Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

pred 21 minutami, skalaprava pravi:

Čestitke :OK:

Eno vprašanje za lastnike....kakšne so kaj možnosti nižanja na tem motociklu? Ok, zadaj verjetno z novo vagico, ampak koliko bi se dalo pa spredaj vilice ven potegniti?

ne bi nižal. Imam 175 cm pa ni nek visok moped

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

ne bi nižal. Imam 175 cm pa ni nek visok moped

175 ali 170 je kar razlika....sem probal sedeti na tracerki in je za mene kar visok, belive me :sleep2:

Bemf ma to tako enostavno rešeno...doplačaš slabih 200 evričev in ga imaš tovarniško znižanega, vprašaš pri Yamahi (kar v resnici sem), pa te debelo gladajo, kaj bi rad :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

54 minutes ago, skalaprava said:

Čestitke :OK:

Eno vprašanje za lastnike....kakšne so kaj možnosti nižanja na tem motociklu? Ok, zadaj verjetno z novo vagico, ampak koliko bi se dalo pa spredaj vilice ven potegniti?

Se da, da ampak ne priporocam.

49 minutes ago, Snečer said:

za večne študente :) 

Si me spomnil da me se vedno nekaj caka :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš dva položaja sedeža (nižji, višji), dodatno znižan sedež je za doplačilo - https://www.kmc.si/si/nizek-sedez-i36685.shtml. Tudi Yamaha ni tukaj nič drugačna. Kit za znižanje - https://www.kmc.si/si/kit-za-znizanje-mt-09-tracer-i36691.shtml , tudi v križu se da spustiti, torej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, DAMI34 said:

ne bi nižal. Imam 175 cm pa ni nek visok moped

Glih tolk da do tal ne dosezes. Kolega ima 180, pa je na prstih. Ima kratke noge kot laz.

12 minutes ago, skalaprava said:

175 ali 170 je kar razlika....sem probal sedeti na tracerki in je za mene kar visok, belive me :sleep2:

Bemf ma to tako enostavno rešeno...doplačaš slabih 200 evričev in ga imaš tovarniško znižanega, vprašaš pri Yamahi (kar v resnici sem), pa te debelo gladajo, kaj bi rad :slap:

Eh pa sami ponujajo original dog bone za znizanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, skalaprava pravi:

175 ali 170 je kar razlika....sem probal sedeti na tracerki in je za mene kar visok, belive me :sleep2:

Bemf ma to tako enostavno rešeno...doplačaš slabih 200 evričev in ga imaš tovarniško znižanega, vprašaš pri Yamahi (kar v resnici sem), pa te debelo gladajo, kaj bi rad :slap:

res je, 5 cm pri višini voznika pomeni veliko, ampak ker sem ga vozil ,pa druge motorje tudi, mi v osnovi ni bil visok. Čeprav 845mm je za mojo višino (neglede na širino sedeža)je že visoko. 835mm ima SDGT in sem relativno nekomot, oziroma na zgornji meji.

82cm ali manj je tisto kar mi ustreza.

Ker trgovca nižanje ne zanima, vsaj kar pišeš, lahko zadevo odpraviš s preoblikovanjem sedeža. Ožanje in nižanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam 173 cm in je glih na meji. Nism komot, ni pa hudo nerodno. Ko pa stopim iz Husqvarne, pa itak misli, da na tleh sedim :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, HyperJack pravi:

Imam 173 cm in je glih na meji. Nism komot, ni pa hudo nerodno. Ko pa stopim iz Husqvarne, pa itak misli, da na tleh sedim :D 

Kako se ti zdi prestop iz GS na Tracer, pa po pravici, ker sem oba vozil kar nekaj km :hmm: men se je tracer zvijal pri 160kmh v ovinkih pa sem imel vse našponano do konca....

Zlo nemiren motor se mi je zdel napram GS......

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, Kmet2 said:

Kako se ti zdi prestop iz GS na Tracer, pa po pravici, ker sem oba vozil kar nekaj km :hmm: men se je tracer zvijal pri 160kmh v ovinkih pa sem imel vse našponano do konca....

Zlo nemiren motor se mi je zdel napram GS......

Ni se ti zvijal, ker se nima kaj. Pumpalo ti je gor in dol ker je zanic vzmetenje in potem zacne "wooblat"
Vem, ze meni je pa imam 50 kil manj.

 

GS je v originalu seveda boljsi, ampak je bil pa se precej boljsi ko sem se vzmetenje menjal.

Isto na trejserju, le da je razlika se vecja, ker je original se bolj zanic kot na bavarcu.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Rogerg pravi:

lep stroj , pa za mal km na leto...je še predobr 

Ja ko imaš v garaži tri motorje in ko na koncu sešteješ kilometre vseh treh potem skupen rezultat sploh ni tako slab :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, HyperJack pravi:

Bom napisal primerjavo, ko naredim nekaj več kilometrov.

Treba tudi upoštevat, da je nabavna vrednost Tracer 9.995 € in GS 18.000 € (takrat ko sem ga kupil).

- Lahko pa po prevoženih 50 kilometrih povem, da bi se prej ustavil po kremenčkovi varianti kot če uporabljaš sprednje bremze :D. Ni primerjave z GS.om.

 + Prožnost agregata me že zdaj pozitivno preseneča (ulaufavam)

+ Položaj za krmilom mi je super, mogoče celo boljši kot na GS.u saj nimam zelo dolgih rok (GS ima izjemno široko balanco)

+ Pozitivna mi je tudi teža, ki je nižja kot pri GS.u in mi to pri premikanju motorja (sede) izjemno veliko pomeni

- Vetrna zaščita pri obeh motorjih pol kurca vredna

Položaj stopalk je na tracer nekoliko bolj športno naravnan. To je trenutno eden iz med minusov, ki jih bom moral skompenzirati skozi čas in razliko v ceni.

Imam občutek, da je Tracer za mojih 4 kkm letno izjemno zabaven izbor.

Vzmetenje bom menjal v naslednji sezoni skupaj z izpuhom. 

GS.je bil zame svetovni motor. Ampak v življenju vseega ne moraš imeti in daš prioritete tisti stvari, ki ti več pomeni. 

Se še javim.

img20190909165341601.jpg

A to maš GT verzijo? Ker tako verzijo sem danes gledal v BS centru za malo manj kot 12k€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, krucymucy pravi:

Se da, da ampak ne priporocam.

Ne oporekam, pa vendarle, zakaj meniš tako? Imam recimo znižanega RT-ja, pa rezen da železje malo prej do tal pride, po mojem recimo na voznosti ni prav nič izgubil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker imam se celo malo dvignjenega. Zadnje kolo je skoraj na tleh ko ga dvignem na sredinsko stojalo, pa se vseeno drgne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, skalaprava pravi:

A to maš GT verzijo? Ker tako verzijo sem danes gledal v BS centru za malo manj kot 12k€.

Ne ni GT. 

Bi pa na prvo žogo reku, da je lažji... Bo treba shujšat malo ?

IMG_20190909_170816.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, HyperJack said:

Ne ni GT. 

Bi pa na prvo žogo reku, da je lažji... Bo treba shujšat malo ?

 

Sej pise 215kg. 5kg imas pa te rore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

kolko. je pa gs mel, če si ga tehtal. mogoče? 

Nekaj čez 230kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, krucymucy pravi:

Ni se ti zvijal, ker se nima kaj. Pumpalo ti je gor in dol ker je zanic vzmetenje in potem zacne "wooblat"
Vem, ze meni je pa imam 50 kil manj.

 

GS je v originalu seveda boljsi, ampak je bil pa se precej boljsi ko sem se vzmetenje menjal.

Isto na trejserju, le da je razlika se vecja, ker je original se bolj zanic kot na bavarcu.

daj no, čisto normalno se pelje tracer, ga gnal na golico, brezhibna vodljivost, fino trd za tišanje, bremze brezhibne

edina slabost s prve, manj udobno sedenje, manj lepo padeš v sedež

kot da na kladi sediš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snečer pravi:

novi ima 249kg, navadni gs

Da ne smetiva potem pobriši prosim. Ločuj med navadnim oljno zračno hlajenim se mi zdi cca 230kg, lc 1200 cca nekaj nad 230kg in vrjetno tvoj podatek za 1250GS , lp 

P.S. Jack je imel LC 1200 mimogrede in ne 1250.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!