Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Danes sem prvič vidu prenovljeno Tracerko. Matr se mi dopade. :wub: Naslednji teden bodo testnega registrirali, bo treba sprobat pa da vidimo. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, JamesTheMan pravi:

Danes sem prvič vidu prenovljeno Tracerko. Matr se mi dopade. :wub: Naslednji teden bodo testnega registrirali, bo treba sprobat pa da vidimo. :blush:

Pri katerem prodajalcu pa bodo imeli testnega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Janezs pravi:

Pri katerem prodajalcu pa bodo imeli testnega?

KMC jo majo tud. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@RoKsOn-Z750 za koliko si ga dobil, če ni skrivnost? Si plačal polno ceno, ali se je dalo dobit kaj popusta? :D Koliko si visok? V salonu mi je nastavil sedež na najvišjo višino in mi je po višini ustrezala, edino glede vetrne zaščite še ne morem rečt. Matr se je težko odločit. :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/19/2018 at 11:08 PM, tomaz69 said:

Ali bi pasal sedež od 2018 na model 2017 - MT-09 Tracer?

Ne. Sem poskusil nataknit zadnjega na mojo 2017 in ne gre, ker je zadnji del bolj špičast... Pol pa sprednjega nisem niti probaval...

Popravljeno . Popravil C eagle
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj to pomeni z lahkoto do tack? Tako kot FZ1, FZ8 in ostalo? 

Ker ce ja, potem je zopet neuporabno in nepremisljeno narejeno? 

Kaj drgne naslednje ce tiste vijake odstranis? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, krucymucy said:

Kaj to pomeni z lahkoto do tack? Tako kot FZ1, FZ8 in ostalo? 

Ker ce ja, potem je zopet neuporabno in nepremisljeno narejeno? 

Kaj drgne naslednje ce tiste vijake odstranis? 

Na levi strani definitivno centralc...:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednapetost zadnje vzmeti mora biti pravšnja, drugače se motor preveč posede in lahko podrsa centralno stojalo. Na centrlnem stojalu je gumica, ko jo boste odstranili se centralec nekoliko dvigne navzgor in ne boste imeli problemov. Gumico nadomestiš s kakšnim lepilnim trakom. Pa ne bit take reve, zadnja guma mora it do roba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/5/2018 at 8:39 PM, JamesTheMan said:

@RoKsOn-Z750 za koliko si ga dobil, če ni skrivnost? Si plačal polno ceno, ali se je dalo dobit kaj popusta? :D Koliko si visok? V salonu mi je nastavil sedež na najvišjo višino in mi je po višini ustrezala, edino glede vetrne zaščite še ne morem rečt. Matr se je težko odločit. :huh:

Sem klical na različne konce glede popusta. Nekje so bili zelo togi in so rekli, da je cena taka kot je in ni popustov (Delta Team), v KMC so obljubili cca 200€, ki jih lahko porabiš za nakup opreme, enako sem dobil tudi v BS Centru kjer sem potem tudi kupil.

Jaz imam sedež na spodnji poziciji, visok sem pa 175 cm. Če se na sedežu premaknem bolj nazaj je vetrna zaščita mnogo boljša, skoraj popolna ampak mi tak položaj na sedežu ne ustreza...

Glede nagiba je pa šlo do roba gume na levi strani kjer sem prišel do tačk. Ne morem pa rečt kaj bi drsalo naslednje, če bi odstranil vijake pod tačkami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, Gonca said:

. Pa ne bit take reve, zadnja guma mora it do roba.

Zadnja guma gre do roba precej hitro, za sprednjo rabis malo vec. Problem je ko v dolocenih nepredvidljivih situacijah pride do tega, da rabis nekaj vec naklona in zacne nekaj drgniti po tleh.

Na CB1000R mi je zagrabil izpusni kolektor po tleh. Koncalo se je samo z rjavo crtico.

gs_front.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se kaj obnesejo te mehke stranske torbe na Tracerki? Pri prenovljenem modelu so nosilci že integrirani na motorju, tako da drugih torb ali kovčkov ne moreš uporabiti. Par originalnih mehkih torb pa nanese caa. 400eur. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, JamesTheMan said:

Kako se kaj obnesejo te mehke stranske torbe na Tracerki? Pri prenovljenem modelu so nosilci že integrirani na motorju, tako da drugih torb ali kovčkov ne moreš uporabiti. Par originalnih mehkih torb pa nanese caa. 400eur. 

Kako ne moreš met drugih torb?? Bodo že kakšno rešitev pogruntali, brez skrbi ..

Jaz sem imel mehke, pa sem zamenjal. Zato ker so prepuščale vodo (moraš vse v notranje torbe zlagat), zato ker ona zadrga ni ravno extra varna pred morebitnim tatičem in zaradi litraže. So pa svetovno pasale k obliki tracerja .. govorim pa za prejšnji model, ne 2018..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem prav razumel prodajalca in glede na to da ima nova Tracerka že integrirane nosilce za stranke torbe, ne moreš dati drugih torb ali kovčkov, samo originalne. Glede prepuščanja vode je pa sranje, bi moral prvo zložiti v vrečo (npr. za kajak) in šele potem vse skupaj v kufer. 

Rezultat iskanja slik za yamaha tracer 900 2018 side cases

Popravljeno . Popravil JamesTheMan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, JamesTheMan said:

Glede prepuščanja vode je pa sranje, bi moral prvo zložiti v vrečo (npr. za kajak) in šele potem vse skupaj v kufer. 

Dobiš zraven innerbage, nepremočljive, ampak ... mi je šlo na k. vseskup.

Včasih samo namečeš not stvari (predvsem proti koncu potovanja), pol pa te kakšna ploha kje dobi .. je življenje lažje, če tesni kot treba. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, JamesTheMan pravi:

Če sem prav razumel prodajalca in glede na to da ima nova Tracerka že integrirane nosilce za stranke torbe, ne moreš dati drugih torb ali kovčkov, samo originalne. Glede prepuščanja vode je pa sranje, bi moral prvo zložiti v vrečo (npr. za kajak) in šele potem vse skupaj v kufer. 

Rezultat iskanja slik za yamaha tracer 900 2018 side cases

zihr bo 3P univerzalni sistem tudi za 2018 model

http://www.shad.es/en/shad-world/products/fittings/yamaha/tracer-900/c12mar2mod642/

shad7960.pdf

Je možno, da celo od 2017 paše na 2018, v glavnem proizvajalci zamujajo kako leto od modela, preden posodobijo internetne strani . V glavnem Shadov 3p sistem je relativno poceni, odvisno katere kovčke izbereš. Podrobno sem opisal v temi kovčki, namreč 150 € nosilci, pa 150 kovčki...ugodno.

http://motosvet.com/tabla/topic/41179-kawasaki-z-900-2017-z-900-rs-in-z-900rs-cafe-2018/?do=findComment&comment=2423422

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo poln svežih vtisov iz testne vožnje z novo Tracerko. Morm priznati, da sem jo vrnil zelo mešanih občutkov. :huh: Naj prvo omenim sedež. Sicer ne morem primerjati s sedežem, katerega ima prva Tracerka, ker je nisem vozil, vendar meni se zdi sedež na novi zelo neudoben. Ne vem s čim hvalijo izboljšano udobje sedeža v primerjavi s prejšnjim? Ne predstavljam si, da bi na tem sedežu naredil svojo zadnjo furo (2226km) ker bi mi po prvih 400km rit odpadla. Nekaj bi moral tu nujno spremeniti, vsaj odpreti zic in dati notri gel. Tudi, ko sem zaključil s furo in dvignil rit, mi tisto zmečkano blago na sedežu ni bilo ravno všeč.

Druga izredna slabost, ki me je zmotila je izpuh. Občutek sem imel, da furam šivalni stroj. :slap:Pa isuse božje kaj ti japanarji na uhah sedijo? :( Pa saj to je greh, da daš ven taki motor, potem ko spelješ, pa ne veš ali bi ga takoj vrnil ali peljal naprej. Res, da imam na svojem športni izpuh, ki lepo ruži, vendar vseeno sem mnenja, da se mora motor že v štartu vsaj malo slišati. Tako, da tu bi bilo potrebno tudi nekaj spremeniti, vsaj kakšno luknjo v dbkiller ali še bolje ga vsaj polovico odžagati. :whistle: Čez čas, pa obvezno menjava komplet izpuha.

Tretja stvar, vetrna zaščita. Res, da sem se peljal po vetru, vendar vseeno je vetrna zaščita še vedno slaba. Vizir sem imel nastavljen na najvišji položaj, ga med vožnjo spreminjal, vendar še vedno dobil kaj precej vetra v glavo. Na svojem imam sicer podaljšek vizija, ki lepo preusmerja veter stran od čelade, vendar ne vem. Občutek sem imel, da furam nakeda, ne pa sport touringa.

Serijske gume. Ne vem, nekak čuden občutek sem imel na njih. Za prve kilometre, ko moraš motor še postopoma uvajati še gre, kasneje bi jih bilo potrebno menjati. Kar se mi vseeno zdi malce neumno, dati skoraj 11k za nov motor, pa morš takoj na začetku že kupovati nove gume. Vendar kot kaže so tu šparali.

Da ne bom samo grajal. Še pozitivne stvari... :) Motor prede fantastično, pospešuje izredno suvereno, moči več kot dovolj. Menjalnik teče kot po maslu. Ko greš prehitevati in odpreš plin potegne, da mi je zadaj na sedežu prav manjkalo malo več opore (sedež sem imel nastavljen na najvišji položaj). Drža v primerjavi z mojim je bolj športna, bolj si nagnjen naprej, noge pokrčene nazaj. Če bi mi takšna drža pasala na dolgi furi ne vem, verjetno bi čez čas dokupil podaljšek balance (samo kaj ko ga cenijo, kot da je iz zlata, okoli 300eur). Bremze so bomba, malo stisneš in že grabijo. Tu je velika prednost v primerjavi z mojim. Display je dovolj velik, lepo pregleden, pohvalno je tudi, da ima že serijsko prikazovalnik prestav. Peljal sem na standard programu. Tudi serijsko vgrajeno centralno stojalo je prednost, sploh na daljših furah, ko je treba mazati verigo..

 

Zaključek. Gre za dober motor, vsekakor v tem cenovnem rangu zelo zanimiv. Ponuja veliko. Vendar tu se mi začne porajati vprašanje. Ali bi ga imel? Je res prava izbira ali je boljše pogledati še kaj drugega? Cena novega je res zanimiva, vendar če bi vse kar sem zgoraj omenil zamenjal/odpravil cena le ni več tako ugodna. :hmm:Moram vse skupaj prespati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, JamesTheMan said:

Evo poln svežih vtisov iz testne vožnje z novo Tracerko. Morm priznati, da sem jo vrnil zelo mešanih občutkov. :huh: Naj prvo omenim sedež. Sicer ne morem primerjati s sedežem, katerega ima prva Tracerka, ker je nisem vozil, vendar meni se zdi sedež na novi zelo neudoben. Ne vem s čim hvalijo izboljšano udobje sedeža v primerjavi s prejšnjim? Ne predstavljam si, da bi na tem sedežu naredil svojo zadnjo furo (2226km) ker bi mi po prvih 400km rit odpadla. Nekaj bi moral tu nujno spremeniti, vsaj odpreti zic in dati notri gel. Tudi, ko sem zaključil s furo in dvignil rit, mi tisto zmečkano blago na sedežu ni bilo ravno všeč.

Druga izredna slabost, ki me je zmotila je izpuh. Občutek sem imel, da furam šivalni stroj. :slap:Pa isuse božje kaj ti japanarji na uhah sedijo? :( Pa saj to je greh, da daš ven taki motor, potem ko spelješ, pa ne veš ali bi ga takoj vrnil ali peljal naprej. Res, da imam na svojem športni izpuh, ki lepo ruži, vendar vseeno sem mnenja, da se mora motor že v štartu vsaj malo slišati. Tako, da tu bi bilo potrebno tudi nekaj spremeniti, vsaj kakšno luknjo v dbkiller ali še bolje ga vsaj polovico odžagati. :whistle: Čez čas, pa obvezno menjava komplet izpuha.

Tretja stvar, vetrna zaščita. Res, da sem se peljal po vetru, vendar vseeno je vetrna zaščita še vedno slaba. Vizir sem imel nastavljen na najvišji položaj, ga med vožnjo spreminjal, vendar še vedno dobil kaj precej vetra v glavo. Na svojem imam sicer podaljšek vizija, ki lepo preusmerja veter stran od čelade, vendar ne vem. Občutek sem imel, da furam nakeda, ne pa sport touringa.

Serijske gume. Ne vem, nekak čuden občutek sem imel na njih. Za prve kilometre, ko moraš motor še postopoma uvajati še gre, kasneje bi jih bilo potrebno menjati. Kar se mi vseeno zdi malce neumno, dati skoraj 11k za nov motor, pa morš takoj na začetku že kupovati nove gume. Vendar kot kaže so tu šparali.

Da ne bom samo grajal. Še pozitivne stvari... :) Motor prede fantastično, pospešuje izredno suvereno, moči več kot dovolj. Menjalnik teče kot po maslu. Ko greš prehitevati in odpreš plin potegne, da mi je zadaj na sedežu prav manjkalo malo več opore (sedež sem imel nastavljen na najvišji položaj). Drža v primerjavi z mojim je bolj športna, bolj si nagnjen naprej, noge pokrčene nazaj. Če bi mi takšna drža pasala na dolgi furi ne vem, verjetno bi čez čas dokupil podaljšek balance (samo kaj ko ga cenijo, kot da je iz zlata, okoli 300eur). Bremze so bomba, malo stisneš in že grabijo. Tu je velika prednost v primerjavi z mojim. Display je dovolj velik, lepo pregleden, pohvalno je tudi, da ima že serijsko prikazovalnik prestav. Peljal sem na standard programu. Tudi serijsko vgrajeno centralno stojalo je prednost, sploh na daljših furah, ko je treba mazati verigo.

Zaključek. Gre za dober motor, vsekakor v tem cenovnem rangu zelo zanimiv. Ponuja veliko. Vendar tu se mi začne porajati vprašanje. Ali bi ga imel? Je res prava izbira ali je boljše pogledati še kaj drugega? Cena novega je res zanimiva, vendar če bi vse kar sem zgoraj omenil zamenjal/odpravil cena le ni več tako ugodna. :hmm:Moram vse skupaj prespati.

Bom dodal mnenje (na mojo testno furo):

1. ni take panike. Vsakmu zicu lahko daš gel pa bo perda bolj zadovoljna :)

2. auspuh je čist Eco. Če ne pa po Akrapota al koko?

3. pel enkrat fz6, pa pol povej če je sport touring. Mal pa mora popihat, da vsaj veš da se peleš. Aja pa one čudne okrogle rdeče table s številko notr je tut fajn upoštevat ;)

4. ne vem točn ktere gumice so serijsko gor, ampak men so ble čist zadovoljive. Itak morš novega še ulavfavat, tko da 0 divjanja prosim. Je pa kasneje seveda za nataknt kšn Z8 :OK:

Zaključek: top :bike: za tale dnar 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

james men se zdi da bolj ko bos probavu motorje, bl ti bo jasn da za tak mali gnar je verso top :D zakaj ga sploh menjas? novga versota kup

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!