Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Tukaj je lepo videno kako začne premikat krmilo nekje od 20 sekund naprej sicer je to z kovčkom.

 

 

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj je lepo videno kako začne premikat krmilo nekje od 20 sekund naprej sicer je to z kovčkom.

 

 

vzmetenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj je lepo videno kako začne premikat krmilo nekje od 20 sekund naprej sicer je to z kovčkom.

 

 

Pred leti sem si zaželel na svojem vstromu cestne gume.

Motor je v ovinkih zelo lepo ležal, v vožnji naravnost pa ena sama katastrofa.

Sreča, da je bil prodajalec toliko vredu in gume vzel nazaj.

Nazaj sem namontiral bolj enduro gume in vse je bilo super.

Zanimivo mi je bilo to, da so nekateri imeli na vstromih enake gume (cestne) pa se niso pritoževali.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bemti al to niso heci, da ti takole začne trest spredn konc pr taki brzini... v kolikor je to težava pri vseh Tracerjih bo treba najdit neko rešitev, ker drugače je motor res nevozen pri visokih hitrostih. 

 

jany tebi tut tak trese ??

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

vzmetenje

 

Lih sem prišel iz sevisa siccer nisem bil z motorjem in je rekel mehanik da bomo probali nastavit tako da mi bo malo teže spustil naprej.

 

bemti al to niso heci, da ti takole začne trest spredn konc pr taki brzini... v kolikor je to težava pri vseh Tracerjih bo treba najdit neko rešitev, ker drugače je motor res nevozen pri visokih hitrostih. 

 

jany tebi tut tak trese ??

 

Ne tako dosti kot tukaj ne trese ker tukaj piše da je še kovček gor, meni trese tolko da čutim na rokah, ko se dam čisto naprej ter bolj močno zagrabim gre 200 brez problema. 

 

Če si prebereš FJ 09 forum hitro najdeš to "težavico" in eden je opisal da je montiral stabilizator in od takrat je motor pri miru kot skala.

 

Kot sem videl jih pa vsi spustijo spredaj malo dol in je zadeva ok. Nekateri to čutijo pa jih ne moti.

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v soboto imam namen narediti daljšo turo pa se bom probal peljat za kratek čas 150-200 pa, da vidim kakšen bo filing neki pretiravat nočem glede na to, da ima motor 150km za sabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uff, tole pa oreng premika balanco, to zna bit precej nevarno.

Tudi če ima zadnji kovček gor (topcase), ni šans da bi takole treslo. Ne sme.

Jaz sem imel na svojem Z750 tudi zadaj topcase, pa tud če sem se peljal 230km/h, ni niti malo treslo, zamikao balance, pa ima Z750 sigurno slabše vzmetenje od tracerja. In veliko ljudi ima na svojih motorjih zadnji kovček gor, pa se ne dogaja tole, zadnji kovček je meni edino upor delal, torej malo nižja končna hitrost, to je pa tudi blo vse. Tudi v hitrih ovinkih je blo skoraj isto, kot brez kovčka.

Zanimivo tole.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj je lepo videno kako začne premikat krmilo nekje od 20 sekund naprej sicer je to z kovčkom.

 

So to stranski kovčki? tudi TDM je s stranskimi kovčki nekje nad 150-170 začela plesati ali plavati....brez njih ni bilo problema, tudi samo s top case je šlo nad 200 brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lih sem prišel iz sevisa siccer nisem bil z motorjem in je rekel mehanik da bomo probali nastavit tako da mi bo malo teže spustil naprej.

 

 

Ne tako dosti kot tukaj ne trese ker tukaj piše da je še kovček gor, meni trese tolko da čutim na rokah, ko se dam čisto naprej ter bolj močno zagrabim gre 200 brez problema. 

 

Če si prebereš FJ 09 forum hitro najdeš to "težavico" in eden je opisal da je montiral stabilizator in od takrat je motor pri miru kot skala.

 

Kot sem videl jih pa vsi spustijo spredaj malo dol in je zadeva ok. Nekateri to čutijo pa jih ne moti.

Če bi men tak delalo, bi ga spustil spredaj dol. Vse kaže kot slabo stabiliziran prednji konec, pa potem kot bi hotel moped jadrati. Je pa tu več vzrokov, lahko se tut zadnji konec preveč poseda (dok je v garanciji imajo da zrihtajo pa pika)....mislm pojma nimam, sam zadeva ni v redu in tak ne sme delati.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nočem bit pameten, ker nisem kak poznavalec. A tale "voblanje" je identično moji bivši Yamahi XT660R pri hitrosti od120-160-zaradi premehkega vzmetenja. Zato se jaz strinjam z Damijem, da je verjetno krivo vzmetenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi rekel, da ima tu kovček kar veliko vlogo, sploh če je voznik sam na motorju. Okoli 140 km/h je najslabše. Če je prisotna sopotnica efekt izginile, če pa odstraniš kovček, pa tudi.

Ko si sam na motorju je kovček ravno toliko za teboj, da ujame zračne tokove, ki zaobidejo telo. Ti zgoščeni tokovi potem poskušajo zaobiti še kovček in odvisno od lege telesa spredaj udarjajo enkrat levo, enkrat desno v kovček in nihanje motocikla je tu. Potem skušaš kompenzirati nihanje in običajno še poslabšaš situacijo.

Če se to tresenje pojavlja kadar si sam in brez kovčka, je potrebno spremeniti nastavitve vzmetenja, tlak v pnevmatikah ali špuro. Ne slepo verjeti predpisanemu tlaku, recimo 2,5 spreda in 2,9 zadaj. Lahko se poigraš z malo nižjim tlakom, ali kakšno desetinko višjim. Skratka poigravanje z nastavitvami, vendar ko testiraš vedno samo z eno novo nastavitvijo, svinčnikom in beležko!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi rekel, da ima tu kovček kar veliko vlogo, sploh če je voznik sam na motorju. 

Ja, sigurno gre za aerodinamiko...kovčki so nasploh problem, če je premalo zaščite spredaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ohlins za MT-09

 

 

 

Ni mi jasno, da bi bil lahko tako hvaljen motor dejansko tako nevozen ziher bi v kakšnem testu izpostavili ta problem.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Progresivne vzmeti pa drugo olje, po možnosti še malenkost spustit sprednji del pa bi moral špilat bp. Tako nihanje sem jaz imel na endurci, po menjavi olja in menjavi vzmeti, brez nizanja sprednjega dela je blo kot noč in dan v pozitivno, nič več plavanja, samo potem je bilo pa čutit zadnji del :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole woblanje s kufrom zna bit razlog zakaj tracer nima nobenga nosilca za kufr plato ali kaj podobnega serijsko.   Samo v razmislek. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole woblanje s kufrom zna bit razlog zakaj tracer nima nobenga nosilca za kufr plato ali kaj podobnega serijsko. Samo v razmislek.

Yamaha ima že stranske in tudi nosilec za top case v ameriki se že prodaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha ima že stranske in tudi nosilec za top case v ameriki se že prodaja.

pri nas tudi, kompleten s tremi kovčki  danes viden v salonu  :grim

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno so japončki naredil motor.....za avtošole....kjer se vozi po predpisih  :grim  :smoke:

 

Resno pa.....ni fino odkartat 10 jurjev, pol se pa zajebavaš z nastavitvami in testiranji... :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Sej dejansko si moreš vsak motor nastavit ker nismo vsi enaki jaz tu ne vidim težav. Najlepše je če lahko z nastavitvami potem vse rešiš.

Na z750 smo rabli 2-3 dni za nastavit amortizacijo da je špilalo v nulo.

Na motocrossu ga še nisem uspel nastavit ki noben nima pojma še nastavljat zračne vilice.

To težavo sem pač opazil in deliv z vsemi ker pač ne vidim čara v tem da motor hvalim da je oh in sploh če pa neka težava je.probal jo bom čimprej rešit pa tudi če bo treba amortizerje podirat ker celota kot motor je odličen vsaj zame.

Bolj je zanimivo da res noben novinar tega ne opazi jaz kot frišen motorist to opazim.

Če pa katerega bodočega kupca to moti bo pač kupu neki drugega.

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri nas tudi, kompleten s tremi kovčki  danes viden v salonu  :grim

so mu obesili izgovore :grim , zakaj ga vobla

na svojem motorju mam vse kufre vedno in povsod gor, je pa grd in ne voblarski :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam vem, da v kolikor bom imel tudi takšne probleme ne mislim dat niti € in iskati nekih rešitev nej motor zrihtajo kot se šika čumu potem 3 leta garancije ?? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo sta se vžgala :) jaz pravim, da V nič ne wobla, tudi če pustiš default na 75kg.

Pri neki normalni jaz ne opažam praktično nobene razlike med mojo težo pred in po dieti. Pri 150-180 prav tako ne wobla.

 

Drugo pa je če te "moti" kakšno plavanje zaradi večje teže pa si želiš nastaviti. Isto je z avtomobili, ko mate obtežene, a tam tudi fedre napenjate? :)

 

---------------------

 

Mene resnično čudi, da pri Yamahi kaj takega ne bi odkrili, motor se je ja testiral itd. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. Isto je z avtomobili, ko mate obtežene, a tam tudi fedre napenjate? :)

 

 

 

Jao, kakšna primerjava. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!