Jump to content
  • Sign Up
jany

Yamaha MT 09 Tracer

DAMI34

MT09Tracer uporabniški priročnik: 13189.pdf

Service manual: MT-09-TRACER-2017.pdf

 

mt09tracer17.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

krucymucy
29 minutes ago, HyperJack said:

Trenutno lahko pokritiziram le položaj sopotnikovih tačk, če se pelje dinamično in premakneš nogo na prste, vedno s peto rukaš nosilec sopotnikovih tačk...ampak se bomo navadili :)

Jaz se nisem, stran jih pa ne morem dat zaradi nosilcev kovckov. 

Stari tracerji so imeli krajse, tako da bom verjetno menjal za stari tip nosilcev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
39 minutes ago, bikez said:

Kolikor sem na hitro pogledal youtube teste, omenjajo nervozno odzivnost na gas. To sem opazil tudi na Yamahi MT 10 SP,  kjer me je zadeva res motila. Moj cestak niti približno ne rita tolk. Ne vem zakaj tega ne speglajo?

V "mode A" da, sicer ne. Vseeno imam skozi v A. Zajle sparam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez

Hmm, na cestaku imam tudi A,B,C mode, pa sem enkrat vozil v C mode, ker sem testiral v dežju. Ni pa nervozen v nobenem modu. Tudi bratranc, ki ima MT 10 SP je rekel, da ga to moti in da je na Suzukiju lepše spedenan odziv na gas.. Ne vem zakaj niso motorja pustil kar od FZ1.

Edited by bikez

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 47 minutami, bikez pravi:

Hmm, sem bil zainteresiran za nakup sem slišal par cvetk in obupal.

cvetke so povsod, baje Tracer Wobla :P

 

kako jaz gledam na konkurenco, oziroma kaj je v tem razredu:

 

1. prožen in elastičen agregat s cca 100konjiči

2. veliko elektronske navlake

3. gabariti in komoditeta cestnega SUV

4. ugodna cena

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 23 minutami, bikez pravi:

Kaj manjka izpuhu? Namreč se mi zdi res škoda denarja za aftermarket izpuh. Saj sem mel oz. imam na vseh motorjih drug izpuh, vendar menim, da je bolje, da se ta denar porabi za kakšen izlet. Pa še pred policisti imaš mir, sploh na severu.

Moti me najbolj to, da slišiš ketno. Če bi hotel poslušat ketno bi si kupil električni motor. Sem pa daleč stran od tega. Zato bom revežu seveda privoščil nov izpuh, tako bom srečen jaz in motor bo lažje zadihal. S policisti imaš mir tudi z aftermarket izpuhom...

Rajši 2x ne grem v Paklenico na izlet pa kupim izpuh :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez
pred 2 minutami, HyperJack pravi:

Moti me najbolj to, da slišiš ketno. Če bi hotel poslušat ketno bi si kupil električni motor. Sem pa daleč stran od tega. Zato bom revežu seveda privoščil nov izpuh, tako bom srečen jaz in motor bo lažje zadihal. S policisti imaš mir tudi z aftermarket izpuhom...

Rajši 2x ne grem v Paklenico na izlet pa kupim izpuh :D  

Tako sem tudi jaz razmišljal pred leti. Privošči si ga :)!

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

kako jaz gledam na konkurenco, oziroma kaj je v tem razredu:

1. prožen in elastičen agregat s cca 100konjiči

2. veliko elektronske navlake

3. gabariti in komoditeta cestnega SUV

4. ugodna cena

Se strinjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GucciSLO
pred eno uro, bikez pravi:

Kolikor sem na hitro pogledal youtube teste, omenjajo nervozno odzivnost na gas. To sem opazil tudi na Yamahi MT 10 SP,  kjer me je zadeva res motila. Moj cestak niti približno ne rita tolk. Ne vem zakaj tega ne speglajo?

Ta nervoza gasa drži. Ni neke zveznosti pri dodajanju, sploh iz nizkih obratov. Nič, nič, pol pa zagrabi. Sem rabil kar nekaj časa, da sem se približno navadil. Še zdaj po 13 kkm me na kakšnem križišču, ko na ostro menjam smer preseneti in moram kompenzirat s sklopko, da mi ne zglajza.

Rešitev za to in še nekaj malenkosti je baje ECU flash, ki pa se mi zdi, da izniči garancijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GucciSLO
pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

cvetke so povsod, baje Tracer Wobla :P

 

 

Stari baje da nad 140.

Na novem (GT), ki je podaljšan za 6 cm in z ožjim krmilom tega nisem opazil.

Edited by GucciSLO

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 56 minutami, GucciSLO pravi:

Stari baje da nad 140.

Na novem (GT), ki je podaljšan za 6 cm in z ožjim krmilom tega nisem opazil.

v tej temi je toliko o tem, da te glava boli, če vse prebereš :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Eno vprašanje če morda kdo ve....ali so prve vilice pri MT09 in MT09 Tracer enake oz. ali so prvi kraki pri MT 09 morda krajši?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 31 minutami, skalaprava pravi:

Eno vprašanje če morda kdo ve....ali so prve vilice pri MT09 in MT09 Tracer enake oz. ali so prvi kraki pri MT 09 morda krajši?

 

Šel gledat rabljenega, ki je bil spuščen z original kitom in lastnik ni nič jamral...pa sta večji del evrope prevozila skupaj s sopotnico na znižanem motorju.  Če proizvajalec nudi originalni kit za znižanje, potem ne vidim težav...

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred 19 minutami, HyperJack pravi:

Šel gledat rabljenega, ki je bil spuščen z original kitom in lastnik ni nič jamral...pa sta večji del evrope prevozila skupaj s sopotnico na znižanem motorju.  Če proizvajalec nudi originalni kit za znižanje, potem ne vidim težav...

Da, ta kit predvideva znižanje zadaj za 20mm če se ne motim . Spredaj pa kolikor sem gledal ne moreš potegniti vilic več kot za kak centimeter in pol ven. Zato pa sprašujem, če so sprednje vilice od MT09 krajše in za koliko, ker se jih na netu dobi kar nekaj.

 

 

Edited by skalaprava

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
4 minutes ago, skalaprava said:

Da, ta kit predvideva znižanje zadaj za 20mm če se ne motim . Spredaj pa kolikor sem gledal ne moreš potegniti vilic več kot za kak centimeter in pol ven. Zato pa sprašujem, če so sprednje vilice od MT09 krajše in za koliko, ker se jih na netu dobi kar nekaj.

 

 

Niso. Sklepam po tem, da so enake kartuse za prednje vilice za vse tri modele. MT09, XSR in Tracer.

Meril jih pa nisem.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred eno uro, skalaprava pravi:

Da, ta kit predvideva znižanje zadaj za 20mm če se ne motim . Spredaj pa kolikor sem gledal ne moreš potegniti vilic več kot za kak centimeter in pol ven. Zato pa sprašujem, če so sprednje vilice od MT09 krajše in za koliko, ker se jih na netu dobi kar nekaj.

 

Ma jaz mislim, da bi originalni kit za znižanje in nižja pena v sedežu (peno nadomestiš z gelom) bilo povsem dovolj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred 27 minutami, HyperJack pravi:

Ma jaz mislim, da bi originalni kit za znižanje in nižja pena v sedežu (peno nadomestiš z gelom) bilo povsem dovolj. 

Takole na prvi pogled je v tistem zicu bolj malo pene, ki bi se jo dalo odstraniti....ampak centimeter tu, centimeter tam, pa bi bilo....pridem enkrat malo posedat na tvojega :smoke:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 16 urami, skalaprava pravi:

Takole na prvi pogled je v tistem zicu bolj malo pene, ki bi se jo dalo odstraniti....ampak centimeter tu, centimeter tam, pa bi bilo....pridem enkrat malo posedat na tvojega :smoke:

 

Prid prid, boš vidu, da so se pri novem Tracerju kar potrudili in dodali nekaj več pene kot pri starem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Tule je Tracer, nabijate o njemu!!!

 

Vse o ciklistiki, kjer se lahko razgovorite, primerjate modele itd...je:

 

veselo tipkanje :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vin
On 6/20/2019 at 10:21 PM, aarnus said:

Evo, tesnila uničena. 

20190422_192938.jpg

Jaz sem opazil pri 13.000 km eno uničeno tesnilo. Nimam sicer tracerja, ampak motor in veriga sta ista. Letnik 2017. Verigo sem čistil in mazal na 500 - 800 km. Za 5k kilometrov še bo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Moram preverit. Kolegu je sla tudi hitro originalna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
IgorG.

Mene pa zanima vaše mnenje glede zamenjave motorja  Africa Twin za Trajcerja....Sicer super motor AT..je pa mi največji problem peljati po ostrih ovinkih in sprednje kolo mi ne daje zaupanja..???

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      To pa ni res.  Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo.  Kot vem SX on flight kalibracije nima.  Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.
    • Zok
      Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.
    • raza
      In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS. Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 
    • Urkel
      Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj
    • farang
      Ok, hvala za info. Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe? Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!