Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

ti pride več ksno, je reku naš primorski plagiator :P

wobl al shimmmy je prav posledica slabe konstrukcije, podhranjenega vzmetenja, ki ne prenese moči agregata.

Ampak, to naj bi bil, vsaj kar vem problem prvih modelov. Men je bila odvratna itak takoj ko sem jo poeljal. Moped ni slab, je pa "cigu migu" :P

 

Novi bi naj popravil hibe starega, nisem pa se imel prilike voziti. 

Kar se pa tice montaze mojega nosilca za kovcek, je pa res, da ima zadnja guma boljsi grip. Tudi obcutek je boljsi. Predtem sem na robovih gume opazal neenakomerno obrabo oz. raztrganino (sledi obrabe) gume...kot da se mi ne bi pravilno prilagajala asfaltu. Vzorec trakcije ni bil enakomeren. Od montaze nosilca pa raztrganine vec ni, ampak lepo obrabljen rob vse do stranice gume (kaksen centimeter se ostane, seveda). Cudno ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, spartanbp pravi:

Novi bi naj popravil hibe starega, nisem pa se imel prilike voziti. 

Kar se pa tice montaze mojega nosilca za kovcek, je pa res, da ima zadnja guma boljsi grip. Tudi obcutek je boljsi. Predtem sem na robovih gume opazal neenakomerno obrabo oz. raztrganino (sledi obrabe) gume...kot da se mi ne bi pravilno prilagajala asfaltu. Vzorec trakcije ni bil enakomeren. Od montaze nosilca pa raztrganine vec ni, ampak lepo obrabljen rob vse do stranice gume (kaksen centimeter se ostane, seveda). Cudno ?

900 ni 700. že GT900 ima podaljšano zadnjo nihajko.

Da bi pa nosilec kufra (govorim izključno o nekih 3-5kg max težki zadevi vpeti na rep mopeda) spreminjal grip in ostalo...lahko samo rečem: hvala bogu da nimam jamahe. V vsem mojem lajfu karkol sem prevozil, sam nosilec ni imel popolnoma nikakršnega vpliva na motor, ciklistiko in gume.

ps. vzorec trakcije (glej temo vse o vzmetenju) je največkrat vezan na rebound in prednapetost, ko se ne ujameta.

Že z letnimi časi (pozimi je olje bolj gosto, vračanje je počasnejše) se spreminja nastavitev povrata. Običajno ga v hladnih mesecih odpreš. (cca 1/4 obrata)

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, spartanbp pravi:

Le komentiram post clana foruma, ki ima woblanje nad 50 km/h le zato, ker si je vgradil nosilec kovcka. 

 

Smrtno nevarno. Kaj si pa mislim o Yamahinem originalnem vzmetenju, pa sem tako spisal ze vec strani :)

 

Jaz cutim vsako malenkost, sem bolj perfekcionista in ce moped ni poslihtan v nulo, me kar mine do voznje ;)

Potem pa je čudno, da voziš 2 valjnika :) in nasploh tracer 700 :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Snečer pravi:

Potem pa je čudno, da voziš 2 valjnika :) in nasploh tracer 700 :) 

Ma sem odpravil pomanjkljivosti...je pa seveda to nekaj tudi stalo :) Sedaj je to za mano, le palim in gasa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

900 ni 700. že GT900 ima podaljšano zadnjo nihajko.

Ne samo GT, tudi osnovni model ima (od 2018 naprej) podaljšano nihajko. Riž je že 2018+ model. 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, hribuc said:

Ta tema je pa zašla na področje Motoristi na FB

Ni krize, iščemo rešitev. Na FB bi takoj zašli v Kranj, že pri tej objavi... "Sem mislil, da so D222 fuč, pa sem investiral v nove gume...rezultat isti."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, XTR pravi:

Ni krize, iščemo rešitev. Na FB bi takoj zašli v Kranj, že pri tej objavi... "Sem mislil, da so D222 fuč, pa sem investiral v nove gume...rezultat isti."

Nabavil Metzeler Roadtec 01SE, ki so baje po testih najboljše pnevmatike. Pa je isti šmorn s tresenjem. Se pravi je res nekaj narobe z geometrijo. Kaj pa sam bog ve...

Kupi kdo Komplet nosilce in GIVI zadnji kufer. Komplet nov, 2x uporabljen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, HyperJack pravi:

Nabavil Metzeler Roadtec 01SE, ki so baje po testih najboljše pnevmatike. Pa je isti šmorn s tresenjem. Se pravi je res nekaj narobe z geometrijo. Kaj pa sam bog ve...

Kupi kdo Komplet nosilce in GIVI zadnji kufer. Komplet nov, 2x uporabljen...

A brez nosilca pa motorja ne trese?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, HyperJack said:

Nabavil Metzeler Roadtec 01SE, ki so baje po testih najboljše pnevmatike. Pa je isti šmorn s tresenjem. Se pravi je res nekaj narobe z geometrijo. Kaj pa sam bog ve...

Kupi kdo Komplet nosilce in GIVI zadnji kufer. Komplet nov, 2x uporabljen...

Gume so dobre. Tresenja zal ne znam razloziti. 

Kako si sploh opazil da trese? Voznja 150+?

Odstrani vetrobran in scitnike rok pa pojdi probat

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, krucymucy pravi:

Gume so dobre. Tresenja zal ne znam razloziti. 

Kako si sploh opazil da trese? Voznja 150+?

Odstrani vetrobran in scitnike rok pa pojdi probat

 

Kako pa opaziš, da krmilo trese? Tako da trese. Še posebaj je očitno ko hitrost pada, pri pospeševanju se sicer tudi čuti, vendar manj očitno. Če krmilo spustiš pri padanju hitrosti, ga začne trest kot da je komplet sprednja feltna zvita.

Tresenje se pojavi pri hitrostih 50km/h+ 

Prej teh težav nisem imel. Pojavile so se mi sočasno z "obrabo" D222 in ko sem namestil nosilec zadnjega kufra. 

Vetrobran imam drug...nižji, prej z njim nisem imel problemov.

Edina varianta je še, da nosilec vržem dol.

 

Evo genau isto, od 15sekunde dalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa meni Honda isto dela. Pri cca 60 kmh, ko hitrost pada. S kufrom ali brez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima kakšen kolega enak motor, zamenjajta komplet sprednje kolo, pa da vidiš kak bo. Mogoče bi bilo še smiselno pregledati sprednje vzmetenje, jebela tolk je tega, kar bi lahko bilo. Verjamem, da te iritira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume.

Že kar nekaj časa sam uravnotežim gume po premontaži. Sem opisal v temi F800GS in še kakšni.

Občasno sem pred tem tudi sam po premontaži opažal podobne probleme. Poženeš motor na 120km/h spustiš krmilo in počakaš, da hitrost počasi pada. Pri cca 90 in 60 je tresenje izrazitejše vmes se pa umiri.

Ko sem kupil novega F650GS je bilo tako izrazito, da je bilo kar nevarno. Po reklamaciji (na 3000km), se je zadeva malo izboljšala (ponovno so uravnotežili obe kolesi). Popolna rešitev je bila menjava obeh gum. Očitno slabi originalni gumi...

Teh problemov nimam odkar mi na "gumikliniki" premontira gume, uravnoteženje pa opravim sam, uporabljam 5g uteži. Na BMW-ju je zaradi senzorja za tlak teh uteži kar nekaj...

Na Kwaku sem ob zadnji premontaži (gume Airelli Angel ST) uporabil le 15g na prednji in zadnji gumi. Pelje brez tresenja. Sam brez kovčka, s kovčkom in nekaj prtljage na potovanju.

Veriga napeta po servisnem navodilu, tlak v gumah predpisan, osi pravilno "zatisnjene", ležaji pred montažo namazani, vzetenje nastavljeno za mojo težo...

Vse to velja za vse tri motorje, ki so trenutno v najini lasti.

Da bi pri Yamahi tako falil???

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, HyperJack pravi:

Kako pa opaziš, da krmilo trese? Tako da trese. Še posebaj je očitno ko hitrost pada, pri pospeševanju se sicer tudi čuti, vendar manj očitno. Če krmilo spustiš pri padanju hitrosti, ga začne trest kot da je komplet sprednja feltna zvita.

Tresenje se pojavi pri hitrostih 50km/h+ 

Prej teh težav nisem imel. Pojavile so se mi sočasno z "obrabo" D222 in ko sem namestil nosilec zadnjega kufra. 

Vetrobran imam drug...nižji, prej z njim nisem imel problemov.

Edina varianta je še, da nosilec vržem dol.

 

Evo genau isto, od 15sekunde dalje.

To plesanje sem imel, ko sem kupil motor. Še bolj je voblal.  Praktično nerabljene pnevmatike so bile 5 let na motorju, ker je stal ves ta čas. Zamenjal sem pnevmatike in voblanja več ni. Kufra nimam. Imam pa nosilce. Krmilo je sedaj popolnoma mirno, če ga izpustim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, MiNa pravi:

Gume.

Že kar nekaj časa sam uravnotežim gume po premontaži. Sem opisal v temi F800GS in še kakšni.

Občasno sem pred tem tudi sam po premontaži opažal podobne probleme. Poženeš motor na 120km/h spustiš krmilo in počakaš, da hitrost počasi pada. Pri cca 90 in 60 je tresenje izrazitejše vmes se pa umiri.

Ko sem kupil novega F650GS je bilo tako izrazito, da je bilo kar nevarno. Po reklamaciji (na 3000km), se je zadeva malo izboljšala (ponovno so uravnotežili obe kolesi). Popolna rešitev je bila menjava obeh gum. Očitno slabi originalni gumi...

Teh problemov nimam odkar mi na "gumikliniki" premontira gume, uravnoteženje pa opravim sam, uporabljam 5g uteži. Na BMW-ju je zaradi senzorja za tlak teh uteži kar nekaj...

Na Kwaku sem ob zadnji premontaži (gume Airelli Angel ST) uporabil le 15g na prednji in zadnji gumi. Pelje brez tresenja. Sam brez kovčka, s kovčkom in nekaj prtljage na potovanju.

Veriga napeta po servisnem navodilu, tlak v gumah predpisan, osi pravilno "zatisnjene", ležaji pred montažo namazani, vzetenje nastavljeno za mojo težo...

Vse to velja za vse tri motorje, ki so trenutno v najini lasti.

Da bi pri Yamahi tako falil???

 

Jaz mislim, da gre za dva pojava. Eno je pojav pri nizki brzini, ko spustiš krmilo in hitrost pojenja, to lahko doživiš na skoraj vsakem motociklu.

Drugo pa je voblanje pri večji hitrosti, ker so pri yamahi nekaj nekaj sfalili.

Očitno se tedaj sprednji del preveč dvigne in začne ples. Slaba aerodinamika, široko krmilo, ščitniki.

Tu gor je enemu woblalo, ker je imel preohlapno jakno in je zajemal kot jadro :)

Zadevo so nekateri reševali tako, da so spustili motor v križu za kak cm.

Čudi me, da yamaha tega ni opazila na nobenem testu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Geometrijsko se modeli 2015 do 2018. In 2018+ razlikujejo. 2018+ so mu namenili daljšo nihajko in bolj ozko krmilo. Ta na posnetku je privi model. Na mojem 2015 niti Willbers ni pomagal. Kasnejši lastnik je dal na njega najdalšo verigo pa mu je vseeno woblal.

Ta pojav, ki ga prikazuje video ni famozno woblanje, ki se dogaja ko držiš krmilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, HyperJack pravi:

Kako pa opaziš, da krmilo trese? Tako da trese. Še posebaj je očitno ko hitrost pada, pri pospeševanju se sicer tudi čuti, vendar manj očitno. Če krmilo spustiš pri padanju hitrosti, ga začne trest kot da je komplet sprednja feltna zvita.

Tresenje se pojavi pri hitrostih 50km/h+ 

Prej teh težav nisem imel. Pojavile so se mi sočasno z "obrabo" D222 in ko sem namestil nosilec zadnjega kufra. 

Vetrobran imam drug...nižji, prej z njim nisem imel problemov.

Edina varianta je še, da nosilec vržem dol.

 

Evo genau isto, od 15sekunde dalje.

to tresenje je normalen pojav, največkrat pri obremenjenem zadnjem koncu, beri se ga bolj zazna (kufri, baba in podobno) in izrabljeno prednjo pnevmatiko (običajno na strehco). Delno ga omiliš s kakim klikom več zadaj. 

To so mi do sedaj pri cca50km delali vsi motorji, vključno s ktm GT. Vendar je to samo resonanca. V trenutku ko položim roko na krmilo se ustavi, pa tudi ne čuti.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozabil povedat, za kontrolirat razliko, vržeš nosilec kufra dol. Jaz jih itak imam demontirane, samo ob kakem potovanju našraufam tisto železje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, Snečer said:

Jaz mislim, da gre za dva pojava.

Wobble & Weave  

Dodatnih 7 kilogramov okrog pasu naredi veliko razliko. :)  4:00

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

Jaz mislim, da gre za dva pojava. Eno je pojav pri nizki brzini, ko spustiš krmilo in hitrost pojenja, to lahko doživiš na skoraj vsakem motociklu.

Drugo pa je voblanje pri večji hitrosti, ker so pri yamahi nekaj nekaj sfalili.

Očitno se tedaj sprednji del preveč dvigne in začne ples. Slaba aerodinamika, široko krmilo, ščitniki.

Tu gor je enemu woblalo, ker je imel preohlapno jakno in je zajemal kot jadro :)

Zadevo so nekateri reševali tako, da so spustili motor v križu za kak cm.

Čudi me, da yamaha tega ni opazila na nobenem testu.

... sem hotel napisati podobno... pa vidim, da si me prehitel.

na to woblanje ima po moje največ vpliva geometrija okvirja, (premala) obremenitev prednjega kolesa in pa sama prednja pnevmatika, če je le malenkost pobrušena na strehico, ali pa da ima premalo tlaka.

Geometrijo se da enostavno spremeniti , če vilice dvigneš v križih (spustiš motor spredaj za cm) ... s tem je geometrija motocikla še "agresivnejša" in po mojem občutku (na pamet) bi znalo biti še slabše. Če je slabše, pomeni, da bi moral verjetno narediti ravno obratno, spustiti  vilice v križih... ampak so po navadi vpete že na koncu. 

Pravite tudi, da so rešili probleme z daljšo nihajko. Jaz sem imel na primer na motorju problem, ko mi ga je stalno dvigovalo na zadnje kolo. Na utoru v nihajki, kjer je zadnja os, je bilo zadaj kar precej prostora (os je bila čisto naprej), zato sem "poštukal " verigo za 4 člene, torej za 32mm. Neprimerno bolje. Prej je bilo nemogoče voziti. Če je mogoče to storiti, da zadnjo os pomakneš čimbolj nazaj (toliko, da imaš še možnost zategovati verigo za 5-10mm), pomeni tudi, da si prednje kolo malenkost bolj obremenil,  kar bi (spet po mojem občutku) znalo biti bolje.

Za štos in za preskus bi bilo najhitreje in najceneje preskusiti, če je kriva preagresivna geometrija, da najprej spustiš motor v križih za 1 -2 cm... probaš.... če je slabše, dvigneš motor spredaj na max, kolikor se da, pa še malo zategneš feder, da je manjši sag spredaj.... zadaj pa popusti feder, da je večji sag. s tem dobiš bolj "stabilno" geometrijo, sprednje vilice so bolj "podrte", in dobiš bolj stabilen prednji konec. Seveda, je to samo za preskus... za voziti to ni... bi moral dobiti verjetno daljše tube....

Pa še nekaj. Ogromno folka sploh ne kontrolira tlaka v pnevmatikah....ali pa ima kitajske manometre s skalo do 16bar, kjer se komot zmotiš za +/- 0,5 bar tlaka. Guma se tako nepravilno obrablja, postane trikotna in "guma ne ve, ali bi peljala po levi ali desni strani strehice  :D " ... pol pa izmenično wobla levo-desno, ko se hoče postaviti na sredino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Pa še to.. 

Zdej ne vem, če ima to kaj vpliva na woblanje, ampak kot sam vidim pri nekaterih majstrih, ko zategujejo verigo, samo zategujejo, da je veriga pravilno zategnjena, ne gledajo pa, kako stoji zadnje kolo. V bistvu sem že videl praktično dosledno vozilo od zadaj, ko se je motor peljal, kot potepuški pes, ko na pošrek lavfa zjutraj domov iz pasje kurbarije.....

Tiste črtice zadaj meni ne pomenijo nič. Vedno, ko zategujem verigo uporabim letve, da sta oba kolesa v liniji.... IMG_20211026_162729.thumb.jpg.ddb71bdc7aa29c3e8748097004e23fac.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Zivnorc said:

... Pa še to.. 

Zdej ne vem, če ima to kaj vpliva na woblanje, ampak kot sam vidim pri nekaterih majstrih, ko zategujejo verigo, samo zategujejo, da je veriga pravilno zategnjena, ne gledajo pa, kako stoji zadnje kolo. V bistvu sem že videl praktično dosledno vozilo od zadaj, ko se je motor peljal, kot potepuški pes, ko na pošrek lavfa zjutraj domov iz pasje kurbarije.....

Tiste črtice zadaj meni ne pomenijo nič. Vedno, ko zategujem verigo uporabim letve, da sta oba kolesa v liniji.... IMG_20211026_162729.thumb.jpg.ddb71bdc7aa29c3e8748097004e23fac.jpg

 Ne vem... Zmeraj nastavim po crticah in sploh ne kompliciram prevec.  Motor ne wobla. Ne eden, ne drugi. In tudi ce clovek mal fali pri crtici, se to od zadaj ne bo videlo. Mislim da si  prej videl kak motor skup zmetan po padcu, ker ne verjamem da se napaka  par mm zamaknjene gume vidi od dalec. Ce pa kdo za 5mm zamknjeno os zategne, pa niso krive crtice, ampak je clovek slep... Pikolovsko gledano, tud letva ni tocna, ker je sprednja guma ozja (ne vidim dobro, ce imas spredaj debelejso letev ;)  ) pa se nimam cajt se 2 uri zezat z stelanjem :P

 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Zivnorc said:

... Pa še to.. 

Zdej ne vem, če ima to kaj vpliva na woblanje, ampak kot sam vidim pri nekaterih majstrih, ko zategujejo verigo, samo zategujejo, da je veriga pravilno zategnjena, ne gledajo pa, kako stoji zadnje kolo. V bistvu sem že videl praktično dosledno vozilo od zadaj, ko se je motor peljal, kot potepuški pes, ko na pošrek lavfa zjutraj domov iz pasje kurbarije.....

Tiste črtice zadaj meni ne pomenijo nič. Vedno, ko zategujem verigo uporabim letve, da sta oba kolesa v liniji.... IMG_20211026_162729.thumb.jpg.ddb71bdc7aa29c3e8748097004e23fac.jpg

Tiste crtice zadaj znajo biti faljene da. Na mojem mopedu sicer niso.

Jaz sem s temi letvami samo enkrat, da sem dobil mero na zadnji nihajki, od takrat dalje pa s pomicnim merilom izmerim odmik.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!