Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

45 minutes ago, IF7 said:

Sem peljal Tracerja 900 pred leti na Peleponez, polno obremenjenega (sopotnica in trije kufri, v okviru deklarirane nosilnosti), pravilno nastavil vzmetenje - za normalno vožjo je bil zelo primeren, pri polaganju ovinkov pa ni bil kot bi moral.

Voblal mi ni, saj sem odstranil ščitnike rok in zamenjal originalni vetrobran z manjšim Ermaxovim.

TNX za info, a imaš kakšno sliko motorja z manjšo šipco ermax, se mi dopade...

Popravljeno . Popravil Drosa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 minutes ago, Drosa said:

TNX za info, a imaš kakšno sliko motorja z manjšo šipco ermax, se mi dopade...

Na ZS dobiš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, Drosa said:

TNX za info, a imaš kakšno sliko motorja z manjšo šipco ermax, se mi dopade...

 

20180720_145817.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Dobis original "dogbone" za zadaj. 

Poglej na strani delta team oz. Yamaha Europe - Slovenija

Spredaj pa spustis v krizih.

Odsvetujem sicer, jaz sem jo se malenkost dvignil zadaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 8. 2022 ob 9:53, Drosa pravi:

Ja, to bi najraje, vendar ne vem koliko mi to dopušča denarnica, saj tudi navaden tracer je OK, kolikor sem razumel je od 2018 l. nadalje prenovljena in bi vzel nekaj od tega letnika naprej, a imam prav...

Pubeci če je kak interesent, moja Tracerka je na razpolago......l.2019, 1 lastnik, 7200km, pa ogromno dodatne opreme

20220412_181724-02.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Prijatelj se je odlocil menjati motor.

Prodaja Tracerja ohranjenega v nulo, brez ene same praske ali bohnedaj poskodbe.

Vseh devet servisov je delal isti serviser, najprej privat Servis Primec, nato pri Španu.

Zadnji je bil pred kakim mesecem na 80.000km.

Vzmetenje je postimano, vse ostalo je pa itak ok.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17957663&display=Yamaha Tracer 900

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni, zanima me, ce ima se kdo izkusnjo podobno izkusnjo z tracerjem (2015). Namrec med voznjo v naselju, ko drzim motor na obratih, motor kot da trese-pocukava. Kot da je hitrost premajhna za motor (vozim v 2/3 v naselju). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, marko465 pravi:

Pozdravljeni, zanima me, ce ima se kdo izkusnjo podobno izkusnjo z tracerjem (2015). Namrec med voznjo v naselju, ko drzim motor na obratih, motor kot da trese-pocukava. Kot da je hitrost premajhna za motor (vozim v 2/3 v naselju). 

veriga je ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kot je že omenil Snečer.... veriga (morda neenakomerno pretegnjena) ... preveri napetost verige (če je slučajno preveč ohlapna)... preveri gumi "amortizerčke" v pestu verižnika na zadnjem kolesu, če imajo "luft"....itd.

Zdaj za 3 valjne motorje ne vem, ker že dolgo nisem peljal nobenega... ampak pri V2 cuka-ruka, če je premalo obratov, pri 4 valjnem motorju pa lahko praktično voziš v 6. brzini skoraj da na štant gasu, pa nič ne ruka-cuka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga je okej ja. Je pa res da je na dolocenih delih merjenja, malce bolj ohlapna, ampak ni velikega odstopanja.

A te gume-amortizercki se obrabijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, marko465 pravi:

Veriga je okej ja. Je pa res da je na dolocenih delih merjenja, malce bolj ohlapna, ampak ni velikega odstopanja.

A te gume-amortizercki se obrabijo?

Če se to dogaja, ko voziš enakomerno in ne ko pospešuješ, je gotovo veriga. Manj verjetno so tiste gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če daš motor na stojalo in vrtiš zadnje kolo (na roke) in če se veriga neenakomerno poveša in zateguje... je veriga pretegnjena ali neenakomerno obrabljena.

... to lahko tudi preveriš na zadnjem verižniku. Verigo z dvemi prsti primeš zadaj na verižniku (zadaj... ne zgoraj ali spodaj ali kje vmes) in potegneš verigo nazaj. Veriga lahko odstopi od verižnika kak mm največ... če jo potegneš več in za seboj še potegne kak členek ali dva, je verižni set zanič. In poskusi na več mestih verige, da vidiš, če je različno odstopanje na različnih delih verige.

...veriga se tudi ne sme "upogibati" levo -desno..... mora biti čim bolj toga.

 

...ekola... sem ti poiskal en lep filmček, da ne pišem preveč....

 

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je kaj razlike, če greš isto hitro, le prestavo nižje?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga ozadaj ne odstopi, ima pa na dolocenih mestih malo vec lufta (gor,dol), kar je normalno. Ne, enako je 2,3 prestava @DAMI34. So mi la v delta team krsko rekli, da je to normalno za 3-cilindre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, marko465 pravi:

Veriga ozadaj ne odstopi, ima pa na dolocenih mestih malo vec lufta (gor,dol), kar je normalno. Ne, enako je 2,3 prestava @DAMI34. So mi la v delta team krsko rekli, da je to normalno za 3-cilindre.

Tale 3 valjnik je zelo prožen, vozil sem 2 tracera, tudi skozi naselje, pa nič kaj ne cuka. 

Kaj si prej vozil? V8 :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namreč običajno je da nekje na 50km, ko je malo gasa motor rahlo cuka, ker zategne verigo, pa popusti, pa gumice mal kompenzirajo. Mogoče je za odtenek ohlapna in se pozna. Važno, da ni nekega tresenja pri normalni vožnji izven naselja. 

Kolk km ma veriga?

ps. 50km/h greš zlahka v 4 brzini

pred 5 minutami, Snečer pravi:

Tale 3 valjnik je zelo prožen, vozil sem 2 tracera, tudi skozi naselje, pa nič kaj ne cuka. 

Kaj si prej vozil? V8 :) 

občutek cukanje je zlo relativen pojem :P eni bolj občutijo, drugi nič. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, marko465 pravi:

Pozdravljeni, zanima me, ce ima se kdo izkusnjo podobno izkusnjo z tracerjem (2015). Namrec med voznjo v naselju, ko drzim motor na obratih, motor kot da trese-pocukava. Kot da je hitrost premajhna za motor (vozim v 2/3 v naselju). 

... katerih obratih?

ena od verjetnih razlag:

.. če se pelješ zelo počasi pri skoraj "štant gasu", na primer... praktično brez motorne moči, elektronika dela svoje in vbrizgava gorivo, kolikor ga pač vbrizgava... ... ko pa pade malo hitrost in s tem tudi obrati, pa hoče elektronika malo "špricniti", da vzdržuje željene obrate...in potem lahko nastane to cukanje- zaganjanje...

...če je to - to... eno brzino nižje, pa malo več obratov, pa probaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Zivnorc pravi:

... katerih obratih?

ena od verjetnih razlag:

.. če se pelješ zelo počasi pri skoraj "štant gasu", na primer... praktično brez motorne moči, elektronika dela svoje in vbrizgava gorivo, kolikor ga pač vbrizgava... ... ko pa pade malo hitrost in s tem tudi obrati, pa hoče elektronika malo "špricniti", da vzdržuje željene obrate...in potem lahko nastane to cukanje- zaganjanje...

...če je to - to... eno brzino nižje, pa malo več obratov, pa probaj...

v bistvu na sdgt je bilo eno brzino višje. 57km/h je manj cukal v četrti kot v tretji. Drgač sem mu pravkar isto zgoraj napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, marko465 pravi:

So mi la v delta team krsko rekli, da je to normalno za 3-cilindre.

Sej bi se smejal, če bi ti to rekel kakšen mesar. Da ti to rečejo v KK je za jokat.

S takimi izjavami se na hitro znebijo nepotrebnega servisiranja. Cuka 1 valnjik. 

Tracer nič ne cuka. Če imaš pravilno nastavljeno verigo, je potem nekaj drugega narobe. Agregat je zelo prožen. 

Najbolje bi bilo, če maš kakega kolega motorista, pa naj še on poizkusi. Težko je preko interneta definitar kaj je zate cukanje, lahko, da je zame čisto nekaj drugega. Drugače pa do kakega serviserja, ki mu zaupaš. Sam se pooblaščencev izogibam. Velika večina nategunov, instant količinsko servisiranje za čimvečje zaslužke.


Meni se je enkrat zgodilo, da ko sem 4 valni motor prpeljal iz servisa, so mi pozabili natakniti 1 kabel na svečko, in je motor cukal. Ko so mi nataknili nazaj je blo BP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, marko465 said:

Ne, enako je 2,3 prestava @DAMI34. So mi la v delta team krsko rekli, da je to normalno za 3-cilindre.

Jaz se vozim s tem tricilindrskim motorjem 50 km/h v peti prestavi, včasih celo v šesti, pa nič ne trese in pocukava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!