Jump to content

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Recommended Posts

pred 3 urami, HyperJack pravi:

Problem je v tem, da če dam kufer dol, je situacija povsem ista. Ker naj bi nosilec podrl geometrijo motorja, kar je totalna bedarija. 

Da bi sama nosilna plošča podrla vozne lastnosti je malo jagrska. Če bi bila popolnoma brez odprtin predstavlja ploščo 25 x 30 cm in to v skoraj vodoravni legi. Ker pa ima verjetno kar nekaj izrezov, je te površine še bistveno manj in  da bi delovala kot spojler oz. krilo je malo verjetno.

Vem pa, da ob solo vožnji z kovčkom lahko pride do nemirnosti motocikla pri višji hitrosti. Sam sem testiral z Givi Trekker 46 in Maximo 52. Ugotovitev, da škatlasta oblika Trekker46 bistveno slabše vpliva na solo vožnjo, kot ovalna večja Maxima, dočim pri vožnji v dvoje ni omembe vredne razlike.

Link to comment
Share on other sites

Ob 5. 10. 2021 ob 13:44, HyperJack pravi:

Problem je v tem, da če dam kufer dol, je situacija povsem ista. Ker naj bi nosilec podrl geometrijo motorja, kar je totalna bedarija. 

Sicer nisem neka "referenca", vendar se še meni zdi to kar neki..... Kar pa bi omenil je, da se ta motor v dvoje dosti, ampak res dosti lepše pelje kot, če sem sam....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ob 5. 10. 2021 ob 12:27, HyperJack pravi:

Prosim za pomoč. Pri moji 2019 sem montiral zadnji nosilec + kovček GIVI.

Od takrat motorja ne morem več vozit. Pač je vozen...ampak men to ni sprejemljivo. Od 50 km/h naprej so prisotne vibracije na krmilu, če izpustim krmilo ga začne nenormalno tresti.

Sem mislil, da so D222 fuč, pa sem investiral v nove gume...rezultat isti.

Na servisu mi je rekel, da sem z namestitvijo nosilca podrl ciklistiko...pa da v navodilih tudi piše, da med vožnjo ne smeš dat rok iz krmila...:fyou:

Sem že na meji, da bi prodal ta riž.

Vozim cestno enduro s cross gumami - nezbalansiranimi, s 40 kil opreme v platnenih kufrih, pa se 100x lepš pelje.

Kakšna ideja kaj naredit? Prodat nosilec za kovček al prodat motor?

@HyperJack si kaj rešil, ali ugotovil kaj je bilo?

Link to comment
Share on other sites

pred 29 minutami, skalar36 pravi:

@HyperJack si kaj rešil, ali ugotovil kaj je bilo?

motor mora menjat, pa bo vse ok :P

(beri izgovor pred bejbo zakaj bo menjal )

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 5. 10. 2021 ob 13:44, HyperJack pravi:

Problem je v tem, da če dam kufer dol, je situacija povsem ista. Ker naj bi nosilec podrl geometrijo motorja, kar je totalna bedarija. 

Meni so se pri prejsnjem motorju tudi pojavili tresljaji tam nekje pri 60km/h. Vulkanizer mi je rekel, da naj probam dat zadnji kovček dol in res jih ni bilo več.

Vendar nisem želel biti brez kovčka in sem kmalu zatem menjal sprednjo gumo, potem je bilo pa v redu.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, DAMI34 pravi:

motor mora menjat, pa bo vse ok :P

(beri izgovor pred bejbo zakaj bo menjal )

 

Men jih pocasi zmankuje. Izgovorov. :naughty:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 5. 10. 2021 ob 16:34, DAMI34 pravi:

jaz ne verjamem, da lahko en nosilec kufra podere geometrijo. sicer pa: dol ga vrži pa preveri.

Ne vem kako je na tvoji tracerki vpet, ampak če gledam tole fotko, ne igra nosilec nobene vloge. 

edino kar lahko narediš in to moram jaz obvezno, ko dam stranske kufre , da je spet enako kot bi vozil solo, da povečam prednapetost. Kar je logično mar ne...ampak sama teža nosilca..no mogoče, kak klik, več pa ne

 

 

To pomeni, da fedro zategnes bolj skupaj ali odtegnes - prednapetost.

Ce si solo, jo namrec odtegnes. 

Izrazi ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 5. 10. 2021 ob 12:27, HyperJack pravi:

Prosim za pomoč. Pri moji 2019 sem montiral zadnji nosilec + kovček GIVI.

Od takrat motorja ne morem več vozit. Pač je vozen...ampak men to ni sprejemljivo. Od 50 km/h naprej so prisotne vibracije na krmilu, če izpustim krmilo ga začne nenormalno tresti.

Sem mislil, da so D222 fuč, pa sem investiral v nove gume...rezultat isti.

Na servisu mi je rekel, da sem z namestitvijo nosilca podrl ciklistiko...pa da v navodilih tudi piše, da med vožnjo ne smeš dat rok iz krmila...:fyou:

Sem že na meji, da bi prodal ta riž.

Vozim cestno enduro s cross gumami - nezbalansiranimi, s 40 kil opreme v platnenih kufrih, pa se 100x lepš pelje.

Kakšna ideja kaj naredit? Prodat nosilec za kovček al prodat motor?

Na enih motorjih sem kar imel tezave s kufrom, ja. Deluje kot jadro in vse vibrira...sploh nad 100 km/h mi zadeva ni bila vsec. Se mi pa zdi, da je to bolj problem na motorjih, ki imajo vzdignjen rep. 

 

Kakorkoli ze, tudi sam sem dal nosilec Givi gor na svojega Tracerja 700 in ugotovil, da se je motor zaradi dodatne teze zadaj malce posedel....torej zadnji del je sedaj tezejsi sigurno za ene 3 kg (nosilno plosco imam plasticno Givi). Cudil sem se, zakaj proizvajalec GIVI res ne nude alu izvedbe za nosilce kovckov.

 

No...geometrija se res spremeni, za malenkost....to lahko potrdim, ker je v osnovi Tracer 700 lahek in se vsak kg pozna. V bistvu pa je zadnji amortizer delan za mojo tezo 95 kg z opremo (pri dajanju podatkov sem se zmotil za 3 kg), pac se nisem tocno zvagal. Zato s temi dodatnimi kg montiranega nosilca pridem zelo blizu nastavljeni tezi amortizerja...in verjeli ali ne...moped se pelje se bolje, se boljsi grip imam 😋

Link to comment
Share on other sites

Se moram popraviti, bolj kot za spremembo geometrije gre tukaj za spremembo porazdelitve teze med prednjim in zadnjim kolesom. Torej dodatnih 5 kg ali koliko je ze tezak nosilec za Givi si dal na zadnji konec motorja in s tem povecal vzmeteno tezo zadaj.

 

Ce imas zadnji amortizer se originalen, ga vrzi stran. Ni vreden piskavega oreha         😁  

Sam bi poskusil fedro na amortizerju zategniti za en hod vec. Pa sag in rebound si nastavi po pravilih, potem pa prilagodi na svoj stil voznje.

Link to comment
Share on other sites

pred 45 minutami, spartanbp pravi:

 

 

, zakaj proizvajalec GIVI res ne nude alu izvedbe za nosilce kovckov.

 

 

2130FZ.jpg

Ali to ni Al nosilna plošča?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 29 minutami, raza pravi:

2130FZ.jpg

Ali to ni Al nosilna plošča?

Zgornja nosilna plosca je iz ABS plastike, kot so vse pri Mono-lock sistemu Givija, predvideval sem, da HyperJack meni spodnjo podporno plosco (ta je tezka kot svinec iz zeleza). Stranski nosilci, ki drzijo spodnjo in zgornjo plosco so tudi iz zelezja. Nic aluminija. Glede na ceno Givi sistema, bi lahko reskirali kaksen 6061 ali 7035 aluminij.

Nosilna plosca za Monokey je drazja, odvisna je pa tudi od kovcka. Nosilno plosco si kupis posebej in prisparas pri tezi, to je ta.

Screenshot_20211024-225553~2.png

Edited by spartanbp
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, raza pravi:

2130FZ.jpg

Ali to ni Al nosilna plošča?

Zgornja nosilna plosca je iz ABS plastike, kot so vse pri Mono-lock sistemu Givija, predvideval sem, da HyperJack meni spodnjo podporno plosco (ta je tezka kot svinec iz zeleza). Stranski nosilci, ki drzijo spodnjo in zgornjo plosco so tudi iz zelezja. Nic aluminija. Glede na ceno Givi sistema, bi lahko reskirali kaksen 6061 ali 7035 aluminij.

Spodnji nosilec je pa taksen...tezak kot svinec. 

PXL_20211024_205942349.jpg

Edited by spartanbp
Link to comment
Share on other sites

Ta spodnja nosilna plošča na vozne lastnosti nima prav nobenega vpliva, saj v smislu aerodinamike ne. So pa morali primerno ojačati zadek, ker je v osnovi neprimerno grajen za nošenje prtljage.

Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, spartanbp pravi:

Zgornja nosilna plosca je iz ABS plastike, kot so vse pri Mono-lock sistemu Givija, predvideval sem, da HyperJack meni spodnjo podporno plosco (ta je tezka kot svinec iz zeleza). Stranski nosilci, ki drzijo spodnjo in zgornjo plosco so tudi iz zelezja. Nic aluminija. Glede na ceno Givi sistema, bi lahko reskirali kaksen 6061 ali 7035 aluminij.

Nosilna plosca za Monokey je drazja, odvisna je pa tudi od kovcka. Nosilno plosco si kupis posebej in prisparas pri tezi, to je ta.

Screenshot_20211024-225553~2.png

to je monolock sistem :)

saj lahko od drugih kupiš alu monokey plato

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, Snečer pravi:

to je alu oz zelezo, da

monokey

To je Al. Mam tako ploščo že 8 let.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, spartanbp pravi:

To pomeni, da fedro zategnes bolj skupaj ali odtegnes - prednapetost.

Ce si solo, jo namrec odtegnes. 

Izrazi ;)

 

 

spremeniš prednapetost :P

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, spartanbp said:

Se moram popraviti, bolj kot za spremembo geometrije gre tukaj za spremembo porazdelitve teze med prednjim in zadnjim kolesom. Torej dodatnih 5 kg ali koliko je ze tezak nosilec za Givi si dal na zadnji konec motorja in s tem povecal vzmeteno tezo zadaj.

 

Ce imas zadnji amortizer se originalen, ga vrzi stran. Ni vreden piskavega oreha         😁  

Sam bi poskusil fedro na amortizerju zategniti za en hod vec. Pa sag in rebound si nastavi po pravilih, potem pa prilagodi na svoj stil voznje.

Zadaj nekaj kilogramov več (zaradi kovčka), spredaj manj zaradi zamenjave izpuha in krivin,.. iz motorja narediš gliser. :)

Uteži v tank torbo pa bo uravnotežen. :P  

 

15 hours ago, spartanbp said:

V bistvu pa je zadnji amortizer delan za mojo tezo 95 kg z opremo (pri dajanju podatkov sem se zmotil za 3 kg), pac se nisem tocno zvagal. Zato s temi dodatnimi kg montiranega nosilca pridem zelo blizu nastavljeni tezi amortizerja...in verjeli ali ne...moped se pelje se bolje, se boljsi grip imam 😋

Med polno in prazno posodo za gorivo je 10 kg+ razlike, to tudi upoštevaš in kompenziraš med vožnjo? 

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, XTR pravi:

 

 

Med polno in prazno posodo za gorivo je 10 kg+ razlike, to tudi upoštevaš in kompenziraš med vožnjo? 

Problem je, da je to dodatna teža na skrajnem zadnjem delu in celo še za njim :hmm: Kakorkoli že, sam imam grip boljši. Dobro pa, da si vprašal....motor najbolje leži na cesti, ko imam enih 7 do 10 l bencina v tanku :smoke: 

Kolegu, ki ima Tracer 900 pa svetujem, naj si zamenja amortizer. Čudi me sploh, da se še kakšen stari Tracer 900 vozi z originalnim amortizerjem. Nosilnost na tem modelu je bila namreč celo manjša kot na starem Tracerju 700. To tudi pove vse o kvaliteti amortizerja, ki ni drugega kot le okras...tastara MT09 pa je tako bila nevozna. Jo ima kolega.

Link to comment
Share on other sites

pred 48 minutami, spartanbp pravi:

.tastara MT09 pa je tako bila nevozna. Jo ima kolega.

Čudno, da nas je šlo toliko na led....2017 NO PROBLEM at all....

Link to comment
Share on other sites

pred 57 minutami, tomaz69 pravi:

Čudno, da nas je šlo toliko na led....2017 NO PROBLEM at all....

Zato, ker je bil motor poceni...

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, spartanbp pravi:

Problem je, da je to dodatna teža na skrajnem zadnjem delu in celo še za njim :hmm: Kakorkoli že, sam imam grip boljši. Dobro pa, da si vprašal....motor najbolje leži na cesti, ko imam enih 7 do 10 l bencina v tanku :smoke: 

Kolegu, ki ima Tracer 900 pa svetujem, naj si zamenja amortizer. Čudi me sploh, da se še kakšen stari Tracer 900 vozi z originalnim amortizerjem. Nosilnost na tem modelu je bila namreč celo manjša kot na starem Tracerju 700. To tudi pove vse o kvaliteti amortizerja, ki ni drugega kot le okras...tastara MT09 pa je tako bila nevozna. Jo ima kolega.

2 komada tracer 900 prvi model sem vozil, razen slabega sedenja in s tem slabšega položaja na motorju, so bile vozne lastnosti v solo povsem na nivoju, enako tudi zavore.

Če pa ti čutiš, da je zadaj 3kg več pa kapo dol :) kaj se na vsakem postajališču ustavljaš in nastavljaš vzmetenje?

Bolj moteče in smrtno nevarno je bilo woblanje, ne bi verjel, če ne bi videl... AC, velika hitrost. Smo morali malo ustavit in zadihat.

Ta del pa me je hudo zmotil.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami, Snečer pravi:

2 komada tracer 900 prvi model sem vozil, razen slabega sedenja in s tem slabšega položaja na motorju, so bile vozne lastnosti v solo povsem na nivoju, enako tudi zavore.

Če pa ti čutiš, da je zadaj 3kg več pa kapo dol :) kaj se na vsakem postajališču ustavljaš in nastavljaš vzmetenje?

Bolj moteče in smrtno nevarno je bilo woblanje, ne bi verjel, če ne bi videl... AC, velika hitrost. Smo morali malo ustavit in zadihat.

Ta del pa me je hudo zmotil.

Le komentiram post clana foruma, ki ima woblanje nad 50 km/h le zato, ker si je vgradil nosilec kovcka. 

 

Smrtno nevarno. Kaj si pa mislim o Yamahinem originalnem vzmetenju, pa sem tako spisal ze vec strani :)

 

Jaz cutim vsako malenkost, sem bolj perfekcionista in ce moped ni poslihtan v nulo, me kar mine do voznje ;)

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, spartanbp pravi:

Problem je, da je to dodatna teža na skrajnem zadnjem delu in celo še za njim :hmm: Kakorkoli že, sam imam grip boljši. Dobro pa, da si vprašal....motor najbolje leži na cesti, ko imam enih 7 do 10 l bencina v tanku :smoke: 

Kolegu, ki ima Tracer 900 pa svetujem, naj si zamenja amortizer. Čudi me sploh, da se še kakšen stari Tracer 900 vozi z originalnim amortizerjem. Nosilnost na tem modelu je bila namreč celo manjša kot na starem Tracerju 700. To tudi pove vse o kvaliteti amortizerja, ki ni drugega kot le okras...tastara MT09 pa je tako bila nevozna. Jo ima kolega.

znan problem iz te teme. @krucymucyima zadevo fantastično rešeno, pa še nekateri drugi. (od zlatih šwedov, do wilbersov)

@HyperJackje prijavil problem samo z dodanim nosilcem. Ni gor kovčka nič. Ker je moto profič, vešč šraufanja mu absolutno verjamem. Mogoče je samo preobčutljiv za nekatere zadeve, čeprav vem da se je v dvoje peljal tudi preden je namestil nosilec (beri samo in zgolj nosilec 5kg max ccca), da je tracerka podvržena problemom shimmija, da ima preslabo dimenzinorano vzmetenje, ter zadnjo nihajko pa itak vemo.

Link to comment
Share on other sites

pred 33 minutami, Snečer pravi:

2 komada tracer 900 prvi model sem vozil, razen slabega sedenja in s tem slabšega položaja na motorju, so bile vozne lastnosti v solo povsem na nivoju, enako tudi zavore.

Če pa ti čutiš, da je zadaj 3kg več pa kapo dol :) kaj se na vsakem postajališču ustavljaš in nastavljaš vzmetenje?

Bolj moteče in smrtno nevarno je bilo woblanje, ne bi verjel, če ne bi videl... AC, velika hitrost. Smo morali malo ustavit in zadihat.

Ta del pa me je hudo zmotil.

ti pride več ksno, je reku naš primorski plagiator :P

wobl al shimmmy je prav posledica slabe konstrukcije, podhranjenega vzmetenja, ki ne prenese moči agregata.

Ampak, to naj bi bil, vsaj kar vem problem prvih modelov. Men je bila odvratna itak takoj ko sem jo poeljal. Moped ni slab, je pa "cigu migu" :P

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!