Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jany

Yamaha MT 09 Tracer

DAMI34

MT09Tracer uporabniški priročnik: 13189.pdf

Service manual: MT-09-TRACER-2017.pdf

 

mt09tracer17.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

HyperJack

Fantje, žal mi ni nikoli padlo na pamet, da bi tehtal LC.ja :P. 

pred 7 urami, Andrejcer pravi:

@HyperJack, ne moreš zavor po 50 prevoženih km primerjati z že utečenimi. 

Ja se strinjam, sam neke drastične spremembe pomojem ne bo. Če pa bo , pa aleluja :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 32 minutami, HyperJack pravi:

Fantje, žal mi ni nikoli padlo na pamet, da bi tehtal LC.ja :P. 

Ja se strinjam, sam neke drastične spremembe pomojem ne bo. Če pa bo , pa aleluja :P

Servo je servo, razlike ne bo.

To je drug svet!

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
30 minutes ago, Kmet2 said:

Servo je servo, razlike ne bo.

To je drug svet!

Ja ampak servota hyperjack ni imel, jaz tudi ne in ti tudi ne na GSA.

So prenehali s to neumnostjo po kakih dveh letih, ko jih je ze pol crknilo.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred eno uro, krucymucy pravi:

Ja ampak servota hyperjack ni imel, jaz tudi ne in ti tudi ne na GSA.

So prenehali s to neumnostjo po kakih dveh letih, ko jih je ze pol crknilo.

Jaz em imel zadnji model oljno hlajenega GSA......mi razložiš potem kaj je na mestu, ko dotakneš zavoro piskal povsem isto, kot na LT ?      Mogoče me zaj..... ker sem rekel servo......ABS modul ima notri električne pumpice, ki potencirajo tvoj stisk zgornje zavorne ročice jaz pač temu rečem servo. 

Ni primerjave v zavorah Tracer- GS ...........GS se brutalno dobro ustavlja napram Tracer.

Ker pa si imel oba to dobro veš.  

Pa ne bi želel tu razpravljat o GS, samo zanimalo me je mnenje Jacka in ko sem ga dobil nekako čutim užaljenost Yamaharjev........

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 9 minutami, Kmet2 pravi:

Jaz em imel zadnji model oljno hlajenega GSA......mi razložiš potem kaj je na mestu, ko dotakneš zavoro piskal povsem isto, kot na LT ?      Mogoče me zaj..... ker sem rekel servo......ABS modul ima notri električne pumpice, ki potencirajo tvoj stisk zgornje zavorne ročice jaz pač temu rečem servo. 

Ni primerjave v zavorah Tracer- GS ...........GS se brutalno dobro ustavlja napram Tracer.

Ker pa si imel oba to dobro veš.  

Pa ne bi želel tu razpravljat o GS, samo zanimalo me je mnenje Jacka in ko sem ga dobil nekako čutim užaljenost Yamaharjev........

Lp

Lej priznam, da je treba pri ustavljanju s Tracerjem vržt še eno sidro za sabo :D. Naredim mal več kilometrov, pa napišem še kaj, če ima še kdo pomisleke, ali kupi Tracerja ali raje doda še 8 000 € za GS.a :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 9 minutami, HyperJack pravi:

Lej priznam, da je treba pri ustavljanju s Tracerjem vržt še eno sidro za sabo :D. Naredim mal več kilometrov, pa napišem še kaj, če ima še kdo pomisleke, ali kupi Tracerja ali raje doda še 8 000 € za GS.a :P

Sej midva se razumeva Tracer je dober motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Debatirate o sili, ki je potrebna da stisneš ročico. :P

Pri enem in drugem mopedu, ko počiš po zavori se vklopi ABS. 

Res je so motorji z večjim začetnim učinkom pojemanja in motorji z manjšim, dejstvo je da oba blokirata (do ABSa) pri dovolj močnem stisku ročice.

Zavorne razdalje pa nihče ni meril, mar ne.

Ker sem vozil tudi Tracerja (GT in navadnega) lahko komot povem, da v primerjavi z Z900 imata oba odličen takojšnji pojemek, pa tudi Z900 vklopi abs če preveč stisneš ročico.  Prehudega pa tudi nočem, je težko dozirati.

Edina prednost takojšnjega močnega pojemka ali male sile na ročico in močnega zaviranja je, da v sili ne izgubiš časa in metrov.

Pred nesrečo sem lahko zaviral z dvemi prsti, po nesreči moram žal uporabiti vse štiri, pa se ne sekiram pretirano o tem, da se mora moped vkopati v tla takoj.

Najlepšo in najbolj točno primerjavo o zavornem učinku lahko pa poda @krucymucy.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
21 minutes ago, Kmet2 said:

Jaz em imel zadnji model oljno hlajenega GSA......mi razložiš potem kaj je na mestu, ko dotakneš zavoro piskal povsem isto, kot na LT ?      Mogoče me zaj..... ker sem rekel servo......ABS modul ima notri električne pumpice, ki potencirajo tvoj stisk zgornje zavorne ročice jaz pač temu rečem servo. 

Ni primerjave v zavorah Tracer- GS ...........GS se brutalno dobro ustavlja napram Tracer.

Ker pa si imel oba to dobro veš.  

Pa ne bi želel tu razpravljat o GS, samo zanimalo me je mnenje Jacka in ko sem ga dobil nekako čutim užaljenost Yamaharjev........

Lp

GS tvoj in moj je imel sprednjo in zadnjo zavoro povezano.

Z aktiviranjem rocice prednje zavore je avtomatsko zaviralo tudi z zadnjo. 

To ti je piskalo verjetno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Debatirate o sili, ki je potrebna da stisneš ročico. :P

Pri enem in drugem mopedu, ko počiš po zavori se vklopi ABS. 

Res je so motorji z večjim začetnim učinkom pojemanja in motorji z manjšim, dejstvo je da oba blokirata (do ABSa) pri dovolj močnem stisku ročice.

Zavorne razdalje pa nihče ni meril, mar ne.

Ker sem vozil tudi Tracerja (GT in navadnega) lahko komot povem, da v primerjavi z Z900 imata oba odličen takojšnji pojemek, pa tudi Z900 vklopi abs če preveč stisneš ročico.  Prehudega pa tudi nočem, je težko dozirati.

Edina prednost takojšnjega močnega pojemka ali male sile na ročico in močnega zaviranja je, da v sili ne izgubiš časa in metrov.

Pred nesrečo sem lahko zaviral z dvemi prsti, po nesreči moram žal uporabiti vse štiri, pa se ne sekiram pretirano o tem, da se mora moped vkopati v tla takoj.

Najlepši in najbolj točno primerjavo o zavornem učinku lahko pa poda @krucymucy.

 

Veliko k ustavitvi pripomore tudi vpetje prednjih vilic in zadnjega kolesa. Saj motor počepne spredaj in zadaj, tako ne dviguje zadnjega kolesa in ima večji zavorni učinek. 

Se oproščam, če je edini verodostojni Krucy za komentiranje omenjenih zadev! 

Če gledamo po kriterijih, ki jih med vrsticami plasiraš ti sploh ne bi smel komentirat o GS ali Tracer. :naughty:

Tracerja sem vozil cca 1000km , GSA sem se lastil 2 leti.

pred 4 minutami, krucymucy pravi:

GS tvoj in moj je imel sprednjo in zadnjo zavoro povezano.

Z aktiviranjem rocice prednje zavore je avtomatsko zaviralo tudi z zadnjo. 

To ti je piskalo verjetno.

Ne bom trdil, se bom pozanimal pa potem kako rečeva, ne vrjamem ti drugače, trdim pa ne da ni res :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

Debatirate o sili, ki je potrebna da stisneš ročico. :P

Pri enem in drugem mopedu, ko počiš po zavori se vklopi ABS. 

Res je so motorji z večjim začetnim učinkom pojemanja in motorji z manjšim, dejstvo je da oba blokirata (do ABSa) pri dovolj močnem stisku ročice.

Zavorne razdalje pa nihče ni meril, mar ne.

Ker sem vozil tudi Tracerja (GT in navadnega) lahko komot povem, da v primerjavi z Z900 imata oba odličen takojšnji pojemek, pa tudi Z900 vklopi abs če preveč stisneš ročico.  Prehudega pa tudi nočem, je težko dozirati.

Edina prednost takojšnjega močnega pojemka ali male sile na ročico in močnega zaviranja je, da v sili ne izgubiš časa in metrov.

Pred nesrečo sem lahko zaviral z dvemi prsti, po nesreči moram žal uporabiti vse štiri, pa se ne sekiram pretirano o tem, da se mora moped vkopati v tla takoj.

Najlepši in najbolj točno primerjavo o zavornem učinku lahko pa poda @krucymucy.

 

Točno to.

Kaprice MS dirkačev, da mora motor zavirat že telepatsko, še preden se dotakneš ročice. Preobčutljiva zavorna ročica je nevarna, ker prehitro prime.

To da ima nek motor večji hod ročice za zaviranje, ne pomeni da slabše zavira. In to je zdaj nek argument, da ima GS vrhunske zavore, drugi pa ne, ker moraš malo jače stisnit.

Kot si rekel, pokazat meritve zavornih poti.

Tracer je pol cenejši napram GSki, pa ima vseeno boljši agregat in še kaj, tako da cena tu zavaja, češ, saj motor, ki toliko stane pa že mora biti toliko boljši...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 35 minutami, Kmet2 pravi:

Veliko k ustavitvi pripomore tudi vpetje prednjih vilic in zadnjega kolesa. Saj motor počepne spredaj in zadaj, tako ne dviguje zadnjega kolesa in ima večji zavorni učinek. 

Se oproščam, če je edini verodostojni Krucy za komentiranje omenjenih zadev! 

Če gledamo po kriterijih, ki jih med vrsticami plasiraš ti sploh ne bi smel komentirat o GS ali Tracer. :naughty:

Tracerja sem vozil cca 1000km , GSA sem se lastil 2 leti.

Ne bom trdil, se bom pozanimal pa potem kako rečeva, ne vrjamem ti drugače, trdim pa ne da ni res :)

se strinjam. Krucija sem omenil, ker je z GSa prešel na Tracer. Definitivno bi moral najprej jokati o zavorah, pa je o vzmetenju. (kar se strinjam)

Osebnega obračunavanja se pa tule ne bom šel, ne padem pa na vsako poveličevanje neke blagovne znamke. 100 ali 1000km, zavorni učinek pač relativno hitro spoznaš. Oziroma filing, ki ti ga nudi. Na koncu je itak vse filing, povezano pa je z vzmetenjem, težo, stabilnostjo motorja, pnevmatikami. O zavorni poti pišem. Najboljše zaviranje je itak dokler lepi, najmočnejše je točno takrat (tik preden se ABS vklopi) preden leplenje preide v drsenje.

Pa nekaj malega sem tudi tracerja peljal, navadnega in GTja.

 

Bom pa drugače zapisal:

Z900 ima brutalno zadnjo zavoro, samo dotaknem pa že pleše zadnji konec. :P

Resnica ali samo občutki? Nekaj odgovora si dal že v prvem stavku. Lahek zadnji konec, poniranje spredaj, močan takojšnji učinek in smo tu kjer sem zapisal. ps. zavora ni brutalna, grize pa takoj, nisem vozil še motorja, ki bi tako hitro/močno itd (vstavi miljon pridevnikov) zaviral z zadnjo. Tut LT ne. KTMGT pa sploh ne, se moram obesiti s celo nogo na zavoro, da začne pulzirati ABS.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
1 hour ago, Kmet2 said:

Ne bom trdil, se bom pozanimal pa potem kako rečeva, ne vrjamem ti drugače, trdim pa ne da ni res :)

Preveri pa javi. :D

Dejstvo pa je, da se veckrat menja zadnje ploscice kot prednje. Tudi ce ne uporabljas stopalke. 

Pa telelever tudi igra vlogo da. Enim gre na kurac, drugim je vsec, tretji jokajo da ne cutijo kaj se dogaja s prednjim kolesom.

Meni je bil bomba, ker se moped ne poseda in s tvojim takratnim KTM-om sem imel obcutek da se po prvem kolesu peljem pri mal mocnejsem zaviranju. 

Svedi to vse resijo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred eno uro, DAMI34 pravi:

se strinjam. Krucija sem omenil, ker je z GSa prešel na Tracer. Definitivno bi moral najprej jokati o zavorah, pa je o vzmetenju. (kar se strinjam)

Osebnega obračunavanja se pa tule ne bom šel, ne padem pa na vsako poveličevanje neke blagovne znamke. 100 ali 1000km, zavorni učinek pač relativno hitro spoznaš. Oziroma filing, ki ti ga nudi. Na koncu je itak vse filing, povezano pa je z vzmetenjem, težo, stabilnostjo motorja, pnevmatikami. O zavorni poti pišem. Najboljše zaviranje je itak dokler lepi, najmočnejše je točno takrat (tik preden se ABS vklopi) preden leplenje preide v drsenje.

Pa nekaj malega sem tudi tracerja peljal, navadnega in GTja.

 

Bom pa drugače zapisal:

Z900 ima brutalno zadnjo zavoro, samo dotaknem pa že pleše zadnji konec. :P

Resnica ali samo občutki? Nekaj odgovora si dal že v prvem stavku. Lahek zadnji konec, poniranje spredaj, močan takojšnji učinek in smo tu kjer sem zapisal. ps. zavora ni brutalna, grize pa takoj, nisem vozil še motorja, ki bi tako hitro/močno itd (vstavi miljon pridevnikov) zaviral z zadnjo. Tut LT ne. KTMGT pa sploh ne, se moram obesiti s celo nogo na zavoro, da začne pulzirati ABS.

 

 

Ni vse kar ti nekdo replicira obračunavanje, temveč argumentirana debata.

Tu zaključujem, drugače bo never ending story....:)

Lep dan:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred eno uro, Snečer pravi:

Tracer je pol cenejši napram GSki, pa ima vseeno boljši agregat in še kaj....

No razsvetli me s tem " še kaj".....no, kaj ima tako boljšega? Pa ne mislim na agregat!

Pa da se razumemo, meni je drugače Yamahica všečna, zato sploh sodelujem v tej debati!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Boljše je tako relativno raztegliv pojem.

Boljše v razmerju 1:1

ali

boljše za ceno, ki si jo plačal.

in to brez da bi upošteval voznika, ter njegove zahteve in zaznave.

 

Lahko se pa vprašam ali je moped za 18-20 jurjev (neglede na blagovno znamko) 2x boljši kot Tracer, pa je odgovor NE. Kar pa ne pomeni, da si ne bom privoščil 2x ali 3x dražji moped, če si ga lahko.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 minutami, skalaprava pravi:

No razsvetli me s tem " še kaj".....no, kaj ima tako boljšega? Pa ne mislim na agregat!

Pa da se razumemo, meni je drugače Yamahica všečna, zato sploh sodelujem v tej debati!

V bistvu je že agregat vse, krasen vrstni trivaljnik, ki ima samo 850ccm in trga (ter ima še veliko prostora za navijanje, nekje sem zasledil, da je to 160ps), tukaj poseka 50% dražji zastareli bokser v vseh elementih

+ torej agregat, srce motocikla 

+ o zavorah smo že rekli, dajte podatke o meritvah zavorne poti

+ nenazadnje izgled celote, lično oblikovan japonec

+ manjša teža vsaj 30kg, kar ni zanemarljivo

+ 50% cenejši

Saj ravno to je zanimivo, da nekdo misli, da je motor za 18.000 za 50% boljši v vseh segmentih. Poleg tega je verjetno na GSki naložene "opreme" za 6 jurjev in smo na koncu tu nekje.

Tracer je pun pogodak, saj so trgu ponudili, to kar je rabil in je najbolj iskano. "Vsestranski" motor, SUV.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 2 urami, Snečer pravi:

Kot si rekel, pokazat meritve zavornih poti.

Tule je nekajn številk za avte in motorje (žal teh dveh o katerih se diskutira ni ned njimi), je pa R1200 pa nima kakšnih pretiranih številk.

Telelever daje kot je že @Kmet2 zapisal zelo močan občutek zaviranja, ker se ne poseda. Še posebej se to pozna, če ima "povezane" zavore. To so pa rešitve, ki jih je vsak proizvajalec vozil reševal na nek svoj način.

Tale komentar na koncu pove veliko....

" Don't become a statistic. Know the facts. Don't spread misinformation that could get someone hurt or killed. You probably won't outbrake a car. In the cases where maybe you can do you really want to bet your life on it? "

Ko te "kuzla liže" niso nobene zavore dovolj dobre....:devil:

Aja pa še OT. Tracer je vreden svojega denarja še posebej trenutno, ko je cena 9.995€

Yam.thumb.JPG.a1a5dc3b1ff249c7a9c3cfe60d6410e1.JPG

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred eno uro, Snečer pravi:

V bistvu je že agregat vse, krasen vrstni trivaljnik, ki ima samo 850ccm in trga (ter ima še veliko prostora za navijanje, nekje sem zasledil, da je to 160ps), tukaj poseka 50% dražji zastareli bokser v vseh elementih

+ torej agregat, srce motocikla 

+ o zavorah smo že rekli, dajte podatke o meritvah zavorne poti

+ nenazadnje izgled celote, lično oblikovan japonec

+ manjša teža vsaj 30kg, kar ni zanemarljivo

+ 50% cenejši

Saj ravno to je zanimivo, da nekdo misli, da je motor za 18.000 za 50% boljši v vseh segmentih. Poleg tega je verjetno na GSki naložene "opreme" za 6 jurjev in smo na koncu tu nekje.

Tracer je pun pogodak, saj so trgu ponudili, to kar je rabil in je najbolj iskano. "Vsestranski" motor, SUV.

Lepo sem napisal, da ne mislim debatirati o agregatu, ker že po zasnovi ni kaj primerjati!

Torej spraševal sem te po "nekaj več", predvsem v tehničnem smislu, ker si ti sam zapisal da ima Tracer pač še nekaj stvari boljših od GS in dobil sem:

  • polovico posta je o "zastarelem boxerju", kar te sploh nisem spraševal in sem to jasno zapisal!
  • o zavorah,  da nimamo meritev ....torej zavore potem že ne morejo biti "nekaj več"  kot na GS
  • o obliki....pa prosim te lepo, kar je meni všeč ni nujno da je tebi. Tudi Italiani znajo lepe avte zrisat, pa kljub vsemu so narisali tudi Fiat Multipla...verjamem da je tebi všeč, meni pač ni!
  • o teži, da je razlika -30kg...a to je tisto nekaj več v tehničnem smislu? Koliko je že težka Yamaha Supertenere 1200, ki je po kubaturi in načinu prenosa (kardan) primerljiv motor? 
  • da je 50% cenejši......ja super, tudi mene veseli to dejstvo, samo tudi to na žalost ni tisto "nekaj več" po čemur sem te spraševal. Ceno pač določa tržišče in dokler bo dovolj kupcev za 20K€ za GS, potem bo pač toliko stal! Pa kaj ti misliš, da Yamaha ne bi rada prodajala Tracer tudi za 18K€? Bi, samo kupcev bo bolj malo, kaj meniš? Pa tudi cene Yamah gredo gor, če se spomnim, koliko je stal prvi primerek MT-07 in koliko stane danes!

Torej, edino kar se strinjava je tvoj zadnji stavek. No evo, tudi to je nekaj, na čemur lahko gradiva :)

Edited by skalaprava

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Ma dej, dost vas mam. Komaj čakam konc šihta da navlečem zaprašen kombinezon in grem ulaufavat moped. O zavornih poteh pa kdaj drugič. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 22 minutami, skalaprava pravi:

Lepo sem napisal, da ne mislim debatirati o agregatu, ker že po zasnovi ni kaj primerjati!

Torej spraševal sem te po "nekaj več", predvsem v tehničnem smislu, ker si ti sam zapisal da ima Tracer pač še nekaj stvari boljših od GS in dobil sem:

  • polovico posta je o "zastarelem boxerju", kar te sploh nisem spraševal in sem to jasno zapisal!
  • o zavorah,  da nimamo meritev ....torej zavore potem že ne morejo biti "nekaj več"  kot na GS
  • o obliki....pa prosim te lepo, kar je meni všeč ni nujno da je tebi. Tudi Italiani znajo lepe avte zrisat, pa kljub vsemu so narisali tudi Fiat Multipla...verjamem da je tebi všeč, meni pač ni!
  • o teži, da je razlika -30kg...a to je tisto nekaj več v tehničnem smislu? Koliko je že težka Yamaha Supertenere 1200, ki je po kubaturi in načinu prenosa (kardan) primerljiv motor? 
  • da je 50% cenejši......ja super, tudi mene veseli to dejstvo, samo tudi to na žalost ni tisto "nekaj več" po čemur sem te spraševal. Ceno pač določa tržišče in dokler bo dovolj kupcev za 20K€ za GS, potem bo pač toliko stal! Pa kaj ti misliš, da Yamaha ne bi rada prodajala Tracer tudi za 18K€? Bi, samo kupcev bo bolj malo, kaj meniš? Pa tudi cene Yamah gredo gor, če se spomnim, koliko je stal prvi primerek MT-07 in koliko stane danes!

Torej, edino kar se strinjava je tvoj zadnji stavek. No evo, tudi to je nekaj, na čemur lahko gradiva :)

Nisi me spraševal, ampak si pisal o nekem razsvetljenju. 

Oblika, tracer je objektivno lepši motocikel napram grdi GSki. Meni Fiat Multipla ni bila všeč, no drugi model je bil lepši od prvega, a na vem kaj ima to veze. 

30kg je veliko, zelo veliko, za predstavo si zloži v tej teži plastenke vode pa probaj dvignit, poleg tega da je še na vseh gskah kufrov in navlake za dodatnih 20kg. Kardan ni prednost, razen pri rednem vzdrževanju, ker je ketno pač treba mazat, sicer pa je iz tehničnega smisla večja izguba moči pri kardanskem prenosu pa še bolj zapleteno je vse skupaj.

Ja cenejši je, za svojo ceno ponuja več ali enako motorja, tudi mitaske lahko daš gor.

Ko je prišel tracer ven v letu npr. 2016? je bil nov tudi rahlo pod 10.000 eur, tako da se cena tu kaj dosti ni spremenila.

mt07 je danes nekaj čez 6 jurjev, ko je prišel ven pa je bil kolko 5800? ni omembe vredno.

Seveda pa sedaj lahko ti napišeš, kaj ima GSka več od tracera....Oba sem vozil pa edino kar sem zaznal dodano vrednost pri GSki je udobje sedeža napram tracerki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Glej, kot to...... radi počnete ...........samo eno te bom vprašal: ali sem kje napisal, da je kardan prednost,..... !?! NISEM!!!

Ne rabiš odgovarjat...debata iz moje strani zaključena, lahko me daš na hladno :ras:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez

Ne bi raje delali primerjavo med BMW XR in Yamaho Tracer. Kaj ima npr. Tracer GT manj od BMW XR? Razlika v denarju? Mene npr. zanima predvsem grušt, bremze in vzmetenje. Če kaj od tega, ni fabrško porihtano tako kot mora biti, me tak motor ne zanima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Kaj lahko danes za 10 jurjev kupiš, pa da ima tako soliden agregat, relativno ugodno porabo in da je cestni SUV?

Bore malo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

 

Ob 10. 9. 2019 ob 15:12, bikez pravi:

Ne bi raje delali primerjavo med BMW XR in Yamaho Tracer. Kaj ima npr. Tracer GT manj od BMW XR? Razlika v denarju? Mene npr. zanima predvsem grušt, bremze in vzmetenje. Če kaj od tega, ni fabrško porihtano tako kot mora biti, me tak motor ne zanima. 

peljal sem dva tovarniška tracera, brezhibno ogrodje, zavore in vzmetenje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
    • DAMI34
      pr teh letih se še vse da. Sam vozit, da dobiš kondicijo.
    • DAMI34
      edin kar lahko narediš zase kot kolesar in pešec je: da paziš nase, čeprav imaš prednost, da ne bitneš brezglavo na prehod, da vseeno prej pogledaš, ker kaj vse vidim, je bolj da ne pišem v Smeri proti tebi (predn zaviješ) zelena, kontra pa rdeča. Sicer pa so, kar si izpostavil (mrtvi kot, slaba vidnost) problem v glavnem hitri kolesarji, skiroji, e skiroji in vse kar gre dokaj hitro. Pešci običajno ne, ker jih opaziš pri semaforju in si pozoren nanje preden zaviješ.
    • Vin
      Mogoče je potem težava, da s tem ustvariš dodatne nevarne situacije, da veljajo različna pravila ob različnih pogojih. Če je enosmerna kolesarska steza ob cesti, vozi tako, če je ločena od ceste, vozi tako, če je dvosmerna ob cesti, vozi tako, če je ni, vozi tako. Potem pravila glede obnašanja, ko se kolesarska steza konča itn. Preveč pravil, preveč posebnosti.
    • motozajebant
      No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega...  Se strinjam, težko je biti pameten. To stvar sem izpostavil samo zato, ker sem ravno zadnjič o temu mrtvemu kotu razmišljal.... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!