Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

29 minutes ago, HyperJack said:

Trenutno lahko pokritiziram le položaj sopotnikovih tačk, če se pelje dinamično in premakneš nogo na prste, vedno s peto rukaš nosilec sopotnikovih tačk...ampak se bomo navadili :)

Jaz se nisem, stran jih pa ne morem dat zaradi nosilcev kovckov. 

Stari tracerji so imeli krajse, tako da bom verjetno menjal za stari tip nosilcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, bikez said:

Kolikor sem na hitro pogledal youtube teste, omenjajo nervozno odzivnost na gas. To sem opazil tudi na Yamahi MT 10 SP,  kjer me je zadeva res motila. Moj cestak niti približno ne rita tolk. Ne vem zakaj tega ne speglajo?

V "mode A" da, sicer ne. Vseeno imam skozi v A. Zajle sparam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, na cestaku imam tudi A,B,C mode, pa sem enkrat vozil v C mode, ker sem testiral v dežju. Ni pa nervozen v nobenem modu. Tudi bratranc, ki ima MT 10 SP je rekel, da ga to moti in da je na Suzukiju lepše spedenan odziv na gas.. Ne vem zakaj niso motorja pustil kar od FZ1.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, bikez pravi:

Hmm, sem bil zainteresiran za nakup sem slišal par cvetk in obupal.

cvetke so povsod, baje Tracer Wobla :P

 

kako jaz gledam na konkurenco, oziroma kaj je v tem razredu:

 

1. prožen in elastičen agregat s cca 100konjiči

2. veliko elektronske navlake

3. gabariti in komoditeta cestnega SUV

4. ugodna cena

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, bikez pravi:

Kaj manjka izpuhu? Namreč se mi zdi res škoda denarja za aftermarket izpuh. Saj sem mel oz. imam na vseh motorjih drug izpuh, vendar menim, da je bolje, da se ta denar porabi za kakšen izlet. Pa še pred policisti imaš mir, sploh na severu.

Moti me najbolj to, da slišiš ketno. Če bi hotel poslušat ketno bi si kupil električni motor. Sem pa daleč stran od tega. Zato bom revežu seveda privoščil nov izpuh, tako bom srečen jaz in motor bo lažje zadihal. S policisti imaš mir tudi z aftermarket izpuhom...

Rajši 2x ne grem v Paklenico na izlet pa kupim izpuh :D  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, HyperJack pravi:

Moti me najbolj to, da slišiš ketno. Če bi hotel poslušat ketno bi si kupil električni motor. Sem pa daleč stran od tega. Zato bom revežu seveda privoščil nov izpuh, tako bom srečen jaz in motor bo lažje zadihal. S policisti imaš mir tudi z aftermarket izpuhom...

Rajši 2x ne grem v Paklenico na izlet pa kupim izpuh :D  

Tako sem tudi jaz razmišljal pred leti. Privošči si ga :)!

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

kako jaz gledam na konkurenco, oziroma kaj je v tem razredu:

1. prožen in elastičen agregat s cca 100konjiči

2. veliko elektronske navlake

3. gabariti in komoditeta cestnega SUV

4. ugodna cena

Se strinjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, bikez pravi:

Kolikor sem na hitro pogledal youtube teste, omenjajo nervozno odzivnost na gas. To sem opazil tudi na Yamahi MT 10 SP,  kjer me je zadeva res motila. Moj cestak niti približno ne rita tolk. Ne vem zakaj tega ne speglajo?

Ta nervoza gasa drži. Ni neke zveznosti pri dodajanju, sploh iz nizkih obratov. Nič, nič, pol pa zagrabi. Sem rabil kar nekaj časa, da sem se približno navadil. Še zdaj po 13 kkm me na kakšnem križišču, ko na ostro menjam smer preseneti in moram kompenzirat s sklopko, da mi ne zglajza.

Rešitev za to in še nekaj malenkosti je baje ECU flash, ki pa se mi zdi, da izniči garancijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

cvetke so povsod, baje Tracer Wobla :P

 

 

Stari baje da nad 140.

Na novem (GT), ki je podaljšan za 6 cm in z ožjim krmilom tega nisem opazil.

Popravljeno . Popravil GucciSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, GucciSLO pravi:

Stari baje da nad 140.

Na novem (GT), ki je podaljšan za 6 cm in z ožjim krmilom tega nisem opazil.

v tej temi je toliko o tem, da te glava boli, če vse prebereš :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje če morda kdo ve....ali so prve vilice pri MT09 in MT09 Tracer enake oz. ali so prvi kraki pri MT 09 morda krajši?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, skalaprava pravi:

Eno vprašanje če morda kdo ve....ali so prve vilice pri MT09 in MT09 Tracer enake oz. ali so prvi kraki pri MT 09 morda krajši?

 

Šel gledat rabljenega, ki je bil spuščen z original kitom in lastnik ni nič jamral...pa sta večji del evrope prevozila skupaj s sopotnico na znižanem motorju.  Če proizvajalec nudi originalni kit za znižanje, potem ne vidim težav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, HyperJack pravi:

Šel gledat rabljenega, ki je bil spuščen z original kitom in lastnik ni nič jamral...pa sta večji del evrope prevozila skupaj s sopotnico na znižanem motorju.  Če proizvajalec nudi originalni kit za znižanje, potem ne vidim težav...

Da, ta kit predvideva znižanje zadaj za 20mm če se ne motim . Spredaj pa kolikor sem gledal ne moreš potegniti vilic več kot za kak centimeter in pol ven. Zato pa sprašujem, če so sprednje vilice od MT09 krajše in za koliko, ker se jih na netu dobi kar nekaj.

 

 

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, skalaprava said:

Da, ta kit predvideva znižanje zadaj za 20mm če se ne motim . Spredaj pa kolikor sem gledal ne moreš potegniti vilic več kot za kak centimeter in pol ven. Zato pa sprašujem, če so sprednje vilice od MT09 krajše in za koliko, ker se jih na netu dobi kar nekaj.

 

 

Niso. Sklepam po tem, da so enake kartuse za prednje vilice za vse tri modele. MT09, XSR in Tracer.

Meril jih pa nisem.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalaprava pravi:

Da, ta kit predvideva znižanje zadaj za 20mm če se ne motim . Spredaj pa kolikor sem gledal ne moreš potegniti vilic več kot za kak centimeter in pol ven. Zato pa sprašujem, če so sprednje vilice od MT09 krajše in za koliko, ker se jih na netu dobi kar nekaj.

 

Ma jaz mislim, da bi originalni kit za znižanje in nižja pena v sedežu (peno nadomestiš z gelom) bilo povsem dovolj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, HyperJack pravi:

Ma jaz mislim, da bi originalni kit za znižanje in nižja pena v sedežu (peno nadomestiš z gelom) bilo povsem dovolj. 

Takole na prvi pogled je v tistem zicu bolj malo pene, ki bi se jo dalo odstraniti....ampak centimeter tu, centimeter tam, pa bi bilo....pridem enkrat malo posedat na tvojega :smoke:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, skalaprava pravi:

Takole na prvi pogled je v tistem zicu bolj malo pene, ki bi se jo dalo odstraniti....ampak centimeter tu, centimeter tam, pa bi bilo....pridem enkrat malo posedat na tvojega :smoke:

 

Prid prid, boš vidu, da so se pri novem Tracerju kar potrudili in dodali nekaj več pene kot pri starem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule je Tracer, nabijate o njemu!!!

 

Vse o ciklistiki, kjer se lahko razgovorite, primerjate modele itd...je:

 

veselo tipkanje :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/20/2019 at 10:21 PM, aarnus said:

Evo, tesnila uničena. 

20190422_192938.jpg

Jaz sem opazil pri 13.000 km eno uničeno tesnilo. Nimam sicer tracerja, ampak motor in veriga sta ista. Letnik 2017. Verigo sem čistil in mazal na 500 - 800 km. Za 5k kilometrov še bo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima vaše mnenje glede zamenjave motorja  Africa Twin za Trajcerja....Sicer super motor AT..je pa mi največji problem peljati po ostrih ovinkih in sprednje kolo mi ne daje zaupanja..???

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti je cilj vožnja po asfaltu in makedamu? Če ti je dovolj vožnja samo po asfaltu potem mislim da je menjava smiselna. Morda pa bi vseeno probal najprej z nastavitvijo vzmetenja, menjavo pnevmatik (če še nisi) na africi, preden motor menjaš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Borutt pravi:

Problem so ostri ovinki? Zate ali za motor?

 

pred 13 urami, IgorG. pravi:

Mene pa zanima vaše mnenje glede zamenjave motorja  Africa Twin za Trajcerja....Sicer super motor AT..je pa mi največji problem peljati po ostrih ovinkih in sprednje kolo mi ne daje zaupanja..???

 

Tle je žena problem! Ti rečem! :D on bi nov motor pa en izgovor najdu :naughty: 

Popravljeno . Popravil mladench
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tečaj varne vožnje je druga tema, tam debatirajte dalje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 9. 2019 ob 8:29, logarr pravi:

A ti je cilj vožnja po asfaltu in makedamu? Če ti je dovolj vožnja samo po asfaltu potem mislim da je menjava smiselna. Morda pa bi vseeno probal najprej z nastavitvijo vzmetenja, menjavo pnevmatik (če še nisi) na africi, preden motor menjaš.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!