike, ampak jih je "ulica" prepričala, da to pa mora zamenjat. To je placebo efekt, vse je v glavi.

če je menjal fedr za drugačno trdoto in kompresijo pa ne občuti razlike potem ni motorist temveč samo državljan z izpitom kategorije A..

ko sem zamenjal zadnji komplet se mi je motor full lepše peljal ,,čez čas sem pa prišel do zaključka , da je prvi konec premehak..zdaj ali je potrebno samo zamenjati staro olje z novim ali pa z drugačno gradacijo.. 

mene ni lica nič prepričala .. če na udarni luknji večkrat udari feder skupaj in v takem trenutku ni več v samem območju normalnega delovanja je potrebno zamenjati če se ne da razdreti in obnoviti ali prirediti...

pred 55 minutami, DL650 pravi:

Nonstop se ponavlja stil, pa še 1x stil vožnje. Daj, potem pa razloži(te), kakšen je ta stil vožnje, da vam serijsko vzmetenje ne zadostuje! 

pri meni dokaj normalen .. a se motor ne obnaša v mejah zahtev normalne lege na cesti..

meni je sprednja showa od zx10r in zadnja ohlinsa serijsko - bilo taman ..kayaba pa mi ni zadostovala pa sm pussy .. po čisto isti trasi ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, vandrovec pravi:

 

pred 3 urami, maus pravi:

 

 

pred 4 urami, vandrovec pravi:

Ne vem, če to drži? Če bi se moped dvignil se vzmet ne bi otrdela? Po moje se le manj posede, višina amortizerja se ne spremeni...vsaj zadnji?

Z tršanjem fedra se motor tudi nekaj dvigne, dejansko pa z tem nastavljaš posedanje motorja z potnikom / sopotnikom / prtljago. Tako imenovani sag. Motor naj bi se posedel pripravljen na vožnjo nekje 30% , jaz primojih 90kg z skoraj najbolj stisnjeno opcijo vilic in amortozerja še vedno presegam 30% posedanja.

pred 3 urami, maus pravi:

shujšite :jezik:

Hujšamo pa še ne pomaga

checksagrideheightmcrt.jpg

 

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

video na temo uglašenosti podvozja:

obnašanje serijskega er6-f (nastavljiv le preload zadaj) ter dirkalnega motorja s povsem nastavljivim podvozjem.

prezentira Dave Moss, mojster za podvozje.

http://www.onthethrottle.com/howto/dave-moss-unsprung-chassis-balance/

 

videov na temo neuglašenosti podvozja serijskih motorjev direktno iz trgovine trenutno ne najdem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, blindek pravi:

Malo ste zašli s teme se vam ne zdi?

niti nismo zašli .. motor , ki stane preko 10000e bi moral imeti vzmetenje za vožnjo v dvoje + 40kg (prtljaga+kovčki+nosilci)..normirana oseba je nekje 80-85kg .. torj če ima motor nižjo nosilnost od 180kg ni tovarniško namenjen vožnji v dvoje na evropskem tržišču... 

zanimiva oznaka bi bila dumping cena ..pa v tem primeru ni , ker so zgleda same komponente preslabotne zaradi nižje cene od konkurence .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, jany pravi:

 

Z tršanjem fedra se motor tudi nekaj dvigne, dejansko pa z tem nastavljaš posedanje motorja z potnikom / sopotnikom / prtljago. Tako imenovani sag. Motor naj bi se posedel pripravljen na vožnjo nekje 30% , jaz primojih 90kg z skoraj najbolj stisnjeno opcijo vilic in amortozerja še vedno presegam 30% posedanja.

Hujšamo pa še ne pomaga

checksagrideheightmcrt.jpg

 

tracer ma posebne fedre ja (sicer pa svojih navodil očitno nisi razumel, ker so v bistvu enake spodnjim)

spring.jpg

pred 9 urami, XTR pravi:

Je že sam napisal da nima občutka. Kakšne hude razlike pa tudi ne more občutiti glede na njegov stil vožnje. Morda bo pa kdaj osvojil motor in celo izkoristil tisto nadgradnjo. 

Če bi bil samo placebo efekt ne bi razvijali raznih elektronskih vzmetenj. Pa tudi @jany ima prav, če je vzmet prešibka ali premočna, glede na težo voznika, lahko kakorkoli nastavljaš prednapetost pa ne boš spremenil njene kakrakteristike.   

Pri normalni vožnji in normalni cesti in lažjemu vozniku neke razlike ni.

Spredaj se opazi pri slabši cesti, ker so spredaj progresivne vzmeti, ki lepše pobirajo in pri malo jači vožnji, kjer motor lepo drži liniji in ne plava. V bistvu je motor bolj trd, kot nemški avti. Plus da je barva fedre prava :)

Če si pa preobjesten, pretežek in voziš "premajhen" motor, potem pa bo itak vse motilo, od zavor, vzmeti, moči in še česa.

Podobno kot če se obuješ v premale čevlje pa čevlji za to niso krivi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

53 minutes ago, thumper said:

niti nismo zašli .. motor , ki stane preko 10000e bi moral imeti vzmetenje za vožnjo v dvoje + 40kg (prtljaga+kovčki+nosilci)..normirana oseba je nekje 80-85kg .. torj če ima motor nižjo nosilnost od 180kg ni tovarniško namenjen vožnji v dvoje na evropskem tržišču... 

zanimiva oznaka bi bila dumping cena ..pa v tem primeru ni , ker so zgleda same komponente preslabotne zaradi nižje cene od konkurence .

Konkurenca Yamahi Tracer stane od 12 k naprej. Vzmetenje na Yamahi je čist OK! Če peljem sebe in ženo z hitrostimi 20% več kot je omejitev sploh ne prilagajam vzmetenjaka, ker naredi svoje tako kot mora. Skupaj tehtava 150 kg. Komponente so čist OK. Sploh zavore so zeloo dobre na tem motorčku. Vzmetenje je povprečno NI PA SLABO.

Je pa res da,  ko sem sam vozim športno turistično in zakaj me\nas nekateri hočete prepričat, da ne rabim takega vzmetenja. Dejte nehat srat s takimi bedastimi odgovori, ker se potem nekdo, ki ga ima (boljše vzmetenje) in je pametnejši od nas,( ker se ne oglaša tukaj) noče pisat o tem vzmetenju, ker ga gladko popljuvate. Isto kot bi jaz nekoga prepričeval, zakaj da namaz v sendvič, sej je dost če imaš slamo- preprost odgovor na oboje, ker lahko in si želim, da je še boljši- kdor ne razume naj se vsede dol pa prebere večkrat!

PS: no zdej pa piište eno in isto, kar piše na vsaki 3.strani...

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi mislil, da ima ST japanac dobro vzmetenje, okvir, bremze itd., dokler nisem vozil nekaj kar ima res dobre komponente. To morate probat, tle filozofiranje ne pomaga in lahko napišemo 100 nasvetov pa ne bo boljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, DL650 pravi:

1. Tako bom rekel biker77;  res je, nisem peljal dosti motorjev, moram pa dodat, da me je še vsak motor pripeljal od točke A do točke B, in okolico z motorja vidim isto kot ti. 

2. Lepo je napisal uporabnik zgoraj, da je menjal fedro, pa ni neke razlike. 

3. Saj tudi drugi ne čutijo razlike, ampak jih je "ulica" prepričala, da to pa mora zamenjat. To je placebo efekt, vse je v glavi.

4. Ja, ampak pri meni, ki se vozim po omejitvah se motor pelje tako kot si opisal in to z default fedrom. 

1. se strinjam, od točke A do B pride vsak moped, če ne crkne

2. Uporabnik zgoraj, ki slovi po svoji mirni in kul vožnji, je fedro menjal z določenim namenom, kar ga poznam preštudira vsako reč v nulo in kljub temu da se vozi sam je razlika najmanj v pobiranju grbin in bolj mehki vožnji, seveda ne čuti več razlike, le to čutiš v prvih kilometrih, potem se pa navadiš

3. pravljica, prej bi rekel, da je placebo efekt pri menjavi izpuha, slip on, razen mogoče drugačnega zvoka, ne prinese nič, je pa lepo videti nalepko Akrapo in imeti filing, da maš dober ror

4. z default fedrom se marsikateri moped zlo dobro pelje. Razlike se začenjajo čutiti šele pri polni obremenitvi, bolj hard vožnji, finih nastavitvah. Tudi nimajo vsi mopedi v osnovi podhranjene amortizacije, so nekateri, ki imajo po defaultu zlo dobro. Iz moje prakse:

Yamaha xj6...groza od fedra

Kawa SX 2014 dalje, super vzmetenje (revidirana in izboljšana verzija 2011)

BMW K1300S v osnovi dobro vzmetenje (ESA), vendar ko sem peljal z Willbersi (klasika) je pa poezija

Kot sem napisal, Tracer za solo vožnjo in ne preveč težke osebke, ma čisto zadovoljivo vzmetenje, tudi za vožnjo od A do B je dovolj, če pa hočeš nekaj več, je enostavna rešitev prednjih vilic z gostejšim oljem in zadnje vzmeti s kako priznano znamko. Strošek podoben menjavi izpuha. Kaj se bolj splača? Men osebno vsekakor vzmet.

pred 6 urami, jany pravi:

 

Z tršanjem fedra se motor tudi nekaj dvigne, dejansko pa z tem nastavljaš posedanje motorja z potnikom / sopotnikom / prtljago. Tako imenovani sag. Motor naj bi se posedel pripravljen na vožnjo nekje 30% , jaz primojih 90kg z skoraj najbolj stisnjeno opcijo vilic in amortozerja še vedno presegam 30% posedanja.

Hujšamo pa še ne pomaga

checksagrideheightmcrt.jpg

 

Evo, s tem si odgovoril večini, da zadnji amortizer ne zmore tvoje teže, je že po defoltu prešvoh. Zdaj pa še dodajmo + bejba + kufri....in je groza :D

Ampak rešitev je dokaj enostavna, zato pa so aftermarket izdelovalci. In če gledam da je moped 10k€, + 600€ zadnja vzmet imaš za 10.600 vrhunski moped.

Nihče pa nikogar ne prepričuje...menjava vzmeti je smiselna samo v primeru če nisi zadovoljen s stock varianto.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, DAMI34 pravi:

Ampak rešitev je dokaj enostavna, zato pa so aftermarket izdelovalci. In če gledam da je moped 10k€, + 600€ zadnja vzmet imaš za 10.600 vrhunski moped.

Nihče pa nikogar ne prepričuje...menjava vzmeti je smiselna samo v primeru če nisi zadovoljen s stock varianto.

Tole menjavanje komponent te pride dražje, kot če v štartu kupiš orng moped. Menjaš vzmetenje, pol ugotoviš da gištel zvija (nimaš kaj narediti) pol vidiš da nima stabilizatorja krmila, pol vidiš da so bremze prešvoh, ... Skratka nima smisla, kupi se orng motor al pa voziš to kar imaš. Staro babo lahko pudraš in mažeš kolk češ, pa ne bo nikol mlada ;).

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, thumper said:

niti nismo zašli .. motor , ki stane preko 10000e bi moral imeti vzmetenje za vožnjo v dvoje + 40kg (prtljaga+kovčki+nosilci)..normirana oseba je nekje 80-85kg .. torj če ima motor nižjo nosilnost od 180kg ni tovarniško namenjen vožnji v dvoje na evropskem tržišču... 

zanimiva oznaka bi bila dumping cena ..pa v tem primeru ni , ker so zgleda same komponente preslabotne zaradi nižje cene od konkurence .

thump, ko sm jez gor, je motor skor z dvema. Nov tracer je čist OK za pelat. iskanje dlake u jajcu, in obveza nek spluvat je pač prnesla do tega da je vzmetenje v pizdi. Motor je zelo dober, žlajfi vel kot solidni, kaj čmo popluvat, če je tud grušt ok? Fedre, ker so na 50% dražjih motorjih 15% boljši.

 

Da ne bo pomote, če je mogoče je upgrade z dobrim setom vedno odlična stvar. Je pa daleč od tega da je na tracerju nujna. Ne vem kako je čez 20-50000km, na novem je OK.  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, bikez pravi:

Tole menjavanje komponent te pride dražje, kot če v štartu kupiš orng moped. Menjaš vzmetenje, pol ugotoviš da gištel zvija (nimaš kaj narediti) pol vidiš da nima stabilizatorja krmila, pol vidiš da so bremze prešvoh, ... Skratka nima smisla, kupi se orng motor al pa voziš to kar imaš. Staro babo lahko pudraš in mažeš kolk češ, pa ne bo nikol mlada ;).

Če si spreten lahko zamenjane dele solidno prodaš in tako ne gre za veliko investijo, ampak bolj ali manj za menjavo.

Se pa strinjam z damijem, da je bolje menjati vzmetenje za specializiran izdelek, narejen po meri šoferja, kot namestiti na motor drug dimnik, po možnosti še bolj hrupen, ki v ničemer ne vpliva na kvaliteto vožnje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa saj to je problem te teme .. človek, ki razmišlja o tem, če bi kupil tracer-ja prebere to temo in zbeži od tracerja .. wobla, fedri za nič, večino vsega treba zamenjat takoj po nakupu ... zgoraj en omenja da motor tovarniško sploh ni namenjen vožnji za evropki trg .. no shit, pol pa res ne vem, kako sva z mojo - upam trditi da skoraj vedno na max obremenitvi - naredila 8k kilometrov v 2,5 mesecih .. nasmešek z mojega in njenega obraza sploh ne izgine več ..

ok, super, 1% populacije in 70% MS populacije je pač vzmetenje zanič in po vešem mnenju je potrebno zamenjati polovico serijsko vgrajenih delov na tracerju .. saj sploh ne vem, zakaj kupujete kaj drugega kot SS segment ..

moped je oglaševan kot turing moped in k sreči imam dovolj svojih celic da me bmk in sem kljub vsemu pljuvanju po raznih forumih zadevo kupil, bil že na nekaj turing vožnjah in sem zadovoljen ..

ne vem zakaj je tako težko razumet, da ne kupujemo vsi motorje samo zato, da pridemo čim hitreje od A do B, da čimbolj brusimo stopalke ...

pa še to naj dodam .. rajši kupim tracerja in namečem dodatke/zamenjave na njega, tudi če pridem čez ceno "boljšega" (recimo tako velecenjenega GSa) .. zakaj? ker mi je pač tracer všeč .. če bi mi bil GS všeč, bi si kupil GSa .. ne zaradi fedrov, zato ker bi mi bil všeč ..

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez skrbi, da temu ni tako :)

MS bere relativno malo motoristov, kaj šele takšno temo, odlična prodaja tega modela že kaže na to, debata tukaj ne vpliva na želje in povpraševanje po tem modelu.

Zagotovo so v tovarni vedeli, kaj dajejo gor in malo tudi potestirali.

Res pa je tudi, da lahko kakšno komponento izboljšaš za specializiran izdelek in dobiš še boljši stroj. Od tega eni prav dobro živijo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snecer pravi:

Če si spreten lahko zamenjane dele solidno prodaš in tako ne gre za veliko investijo, ampak bolj ali manj za menjavo.

Se pa strinjam z damijem, da je bolje menjati vzmetenje za specializiran izdelek, narejen po meri šoferja, kot namestiti na motor drug dimnik, po možnosti še bolj hrupen, ki v ničemer ne vpliva na kvaliteto vožnje.

Nikol ne dobiš 1:1, 50% cene mogoče! Preverjeno na lastni koži!

pred 4 minutami, Texo pravi:

pa saj to je problem te teme .. človek, ki razmišlja o tem, če bi kupil tracer-ja prebere to temo in zbeži od tracerja .. wobla, fedri za nič, večino vsega treba zamenjat takoj po nakupu ... zgoraj en omenja da motor tovarniško sploh ni namenjen vožnji za evropki trg .. no shit, pol pa res ne vem, kako sva z mojo - upam trditi da skoraj vedno na max obremenitvi - naredila 8k kilometrov v 2,5 mesecih .. nasmešek z mojega in njenega obraza sploh ne izgine več ..

ok, super, 1% populacije in 70% MS populacije je pač vzmetenje zanič in po vešem mnenju je potrebno zamenjati polovico serijsko vgrajenih delov na tracerju .. saj sploh ne vem, zakaj kupujete kaj drugega kot SS segment ..

moped je oglaševan kot turing moped in k sreči imam dovolj svojih celic da me bmk in sem kljub vsemu pljuvanju po raznih forumih zadevo kupil, bil že na nekaj turing vožnjah in sem zadovoljen ..

ne vem zakaj je tako težko razumet, da ne kupujemo vsi motorje samo zato, da pridemo čim hitreje od A do B, da čimbolj brusimo stopalke ...

Tudi jaz sem nekoč razmišljal podobno kot ti. Kupiš to kar si pripravljen plačat in vožnjo prilagodiš komponentam motorja. Koliko denarja toliko muzike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, bikez pravi:

Nikol ne dobiš 1:1, 50% cene mogoče! Preverjeno na lastni koži!

Tudi jaz sem nekoč razmišljal podobno kot ti. Kupiš to kar si pripravljen plačat in vožnjo prilagodiš komponentam motorja. Koliko denarja toliko muzike.

Upam si trditi, da se današnji motorji v okviru omejitev peljejo z majhnimi razlikami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

Upam si trditi, da se današnji motorji v okviru omejitev peljejo z majhnimi razlikami.

Tudi Maruti gre po avtocesti in čez kočevko čisto OK :P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!