Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Kaksne šipce imate kaj na Tracerju? Moji sem kupil Tracerja, pa toži, da ji zelo piha in buta po čeladi.Sem probal, pa je res. V primerjavi z Multistrado veliko slabše, pa niti ta ni briljanten... Givi ali Puig?

Popravljeno . Popravil perry
K
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, perry pravi:

Kaksne šipce imate kaj na Tracerju? Moji sem kupil Tracerja, pa toži, da ji zelo piha in buta po čeladi.Sem probal, pa je res. V primerjavi z Multistrado veliko slabše, pa niti ta ni briljanten... Givi ali Puig?

Kruci, če se ne motim je že pisal o tem, najbolje je pol nižja, če kaj dobiš, potem veter lepo objame čelado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

Kruci, če se ne motim je že pisal o tem, najbolje je pol nižja, če kaj dobiš, potem veter lepo objame čelado

Ja, po mojem bom nizjo šipco nabavil... moja je omenila tudi slabe zavore... ima kar prav, to sem najprej opazil, ko sem ga peljal. Vidim da je MS res top motor. Ampak je tudi dvakrat drazji od Tracerja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa na tracerju 2019 (nevem ali je prejšni model imel isto) moti predvsem, da so sopotnikove tačke preblizu voznikovim. Stopal pravilno (na prstih) sploh ne moreš imeti, te kar sili da jih imaš v ''račjem'' položaju. Kakšna pametna rešitev za to verjetno neobstoja, sploh če želim imeti še givi nosilec stranskih kovčkov, ki je priterjen tudi na nosilec sopotnikovih tačk?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 4. 2017 ob 14:23, skalar36 pravi:

Tale Kappa, je po višini isti kot originalni, vendar ima difuzorje za veter v ramena, ter na vrhu je zakrivljen na vzven, kar bo pomojem, preusmerilo pihanje drugače kot original. Montira se preprosto, samo odviješ štiri vijake, ki držijo originalni vizir, ter privijačiš Kappa vizir. Pri Puigovem, moraš zamenjati nosilec vizirja, kar mi ni všeč, je bolj nestabilen, kot original nosilec, kar se sliši tudi med vožnjo, ko se dotika plastike. Šklokota. Ščitniki rok, se v nobenem od treh položajev ne dotakne vizirja, kot pri Pouigovem.

Nekaj slik. Prvi dve primerjava med vizirjema. Naslednji dve razlika v višini, na 1. in 3. stopnji. 5 slika, kako gredo ščitniki rok mimo. 

20170406_133818.jpg

20170406_135443.jpg

20170406_135545.jpg

20170406_135723.jpg

20170406_135527.jpg

20170406_133651.jpg

 

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede vizirja bi rekel, da je boljši nižji. Imaš veter v čelado, ampak se ne vrtinči in ne buta. Če se voziš sam je mogoče večji boljši. Čeprov so se vozniki 180 ccm+ pritoževali nad butanjem v čelado pri puigovem vizirju. Sam sem 174 ccm. Puig je bil milina. Ampak sovoznik zadaj pa je imel vrtinčenje. Pri nižjem vizirju pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 21. 3. 2020 ob 23:10, krucymucy pravi:

karantena, foliranje vsega srebrnega v črno ...

Men je všeč.

allblack.thumb.jpg.edbc91ad36b2edd7f014c46782b065fd.jpg

Prej potem bi lahko naredil. Zdej zgleda kot navaden 900 :P. Katero Puig šipo imaš to gor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dve sliki, če bo koga zanimal kakšen je Bagster sedež za Tracer. Po testni vožnji ni pretiranega izboljšanja tako, da ga zaenkrat ne priporočam. Sem se pa zaradi razmer peljal le kratek krog, pa tudi rit še ni utrjena. Bom testiral to sezono pa, če bo koga še zanimal, lahko potem še kaj več napišem.

bagster2.jpg

Bagster1.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/24/2020 at 8:16 AM, HyperJack said:

Prej potem bi lahko naredil. Zdej zgleda kot navaden 900 :P. Katero Puig šipo imaš to gor?

Ne, ne zgleda kot navaden 900, vidis da se zlato sveti. :)

Puig sport je sipca. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, AdoTINEX pravi:

Pozdravljeni,

 

Prejšni teden kupil Yamaha Tracer 900 v Moto Navtika, upam da mi ga dostavijo v naslednjem tednu. Ali kdo ve ali v teh kriznih časi se da registrirati nov motor, da bi lahko naredli testno vožno ker sem že orng neučakan.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15144669

 

Se vidimo kmalu na cesti.

 

Lp

ne moreš, ker ne delajo tehnični.

Maš pa zlati čas, da ga nališpaš ta čas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celovečerna produkcija :P. Prvič snemal in sestavljal clip ne me preveč skritizirat :D...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, HyperJack pravi:

Celovečerna produkcija :P. Prvič snemal in sestavljal clip ne me preveč skritizirat :D...

zanimivo, da je OEM izpuh v celem oziroma zavarjen

osebno bi na tem motorju še vrgel dol centralni štender, ker za servis doma imaš itak drugače rešeno. pa še par kg-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snečer pravi:

zanimivo, da je OEM izpuh v celem oziroma zavarjen

osebno bi na tem motorju še vrgel dol centralni štender, ker za servis doma imaš itak drugače rešeno. pa še par kg-

Centralno mi rešuje življenje. Lažje ga pospravim v kot, itd.

Pa da ne boš mislil, dvigovanje z dvigalko je obup. Nastavki za dvig so zelo daleč. Moraš izjemno pazit, da ne popraskaš nihajke. Pa še ko prideš z dvigalko do nastavkov, se dvigalka že zaletava v nosilec tablice. Sam, da ne poškoduješ nihajke dvig motorja ni mogoč. Pa nimam slabih dvigalk...uglavnem centralno je na tem motorju TOP. Tudi dvig motorja je sila preprost...v primerjavi z GS.om k sm mogu skledo žgancov prej pojest predno sem ga dvignil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi ga imel sam mi je premali....:kmet: kot da sedim na neki otroški igrači:naughty:

11061205_1560053584254177_7967519591660565535_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!